abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 juli 2021 @ 22:51:07 #1
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200479763
Yo yo! Het knarst al een paar dagen en ik heb toch even een mening nodig van wat ‘onafhankelijken’. Zie het als een soort relatie/volgende stap advies, want zelf heb ik echt geen flauw idee meer :')

Ik ben 26. Lange tijd single en vind dat het nu toch wel weer een keertje tijd wordt voor een leuke vriendin, en die heb ik gevonden. Althans, dat hoop ik dan. Ik ken haar via een vriendin van me. Ik heb d’r een keertje gezien in augustus, toen het net uit was met haar vriend. Leuke avond gehad, spontaan maar wel oppervlakkig (nog). 2e golf van corona incoming, nog even in november wat met haar en twee anderen gedaan. Weer leuk en aardig. Nadertijd haar maar geappt of ze wat wilde doen, maar ze dacht dat het beter was om bij vrienden te blijven, destijds.

Nu komt het lastige: ik merkte aan haar dat ze het zelf niet goed wist. Ook haar/mijn vriendin heeft nog geprobeerd om wat balletjes op te gooien om in ieder geval een keertje wat te gaan doen, maar omdat ze het niet goed wist, is het er nooit van gekomen. Helaas…

De afgelopen maanden was het rustig. Ik weet van haar dat ze liever mensen leert kennen in groepsverband, maar dat zat er niet echt in door corona. Ik besloot om het maar op een laag pitje te zetten en af en toe even wat contact te hebben via Snapchat. Leuk maar niets speciaals.

Nu. Afgelopen zaterdag, hadden we weer een feestje van haar/mijn vriendin. Begin van de avond kwam ze vrijwel gelijk bij me staan en we hebben een super leuke avond gehad! Heel veel gebabbeld, leuke dingen besproken, maar opnieuw niets concreets of spannends. De dag daarna appt ze mij uit het niets om nog door te praten over iets waar we het over hebben gehad. En dat terwijl ze mij ‘toen’ heeft verwijderd van Whatsapp / telefoon (profielfoto was niet zichtbaar).

Ik ben een beetje in dubio. Was ze ‘toen’ nog niet over haar ex heen? Heb ik d’r nu wel getriggerd om een keer wat te gaan doen? Of was ze gewoon leuk aan de babbel omdat we elkaar zo lang niet gezien hebben?

Heel verhaal, maar wat denken jullie hier nou van?
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_200479916
Gewoon vragen, drankje doen dit weekend, zaterdag 4 uur? Of een ander concreet voorstel.

Als ze ja zegt leuk top heb je een date als ze zegt nee en niet met een tegen voorstel komt is het ook helder.

Het beste is om jezelf niet gek te maken met what ifs.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 23:19:21 #3
441859 crew  Lenny77
pi_200480238
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:58 schreef soeverein het volgende:
Gewoon vragen, drankje doen dit weekend, zaterdag 4 uur? Of een ander concreet voorstel.

Als ze ja zegt leuk top heb je een date als ze zegt nee en niet met een tegen voorstel komt is het ook helder.

Het beste is om jezelf niet gek te maken met what ifs.
Ja dit dus gewoon
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 21 juli 2021 @ 23:26:00 #4
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200480334
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:58 schreef soeverein het volgende:
Gewoon vragen, drankje doen dit weekend, zaterdag 4 uur? Of een ander concreet voorstel.

Als ze ja zegt leuk top heb je een date als ze zegt nee en niet met een tegen voorstel komt is het ook helder.

Het beste is om jezelf niet gek te maken met what ifs.
Aight ja aan zoiets zat ik ook te denken. Misschien dat ik nog een feestje opgooi, en als ze dan weer zo doet is ze voor mij _O-
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_200480412
Go for it.

'Misschien' heb je,'ja'moet je zelf regelen.

Klinkt als leuke meid.

(en die afwijzing van destijds heeft waarschijnlijk niets met jou te maken)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200480459
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 22:58 schreef soeverein het volgende:
Gewoon vragen, drankje doen dit weekend, zaterdag 4 uur? Of een ander concreet voorstel.

Als ze ja zegt leuk top heb je een date als ze zegt nee en niet met een tegen voorstel komt is het ook helder.

Het beste is om jezelf niet gek te maken met what ifs.
Ja eh dit dus.
pi_200480507
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:26 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Aight ja aan zoiets zat ik ook te denken. Misschien dat ik nog een feestje opgooi, en als ze dan weer zo doet is ze voor mij _O-
Waarom wachten op een feestje? Zij neemt 2x initiatief, jou opzoeken op het vorige feest en je daarna appen.

Nu is een goed moment om door te pakken. Als je wacht tot je zelf een feest geeft eerst verlies je momentum. Tenzij je denkt ik geef binnen een week of 2 een feest. Dat kan natuurlijk ook, maar dan ben je niet 1 op 1 dus kun je minder stappen zetten. Je andere gasten op het feest willen vast ook soms aandacht :p
pi_200480548
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:26 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Aight ja aan zoiets zat ik ook te denken. Misschien dat ik nog een feestje opgooi, en als ze dan weer zo doet is ze voor mij _O-
Geen feestje, vraag haar gewoon om iets af te spreken met jou alleen. Geen anderen erbij.

Zegt ze nee, zou ik het opgeven. Maar ik denk dat je het zeker kan proberen ;)
pi_200480559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:40 schreef soeverein het volgende:

[..]

Waarom wachten op een feestje? Zij neemt 2x initiatief, jou opzoeken op het vorige feest en je daarna appen.

Nu is een goed moment om door te pakken. Als je wacht tot je zelf een feest geeft eerst verlies je momentum. Tenzij je denkt ik geef binnen een week of 2 een feest. Dat kan natuurlijk ook, maar dan ben je niet 1 op 1 dus kun je minder stappen zetten. Je andere gasten op het feest willen vast ook soms aandacht :p
Een feestje is inderdaad veel te veilig. Je wil weten of ze met jou alleen wil afspreken. En dan een move maken.
  donderdag 22 juli 2021 @ 00:15:04 #10
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200480751
Ze spreekt 'liever in groepsverband af'? :')

Je hebt er geen enigma-machine voor nodig om te weten dat dit staat voor 'ik mot je niet'
  donderdag 22 juli 2021 @ 06:26:54 #11
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200481410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 00:15 schreef Micson het volgende:
Ze spreekt 'liever in groepsverband af'? :')

Je hebt er geen enigma-machine voor nodig om te weten dat dit staat voor 'ik mot je niet'
Nee nee, ik had zelf het idee om nog een keer te wachten tot een feestje, als ze dan weer zo sociaal doet/gehecht doet dan weet ik ‘t wel zeker.
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_200481519
Laat haar je signature lezen, gaat ze meteen overstag. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_200481679
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 06:26 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Nee nee, ik had zelf het idee om nog een keer te wachten tot een feestje, als ze dan weer zo sociaal doet/gehecht doet dan weet ik ‘t wel zeker.
Wie te lang wacht slaapt uiteindelijk bij de geit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 22 juli 2021 @ 08:12:31 #14
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200481940
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 06:57 schreef Het_Bokje het volgende:
Laat haar je signature lezen, gaat ze meteen overstag. :D
Ik heb een klaagbaak kant en een softere kant :')
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_200482186
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 06:26 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Nee nee, ik had zelf het idee om nog een keer te wachten tot een feestje, als ze dan weer zo sociaal doet/gehecht doet dan weet ik ‘t wel zeker.
Je weet het ook zeker als je haar nu mee uit vraagt.
pi_200483490
Ik denk dat je gefriendzoned bent, maar misschien is het toch mogelijk om uit die friendzone te komen. Hoe voelde je de laatste keer toen je met haar sprak?

Je kunt haar het gevoel geven van dat je zelf leuk bent. Je hebt waarschijnlijk haar in het begin het gevoel gegeven dat je vrienden wil zijn bewust of onbewust, met de consequentie dat ze ook vrienden wil blijven. Maar misschien heb je de laatste tijd haar inderdaad getriggerd bewust of onbewust, voor wat meer dan vrienden. Wat je nu kunt doen is haar het gevoel geven dat je zelf leuk bent, maar subtiel zonder expliciet kenbaar te maken. Dus je kan bij je zelf nagaan met welk gedrag kan ik subtiel haar tonen en het gevoel geven dat ik leuk ben. Dan krijg je waarschijnlijk van haar de reactie terug, niet meteen maar misschien wat later dat ze je ook leuk vindt. :)
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:16:19 #17
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200484165
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 10:38 schreef Twintig het volgende:
Ik denk dat je gefriendzoned bent, maar misschien is het toch mogelijk om uit die friendzone te komen. Hoe voelde je de laatste keer toen je met haar sprak?

Je kunt haar het gevoel geven van dat je zelf leuk bent. Je hebt waarschijnlijk haar in het begin het gevoel gegeven dat je vrienden wil zijn bewust of onbewust, met de consequentie dat ze ook vrienden wil blijven. Maar misschien heb je de laatste tijd haar inderdaad getriggerd bewust of onbewust, voor wat meer dan vrienden. Wat je nu kunt doen is haar het gevoel geven dat je zelf leuk bent, maar subtiel zonder expliciet kenbaar te maken. Dus je kan bij je zelf nagaan met welk gedrag kan ik subtiel haar tonen en het gevoel geven dat ik leuk ben. Dan krijg je waarschijnlijk van haar de reactie terug, niet meteen maar misschien wat later dat ze je ook leuk vindt. :)
Toen ik in november vroeg of ze wat wilde doen, heb ik dat expres ‘sneller’ dan normaal gedaan, omdat ik inderdaad al iets té veel ervaring heb met friendzoning :'). Ze gaf toen dus ook aan dat alleen vrienden blijven verstandiger was, maar dat kwam dus niet heel erg overtuigend over.

En inderdaad, dat is dus ook mijn idee: iets meer proeven nog, dat is dus het dubio :{ . To ask or not to ask (yet)
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:26:59 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200484317
Door nu af te wachten kun je je kans verspelen. Als zij het op het afgelopen feestje ook heel erg leuk vond en jij reageert nu vrij neutraal, dan is de kans groot dat ze afhaakt.

Je loopt een risico dat je een blauwtje loopt. Maar ik betwijfel of afwachten je kansen gaat vergroten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200484840
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Toen ik in november vroeg of ze wat wilde doen, heb ik dat expres ‘sneller’ dan normaal gedaan, omdat ik inderdaad al iets té veel ervaring heb met friendzoning :'). Ze gaf toen dus ook aan dat alleen vrienden blijven verstandiger was, maar dat kwam dus niet heel erg overtuigend over.

En inderdaad, dat is dus ook mijn idee: iets meer proeven nog, dat is dus het dubio :{ . To ask or not to ask (yet)
Je moet het ijzer smeden als het heet is. Je komt juist in de friendzone door lang te wachten.

De kerels die in de smaak vallen bij dit soort vrouwen handelen meteen, en bij een afwijzing gaan ze door naar een vrouw die hen wel ziet zitten.
pi_200484874
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:26 schreef Lienekien het volgende:
Door nu af te wachten kun je je kans verspelen. Als zij het op het afgelopen feestje ook heel erg leuk vond en jij reageert nu vrij neutraal, dan is de kans groot dat ze afhaakt.

Je loopt een risico dat je een blauwtje loopt. Maar ik betwijfel of afwachten je kansen gaat vergroten.
Precies. Hij is bang voor het blauwtje en wil het perfect doen. Maar in werkelijkheid wacht ze nu misschien wel totdat hij haar uitvraagt.
pi_200485076
Gewoon een date voorstellen als je dat wilt, dan weet je het meteen. Langer uitstellen gaat je niet verder helpen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200485776
Haar niet te veel ruimte geven om je te friendzonen door veel met haar te appen enz. Ze moet voelen dat als ze jou beter wil leren kennen dat het via daten verloopt.

Dus niet expliciet dat zeggen maar in je gedrag daarop sturen. Houd het leuk/luchtig maar dus niet te vrijblijvend.
What's the name of the game?
pi_200486829
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Toen ik in november vroeg of ze wat wilde doen, heb ik dat expres ‘sneller’ dan normaal gedaan, omdat ik inderdaad al iets té veel ervaring heb met friendzoning :'). Ze gaf toen dus ook aan dat alleen vrienden blijven verstandiger was, maar dat kwam dus niet heel erg overtuigend over.

En inderdaad, dat is dus ook mijn idee: iets meer proeven nog, dat is dus het dubio :{ . To ask or not to ask (yet)
Inderdaad eerst was je volgens mij ook te snel, maar omdat je daarna zo lang gewacht had ben je een beetje uit de friendzone geraakt. Dus ik zou het zo doen. Ipv what would jesus do? Vul in wat zou < Iemand waarmee de dames graag naar bed willen, (casanova )> doen in jouw situatie. Waarschijnlijk zou hij niet achter haar aan gaan en alleen maar vragen stellen of interview houden bv. Hij zou hen achter je aan laten gaan. Maar het gaat ook om het gevoel, dus als je met haar praat, maar ondertussen voel je je needy en wanhopig, Tja dan werkt het niet. Je moet je waarschijnlijk gewild/ aantrekkelijk voelen. En dan de bijbehorende gedrag vertonen en dat een tijd lang. Dus als je nu weer met haar gaat spreken zou ik waarschijnlijk wel afspreken, maar voelen en gedragen net alsof ik gewild ben door haar/ door vrouwen. Kijk of dat lukt. Succes ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Twintig op 22-07-2021 14:27:48 ]
  donderdag 22 juli 2021 @ 14:27:46 #24
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_200486925
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:20 schreef Twintig het volgende:

[..]

Inderdaad eerst was je volgens mij ook te snel, maar omdat je daarna zo lang gewacht had ben je een beetje uit de friendzone geraakt. Dus ik zou het zo doen. Ipv what would jesus do? Vul in wat zou < Iemand waarmee de dames graag naar bed willen, (casanova )> doen in jouw situatie. Waarschijnlijk zou hij niet teveel aandacht besteden aan haar. Hij zou niet achter ze aan gaan, maar hen achter je aan laten gaan. Maar het gaat ook om het gevoel, dus als je aan haar geen aandacht geeft, maar ondertussen voel je je needy en wanhopig, Tja dan werkt het niet. Je moet je waarschijnlijk gewild/ aantrekkelijk voelen. En dan de bijbehorende gedrag vertonen en dat een tijd lang. Dus als je nu weer met haar gaat spreken zou ik waarschijnlijk wel afspreken, maar voelen en gedragen net alsof ik gewild ben door haar/ door vrouwen. Kijk of dat lukt. Succes ^O^
Precies de issue! Ik heb in november laten weten van zo zo, en daarna de mindset gehad ‘nou laat maar weten dan’. Heul af en toe snappie hier, snappie daar en daar bleef het ook wel bij. Tót zaterdag dus. Ik ben dus aan het uitvogelen of dat nou haar manier is van ‘ja!’, of dat ik nog steeds daar in ben blijven hangen.

Er is denk ik inderdaad maar 1 manier en dat is, zoals lekker veel aangegeven, gewoon proberen en anders kunnen we het hoofdstuk afsluiten :|W
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
pi_200486964
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:27 schreef Unmountable het volgende:

[..]

Precies de issue! Ik heb in november laten weten van zo zo, en daarna de mindset gehad ‘nou laat maar weten dan’. Heul af en toe snappie hier, snappie daar en daar bleef het ook wel bij. Tót zaterdag dus. Ik ben dus aan het uitvogelen of dat nou haar manier is van ‘ja!’, of dat ik nog steeds daar in ben blijven hangen.

Er is denk ik inderdaad maar 1 manier en dat is, zoals lekker veel aangegeven, gewoon proberen en anders kunnen we het hoofdstuk afsluiten :|W
Reactie wat gewijzigd, maar de essentie is hetzelfde. Ik denk niet dat je bent blijven hangen daarin, maar juist een beetje uitgekomen ben. Als je nu de juiste stappen zet kan het nog goed komen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')