quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaan we hun users hier ook verwelkomen?
@:poepz0r @:danny
Dit was een van mijn go to sources om ramazan te tracerenquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:20 schreef Nikmans het volgende:
En met hookers een KLB-traditie
Voor de onwetenden onder ons: hookers.nl was een website waar 'wandelaars' recensies konden schrijven over hun favoriete dvp's, oftewel dame van plezier. Buiten legendarische zinsneden als "het anale feestdeel" en verhalen over een in-een-bubbelbad-helikopterende drugsbaas die eiste dat tijdens zijn bezoeken Jody Bernal werd geblast, gaf hookers.nl ook een heel mooie inkijk in het lief en leed van de normale, kleine Nederlandse man en zijn zoektocht naar liefde.
Een beetje een KLB2.0 dus, of KLB0.5 afhankelijk van hoe je in het leven staat.
Blijkbaar was het niet mogelijk een website waarin de pijpskills, mogelijke drugshabits/kwaliteit van gebitten en leefomstandigheden van verschillende random vrouwen openbaar werden besproken op een normale manier te runnen zonder elke uithoek van de AVG met voeten te treden dus 8 juli jl. is dit stukje internethistorie op slot gegaan.
Het ga je goed, hookersIk haal mijn anaal feestdeel wel ergens anders
Verdommequote:Op donderdag 22 juli 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vind ik wel zo netje / redelijk. Als Het Keldertje kan, moet dvp sub ook moeten kunnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de strenge ijskoningin types was, Doug.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
daar staan toch geen reviews?
wel jammer, nu weet ik niet waar de vriendelijke DVP's zijn
ligt aan mijn stemmingquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:08 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de strenge ijskoningin types was, Doug.
Met drugs kun je controle uitoefenen over jouw stemming.quote:
Spuit11quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:21 schreef HansCojona het volgende:
Kan Fok! niet een forum hiervoor starten net als bij Viva gedaan is?
die gebruik ik niet sorryquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:17 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met drugs kun je controle uitoefenen over jouw stemming.
Als je haar compleet vastbind en knevel heb je die niet nodig hoor. Dan weet je wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
daar staan toch geen reviews?
wel jammer, nu weet ik niet waar de vriendelijke DVP's zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |