Nou.... Nee...quote:Op maandag 26 juli 2021 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De spuit erin en gewoon gaan met die banaan.
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een corona-test gedaan en dat wil ik graag zo houden
Ik ook niet... van de Gijp zei gisteren ook waarom wij het testen nog bijhouden....quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Nee, echt héél eng. Veel sterkte met alleen het idee al, meid.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.
Tanzen mit Janssen!quote:
Ik doe elke dag een anale corona-testquote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Bah, jij bent altijd zo ordinair....quote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe elke dag een anale corona-test
Met een hele grote dikke harde vibrerende staaf zeker vuillakquote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe elke dag een anale corona-test
Met extra knobbeltjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een hele grote dikke harde vibrerende staaf zeker vuillak
Wel in je cloaca?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.
@Tedquote:Op maandag 26 juli 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
Gelukkig gaat m'n jaarlijkse visvakantie naar Pattaya nog gewoon door.
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook niet. (moest het woord opzoeken)
Wil ik dat wel opzoeken?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook niet. (moest het woord opzoeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |