abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_200485238
Dr. Robert Malone – Uitvinder van de mRNA Technology, gaf het kort geleden aan, gevaccineerden kunnen mogelijk superspreaders worden. Ondanks zijn kwalificaties zijn de tweets verwijderd door Twitter.

Dan nu vandaag dit:

75 leerlingen lopen COVID-19 op van een gevaccineerde persoon op schoolfeest in Tel Aviv ; voormalig adjunct-directeur van het ministerie van Volksgezondheid roept op om het 'Green Pass'-systeem terug te brengen

Er wordt gezegd dat IsraŽlische functionarissen zullen overwegen om enkele virusbeperkingen opnieuw in te voeren, aangezien de zeer besmettelijke COVID-19 Delta-variant zich in het land blijft verspreiden. Het onlangs vernieuwde coronaviruskabinet komt naar verwachting deze week bijeen om na te denken over de volgende stappen van het land.

Het kabinet kwam zondag voor het laatst bijeen om meer testen en handhaving aan de grenzen van IsraŽl te bespreken , maar voegde geen grote nieuwe beperkingen toe aan het publiek nadat het mandaat voor binnenmaskers afgelopen vrijdag opnieuw was ingevoerd.

Deze week werd bevestigd dat ten minste 75 middelbare scholieren het virus hebben opgelopen op een eindejaarsfeest in Tel Aviv, nadat een student was besmet door een gevaccineerd familielid. Dat familielid liep het virus op van een andere gevaccineerde persoon die onlangs was teruggekeerd uit Londen, volgens Channel 13-nieuws.

Voormalig plaatsvervangend directeur-generaal van het ministerie van Volksgezondheid Itamar Grotto zei dat het land zou moeten overwegen terug te keren naar het "Green Pass"-systeem dat onderscheid maakt tussen gevaccineerde en niet-gevaccineerde burgers met betrekking tot toegang tot bepaalde locaties en activiteiten.

We hebben alle tools die we voorheen niet hadden, inclusief het aantal tests en de gezichtsmaskers … en de vaccins. Dit alles samen, en de extra stap om het Green Pass-systeem opnieuw in te voeren, moet worden overwogen”, vertelde Grotto zaterdag aan Channel 13.

Dankzij het programma, dat op 1 juni eindigde, konden degenen die zijn ingeŽnt of hersteld van het coronavirus binnenshuis dineren in restaurants en culturele evenementen bijwonen.

Rapporten suggereren dat functionarissen hebben overwogen om een ​​dergelijke maatregel door te voeren, onder meer bedoeld om infecties te beteugelen, zoals beperkingen op bijeenkomsten.

Hoewel het infectiepercentage momenteel op een vergelijkbare manier lijkt toe te nemen als eerdere golven, nemen ernstige gevallen die ziekenhuisopnames vereisen veel langzamer toe.

https://www.timesofisrael(...)tter_impression=true

Een vaccin houdt het inademen van het virus niet tegen, het kan voorkomen dat je er erg ziek van wordt, maar je kunt gewoon asymptomatisch besmet raken, en anderen besmetten, zonder het te weten.

Bij de trials hadden de gevaccineerde makaken even hoge viral loads als de ongevaccineerde makaken.

Indien het artikel uit de IsraŽl Times klopt, houdt dat in dat gevaccineerden dus potentieel het virus kunnen overdragen op ongevaccineerden, maar dat houdt in, ook op gevaccineerde ouderen waarbij het vaccin niet goed aanslaat (zie voorbeeld verpleeghuis BelgiŽ, https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/23/uitbraak-nijvel/ ).

Worden gevaccineerden mogelijk superspreaders, of zijn ze dat al?

Kijkende naar de UK met 28.000 besmettingen per dag in een land waarvan de volwassen bevolking 85% geheel of gedeeltelijk gevaccineerd is en blijkbaar geen buffer vormen, zou je toch bijna die kant op moeten gaan denken.
YOP
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200485268
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja wat kunnen ze anders nog zeggen ?
“After 18 months of intensive research and study, TV experts say that it was all a total waste of time and the corona pandemic is complete and utter scaremongering bullshit”. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200485336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

“After 18 months of intensive research and study, TV experts say that it was all a total waste of time and the corona pandemic is complete and utter scaremongering bullshit”. :)
En die volle IC's dan? Niet relevant voor zijn onderzoek ?
blablablabla
pi_200485401
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:28 schreef Elan het volgende:
Ow ja ... iedereen prikken om de druk op IC's te verlagen, en dit na jarenlange bezuinigingen op ziekenhuispersoneel en IC's.
Met al die miljarden die zijn uitgegeven aan PCR, corona-uitkeringen enz hadden de ziekenhuizen weer deftig ingericht kunnen worden en zou er geen paniek uitbreken omdat de 10 IC-bedden voor 100.00 inwoners vol liggen :(
Maar nee, iedereen zo snel mogelijk inspuiten en we zien wel wat er van komt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200485422
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Hadden ze die circus tent 'ziekenhuizen' voor, die nooit in gebruik waren.
Of corona patienten in 'n leuke, lege hotel bij de kust isoleren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 22-07-2021 12:45:57 ]
pi_200485436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ow ja ... iedereen prikken om de druk op IC's te verlagen, en dit na jarenlange bezuinigingen op ziekenhuispersoneel en IC's.
Met al die miljarden die zijn uitgegeven aan PCR, corona-uitkeringen enz hadden de ziekenhuizen weer deftig ingericht kunnen worden en zou er geen paniek uitbreken omdat de 10 IC-bedden voor 100.00 inwoners vol liggen :(
En waar had je gedacht al het personeel vandaan te halen om op korte termijn die IC's en ziekenhuizen te bezetten? Het probleem in de zorg lag in het tekortschieten van mankracht, niet aan een tekort aan bedden. Ze hadden tienduizenden bedden kunnen optuigen.
blablablabla
pi_200485437
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad. Wie ligt er nou niet liever op een deftig ingerichte IC dan dat 'ie een vaccin ingespoten krijgt.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_200485453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hadden ze die circus tent 'ziekenhuizen' voor die nooit in gebruik waren.
Of corona patienten in 'n leuke, lege hotel bij de kust isoleren.
Noodhospitaals, geloof niet dat je daar terecht wil komen. Of een van je ouders. Zorg zal een stuk primitiever zijn dan we gewend zijn in dit land.
blablablabla
pi_200485486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:37 schreef Multatilu het volgende:
Onbegrijpelijk inderdaad. Wie ligt er nou niet liever op een deftig ingerichte IC dan dat 'ie een vaccin ingespoten krijgt.
Ja en de ziekenhuizen houden hun IC's graag gevuld met patienten, vooral gelabeled met corona ... trekken ze lekker extra veel subsidie voor.

Maar ganse wereldbevolking willen inspuiten omdat er 0,0005 % doden vallen = 8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200485553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:42 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja en de ziekenhuizen houden hun IC's graag gevuld met patienten, vooral gelabeled met corona ... trekken ze lekker extra veel subsidie voor.

Maar ganse wereldbevolking willen inspuiten omdat er 0,0005 % doden vallen = 8)7
Zeker! Want 'de ziekenhuizen' is 1 persoon die uit is op eigen gewin!

Of is er ook een geheim ziekenhuizengenootschap waar alle ziekenhuizen, overal ter wereld, ook in de landen met compleet andere kostenmodellen in ziekenhuizen, bij aangesloten zijn en die strikt uitvoeren wat in die geheime genootschappen afgesproken is?

Wordt wakker...
pi_200485615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:47 schreef Multatilu het volgende:
Zeker! Want 'de ziekenhuizen' is 1 persoon die uit is op eigen gewin!

Of is er ook een geheim ziekenhuizengenootschap waar alle ziekenhuizen, overal ter wereld, ook in de landen met compleet andere kostenmodellen in ziekenhuizen, bij aangesloten zijn en die strikt uitvoeren wat in die geheime genootschappen afgesproken is?

Ja raar dat ze voor de ziekenhuizen niet "Build Back Better" scanderen.
Volksgezondheid lijkt idd niet zo belangrijk.

quote:
Wordt wakker...
Graag want dit is a bad dream
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:53:46 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_200485621
quote:
Opletten voor gevaccineerden hť ... zij verspreiden de deltavariant als de pest !
Ook daar maak ik me geen zorgen over, ik heb een goed werkend immuunsysteem. Ik vind het extreme gedachtegoed van een aantal van die spuiters vervaarlijker dan dat virusje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_200485664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja raar dat ze voor de ziekenhuizen niet "Build Back Better" scanderen.
Volksgezondheid lijkt idd niet zo belangrijk.
[..]

Graag want dit is a bad dream
Maar hoe kun je beweren dat ziekenhuizen liever de IC vol leggen met Coronapatienten omdat ze daar meer geld aan verdienen terwijl dit niet eens waar is.
pi_200485674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook daar maak ik me geen zorgen over, ik heb een goed werkend immuunsysteem. Ik vind het extreme gedachtegoed van een aantal van die spuiters vervaarlijker dan dat virusje.
Ja, want in India was men massaal gevaccineerd toen die Delta variant als een razende rond ging.
pi_200485678
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:56 schreef Multatilu het volgende:
Maar hoe kun je beweren dat ziekenhuizen liever de IC vol leggen met Coronapatienten omdat ze daar meer geld aan verdienen terwijl dit niet eens waar is.
Heeft nochtans openlijk in de krant gestaan hoor.
pi_200485713
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Echt waar.... dat ik hier op reageer is eigenlijk al treurig.
Nederlandse ziekenhuizen liepen enorme inkomsten mis omdat de reguliere zorg afgeschaald moest worden. Om niet failliet te gaan is er een noodfonds opgezet. Net als veel andere sectoren.

En dan praten we alleen over Nederland. Er zijn nog +150 andere landen in de wereld. Allemaal met overvolle IC's. Heb je daar ook de kranten doorgenomen?
pi_200485743
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:00 schreef Multatilu het volgende:
Nederlandse ziekenhuizen liepen enorme inkomsten mis omdat de reguliere zorg afgeschaald moest worden. Om niet failliet te gaan is er een noodfonds opgezet. Net als veel andere sectoren.

En dan praten we alleen over Nederland. Er zijn nog +150 andere landen in de wereld. Allemaal met overvolle IC's. Heb je daar ook de kranten doorgenomen?
nee lees enkel krant van eigen land
Gelukkig volg jij wel alle 150 landen op :P
pi_200485815
quote:

dat "ze" ook toegegeven hebben naderhand dat er nogal losjes omgesprongen werd met cijfers van aantal corona doden heb ik wsl ook maar gedroomd dan ? ... damn

Overlijden binnen 2 maand na positieve test PCR = corona dode
Overlijden 1 week na vaccin = toeval, geen correlatie
pi_200486046
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

dat "ze" ook toegegeven hebben naderhand dat er nogal losjes omgesprongen werd met cijfers van aantal corona doden heb ik wsl ook maar gedroomd dan ? ... damn

Overlijden binnen 2 maand na positieve test PCR = corona dode
Overlijden 1 week na vaccin = toeval, geen correlatie
Huh??? Dat zou toch dom zijn! Waarom mensen 1 week na vaccin opgeven als toeval? Dan missen ze die extra subsidies voor Coronapatienten toch?
pi_200486106
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:23 schreef Multatilu het volgende:
Huh??? Dat zou toch dom zijn! Waarom mensen 1 week na vaccin opgeven als toeval? Dan missen ze die extra subsidies voor Coronapatienten toch?
quote:
pi_200486232
Zijn er mensen die echt geloven dat deze man gelijk heeft :'):

https://rumble.com/vk3k5e(...)8ZgT8VvyKfWvZqb3Gyn4
pi_200488164
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hoeft zijn woorden niet te vertalen in een politiek correct pietpraatje , jouw mening is ruis . Ik houd het op wat uit zijn mond komt.
Hahahaha dat is PRECIES wat meneer Gates zegt. :')

Als jij daar iets anders uit kan halen spreek je geen Engels.

Zoals ik al zei, 3 minuten van een Ted talk van een paar uur verkeerd opgevat omdat je ergens een fragmentje in op YouTube hebt gezien.

Wat ben je toch een genie Summers, met jou redden we de wereld wel.
pi_200488271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Doe eens dat krantje quoten dan. Volgens mij lul je gewoon weer uit je nek.
pi_200488317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:06 schreef illusions het volgende:
Doe eens dat krantje quoten dan. Volgens mij lul je gewoon weer uit je nek.
Pfff ga ik nu geen tijd in steken.
Wordt toch niet geloofd dus who cares
pi_200488335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Pfff ga ik nu geen tijd in steken.
Wordt toch niet geloofd dus who cares
Als je geen bewijs post gelooft niemand je bullshit nee. :D

Als je een krant kan quoten, dan natuurlijk wel, maar je kan het niet want je zuigt het gewoon uit je dikke duim.
pi_200488356
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je geen bewijs post gelooft niemand je bullshit nee. :D

Als je een krant kan quoten, dan natuurlijk wel, maar je kan het niet want je zuigt het gewoon uit je dikke duim.
mijn bullshit ... mijn gelul ... ik zuig
wat een gesprekspartner ben jij toch :r
pi_200488375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

mijn bullshit ... mijn gelul ... ik zuig
wat een gesprekspartner ben jij toch :r
Probeer eens geen fantasieŽn en onnozele bangmakerij te posten, dan reageren mensen wat positiever op je.

Kansloze verhaaltjes verzinnen die zogenaamd in de krant hebben gestaan, ga toch fietsen.
pi_200488423
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:13 schreef illusions het volgende:
Probeer eens geen fantasieŽn en onnozele bangmakerij te posten, dan reageren mensen wat positiever op je.

Kansloze verhaaltjes verzinnen die zogenaamd in de krant hebben gestaan, ga toch fietsen.
Vermits jij blijkbaar te dom bent om een zoekfunctie in google te gebruiken

quote:
HLN ONDERZOEK. Sjoemelen ziekenhuizen met coronacijfers? Documenten wijzen op ‘financiŽle optimalisatie’
Manipuleren sommige ziekenhuizen hun coronacijfers om daar financieel beter van te worden? Overheidsdocumenten wijzen in die richting. Wij kregen ze na lang aandringen in ons bezit en zochten naar uitleg in de sector. Wat we ontdekten, roept vragen op. “FinanciŽle optimalisatie is mogelijk.” Maar de politiek wil weten: “Zijn de ziekenhuizen met ons voeten aan het spelen?”.
https://www.hln.be/binnen(...)imalisatie~aef03627/
quote:
Bedrog met bezetting op intensieve: Duitse ziekenhuizen manipuleerden bezettingsgraad
Een rapport van de Federale Rekenkamer (BRH) onthult een van de grootste schandalen tijdens de coronapandemie in Duitsland. Duitse ziekenhuizen manipuleerden de bezettingsgraad op intensieve zorg, zodat ze financiŽle steun van de overheid zouden krijgen. De federale regering was naar verluidt al maanden op de hoogte van de fraude, maar hield het geheim. Dat bericht de Duitse nieuwswebsite Bild.
https://www.hln.be/buiten(...)tingsgraad~a0fa5d93/
quote:
Concreet gaat het om een presentatie van het Hospital Transport & Surge Capacity-comitť (HTSC), een speciale werkgroep die de druk op de ziekenhuizen coŲrdineert. Daaruit blijkt dat er in de eerste golf grote verschillen waren tussen ziekenhuizen. In sommige ziekenhuizen belandden covidpatiŽnten zeer snel op intensieve zorg en bleven ze daar ook veel langer liggen dan in andere. Ook op de gewone covidafdeling zag men verschillen. Op een dia staat letterlijk: “Sommigen hadden een hoge ‘turnover’ op de afdeling, terwijl anderen duidelijk liever hun patiënten lieten liggen.”

Binnen het Hospital Transport & Surge Capacity-comitť wordt daarop een opmerkelijke theorie ontwikkeld. “Mogelijk is het beleid ingegeven door financiŽle optimalisatie”, luidt het. Versta: men vermoedt dat ziekenhuizen het voor de centen doen. Het is een feit dat de ziekenhuizen extra geld ontvangen voor de opvang van covidpatiŽnten. Een deel van dat geld ligt vast en is niet afhankelijk van het aantal gevulde covidbedden, maar de hoofdmoot is dat wel. Zo krijgt een ziekenhuis per gevuld bed op de covidafdeling iedere dag 234 euro extra van de federale overheid.
https://www.demorgen.be/n(...)onacijfers~b3252522/

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleScorp op 22-07-2021 16:26:52 ]
pi_200488483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:13 schreef illusions het volgende:
Probeer eens geen fantasieŽn en onnozele bangmakerij te posten,
ja dat is wat de media al een jaar lang doen
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:24:57 #30
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200488544
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahahaha dat is PRECIES wat meneer Gates zegt. :')

Als jij daar iets anders uit kan halen spreek je geen Engels.

Zoals ik al zei, 3 minuten van een Ted talk van een paar uur verkeerd opgevat omdat je ergens een fragmentje in op YouTube hebt gezien.

Wat ben je toch een genie Summers, met jou redden we de wereld wel.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200488620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Vermits jij blijkbaar te dom bent om een zoekfunctie in google te gebruiken
[..]

[..]

[..]

Kan je ook begrijpend lezen? :P
pi_200488626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:24 schreef Summers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jezus dat slaat echt nergens op.

Fucking genie dat je bent. Zo slim dat niemand je snapt.
pi_200488687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:31 schreef illusions het volgende:
Jezus dat slaat echt nergens op.

Fucking genie dat je bent. Zo slim dat niemand je snapt.
oei iemand van jouw niveau ?
pi_200488705
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Jullie met z'n tweeŽn komen nog niet op de helft.
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:37:21 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200488721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Daar kan hij beter mee gaan praten , iemand die ook in dat krappe denkhokje past :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200488725
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:36 schreef illusions het volgende:
Jullie met z'n tweeŽn komen nog niet op de helft.
zielige sukkel o|O
pi_200488812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:37 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

zielige sukkel o|O
Kortzichtige double digit IQ wappie.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')