Nou.... Nee...quote:Op maandag 26 juli 2021 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
De spuit erin en gewoon gaan met die banaan.
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit een corona-test gedaan en dat wil ik graag zo houden
Ik ook niet... van de Gijp zei gisteren ook waarom wij het testen nog bijhouden....quote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Nee, echt héél eng. Veel sterkte met alleen het idee al, meid.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.
Tanzen mit Janssen!quote:
Ik doe elke dag een anale corona-testquote:Op maandag 26 juli 2021 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Bah, jij bent altijd zo ordinair....quote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe elke dag een anale corona-test
Met een hele grote dikke harde vibrerende staaf zeker vuillakquote:Op maandag 26 juli 2021 22:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik doe elke dag een anale corona-test
Met extra knobbeltjes.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met een hele grote dikke harde vibrerende staaf zeker vuillak
Wel in je cloaca?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb ook nog niet zo'n stok in de neus gehad. Dat gaat ook niet gebeuren.
@Tedquote:Op maandag 26 juli 2021 22:44 schreef Gehrman het volgende:
Gelukkig gaat m'n jaarlijkse visvakantie naar Pattaya nog gewoon door.
quote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook niet. (moest het woord opzoeken)
Wil ik dat wel opzoeken?quote:Op maandag 26 juli 2021 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook niet. (moest het woord opzoeken)
De partij heeft een sterke leider nodig, één die orde op zaken brengt en een rechte koers vaart, ik nomineer als nieuwe leider voor BIJ1:quote:
quote:
Zo'n gevoel had ik wel. Net als die kut rapper met zijn piemelgrapje.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op tijd nog voor de koloniale take over.
Van Gaal en Sylquote:Op maandag 26 juli 2021 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De partij heeft een sterke leider nodig, één die orde op zaken brengt en een rechte koers vaart, ik nomineer als nieuwe leider voor BIJ1:
[..]
Die bestaat uit één persoon.quote:
Ik heb gewoon een vak geleerd en ik mag niet op tvquote:Gario studeerde mediastudies en gender aan de Universiteit Utrecht
Niet naar Qatar?quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Precies wat ik dacht, kortzichtigheid!
Ik denk dat hij wel zou ontploffen als er een wat zuigendere presentator zat.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:11 schreef livelink het volgende:
Hij is in ieder geval dodelijk vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |