SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm oke.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook minder dan de vorige keer. Ik kon er vannacht gewoon op slapen
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
maar waait het te hard?
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
die mis ik nog welquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En gelukkig ben ik linkshandig en gepirkt in mijn rechterarm
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmerenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
Daarom kijk ik 's morgens niet meer in de spiegel in de badkamer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met mijn oog ging het ook weer prima
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een complotgekkie gematcht
Niet alle complotten zijn slechts theorie
09:17En een hogere vorm van bewustzijn is wellicht vereist om het grote plaatje te kunnen zien. En je eigen verantwoordelijkheid daar in.
Dacht nog even dat hij misschien sarcastisch is maar denk het toch niet
Ja tegen brandende zon.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmeren
Ik ben open mindedquote:
Jeetje, als hij nu al begint te toetsenbord warrioren kun je beter gelijk stoppenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Dat is op zich geen verkeerd toetjequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil dus zaterdag naar het strand.. heel de week lekker weer en zaterdag regen met als toetje: onweer.
Zeg dat je een reptilian bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |