knorr , pirr piirquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Als het niet zo fout was, zou ik hier om kunnen grinniken.
Ik mis een item over Miss-verkiezingen niet zo eigenlijk.quote:
jeugdigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent van de foutisgoed-kerk?
Ik niet.
Present, ik kom net thuis van de tennisbaanquote:
Om 10 voor één...quote:
Ik ga zo aan cultural appropriation doen door een lasagne naar binnen te werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef Gehrman het volgende:
Hebben jullie ook weleens een koloniale take over gedaan? #dtv
CULINAIRE KOLONISMEquote:Op maandag 26 juli 2021 17:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga zo aan cultural appropriation doen door een lasagne naar binnen te werken.
Voor Sylvana mag het pas Surinaams eten worden genoemd als het door iemand met de Surinaamse nationaliteit wordt klaargemaakt en door een landgenoot wordt gegeten. Tip voor mevrouw: veel dorpen hebben nog steeds zo’n Chin. Ind. Spec. Rest. met een naam en een inrichting die alle vooroordelen bevestigt. Iets om die in de fik te steken?quote:
Ik heb mijn papieren netjes op orde maar moet gewoon op mijn beurt wachtenquote:
Nou.... Nee...quote:Op maandag 26 juli 2021 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De spuit erin en gewoon gaan met die banaan.
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een corona-test gedaan en dat wil ik graag zo houden
Ik ook niet... van de Gijp zei gisteren ook waarom wij het testen nog bijhouden....quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een corona-test gedaan en dat wil ik graag zo houden
Nee, echt héél eng. Veel sterkte met alleen het idee al, meid.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |