abonnement Unibet Coolblue
pi_200538242
quote:
88s.gif Op zondag 25 juli 2021 13:14 schreef Celestien het volgende:

[..]

Whoops! Oh, da's ook zo herkenbaar. Je wéét dat je hem net nog in je handen had. Hij kan gewoon niet ver weg zijn, maar ja... 'niet ver weg' is nog steeds een aardig zoekgebied. Het fietsje van mijn (kleuter) dochter had geen slot & de enige die ik over had, was dat enorme ding die ik als extra bij de e-bike gebruik. Je weet wel, zo'n ding waar je ook scooters mee vast zet :') Die dus gebruikt voor dat kleine fietsje. Zag er niet uit, maar moest er stiekem wel om lachen. Slot was duurder dan de fiets!
Whahaha, weet je wel zeker dat ie er later nog staat :D
Maar tis toch bizar? Sleutel in hand en dan istie gewoon ech pleite. Snap het nog steeds niet.

Dochter dr fiets was gejat. Nieuwe gekocht. Daar heeft ze twee dagen plezier van gehad want toen ze naar dr fiets liep, lag alleen het opengeknipte slot er :(
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200541053
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 11:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb rausbuien. Dan MOET ik dingen weggooien en ga met een vuilniszak de kasten/lades af. Dingen met herinneringen bewaar ik, de rest moet weg.
Schuur staat vol meuk van man. Volgens hem is het mijn shit dus ik heb hem gezegd dat ie dan alles mag wegflikkeren. 3 x raden... :') :') :')
Al moest ik laatst wel weer de kliko induiken omdat ik iets had weggegooid wat toch niet zo handig was :@
Daarvan (het moet weg, nu) daar heb ik ook eens in de zoveel tijd last van.
Het is maar goed dat ik niet kan autorijden, anders zat ik aan 't einde van de dag waarschijnlijk bij de gemeentewerf om de meuk weg te gooien. Nu heb ik wat extra 'bedenktijd' omdat het niet meteen weg gegooid kan worden & kan m'n man nog het een en ander redden ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Spellchecker zondag 25 juli 2021 @ 16:48:22 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200541370
quote:
88s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:17 schreef Celestien het volgende:

[..]

Daarvan (het moet weg, nu) daar heb ik ook eens in de zoveel tijd last van.
Het is maar goed dat ik niet kan autorijden, anders zat ik aan 't einde van de dag waarschijnlijk bij de gemeentewerf om de meuk weg te gooien. Nu heb ik wat extra 'bedenktijd' omdat het niet meteen weg gegooid kan worden & kan m'n man nog het een en ander redden ;)
Ja ... en dan zie ik mensen dingen weggooien waarvan ik denk "gooi je dat weg?!"
pi_200541608
quote:
88s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:17 schreef Celestien het volgende:

[..]

Daarvan (het moet weg, nu) daar heb ik ook eens in de zoveel tijd last van.
Het is maar goed dat ik niet kan autorijden, anders zat ik aan 't einde van de dag waarschijnlijk bij de gemeentewerf om de meuk weg te gooien. Nu heb ik wat extra 'bedenktijd' omdat het niet meteen weg gegooid kan worden & kan m'n man nog het een en ander redden ;)
Zo heb elk nadeel zijn voordeel :D Bedenktijd kan soms zeer handig zijn.
Heb al een paar keer gehad dat ik de kliko al buiten had gezet maar iets weggegooid wat toch niet moest. Hing ik op de klikoplaats in de kliko. Wel gewacht tot het donker was :+
Verdere meuk wordt 1 x per week opgehaald door het grofvuil. Goed geregeld dus :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200541634
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 16:48 schreef maily het volgende:

[..]

Ja ... en dan zie ik mensen dingen weggooien waarvan ik denk "gooi je dat weg?!"
Hier wordt het dus 1 x per week opgehaald. Zet het buiten op een aangewezen plek. De avond ervoor mag dat al en als je dan wel es de volgende ochtend kijkt wat er niet meer ligt... Komen ze met een busje de meuk inladen. Goede recycling :7
Heb zo es een keer m`n ikea kastdeuren kunnen weggeven
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200541712
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Hier wordt het dus 1 x per week opgehaald. Zet het buiten op een aangewezen plek. De avond ervoor mag dat al en als je dan wel es de volgende ochtend kijkt wat er niet meer ligt... Komen ze met een busje de meuk inladen. Goede recycling :7
Heb zo es een keer m`n ikea kastdeuren kunnen weggeven
Ik zou ook makkelijker dingen wegdoen als ik het gewoon langs de weg kon zetten :') Nu moet ik het naar de auto sjouwen die een eindje verderop staat en ik ben echt team lui.
Tap tap tap
pi_200541750
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik zou ook makkelijker dingen wegdoen als ik het gewoon langs de weg kon zetten :') Nu moet ik het naar de auto sjouwen die een eindje verderop staat en ik ben echt team lui.
Nou, hier ook team lui :D. Verhuizen een optie? ;) Maar denk aan het voordeel: bedenktijd!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200541767
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:28 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Nou, hier ook team lui :D. Verhuizen een optie? ;) Maar denk aan het voordeel: bedenktijd!
Ik heb hier al een jaar een doos met boeken staan. Denk dat ik ze maar eens her en der bij die minibiebs deponeer.
Tap tap tap
  Spellchecker zondag 25 juli 2021 @ 17:31:44 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200541784
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb hier al een jaar een doos met boeken staan. Denk dat ik ze maar eens her en der bij die minibiebs deponeer.
_O_ ^O^
pi_200541791
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb hier al een jaar een doos met boeken staan. Denk dat ik ze maar eens her en der bij die minibiebs deponeer.
Das lang genoeg bedenktijd jah :D Wel goed idee :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200541879
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:31 schreef maily het volgende:

[..]

_O_ ^O^
Het lullige is dat het een reeks is :')
Tap tap tap
pi_200541916
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het lullige is dat het een reeks is :')
_O- Maak je er meteen een speurtocht van naar de andere delen :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Spellchecker zondag 25 juli 2021 @ 18:11:45 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200542265
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het lullige is dat het een reeks is :')
Doe er briefjes in en maak er een speurtocht van ^O^

Toevallig niet "de zeven zussen"? :@
pi_200543461
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 18:11 schreef maily het volgende:

[..]

Doe er briefjes in en maak er een speurtocht van ^O^

Toevallig niet "de zeven zussen"? :@
Nee sorry :D Patricia Cornwell. En misschien dat ik de Karin Slaughters ook maar eens wegdoe.
Tap tap tap
pi_200554490
Ik heb op zolder, ergens achter een van de schotten, nog twee dozen met boeken staan. Zitten een aantal in - keurig verpakt tegen zilvervissen en andere ongewenst ongedierte - die gesigneerd zijn. 1e editie hardcovers met losse kaften enzo. Dat zijn de boeken die ik echt wil bewaren. En nog wat andere exemplaren met bepaalde betekenis, maar wie weet moet ik die ook maar eens verkopen/weggeven.

Sowieso niet slecht om eens in de zoveel tijd je spullen een kritisch onder de loep te nemen, denk ik.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200554654
Boeken kan ik echt niet wegdoen. Kasten puilen uit met boeken :')
Dochter is sinds kort het huis uit, heeft de helft van dr spullen mee, rest moet nog. Man heeft nu haar kamer dus heb ik zijn boeken in de boekenkast daar gedumpt zodat ik mijn boeken niet meer in dubbele rijen heb staan. Want boeken O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200554874
Ja maar ik heb geen knieschotten of extra kamers _O-
Tap tap tap
pi_200557620
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Boeken kan ik echt niet wegdoen. Kasten puilen uit met boeken :')
Dochter is sinds kort het huis uit, heeft de helft van dr spullen mee, rest moet nog. Man heeft nu haar kamer dus heb ik zijn boeken in de boekenkast daar gedumpt zodat ik mijn boeken niet meer in dubbele rijen heb staan. Want boeken O+
Ben ook gek op boeken, maar weggestopt in een doos heb ik heb ik weet niet zoveel aan een neemt het alleen maar ruimte in die ik beter kan gebruiken. De meest bijzondere mogen blijven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 26-07-2021 17:31:17 (stomme autocorrect) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  User die het meest klaagt 2022 maandag 26 juli 2021 @ 15:00:43 #44
414785 sirdanilot
pi_200558293
Ik ben eigenlijk een hoarder. Ik kan zo moeilijk dingen weggooien dat het soms eigenlijk gewoon problematisch wordt.

Lege potten tomatensaus was ik af en bewaar ik dan, heb ik het idee 'ik ga vast ooit een keer augurken inmaken'. Gebeurt zelden, maar toch.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 26 juli 2021 @ 15:02:41 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200558317
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:52 schreef Mrmime het volgende:
Absoluut team “weggooien”. Alles wat hier niet gebruikt of gedragen wordt gaat weg. Vaak naar goed doel, kringloop, marktplaats maar ook naar de stort.
Mijn man zit in hetzelfde team dus je hebt nu een beeld van onze zolder: kerstboom en tuinkussens. That’s it :D
* Leandra jaloers is
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker maandag 26 juli 2021 @ 15:28:09 #46
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200558856
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:00 schreef sirdanilot het volgende:
Ik ben eigenlijk een hoarder. Ik kan zo moeilijk dingen weggooien dat het soms eigenlijk gewoon problematisch wordt.

Lege potten tomatensaus was ik af en bewaar ik dan, heb ik het idee 'ik ga vast ooit een keer augurken inmaken'. Gebeurt zelden, maar toch.
Glazen potten bewaar ik om bv lege batterijen op te sparen tot ik ze wegbreng.
Ook handig om stukjes glas op kleur te bewaren om te mozaieken.
Bloemenzaad kan je daar in bewaren.
pi_200561050
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:27 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ben ook geen op boeken, maar weggestopt in een doos heb ik heb ik weet niet zoveel aan een neemt het alleen maar ruimte in die ik beter kan gebruiken. De meest bijzondere mogen blijven :)
Wil ik ook gaan doen, in opbergdozen en dan in de schuur. Moet wel eerst de schuur leeg, meuk van man. Dan moet de andere schuur ook leeg, nog meer meuk van man. Noujah, eigenlijk zijn het de stoelen en achterbank van mijn oude Mercedes :') maar hij heeft ze daar in gezet. Mercedes moet worden opgeknapt want de bodem ligt eruit :+
Dan moet de houten schuur vervangen worden, kan de zooi uit de inloopkast bij zoon naar de schuur, de inloopkast kan dan met kleding gevuld worden, kunnen zijn kledingkasten gesloopt worden want kleine kamer. En dat alles bij elkaar zal wel een 25 jaren plan worden en tot dan zit ik met volle boekenkasten -O- Mijn rausbuien schieten wat dat betreft niet op. Vul de gaten op met boeken :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200561089
Wat doen jullie eigenlijk met glazen vazen voor bloemen?
Ik heb die dingen maar op de kast gezet, maar het worden er wel veel langzamerhand. Wil ze ook niet (allemaal) weggooien. Waar bergen jullie die dingen op?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 26 juli 2021 @ 17:36:46 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_200561146
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:32 schreef Celestien het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met glazen vazen voor bloemen?
Ik heb die dingen maar op de kast gezet, maar het worden er wel veel langzamerhand. Wil ze ook niet (allemaal) weggooien. Waar bergen jullie die dingen op?
In het loze vakje boven mijn inbouwkoelkast _O-
En anders: bijkeuken, schuur, kelder, etc.

Maar oke, ik heb wel een iets groter woonoppervlak dan gemiddeld.
disclaimer
pi_200561182
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:32 schreef Celestien het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met glazen vazen voor bloemen?
Ik heb die dingen maar op de kast gezet, maar het worden er wel veel langzamerhand. Wil ze ook niet (allemaal) weggooien. Waar bergen jullie die dingen op?
Ze staan hier in de schuur, achter de strijkbout :+ Heb er niet zoveel, twee grote en 3 kleinere ofzo. Voor mij genoeg.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')