abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:04:06 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200486614
quote:
Gezochte complotdenker Micha Kat (58) opgepakt in Noord-Ierland vanwege bizarre beschuldigingen



De voortvluchtige complotdenker Micha Kat (58) is gisteravond in Noord-Ierland opgepakt op verzoek van de Nederlandse autoriteiten, bevestigt het Openbaar Ministerie in Den Haag. De omstreden vlogger hangt in Nederland een celstraf van minimaal zes maanden boven het hoofd. Onder meer het RIVM deed aangifte tegen de omstreden publicist, omdat hij al sinds het begin van de coronacrisis een hetze tegen directeur Jaap van Dissel voert. De rechter in Belfast beslist op zaterdag 7 augustus of Kat wordt overgeleverd aan Nederland.

In een voicemail-bericht die op internet circuleert bevestigde Kat gisteren zijn aanhouding. ,,Ik ben opnieuw gearresteerd. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Ze hadden het over uitlevering naar Nederland. God bless, bye bye”, zei Kat daarin.

Rituele kindermoorden
Kat was oorspronkelijk leraar klassieke talen aan een gymnasium, maar werd later publicist. Hij werkte onder meer bij NRC Handelsblad en het Advocatenblad. In de loop der jaren bevatten zijn artikelen en columns steeds meer complottheorieën. Heilig overtuigd van het bestaan van pedonetwerken en rituele kindermoorden in Bodegraven, begin jaren 80, verspreidt Kat samen met mede-complotdenkers Joost Knevel en Wouter Raatgever verhalen over een ‘omvangrijk pedo-satanisch netwerk’.

Dat doen de mannen in het zogeheten Red Pill Journal, een bulletin op internet. Vermeende slachtoffers, ‘daders en verhullers van de satanische pedoterreur’, worden daarin met naam en toenaam genoemd. Net als Jaap van Dissel, die een centrale rol in het netwerk krijgt toegedicht. Begin deze maand oordeelde de rechter dat het drietal per direct moet stoppen met het rondbazuinen van verhalen over het satanische netwerk in Bodegraven.

Raatgever werd eind vorige maand door de politierechter veroordeeld tot negen maanden cel, waarvan drie voorwaardelijk. Hij riep eind mei in een Red Pill-uitzending dat een militair tribunaal de advocaat van de gemeente onvermijdelijk zou veroordelen tot de doodstraf. Ook was hij schuldig aan opruiing door op te roepen een prijsuitreiking aan Van Dissel te dwarsbomen met een explosie.

Voortvluchtig
Zijn compagnon Micha Kat is al tijden niet meer in Nederland. Hij vluchtte naar Ierland, naar eigen zeggen omdat het Openbaar Ministerie hem door middel van een verplichte dna-test ‘wil linken aan een moord’. In het buitenland gaat hij via een website nog steeds door met zijn bizarre beschuldigingen, onder meer door te stellen dat voormalig secretaris-generaal van Justitie Joris Demmink verantwoordelijk is voor het vermoorden van kinderen.

Verder stelt hij dat journalisten, waaronder van deze site, medeverantwoordelijk zijn voor seksueel misbruik van kinderen, dit omdat ze in zijn ogen de waarheid bewust onder de pet houden. Kat is al eens veroordeeld voor smaad, laster en bedreiging. In 2013 kreeg hij bijna een jaar celstraf omdat hij onder meer valse bommeldingen deed. Hij kreeg ook een proeftijd van twee jaar en moest alle scheldpartijen op internet herroepen.

Geen van de aantijgingen van Kat of de Red Pill Journal zijn bewezen.

https://www.ad.nl/tech/ge(...)uldigingen~aad7070e/


--------------------------------------------

Wat een geweldig nieuws!!!! De geruchten waren er gisteravond al maar nu heeft het OM bevestiging gegeven! :D
De zaak van de uitlevering werd steeds maar uitgesteld. Nu is het moment bijna daar! Ik had nooit verwacht dat ze hem al op korte termijn zouden oppakken. Nu terug naar Nederland en wegstoppen in de cel :D _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200486636
Ik noem 'm altijd Micha Kut.
pi_200486649
Van welk delict wordt hij precies verdacht?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200486672
quote:
maar werd later publicist. Hij werkte onder meer bij NRC Handelsblad en het Advocatenblad.
Eerst Peter nu dit. Sterkte aan de journalistiek.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:10:25 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200486685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Van welk delict wordt hij precies verdacht?
Hij moet sowieso nog een jaar zitten vanwege oa bommeldingen:
quote:
In 2013 kreeg hij bijna een jaar celstraf omdat hij onder meer valse bommeldingen deed. Hij kreeg ook een proeftijd van twee jaar en moest alle scheldpartijen op internet herroepen.
Verder smaad, laster, etc
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Sport donderdag 22 juli 2021 @ 15:00:50 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200487329
Erg mooi.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:13:35 #7
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200487454
Waarom gaan zulke personen niet gewoon romans schrijven ofzo.
Als je zoveel fantasie hebt kan je er ook best iets leuks mee doen.
Maar dit soort volksverlakkerij levert ze gok ik al voldoende op.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_200488390
Eindelijk. Na zijn gevangenisstraf maar meteen gedwongen opnemen in een GZ instelling.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 16:21:40 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200488500
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:14 schreef Jaeger85 het volgende:
Eindelijk. Na zijn gevangenisstraf maar meteen gedwongen opnemen in een GZ instelling.
Die zou eigenlijk TBS moeten krijgen idd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 16:23:04 #10
269689 crew  Viv
pi_200488519
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:13 schreef nils7 het volgende:
Waarom gaan zulke personen niet gewoon romans schrijven ofzo.
Als je zoveel fantasie hebt kan je er ook best iets leuks mee doen.
Maar dit soort volksverlakkerij levert ze gok ik al voldoende op.
Ik denk dat zulke personen er zelf in zijn gaan geloven. :X
pi_200488541
Opsluiten hoeft niet, maar geef hem maar een corona vaccinatie, ik denk dat hij explodeerd. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200488776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Van welk delict wordt hij precies verdacht?
Smaad, laster en opruiing
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 16:41:38 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200488813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:24 schreef Hathor het volgende:
Opsluiten hoeft niet, maar geef hem maar een corona vaccinatie, ik denk dat hij explodeerd. :')
Ja :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200489025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Van welk delict wordt hij precies verdacht?
Laster en smaad.
pi_200489053
Maar goed, je kunt niets tegen hem doen. Want de machtigste mensen zijn mensen met heel veel geld, status, of juist mensen die een compleet gebrek daaraan hebben. Van een lege kip kun je niet plukken enz. Deze man valt onder de laatste categorie. Zit diep in de schulden, niemand om hem heen (want zelfs de complot-wereld heeft afstand van hem genomen, jegens: te ver doorgeslagen'.

Die man heeft niets te verliezen.
pi_200489075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Smaad, laster en opruiing
En voor smaad en een bommelding is hij ook al onherroepelijk veroordeeld.
Buiten de delicten om heeft hij nog voldoende beledigende acties op zijn naam staan. De meest recente is het uitlachen van Peter R. de Vries en de rouwadvertentie uit naam van zijn kinderen. Niet strafbaar, maar wel verwerpelijk.
pi_200489084
About fucking time.. Nu ook Engel en co oppakken en in een TBS kliniek duwen.. En laten we Wim Dankbaar ook niet vergeten..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  donderdag 22 juli 2021 @ 17:11:43 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200489180
quote:
Politie en Justitie hadden vaker naar Peter R moeten luisteren blijkbaar.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_200489296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Laster en smaad.
Ok, dat we niet gaan doen alsof complotdenken strafbaar is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 17:21:27 #21
236264 crew  capricia
pi_200489306
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ok, dat we niet gaan doen alsof complotdenken strafbaar is.
Bedreigingen dmv bommeldingen aan het adres van Van Dissel is dat wel.
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 17:29:00 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200489404
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Bedreigingen dmv bommeldingen aan het adres van Van Dissel is dat wel.
Hij mag wat mij betreft ook wel veroordeeld worden ivm zijn capslock gebruik :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200489496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:13 schreef nils7 het volgende:
Waarom gaan zulke personen niet gewoon romans schrijven ofzo.
Als je zoveel fantasie hebt kan je er ook best iets leuks mee doen.
Maar dit soort volksverlakkerij levert ze gok ik al voldoende op.
Pedonetwerken in de hoge regionen bij westerse overheden is helemaal niet zo'n complottheorie meer toch. Ik verwijs naar Jeffrey Epstein en zijn internationale pedonetwerk bijvoorbeeld. Het verbaasd mij dat journalisten niet meer op die zaak zijn gaan zitten. Kunnen we het over eens zijn dat elite pedonetwerken helemaal geen tehorie (meer) zijn of blijf je toch maar wegkijken?
Amsterdam is poep op de stoep.
pi_200489581
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:35 schreef MartinPro het volgende:

[..]

Pedonetwerken in de hoge regionen bij westerse overheden is helemaal niet zo'n complottheorie meer toch. Ik verwijs naar Jeffrey Epstein en zijn internationale pedonetwerk bijvoorbeeld. Het verbaasd mij dat journalisten niet meer op die zaak zijn gaan zitten. Kunnen we het over eens zijn dat elite pedonetwerken helemaal geen tehorie (meer) zijn of blijf je toch maar wegkijken?
Het probleem in die claim zit dat het "in de hoge regionen" zou zitten. Die netwerken zijn namelijk veel breder en er zitten mensen in van alle lagen in de samenleving.

Door die focus zo op de "elite" te leggen ziet men het echte leed niet.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200489692
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:09 schreef Nober het volgende:

[..]

Eerst Peter nu dit. Sterkte aan de journalistiek.
Deze gast heeft niets met journalistiek te maken. Dus alleen maar goed nieuws voor NL en journalistiek dit.
pi_200489963
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ok, dat we niet gaan doen alsof complotdenken strafbaar is.
Complotdenken is niet strafbaar, moedwillig desinformatie verspreiden in een aantal gevallen wel.
pi_200489984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:09 schreef Nober het volgende:

[..]

Eerst Peter nu dit. Sterkte aan de journalistiek.
Wat is het verband tussen Peter en Micha?
pi_200489991
Werd tijd. Al zal hij altijd blijven doorgaan met zijn waanideeën, dit is een hopeloos geval.
Hier in Bodegraven zijn er mensen die bijna niet meer over straat kunnen door allerlei beschuldigingen door deze idioot en een oud Bodegraver (crimineel en junk) die in het wilde weg allerlei mensen beschuldigd van kindermoord etc. Zelfs Van Dissel was erbij betrokken volgens deze idioten :'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200490002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Wat is het verband tussen Peter en Micha?
Enige verband wat ik zie dat Peter R ook een pedo was en kinderbloed dronk volgens Mischa K.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200490014
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ok, dat we niet gaan doen alsof complotdenken strafbaar is.
Mensen vals beschuldigen is dat wel
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200490086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:06 schreef Pedroso het volgende:
Werd tijd. Al zal hij altijd blijven doorgaan met zijn waanideeën, dit is een hopeloos geval.
Hier in Bodegraven zijn er mensen die bijna niet meer over straat kunnen door allerlei beschuldigingen door deze idioot en een oud Bodegraver (crimineel en junk) die in het wilde weg allerlei mensen beschuldigd van kindermoord etc. Zelfs Van Dissel was erbij betrokken volgens deze idioten :'(
Ik vind het nog vreemder dat er mensen zijn die hun verhalen geloven, zonder enig bewijs te hebben gezien, en met onvoorwaardelijke ontkrachting van alle tegenbewijs.
Interessant vond ik een van de gewezen volgsters. Zij gaf aan het verhaal dat Joost Knevel anaal verkracht was, pas gelooft als hij door medische verklaring dan wel door foto’s de fysieke schade kan aantonen.
Onlogisch vind ik het leggen van bloemen op een begraafplaats bij graven van kinderen die geheel zijn opgegeten. Dan is er toch niets meer om te begraven?
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 18:16:47 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200490122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:13 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Ik vind het nog vreemder dat er mensen zijn die hun verhalen geloven, zonder enig bewijs te hebben gezien, en met onvoorwaardelijke ontkrachting van alle tegenbewijs.
Interessant vond ik een van de gewezen volgsters. Zij gaf aan het verhaal dat Joost Knevel anaal verkracht was, pas gelooft als hij door medische verklaring dan wel door foto’s de fysieke schade kan aantonen.
Onlogisch vind ik het leggen van bloemen op een begraafplaats bij graven van kinderen die geheel zijn opgegeten. Dan is er toch niets meer om te begraven?
Maar dat graf is er omdat de ouders ook in het complot zitten. Echt super ziek die club van Kat
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200490193
Heb me het ook wel afgevraagd ja..geloven die figuren hun flauwekul nu echt of verspreiden zij moedwillig leugens? En waarom nemen zoveel mensen het klakkeloos over? Het staat ver van me af dit soort geschiftheid
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:27:46 #34
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_200490283
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb me het ook wel afgevraagd ja..geloven die figuren hun flauwekul nu echt of verspreiden zij moedwillig leugens? En waarom nemen zoveel mensen het klakkeloos over? Het staat ver van me af dit soort geschiftheid
Ik vrees dat ze die idioterie ook echt geloven. Zo komen ze er toe om steeds verder door te slaan en mensen gaan belasteren en bedreigen. Ze horen naar mijn mening in een gesloten inrichting thuis.
Een gestoorde mening mag je hebben imo, je mag hem wat mij betreft ook ongelimiteerd uiten. Maar als je gaat bedreigen of belasteren hoor je achter slot en grendel
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:55:34 #35
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_200490624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Van welk delict wordt hij precies verdacht?
het RIVM voor schut zetten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_200490865
Hij is alweer op vrije voeten hoor. ..onder strikte voorwaarden.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 19:36:52 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200491252
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:10 schreef Brybry het volgende:
Hij is alweer op vrije voeten hoor. ..onder strikte voorwaarden.
Ik lees het ja.
Hij heeft een internetverbod _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 19:40:46 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200491317
Hij is weer aan het twitteren ondanks zijn internetverbod. Politie aan zijn deur in 3,2,1....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 19:41:42 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200491329
twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 19:45:17 #40
236264 crew  capricia
pi_200491368
Verdachte van een terroristisch misdrijf. :+
Definitely not CIA
pi_200491453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mensen vals beschuldigen is dat wel
Daar denkt menig journalist anders over, maar daar gaat het me niet om. Hij is voortvluchtig in de hoedanigheid van verdachte van een misdrijf, als een drugshandelaar wordt gezocht dan noem je hem toch ook niet 'de voortvluchtige horlogeverzamelaar' of zo?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200491503
quote:
16s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Met deze tweets houdt hij zich nog aan de regels. Maar één moeizaam gesprekje met Knevel zal voldoende zijn om hem weer vast te zetten.
pi_200491548
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Maar dat graf is er omdat de ouders ook in het complot zitten. Echt super ziek die club van Kat
Knevel heeft ook een curieuze verklaring waarom het ritueel doden van dat meisje, die moord waar hij dus naar moest kijken, wel waar moet zijn: dat meisje kan niet verhuisd zijn, want hij is nooit uitgenodigd voor een afscheidsfeestje. Klinkt als een kleinzielige kleuter die niet mee mag spelen.
pi_200491658
quote:
Ik had even een schokje toen in Peter zag ;(
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 20:19:22 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200491932
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:56 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Met deze tweets houdt hij zich nog aan de regels. Maar één moeizaam gesprekje met Knevel zal voldoende zijn om hem weer vast te zetten.
Weet je dat zeker? Er staat een beschuldiging in: ERIC DONK MET CHRIS KLOMP ACHTER NIEUW ARRESTATIEBEVEL
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200492116
quote:
Op 1:12 zit hier ineens heel kort een frame van Joris Demmink tussen :D.

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200492181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Op 1:12 zit hier ineens heel kort een frame van Joris Demmink tussen :D.

[ afbeelding ]
Lol dat is me echt nooit opgevallen :D
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200492190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik had even een schokje toen in Peter zag ;(
Het komt nu wel heel dichtbij hè :')
pi_200492233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het komt nu wel heel dichtbij hè :')
^p^ ^p^
pi_200506239
Vanochtend vroeg heeft hij zijn laatste tweet gestuurd, voorlopig althans. In het Engels zegt hij rust te willen nemen, omdat het hem allemaal te heftig wordt. De twijfels zijn groot over of Micha Kat het zelf heeft geplaatst, maar feit is dat er sinds 6:00 vanochtend niets meer van hem is vernomen.
  zondag 25 juli 2021 @ 12:49:53 #51
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_200537769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:24 schreef Hathor het volgende:
Opsluiten hoeft niet, maar geef hem maar een corona vaccinatie, ik denk dat hij explodeerd. :')
En hij krijgt acuut autisme.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_200547260
Zoals met Micha Kat te verwachten is, is hij sinds gistermiddag weer actief op Twitter. Eerst met een ‘persbericht’ (lees: bewering) dat zijn uitleverproces op de verkeerd datum wordt gehouden. Vandaag met een ‘felicitatie’ aan Wouter Raatgever (lees: hij is jarig en moet vrij, maar hoe hoog valt mijn straf uit, help mij en steun mij), die hij afsluit met ‘fight!’ Tegen de regels, want hij mocht niets ophitsends meer plaatsen. Kwestie van tijd dat die kale kabouter weer wordt vastgezet.
pi_200573396
We zijn twee dagen verder en hij kondigt weer aan voorlopig te stoppen met berichten zenden en delen, ten behoeve van de voorwaarden van zijn invrijheidstelling. Jarenlang tekeergaan met overslaande stem als een kwaadaardige kobold, zeggen dat alle overheden bang voor hem zijn, en nu zelf als een schoothondje in stilte afwachten wat hem volgende maand boven het hoofd hangt. :')
pi_200574533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Van welk delict wordt hij precies verdacht?

Ik heb er ooit een thread over geopend, waarin ik me afvroeg of dit onder vrijheid van meningsuiting viel.
pi_200574582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Op 1:12 zit hier ineens heel kort een frame van Joris Demmink tussen :D.

[ afbeelding ]
Overigens was het op de website van Geenstijl heel lang zo dat je geen Jorris Demmink mocht schrijven, als je dat deed hadden ze een bot die je automatisch een ban gaf, dit was al veel eerder dan Micha Kat over Demmink schreef.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200574599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:11 schreef Za het volgende:

[..]


Ik heb er ooit een thread over geopend, waarin ik me afvroeg of dit onder vrijheid van meningsuiting viel.
Natuurlijk niet, dat is laster.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200577208
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:15 schreef raptorix het volgende:

Natuurlijk niet, dat is laster.
Het was danook cynisch bedoelt, iig de thread ging op slot wegens geen nieuwswaarde, nu blijkbaar wel.
pi_200578903
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dat is laster.
Tegelijk sneue verdachtmaking, als je beweert dat iemand honderden kinderen heeft misbruikt en verder zwijgt als het graf. Die containers vol bewijs die hij elke dag opnieuw beloofde nu echt te leveren, zijn nog nooit aan het publiek vertoond.
pi_200884824
Complotdenker Joost Knevel opgepakt in Spanje

https://www.telegraaf.nl/(...)l-opgepakt-in-spanje

Handlanger erbij.
pi_200885024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:06 schreef Halcon het volgende:
Ik noem 'm altijd Micha Kut.
En terecht.
Volgens Micha hadden gisteren alle gevaccineerden moeten overlijden. Volledig krankjorem die vent.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  donderdag 12 augustus 2021 @ 22:57:45 #61
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200885148
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 13:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens was het op de website van Geenstijl heel lang zo dat je geen Jorris Demmink mocht schrijven, als je dat deed hadden ze een bot die je automatisch een ban gaf, dit was al veel eerder dan Micha Kat over Demmink schreef.
Men moet Kat wel nageven dat hij zich heel lang in de zaken rond Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en andere smeerlappen hoog in de boom van Justitie en de rechterlijke macht heeft vastgebeten en er daardoor wel aandacht voor bleef. Ik heb een aantal jaar geleden zijn site klokkenluideronline regelmatig bekeken en door het amateurspeurwerk van Kat en zijn medewappies bleven die zaken actueel. Velen zullen anders nooit hebben gehoord over het kapotmaken van het Rolodexonderzoek, de Chipsolzaak, het verdwijnen van Manuel Schadwald etc. De media lieten zich bijna allemaal bang maken door de justitie, overheid en de landsadvocaat om maar vooral geen ruchtbaarheid te geven aan Demmink.

Maar het irrationele geschreeuw over pedo hier, pedo daar begon steeds meer te overheersen en Kat zag zichzelf steeds meer als martelaar of redder der mensheid. Ik vraag mij af of Kat een ordinaire opportunist is, altijd al vatbaar is geweest voor complottheoriën of dat hij gedurende de jaren een soort van alternatieve werkelijkheid heeft ontwikkeld door het leven in een bubbel met allerlei andere wappies.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 12 augustus 2021 @ 23:00:16 #62
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200885188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:58 schreef theunderdog het volgende:
Die man heeft niets te verliezen.
Zijn vrijheid onder andere.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_200886577
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Men moet Kat wel nageven dat hij zich heel lang in de zaken rond Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en andere smeerlappen hoog in de boom van Justitie en de rechterlijke macht heeft vastgebeten en er daardoor wel aandacht voor bleef. Ik heb een aantal jaar geleden zijn site klokkenluideronline regelmatig bekeken en door het amateurspeurwerk van Kat en zijn medewappies bleven die zaken actueel. Velen zullen anders nooit hebben gehoord over het kapotmaken van het Rolodexonderzoek, de Chipsolzaak, het verdwijnen van Manuel Schadwald etc. De media lieten zich bijna allemaal bang maken door de justitie, overheid en de landsadvocaat om maar vooral geen ruchtbaarheid te geven aan Demmink.

Maar het irrationele geschreeuw over pedo hier, pedo daar begon steeds meer te overheersen en Kat zag zichzelf steeds meer als martelaar of redder der mensheid. Ik vraag mij af of Kat een ordinaire opportunist is, altijd al vatbaar is geweest voor complottheoriën of dat hij gedurende de jaren een soort van alternatieve werkelijkheid heeft ontwikkeld door het leven in een bubbel met allerlei andere wappies.
Ja en nee, hij heeft hier aandacht aan besteed, maar zelfs in het pre-internet tijdperk waren er ook bladen als revu en panorama die bijvoorbeeld zeer veel aandacht aan Schadwald hebben besteed, het Rolodex Onderzoek is volgen mij vooral opgebracht door die Morckhoven groep.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 03:04:38 #64
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200886600
Ik vraag me af of deze man niet gewoon een troll is _O-

twitter


twitter


Sowieso zij hele Twitter tijdlijn. _O-
Iedereen die het niet met hem eens is, is een pedo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Enchanter op 13-08-2021 03:16:41 ]
Ik ben inmiddels overleden
pi_200886621
Dus zelfs de grootste wappies zitten volgens Micha in het complot :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:45:18 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200887902
Micha Kat vind iedereen behalve Micha Kat een sado pedo criminelen.
pi_200896440
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 03:15 schreef raptorix het volgende:
Dus zelfs de grootste wappies zitten volgens Micha in het complot :D
En iedereen die met hem heeft samengewerkt, maar afhaakte toen Micha Kat te veel de aandacht op zichzelf vestigde. Daaronder JDTV, Steve Brown, Hans Meyer en de Gele hesjes. Sindsdien zijn dat dus ook pedofielen en houden die zich alleen in leven door kinderen te vermoorden. Vooral het Youtubekanaal van JDTV is veel interessant beeldmateriaal te vinden, ook van enkele ruzies tussen Kat en zijn compagnons.

Gelukkig is die Knevel nu ook opgepakt en op Kats kanaal is het de hele dag stil. Ze hebben hem vast veel te vragen op het politiebureau.
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 17:57:57 #68
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200896543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar het irrationele geschreeuw over pedo hier, pedo daar begon steeds meer te overheersen en Kat zag zichzelf steeds meer als martelaar of redder der mensheid. Ik vraag mij af of Kat een ordinaire opportunist is, altijd al vatbaar is geweest voor complottheoriën of dat hij gedurende de jaren een soort van alternatieve werkelijkheid heeft ontwikkeld door het leven in een bubbel met allerlei andere wappies.
Why not both?
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:02:36 #69
80382 manny
30 is best veel
pi_200896626
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 22:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Men moet Kat wel nageven dat hij zich heel lang in de zaken rond Demmink, Westenberg, Kalbfleisch en andere smeerlappen hoog in de boom van Justitie en de rechterlijke macht heeft vastgebeten en er daardoor wel aandacht voor bleef.
Ik zit niet zo in deze materie. Waar zijn deze lieden die je smeerlappen noemt uiteindelijk voor veroordeeld ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:34:45 #70
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200900530
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 18:02 schreef manny het volgende:

[..]
Ik zit niet zo in deze materie. Waar zijn deze lieden die je smeerlappen noemt uiteindelijk voor veroordeeld ?
Joris Demmink (VVD) was heel lang de feitelijk bestuurder van het ministerie van Justitie. Er gingen heel lang verhalen over zijn voorliefde voor jonge knapen. Het is vrij zeker dat hij seks heeft gehad met minderjarige jongensprostituees achter in zijn dienstauto. Ook zijn er getuigen die hem linken aan andere zaken mbt misbruik van minderjarige jongens, maar is moeilijk te bewijzen. Hij werd er tevens van verdacht het onderzoek naar handel in minderjarige jongens te hebben gesloopt door enkele verdachten (en ook bekenden van Demmink) te tippen dat ze bespied werden.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_200900566
Mag je wappies eigenlijk voeren?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 13 augustus 2021 @ 21:42:07 #72
80382 manny
30 is best veel
pi_200900662
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Joris Demmink (VVD) was heel lang de feitelijk bestuurder van het ministerie van Justitie. Er gingen heel lang verhalen over zijn voorliefde voor jonge knapen. Het is vrij zeker dat hij seks heeft gehad met minderjarige jongensprostituees achter in zijn dienstauto. Ook zijn er getuigen die hem linken aan andere zaken mbt misbruik van minderjarige jongens, maar is moeilijk te bewijzen. Hij werd er tevens van verdacht het onderzoek naar handel in minderjarige jongens te hebben gesloopt door enkele verdachten (en ook bekenden van Demmink) te tippen dat ze bespied werden.
Ok. Veel verdachtmakingen lees ik, maar dus geen veroordelingen of bewijs. En meneer Kat deed daar als ik je goed begrijp vrolijk aan mee in de media.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200904168
Vergeet trouwens niet dat in de jaren 70 en 80 jongensprostitutie redelijk gangbaar was, daarbij moet je niet denken aan jongens van <12 maar eerder aan jongens rond de 16, pedofilie? Mwoah dat valt te bezien, er was meestal helemaal geen sprake van dwang of misbruik, die jongens verdienden redelijk goed, beroofden ook vaak hun klanten, of chanteerden ze zelfs. Nu zeg ik niet dat er in die tijd geen pedofiel netwerk bestond, maar veel van die verhalen vallen wel in de categorie die ik omschreef. Daarnaast is de "daddy" fetish in de gay scene wat meer gangbaar onder hetero's, niet alleen qua seks maar ook qua lifestyle, ik weet van een bepaalde horeca ondernemer die inmiddels zelfmoord heeft gepleegd heeft dat hij een heel Harem aan jonge boys had en die vonden dat maar al te interessant.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200905694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:42 schreef manny het volgende:

[..]
Ok. Veel verdachtmakingen lees ik, maar dus geen veroordelingen of bewijs. En meneer Kat deed daar als ik je goed begrijp vrolijk aan mee in de media.
Uiteindelijk is hij gehoord en zelfs (soort van) vervolgd voor een zedendelict met een destijds minderjarige jongen. Voor wie de wet niet kent: boven de 16 zijn seksuele handelingen niet zonder meer strafbaar. Betaalde seks is dat overigens wel, en daar ging het om. Wegens gebrek aan bewijs is de zaak uiteindelijk geseponeerd.
Wappieland vertaalde indertijd deze voorkeur voor jonge mannen naar pedoseksualiteit in het algemeen, als ware hij een peuterspeelzaal binnengestapt om daar alle aanwezige kinderen anaal te verkrachten. Het spreekt vanzelf dat de kans dat zoiets heeft plaatsgevonden, nihil is.
Micha Kat deed er nog een schepje bovenop. Er zou een babyboerderij zijn waar jonge vrouwen half levensvatbare foetussen moeten baren, die door Demmink zouden worden geslacht en opgegeten. Het zou om kilo’s babyvlees per dag moeten gaan, als je Kat moet geloven. Gelet op de spijsvertering is die theorie al te ontkrachten.
pi_200906025
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 10:23 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Uiteindelijk is hij gehoord en zelfs (soort van) vervolgd voor een zedendelict met een destijds minderjarige jongen. Voor wie de wet niet kent: boven de 16 zijn seksuele handelingen niet zonder meer strafbaar. Betaalde seks is dat overigens wel, en daar ging het om. Wegens gebrek aan bewijs is de zaak uiteindelijk geseponeerd.
Wappieland vertaalde indertijd deze voorkeur voor jonge mannen naar pedoseksualiteit in het algemeen, als ware hij een peuterspeelzaal binnengestapt om daar alle aanwezige kinderen anaal te verkrachten. Het spreekt vanzelf dat de kans dat zoiets heeft plaatsgevonden, nihil is.
Micha Kat deed er nog een schepje bovenop. Er zou een babyboerderij zijn waar jonge vrouwen half levensvatbare foetussen moeten baren, die door Demmink zouden worden geslacht en opgegeten. Het zou om kilo’s babyvlees per dag moeten gaan, als je Kat moet geloven. Gelet op de spijsvertering is die theorie al te ontkrachten.
Het enge hiervan is dat Kat blijkbaar duizenden volgers heeft die alle klakkeloos van hem aannemen, en overal op internet doorgaan met het verspreiden van die ongefundeerde rommel. Neem nou dat pizzagate verhaal, wat al tot op de bodem ontkracht is, ze blijven gewoon doorgaan met het oprakelen van dat soort verhalen om hun standpunt te onderstrepen. Een groter bord voor je kop kun je niet hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200940186
Vandaag is het nog gezelliger geworden! Na weer diverse medestanders te hebben uitgescholden, is Kat nu weer bezig met zijn hoger beroep. Tijdens het zoeken op Twitter vond ik een filmpje, waaruit blijkt dat er met hem een groot fitnessinstructeur verloren is gegaan: https://jantjemetkak.nl/micha-kat-geeft-toe-ik-ben-een-pedofiel/
pi_201054033
Zijn gabber Knevel is nu in Nederland gearriveerd: https://www.ad.nl/alphen/(...)van-dissel~a2e32c56/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:23:40 #78
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201097949
Hij is weer opgepakt :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201098827
Erg mooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201110639
quote:
16s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 17:23 schreef Starhopper het volgende:
Hij is weer opgepakt :D

[ twitter ]
Vrijdag een grote zak popcorn klaarzetten. Voor die zes maanden vanwege eerdere smaad en bedreiging kan hij zo naar de cel. Misschien komt er nog wat achteraan qua voorwaardelijke straffen?
pi_207069325
Complotdenker Micha Kat schreeuwt in de rechtbank: ‘Trek mijn tong maar uit!’ (maar hij blijft in de cel)

quote:
Complotdenker Micha Kat ging vanmorgen in de rechtbank in Den Haag vol in de aanval: ,,Ik ben Micha Kat, wat is uw naam, ik weiger voor een anonieme rechter te staan.” De rechter wilde hem al na vijf minuten laten verwijderen. Kat mocht blijven, maar het bekvechten ging door: ,,Wil ik mijn leven niet beteren? U mag mijn tong uittrekken!” Ondanks dat aanbod werd Kats voorlopige hechtenis verlengd.

De rechter liet zich niet commanderen om zijn naam te zeggen. Kat wilde het toch weten en denderde door in de microfoon. ,,Ik wil uw naam weten! Ik weet die van de officier ook, en ook die van zijn broer, maar daar komen we nog op, maar wat is úw naam?”

Vervolgens wilde Kat per se een boek bespreken waarin van alles en nog wat zou staan wat zijn gelijk zou aantonen. Ook daar had de rechter geen zin in. ,,We zijn hier niet om boeken over weet ik wat te bespreken.”

Kat weigert onderzoek
Na vijf minuten was de rechter het zat en wilde hij hem laten verwijderen. Daarop vroeg zijn advocaat (via een videoverbinding, want treinvertragingen verhinderden hem te komen) of hij met Kat mocht overleggen. Even later zat Kat er toch nog.

Toen de officier van justitie de aanklacht voorlas, bleef Kat er doorheen praten. Duidelijk is ook dat hij weigert zich psychisch te laten onderzoeken. Kat pakte weer geregeld het woord: dat hij vanwege de voorlopige hechtenis meer dan een miljoen schadevergoeding hoort te krijgen en dat de rechter ‘van de Rechtspraak opdracht heeft gekregen hoe Micha Kat behandeld moet worden’.

Rechter: ‘Kan het íets zachter?’
Kat vindt zichzelf journalist. Dat was hij ooit ook. Maar hij werd meer dan tien jaar geleden geroyeerd door journalistenbond NVJ, vanwege ‘doodsbedreiging aan het adres van een ander lid’.

Toch wil Kat onderzocht hebben hoe ver hij in zijn rol van journalist mag gaan. Zijn stem denderde door de rechtszaal. De rechter vroeg ‘of het iets zachter kan’. Ook kwam Kat - zoals aangekondigd - terug op de rol van de broer van de officier van justitie: die speelt een rol in de fraude van het Openbaar Miniserie, zei Kat. De rechter greep maar weer in. ,,Dan misschien bij de inhoudelijke behandeling”, zei Kat. ,,We hebben vast nog veel te bespreken”, antwoordde de rechter ironisch.

Toen het daarna ging over Kats voorlopige hechtenis, barstte hij weer los. ,,Dit is één grote hoax! Ik ben radeloos. Ik vecht voor mijn vrijheid!” schreeuwde hij. De rechter deed de microfoon maar even uit. Kat bleef echter uitstekend te verstaan. ,,Het is een schande in Nederland!” Later werd hij weer boos omdat justitie constateerde dat hij zijn leven niet betert. ,,Wat een leugen! Ik doe alles om mijn leven weer op te pakken. U mag mijn tong uittrekken en mijn handen afhakken!”

Bedreiging en oproepen tot geweld
Complotdenker en opruier Micha Kat (59) zit al zestien maanden in hechtenis. Hij werd opgepakt in Noord-Ierland. De zittingen rond zijn uitlevering naar Nederland liepen ook in Noord-Ierland steeds uit op schreeuwpartijen.

Kat - lees hier zijn geschiedenis - wordt verdacht van zes strafbare feiten: bedreiging en oproepen tot geweld tegen rechters, de gemeente Bodegraven-Reeuwijk, journalisten en RIVM-topman Jaap van Dissel. Op YouTube deed hij oproepen als ‘we moeten ze kapot maken! Koop van die dikke tiewraps en trek ze maar van de straat’ en ‘alle rechters zijn nu free targets!’ En Jaap van Dissel moest volgens Kat tegen de muur gezet worden.

Het ging vandaag in Den Haag om een nog niet-inhoudelijke zitting. De inhoudelijke staat gepland op 28 maart.

Kat is de grote aanjager van complottheorieën over met name pedofiele netwerken. Daarbij beschuldigde hij met name een aantal inwoners van Bodegraven én Jaap van Dissel. Die moesten daardoor beschermd worden. Van enige betrokkenheid van die mensen bij pedofiele netwerken is nooit iets gebleken. Het Openbaar Ministerie vond nooit ook maar het minste spoortje bewijs daarvoor.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-in-de-cel~a308650b/
twitter


quote:
Vervolgens naar Noord-Ierland verkast, waar hij de grote aanjager werd van onder meer het Bodegraven-verhaal. Zijn waanzin kent geen grenzen.

Vergeet nooit dat hij tegen de lamp liep wegens een bomdreiging bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Vanwege zijn vele eerdere telefoontjes herkende de receptionist zijn stem uit duizenden.

Overigens is Kat in complotkringen groot gemaakt door talloze idioten die zijn belachelijke verhalen met graagte lazen. Hij voelde zich bijkans een verlosser.

https://twitter.com/chrisklomp/status/1602680387259535362
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')