Zeewier vind ik dan nog wel acceptabel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Dus in plaats van gehakt door je lasagne doe je zeewier of meelwormen erdoor?
Dan staat het verkeerd op Teletekst.quote:
https://nos.nl/teletekst#229quote:Live vanuit Amsterdam met Paul de Leeuw
en Astrid Joosten.
* Kim Kötter beschrijft in 'Niet het
mooiste meisje van de klas' haar
moeilijke route naar succes
* Noa Diorgina Man (16) is de beste
freerunster ter wereld
Niks merkwaardigs aan. Astrid Joosten is een kakelende tv-amoebe. Paul de Leeuw heeft wereldprogramma's gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Merkwaardige meningen hou jij erop na.
"Ik erken de feiten".quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef superniger het volgende:
Jort en zijn FVD belangenverstrengeling.
16 Wordt dat in NL gedoogd?quote:
Als het niet zo fout was, zou ik hier om kunnen grinniken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:58 schreef superniger het volgende:
Marokkanen zijn goed in freerunnen.
Ze rennen altijd weg voor de politie.
knorr , pirr piirquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Als het niet zo fout was, zou ik hier om kunnen grinniken.
Ik mis een item over Miss-verkiezingen niet zo eigenlijk.quote:
jeugdigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 23:13 schreef svann het volgende:
[..]
Jij bent van de foutisgoed-kerk?
Ik niet.
Present, ik kom net thuis van de tennisbaanquote:
Om 10 voor één...quote:
Ik ga zo aan cultural appropriation doen door een lasagne naar binnen te werken.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:28 schreef Gehrman het volgende:
Hebben jullie ook weleens een koloniale take over gedaan? #dtv
CULINAIRE KOLONISMEquote:Op maandag 26 juli 2021 17:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga zo aan cultural appropriation doen door een lasagne naar binnen te werken.
Voor Sylvana mag het pas Surinaams eten worden genoemd als het door iemand met de Surinaamse nationaliteit wordt klaargemaakt en door een landgenoot wordt gegeten. Tip voor mevrouw: veel dorpen hebben nog steeds zo’n Chin. Ind. Spec. Rest. met een naam en een inrichting die alle vooroordelen bevestigt. Iets om die in de fik te steken?quote:
Ik heb mijn papieren netjes op orde maar moet gewoon op mijn beurt wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |