abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  donderdag 22 juli 2021 @ 17:52:53 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_200489798
Ik heb net een paar maanden een nieuwe auto. Ik heb mijn telefoon (galaxy s20) met een (volgens mij) samsung usb kabel aangesloten op mijn auto en tot gisteren werkte dat perfect.

Ik weet niet wat er is gebeurd of wat ik heb gedaan, maar opeens werkt het niet meer. Normaal start het automatisch als ik mijn telefoon inplug, maar nu niet. Ik heb alles al geprobeerd, maar niks werkt.
Op de tips die ik op internet heb gevonden word gesuggeerd om mijn kabeltje te verwisselen. Nu is het kabeltje wat ik al had volgens mij een samsung kabel, maar ook werkt de kabel van mijn nieuwe oplader niet. Ik ga kijken waar ik een officiele samsung oplader vandaan kan halen om die kabel te testen, maar kan het ook nog iets anders zijn?

Ik zie in de instellingen ook iets staan over screenmirroring en miracast, maar het lukt me niet om op die manier verbinding te maken. Hij blijft steeds laden.
  donderdag 22 juli 2021 @ 17:55:23 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200489832
Ken het alleen met iOS, maar bij mij werkt het soms ineens niet meer als ik Siri uit heb staan, een andere USB poort van de auto gebruikt heb, of iOS niet netjes bijgewerkt heb. Misschien bij Android ook zoiets?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200489848
Connector van de telefoon al schoongemaakt? Als de kabel iets scheef zit is er al geen dataverbinding of werkt snelladen niet.

Even voorzichtig met cocktailprikker pluis/stof er uit halen mocht het er in zitten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 19:14:37 #4
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_200490931
Connectors schoongemaakt. Werkt niet. Hij laadt wel op maar ik krijg de melding 'android auto kan niet verbinden'
pi_200498844
Je zou kunnen proberen de Google apps voor de auto zeg maar, het cache of opslag te wissen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 juli 2021 @ 10:51:50 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_200498914
Ik moet regelmatig mijn telefoon unlocken voordat ik de kabel erin steek om het te laten werken.
Auto starten, telefoon unlock, kabel erin.

Verder is het zowel voor iPhone als voor Android nog steeds enorm buggy.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_200498945
Had hetzelfde andere usb kabel loste het bij mij op
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')