abonnement Unibet Coolblue
pi_200498905
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja haal er even een zaak van 60 jaar oud bij :D
Klassenjustitie is van alle tijden helaas. Cash is king.
Het is koud, het is guur....
pi_200498910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Holle woorden zonder begrip van de realiteit.

Als de mensenrechten er voor iedereen zouden zijn, hoe zit het dan met de mensenrechten van het doodgetrapte slachtoffer? Had hij er geen recht op om niet door een imbeciel uit het Gooi te worden vermoord?

Waarom gelden mensenrechten alleen voor de moordenaar en niet voor zijn slachtoffers?
Jij bent echt niet goed in je bolletje hoor... _O-
pi_200498919
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:49 schreef manny het volgende:

[..]

Ik heb dit al meerdere keren aangegeven hier op Fok!. Het is niet de bedoeling dat je in dit soort topics met een rationele redenatie komt, verwijst naar bestaande wetgeving of aangeeft dat iets in de werkelijkheid gecompliceerder in elkaar zit dan "oog om oog".

Gewoon lekker braken uit de onderbuik: Ze moeten boeten de Gooise ratten. Allemaal, of ze nou geschopt hebben of niet. En hun families ook.
Ho stop, niet nuanceren!!

Daar kan men op Fok! heel moeilijk mee omgaan.
pi_200498937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:49 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Holle woorden zonder begrip van de realiteit.

Als de mensenrechten er voor iedereen zouden zijn, hoe zit het dan met de mensenrechten van het doodgetrapte slachtoffer? Had hij er geen recht op om niet door een imbeciel uit het Gooi te worden vermoord?

Waarom gelden mensenrechten alleen voor de moordenaar en niet voor zijn slachtoffers?
:')

Met zulke gedachtenkronkels moet je echt hulp gaan zoeken.
Het is koud, het is guur....
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:04:22 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200499053
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:

Ja haal er even een zaak van 60 jaar oud bij :D
Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat geld hier ook een belangrijke rol speelt/ heeft gespeeld.

NWS / Verbijsterend:na klappen op de kermis volgt de knock-out door justitie

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 23-07-2021 13:40:16 ]
pi_200499242
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat geld hier ook een belangrijke speelt/ heeft gespeeld.

NWS / Verbijsterend:na klappen op de kermis volgt de knock-out door justitie
En dan dat gehuichel over Peter R. De Vries en de aanslag op de rechtsstaat. Wel, dit is een column van hem over een echte aanslag op de rechtsstaat.

quote:
Column van Peter R. De Vries

Een walm van corruptie en vriendjespolitiek

Na 25 jaar misdaadverslaggeving denk ik wel eens dat ik alles wat er op dat gebied plaatsvindt wel een keer heb meegemaakt. Maar juist dan gebeurt er iets dat ik niet voor mogelijk had gehouden. Zo ben ik er altijd wel van uitgegaan dat justitie zonder aanzien des persoons te werk gaat: of het nu een zwerver of een captain of industry betreft, het recht heeft gewoon zijn loop. Dat geloof is echter aan het wankelen gebracht door de affaire rond vlees- en vastgoedhandelaar Eddy de Kroes.
Deze Wassenaarse zakenman werd in 1987 tot anderhalf jaar cel veroordeeld voor grootschalige fraude met vlees, door de toenmalige slagerijketen ’De Vleeschmeesters’. De zaak baarde destijds opzien omdat bij ’De Vleeschmeesters’ ook oud-premier Barend Biesheuvel, vakbondsman Jan Lanser en zakenicoon Anton Dreesmann waren betrokken. Zij werden nooit vervolgd.
Verleden jaar kwam plotseling aan het licht dat De Kroes geen dag van zijn celstraf had uitgezeten en dat daar geen haan naar had gekraaid. Justitie werd tot actie gedwongen en De Kroes werd alsnog opgepakt. Maar toen gebeurde er iets merkwaardigs. De zakenman trok een aan hem gerichte brief, gedateerd op 16 maart 1992, te voorschijn, die was ondertekend door de Haagse officier van justitie mr. Hans Vos. In de brief stelde Vos dat De Kroes zijn straf niet hoefde uit te zitten. Dat was ongelooflijk, want zoiets is onwettig: een opgelegde straf MOET worden uitgezeten en kan niet door een officier worden ’kwijtgescholden’. Justitie dacht daarom aan een vervalsing, maar er was nog meer. De Kroes vertelde ook dat hij begin jaren negentig een keer op Schiphol was aangehouden vanwege de signalering dat hij nog een straf moest uitzitten. De zakenman liet de brief aan de marechaussee zien en toen deze functionaris met officier van justitie Vos belde of dit wel klopte, kreeg hij inderdaad te horen dat men Eddy de Kroes moest laten gaan.
Nu hij in 2003 alsnog was opgepakt, spande zijn advocaat mr. Spong een kort geding aan, waarin zijn vrijlating werd geëist. De Kroes had een harde toezegging op zak, er was ruim vijftien jaar lang geen poging gedaan om hem zijn straf uit te laten zitten en dus deed de advocaat een beroep op het ’vertrouwensbeginsel’: De Kroes mocht er op grond van deze omstandigheden van uitgaan dat hij vrijuit ging. Justitie stelde zich op het standpunt dat als de brief al echt was, de officier dit niet had mogen doen en de straf alsnog moest worden uitgezeten. De rechtbank gelastte een nader onderzoek en daarin kwamen interessante dingen vast te staan. Om te beginnen leerde schriftkundig onderzoek dat de brief met ’aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid’ door aanklager Vos was geschreven. Ook het ’Schiphol-incident’ bleek daadwerkelijk te hebben plaatsgevonden. En in het dossier van De Kroes werd op zijn zogenaamde ’executiekaart’ de aantekening gevonden: ’Signalering opgeheven, in overleg met ovj mr. H.M. Vos. Mr. Vos had afgesproken dat straf niet geëxecuteerd zal worden’.

Van belang was natuurlijk wat de verklaring van Vos zelf zou zijn. Nou, die hield in wat we bij pijnlijke kwesties, zoals de IRT-affaire, al zo vaak bij politiefunctionarissen en magistraten hebben gezien: hij kon zich er níéts meer van herinneren… Hij moest toegeven dat de brief door hem was geschreven. Hij bevestigde ook dat hij ooit een gesprek met een vriend van De Kroes over diens opgelegde celstraf heeft gevoerd, maar verder kon hij er geen zinnig woord over zeggen. De zaak zei hem niets, De Kroes zei hem niets, hij was het helemaal kwijt. De rechtbank kon dit nauwelijks geloven en formuleerde dit in het vonnis subtiel: „Het valt op dat het geheugen van mr. Vos, ook in meer recente zaken, belangrijke lacunes vertoont.”
Ik kom het vaak tegen in rechtszalen: politie- en justitiemensen die ineens de simpelste dingen niet meer weten. Men komt er meestal mee weg. Zoals er bij hen ook altijd wordt gesproken van een ’vergissing’ (en bij ieder ander van ’meineed’!) als er evident onwaarheid wordt gesproken. Het is bij Vos van tweeën één: of hij heeft iets te verbergen en liegt keihard over de gang van zaken, of hij weet werkelijk niet meer dat hij zoiets buitenissigs (en onwettigs!) heeft gedaan. In beide gevallen is hij als rechtsdienaar volledig gediskwalificeerd. De Kroes kreeg afgelopen week te horen dat hij op grond van al het bovenstaande niet meer de cel in hoeft. Wat blijft hangen is een walm van incompetentie, corruptie en vriendjespolitiek. En mr. Vos? Ik voorspel u dat hij binnenkort gewoon naar een hogere functie zal worden gepromoveerd…

bron: De Telegraaf.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200499461
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat geld hier ook een belangrijke speelt/ heeft gespeeld.

NWS / Verbijsterend:na klappen op de kermis volgt de knock-out door justitie
Ohhh die zaak was/is idd nasty.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200499476
Ik vind het nogal knap dat er nog geen namen zijn uitgelekt van de daders ........................
pi_200499856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Het recht op leven wordt beschermd door de wet.
Blijkbaar niet.
pi_200499979
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 10:40 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja haal er even een zaak van 60 jaar oud bij :D
Dat was ook wel een bizar extreem voorbeeld.
Maar klassenjustitie komt nog steeds voor.
Ik ken zelf een voorbeeld van zo’n 15 jaar geleden, waar ik niet over uitweiden wil.

Vaak worden gevallen van klassenjustitie juist ook onttrokken aan het publieke oog. Ik denk dat je dat niet moet onderschatten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2021 12:22:36 ]
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:11:23 #211
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200500897
Is dit hier al besproken?

quote:
Het Nederlandse Openbaar Ministerie begint een eigen onderzoek naar de fatale mishandeling op het Spaanse eiland Mallorca waarbij een 27-jarige Nederlander om het leven kwam. Dat bevestigt het Openbaar Ministerie na berichtgeving van RTL Nieuws.

Er zou nieuwe informatie zijn binnengekomen, waardoor besloten is om een eigen onderzoek op te starten. Volgens RTL Nieuws is er voldoende rechtsgrond voor een onderzoek, omdat de verdachten van de mishandeling Nederlands zijn.

"Dit neemt niet het Spaanse onderzoek over", vertelt een woordvoerder aan NU.nl. "Maar vroeg of laat moet bepaald worden of ze in Nederland of Spanje worden berecht. Hoe eerder je met onderzoek begint, hoe beter het resultaat."
Zit het Om om werk verlegen of wenden de ouders hun invloed en contacten aan? Ik denk het tweede

Die zgn nieuwe informatie kan natuurlijk alleen maar door de daders/familie aangeleverd zijn. Het zaakie stinkt nu al
pi_200500901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef hartloper het volgende:
Ik vind het nogal knap dat er nog geen namen zijn uitgelekt van de daders ........................
Ook dat heeft waarschijnlijk te maken met het milieu waar deze lieden uit komen.

Die zijn gewend om meteen aan damage control te doen met alle middelen die ze hebben. Dat is een tweede natuur voor ze. Zo werkt het namelijk overal aan de top, bedrijfsleven, politiek, waar dan ook.

Waarschijnlijk voelt het voor de elitaire gemeenschap daar nu ook alsof er 'één van hun' wordt aangevallen. Daar reageren gemeenschappen wel vaker op door zich te 'sluiten' naar buitenaf.

Het zijn ook véél verdachten. Die allemaal hun eigen netwerk van invloedrijke pappies en mammies hebben. Met allemaal een hele berg aan belangen. Was het om één verdachte gegaan, dan is het wat makkelijker om die onder de spreekwoordelijke bus te gooien.

De kans dat de uiteindelijke kopschopper nog 'onder de bus gegooid' gaat worden op enig moment acht ik wel behoorlijk groot. "Mijn Roderick gaat geen 10 jaar brommen in Spanje terwijl dat jong van de van der Bilts degene was die hem heeft dood getrapt!". Dat soort overwegingen gaan wel spelen als het er slecht uit begint te zien voor de betrokkenen.

Sterker nog, dat scenario hebben ze allemaal al lang klaar liggen maar momenteel is het nog voordeliger om te proberen om collectief de schade te beperken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200501167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef the-eye het volgende:
Is dit hier al besproken?
[..]

Zit het Om om werk verlegen of wenden de ouders hun invloed en contacten aan? Ik denk het tweede

Die zgn nieuwe informatie kan natuurlijk alleen maar door de daders/familie aangeleverd zijn. Het zaakie stinkt nu al
Die nieuwe informatie gaat volgens Het Parool om de beelden die door GeenStijl zijn gepubliceerd en die bekijkt het OM nu, dus daar gaat je verhaal al.
pi_200501198
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook dat heeft waarschijnlijk te maken met het milieu waar deze lieden uit komen.

Die zijn gewend om meteen aan damage control te doen met alle middelen die ze hebben. Dat is een tweede natuur voor ze. Zo werkt het namelijk overal aan de top, bedrijfsleven, politiek, waar dan ook.

Waarschijnlijk voelt het voor de elitaire gemeenschap daar nu ook alsof er 'één van hun' wordt aangevallen. Daar reageren gemeenschappen wel vaker op door zich te 'sluiten' naar buitenaf.

Het zijn ook véél verdachten. Die allemaal hun eigen netwerk van invloedrijke pappies en mammies hebben. Met allemaal een hele berg aan belangen. Was het om één verdachte gegaan, dan is het wat makkelijker om die onder de spreekwoordelijke bus te gooien.

De kans dat de uiteindelijke kopschopper nog 'onder de bus gegooid' gaat worden op enig moment acht ik wel behoorlijk groot. "Mijn Roderick gaat geen 10 jaar brommen in Spanje terwijl dat jong van de van der Bilts degene was die hem heeft dood getrapt!". Dat soort overwegingen gaan wel spelen als het er slecht uit begint te zien voor de betrokkenen.

Sterker nog, dat scenario hebben ze allemaal al lang klaar liggen maar momenteel is het nog voordeliger om te proberen om collectief de schade te beperken.
Mijn hemel :')
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:27:11 #215
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200501301
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Die nieuwe informatie gaat volgens Het Parool om de beelden die door GeenStijl zijn gepubliceerd en die bekijkt het OM nu, dus daar gaat je verhaal al.
Waarom moet het OM die bekijken, het is niet hun zaak?
En heet een paar seconden beeld bekijken tegenwoordig "Een onderzoek opstarten"?
Volgens mij is dit een kluitje waar het Parool mee het riet in is gestuurd
pi_200501384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Waarom moet het OM die bekijken, het is niet hun zaak?
En heet een paar seconden beeld bekijken tegenwoordig "Een onderzoek opstarten"?
1. Omdat ze nog geen officieel rechtshulpverzoek hebben ontvangen van Spanje.
2. Niet waarschijnlijk, maar de mogelijkheid bestaat dat Spanje het overdraagt aan Nederland.
3. In dat geval is het zaak om zo snel mogelijk onderzoek te doen. En ja het bekijken van beelden kan het opstarten van onderzoek inhouden.
pi_200501574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Mijn hemel :')
Ja, zo werkt het nu eenmaal vaak in gemeenschappen. Kan ik er wat aan doen :T

Zie je toch zo vaak dat mensen uit wat voor gemeenschap dan ook niet uit de school willen klappen over iets.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200501872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, zo werkt het nu eenmaal vaak in gemeenschappen. Kan ik er wat aan doen :T

Zie je toch zo vaak dat mensen uit wat voor gemeenschap dan ook niet uit de school willen klappen over iets.
Ik doelde meer op de verzameling idiote onderbuikverzinselen waarvan ik de dikgedrukte zin nog wel de mooiste vond. Het enige dat tot dusver waar schijnt te zijn is dat de verdachten uit het Gooi komen en blijkbaar advocaten kunnen betalen. Kranten als de Telegraaf werken daar overigens graag aan mee, maar het is verder vooral een beeld creëren waarvan helemaal niet zeker is of het ook overeenkomt met de werkelijkheid. In het Gooi kan je ook wonen als zoon van Rene en Natasja Froger, of als zoon van een of andere simpele maar rijke betonboer. Al die verhalen over elitenetwerken en papa's van Diederik-Jan en corrupte officieren van Justitie slaan nergens op.
pi_200502146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de verzameling idiote onderbuikverzinselen waarvan ik de dikgedrukte zin nog wel de mooiste vond. Het enige dat tot dusver waar schijnt te zijn is dat de verdachten uit het Gooi komen en blijkbaar advocaten kunnen betalen. Kranten als de Telegraaf werken daar overigens graag aan mee, maar het is verder vooral een beeld creëren waarvan helemaal niet zeker is of het ook overeenkomt met de werkelijkheid. In het Gooi kan je ook wonen als zoon van Rene en Natasja Froger, of als zoon van een of andere simpele maar rijke betonboer. Al die verhalen over elitenetwerken en papa's van Diederik-Jan en corrupte officieren van Justitie slaan nergens op.
100% zekerheid dat het echt kakkers uit het Gooi zijn is er nog niet maar even daarvan uitgaande denk ik dat mijn schets behoorlijk hout snijdt.

Overal, maar dan ook óveral waar maar een flintertje macht en invloed is wordt die macht en invloed gebruikt en ook misbruikt. En als het hier echt om rijke stinkerds gaat, dan is er wel meer dan een flintertje macht en invloed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200502148
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Blijkbaar niet.
Jouw D66-rechters hadden moeten bijklussen als bodyguard op Mallorca ofzo? Je praat poep met je “de slachtoffers hadden geen recht op leven; blijkbaar”. Tuurlijk hadden ze dat wél!
pi_200502296
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

100% zekerheid dat het echt kakkers uit het Gooi zijn is er nog niet maar even daarvan uitgaande denk ik dat mijn schets behoorlijk hout snijdt.

Overal, maar dan ook óveral waar maar een flintertje macht en invloed is wordt die macht en invloed gebruikt en ook misbruikt. En als het hier echt om rijke stinkerds gaat, dan is er wel meer dan een flintertje macht en invloed.
Vooral als het om oud geld gaat.
pi_200502574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

100% zekerheid dat het echt kakkers uit het Gooi zijn is er nog niet maar even daarvan uitgaande denk ik dat mijn schets behoorlijk hout snijdt.

Overal, maar dan ook óveral waar maar een flintertje macht en invloed is wordt die macht en invloed gebruikt en ook misbruikt. En als het hier echt om rijke stinkerds gaat, dan is er wel meer dan een flintertje macht en invloed.

Deze club vaart er wel bij.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:42:50 #223
80382 manny
30 is best veel
pi_200504481
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:08 schreef r_one het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze club vaart er wel bij.
man man man.

De Rotary.

Compleet openbare club, elk jaar een boekje met precies de clubleden. Beetje combi van wat oudere MKB'ers, wat artsen / notarissen ofzo en een verdwaalde kunstenaar. Doen wat liefdadigheid, drinken wijn, bezoeken eens een bedrijf of lezing en babbelen over hoeveel beter het vroeger was.

Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met een vechtpartij in Spanje.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200505206
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:42 schreef manny het volgende:

[..]

man man man.

De Rotary.

Compleet openbare club, elk jaar een boekje met precies de clubleden. Beetje combi van wat oudere MKB'ers, wat artsen / notarissen ofzo en een verdwaalde kunstenaar. Doen wat liefdadigheid, drinken wijn, bezoeken eens een bedrijf of lezing en babbelen over hoeveel beter het vroeger was.

Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met een vechtpartij in Spanje.
Netwerken (werkwoord), dealtjes sluiten.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:38:24 #225
80382 manny
30 is best veel
pi_200505334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Netwerken (werkwoord), dealtjes sluiten.
Ok. Dat doet het bestuur van de lokale korfbalvereniging ook. Laten we alles erbij gaan halen. Zucht. Nog even en we zijn bij de Illuminati.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200505377
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:38 schreef manny het volgende:

[..]

Ok. Dat doet het bestuur van de lokale korfbalvereniging ook. Laten we alles erbij gaan halen. Zucht. Nog even en we zijn bij de Illuminati.
Nou, het “netwerken” in die kringen gebeurt echt niet bij de slager in de winkel of bij voetbalvereniging Geelzwart langs de zijlijn.
pi_200505402
Ik hoop dat deze verdachten worden uitgeleverd. :Y

Ze mogen lekker wegrotten in een Spaanse cel. :Y :Y
pi_200505486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Toch heb ik wel moeite met figuren als Roethof.
Die zou Breivik nog verdedigen door te zeggen hij dacht aan een paintball gevecht mee te doen.

Soms is het overduidelijk dat iemand iets gedaan heeft. Dat je er dan een fantasievol lulverhaal van kan maken of het systeem kan belazeren op een vormfout is niet bewonderenswaardig maar gewoon gewetenloos en walgelijk in kijn ogen.

Maar die discussie hou je altijd aangezien er zat figuren zijn die het helemaal geweldig vinden als bv deze kopschoppers op een juridische manier er met een tik op de vingers vanaf komen.
Roethof zou een verkrachter van zijn ouders nog verdedigen.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:02:10 #229
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200505691
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:27 schreef r_one het volgende:

[..]

Netwerken (werkwoord), dealtjes sluiten.
Echt serieus rijke lui hebben wel betere clubjes dan de Rotary hoor. Dat heeft een vrij hoog "net niet" gehalte :P
pi_200505877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Nou, het “netwerken” in die kringen gebeurt echt niet bij de slager in de winkel of bij voetbalvereniging Geelzwart langs de zijlijn.
De rotary zit vol met mkb'ers die net iets succesvoller zijn dan gemiddeld. Het is geen Industrieele Groote Club ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:52:31 #231
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200506189
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:47 schreef Raw85 het volgende:
Het enige dat tot dusver waar schijnt te zijn is dat de verdachten uit het Gooi komen en blijkbaar advocaten kunnen betalen.
Een en een is twee natuurlijk. In het eerste deel werd natuurlijk al duidelijk dat het lui met geld zijn.

quote:
Het specialisme van Jaap-Willem is bijzonder strafrecht. Hij treedt op in (mega) strafzaken onder andere ingezet door de FIOD, ISZW, NVWA onder leiding van het Functioneel Parket. Hij staat cliënten bij tot en met het Europese Hof voor de Rechten van de Mens en in uit- en overleveringszaken. Ook treedt hij op in België.

Jaap-Willem Roozemond werkt sinds 2003 in de advocatuur, o.a. aan de Amsterdamse Zuidas bij het grootste kantoor van Nederland De Brauw Blackstone Westbroek. Ook werkte hij bij de Universiteit van Utrecht.

Jaap-Willem heeft hij ruime ervaring in meerdere internationale mega drugszaken, verdenking levensdelicten, witwassen en ontneming, circa 25 plofkraakzaken en verdenking lidmaatschap van criminele organisaties. Ook heeft hij bijzondere expertise in de zorg. Samen met Arjan de Haan staat hij veel zorgaanbieders, huisartsen en fysiotherapeuten bij die worden verdacht van fraude en andere delicten.

Ook staat Jaap-Willem verdachten bij die verdacht worden van strafbare feiten tegen politici waaronder Rutte, Wilders en andere leden van het Kabinet. Verder staat hij verdachten bij (NGO’s) die verdacht worden van strafbare feiten in de uitoefening van politieke idealen.

Voorts staat Jaap-Willem Roozemond predikanten en andere ambtsdragers bij die (mogelijk) verdacht worden van strafbare feiten en ook (mogelijk) kerkrechtelijke zich moeten verantwoorden. Met name treedt hij op voor ambtsdragers verbonden aan de Protestantse Kerk in Nederland (PKN). Neem gerust vrijblijvend contact met hem op.
Dit zijn gewoon lui met poen.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:53:07 #232
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_200506194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:47 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Roethof zou een verkrachter van zijn ouders nog verdedigen.
Sterker nog als jij de dochter van Roethof verkracht zorgt hij persoonlijk dat je vrij rondloopt.
pi_200506285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:02 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Echt serieus rijke lui hebben wel betere clubjes dan de Rotary hoor. Dat heeft een vrij hoog "net niet" gehalte :P
Vertel …. :Y)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 18:04:12 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200506335
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:00 schreef r_one het volgende:

[..]

Vertel …. :Y)
https://igc.nl/
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 18:34:23 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_200506678
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:37 schreef hartloper het volgende:
Ik vind het nogal knap dat er nog geen namen zijn uitgelekt van de daders ........................
Inderdaad, normaal gaat dat vrij snel en nu hoor je nix.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_200507113
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:55 schreef r_one het volgende:

[..]

Jouw D66-rechters hadden moeten bijklussen als bodyguard op Mallorca ofzo? Je praat poep met je “de slachtoffers hadden geen recht op leven; blijkbaar”. Tuurlijk hadden ze dat wél!
Je verdraait mijn worden. Iemand schreef heel parmantig dat "het recht op leven door de wet wordt beschermd". Blijkbaar werkte deze zogenaamde bescherming niet voor het slachtoffer op Mallorca. Nog voordat hij begraven was, waren de advocaten van zijn moordenaars al aan het dobbelen om de straf te ontlopen.
pi_200507160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je verdraait mijn worden. Iemand schreef heel parmantig dat "het recht op leven door de wet wordt beschermd". Blijkbaar werkte deze zogenaamde bescherming niet voor het slachtoffer op Mallorca. Nog voordat hij begraven was, waren de advocaten van zijn moordenaars al aan het dobbelen om de straf te ontlopen.
En die advocaten zijn dat aan het doen omdat het recht op leven door de wet beschermd wordt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_200507242
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Je verdraait mijn worden. Iemand schreef heel parmantig dat "het recht op leven door de wet wordt beschermd". Blijkbaar werkte deze zogenaamde bescherming niet voor het slachtoffer op Mallorca. Nog voordat hij begraven was, waren de advocaten van zijn moordenaars al aan het dobbelen om de straf te ontlopen.
Hij had het over de WET, die staat opgetekend in wetBOEKEN. Ik heb NIETS gelezen over rituele boekverbrandingen.
pi_200507263
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En die advocaten zijn dat aan het doen omdat het recht op leven door de wet beschermd wordt.
Nee, die doen dat alleen omdat ze er vet voor betaald worden.
pi_200507291
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:20 schreef r_one het volgende:

[..]

Hij had het over de WET, die staat opgetekend in wetBOEKEN. Ik heb NIETS gelezen over rituele boekverbrandingen.
Jij zal wel gelijk hebben, maar ik kan je niet volgen.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:25:19 #241
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200507327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, die doen dat alleen omdat ze er vet voor betaald worden.
Prima, maar dan nog zijn advocaten nodig aan beide kanten van een strafzaak om Nederland een rechtstaat te laten blijven en ervoor te zorgen dat een eventuele onderbuik niet gewoon ongewenste personages in de Noordzee pleurt
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200507399
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Jij zal wel gelijk hebben, maar ik kan je niet volgen.
Je was mij al langer kwijt. En niet alleen mij, blijkbaar.
pi_200508166
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:25 schreef jogy het volgende:

[..]

Prima, maar dan nog zijn advocaten nodig aan beide kanten van een strafzaak om Nederland een rechtstaat te laten blijven en ervoor te zorgen dat een eventuele onderbuik niet gewoon ongewenste personages in de Noordzee pleurt
De Nederlandse rechtsstaat speelt hierbij een kleine rol. Het gaat hier om de Spaanse rechtsstaat en het overleveringsverdrag tussen lidstaten van de EU. De advocaten proberen deze zaak te frustreren.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 20:40:39 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200508282
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 20:31 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De Nederlandse rechtsstaat speelt hierbij een kleine rol. Het gaat hier om de Spaanse rechtsstaat en het overleveringsverdrag tussen lidstaten van de EU. De advocaten proberen deze zaak te frustreren.
Prima, zelfde verhaal. Advocaten zijn nodig aan beide kanten van de strafzaak om een rechtstaat een rechtstaat te laten blijven. Dat er wat scheefgroei is tussen de families met geld/macht en de families zonder is jammer, dat dan weer wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_200509941
Wie zegt dat het fimpje meevalt is harstikke gek, je ziet niks maar je hoort heel goed hoe hard de schop is. Net of hij tegen een voetbal trapt, walgelijk
pi_200509968
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:23 schreef mijntjexx het volgende:
Wie zegt het dat het fimpje meevalt is harstikke gek, je ziet niks maar je hoort heel goed hoe hard de schop is. Net of hij tegen een voetbal trapt, walgelijk
Ja en dit is nog maar 'n deel van het "gevecht".
  vrijdag 23 juli 2021 @ 22:25:53 #247
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200509999
Zult dat filmpje maar online tegenkomen, als moeder van Carlo bijv.

Krijg je nooit uit je hoofd.

Rare dieren zijn we.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_200510014
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 22:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja en dit is nog maar 'n deel van het "gevecht".
Ja dat geluid van de schop gaat door merg en been
pi_200510267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 00:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Toch heb ik wel moeite met figuren als Roethof.
Die zou Breivik nog verdedigen door te zeggen hij dacht aan een paintball gevecht mee te doen.

Soms is het overduidelijk dat iemand iets gedaan heeft. Dat je er dan een fantasievol lulverhaal van kan maken of het systeem kan belazeren op een vormfout is niet bewonderenswaardig maar gewoon gewetenloos en walgelijk in kijn ogen.

Maar die discussie hou je altijd aangezien er zat figuren zijn die het helemaal geweldig vinden als bv deze kopschoppers op een juridische manier er met een tik op de vingers vanaf komen.
Ik erger me ook aan. Maar vaak werkt het compleet averechts. Die indruk krijg je ook bij bijvoorbeeld die zaak van de buttcrafter Jos B.

Het maakte allemaal geen sympathieke indruk. Dat selectief zwijgen, de onzinverhalen, de kluisverklaring en weet ik wat voor klets erbij is gehaald.
pi_200511375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Nee, die doen dat alleen omdat ze er vet voor betaald worden.
Ja duh, ik ken niet veel mensen die voor niks werken :T

Maar zonder de bescherming van het leven die in de wet staat hadden deze advocaten dus nu niet deze klus.

Dat niet iedereen zich aan de wet houdt betekent niet dat het leven niet beschermd wordt door diezelfde wet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')