abonnement Unibet Coolblue
pi_200473596
Dit gaat over een man waarmee ik 1,5 maand heb gedate. Onze dates duurden elk vrij lang. We hebben 7 dates gehad. We hebben echt wel leuke dingen gedaan. Hij noemde mij zijn vriendin etc. En was zooo complimenteus.

Er werd gezoend, geknuffeld. Maar geen seks. Tijdens laatste date ging zijn hand tijdens het zoenen naar mijn kruis. Hij weigerde het weg te halen. Hij wreef daar, ik had panty en onderbroek aan en ik zei een paar keer stoïcijns: haal het maar weg.

Ik was gewoon niet overtuigd van zijn oprechtheid in dat hij een relatie met mij wilde om wie ik echt ben, omdat ik in hem teveel tegenstrijdigheden zag en hem betrapte op bepaalde leugentjes en bovendien kon hij manipulatief zijn. Hij probeerde me zo over te halen tot seks.

Na die laatste date deed hij afstandelijk, hij heeft ook niets meer voorgesteld voor een volgende date. De laatste twee keren had ik het voorgesteld. Mensen, mijn vraag
Was dit een player?

Het gekke is dat zijn vorige scharrels blijkbaar allemaal alleen friends with benefits wilde zijn volgens hem en hij serieuze intenties had met ze. Daarom brak hij het af. Maar bij mij gedraagt hij zich alsof hij wel alleen friends with benefits wil zijn of een ONS wil :?

Ik doe nu ook wat met meer afstand. Hij zegt niet meer, ik mis je, geen hartjes, reageert dagen later of helemaal niet meer.

Ik heb geen zin om dramatisch te doen en hem te appen waarom hij zo afstandelijk doet, maar het doet wel pijn. En het lijkt alsof hij het wil laten doodbloeden ipv eerlijk zijn. Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft me nog wel in zijn contactenlijst.

Ik hink op 2 gedachten: of hij heeft een andere meid waar hij momenteel meer mee omgaat of hij is afgeknapt dat seks te lang duurt. Wat denken jullie?
pi_200473648
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:18 schreef Bleubell het volgende:
Ik was gewoon niet overtuigd van zijn oprechtheid in dat hij een relatie met mij wilde om wie ik echt ben, omdat ik in hem teveel tegenstrijdigheden zag en hem betrapte op bepaalde leugentjes en bovendien kon hij manipulatief zijn. Hij probeerde me zo over te halen tot seks.

Na die laatste date deed hij afstandelijk, hij heeft ook niets meer voorgesteld voor een volgende date. De laatste twee keren had ik het voorgesteld. Mensen, mijn vraag
Was dit een player?
ben je zelf niet gewoon een 'player'...?

als je aangeeft wel meermaals met hem te daten, maar vervolgens vind dat hij 'niet aan je maatstaven voldoet', en allerhande kritiek op hem hebt..

Als je toch doorgaat met daten, waarom in godsnaam, als je hem sowieso niet wil.
Sterker nog, je geeft aan de laatste tweemaal die date zelf te hebben voorgesteld?!?

als je hem enkel date om hem af te kunnen wijzen is het zelf een behoorlijk achterbaks 'spelletje' dat je speelt.
Als je bij daten merkt dat het niets wordt, is het gewoon ook wel zo eerlijk dat eerlijk aan te geven.. maar niet iemand aan het lijntje blijven houden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200473672
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ben je zelf niet gewoon een 'player'...?

als je aangeeft wel meermaals met hem te daten, maar vervolgens vind dat hij 'niet aan je maatstaven voldoet'...

Als je toch doorgaat met daten, waarom in godsnaam, als je hem sowieso niet wil.
Sterker nog, je geeft aan twemaal een date te hebben voorgesteld?!?

als je hem enkel date om hem af te kunnen wijzen is het zelf een behoorlijk achterbaks 'spelletje' dat je speelt
Ik ben hem aan het leren kennen. Ik moet iemand volledig vertrouwen voordat ik intimiteit wil. Ik wil hem wel, vind hem leuk. Heb nooit richting hem kritiek op hem geuit. Dus hij weet dit niet eens.

Ik vind het wel een ding als hij eerst zeg dat hij aan zijn moeder over mij heeft verteld en achteraf was het toch niet waar. Daar mag ik mijn bedenkingen over hebben
pi_200473705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:24 schreef Bleubell het volgende:
Ik wil hem wel, vind hem leuk.
je gelooft niet in zijn oprechtheid, vind hem tegenstrijdig en zegt hem meermaals op leugens bertapt te hebben...

Leg nog eens uit in welke zin dat overeenkomt met dat je hem zo leuk vind en met hem verder wil?

Op mij komt dat heel sterk over alsof je hem aan het lijntje houd, en hij kennelijk daarvan verder een beetje genoeg heeft, terecht lijkt me en dan is er ook verder geen toekomst of vervolgdates samen, ga je lekker andere wegen op zoek naar iemand die wel een betere match is en bij wie je gewoon plezier kunt hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200473719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je gelooft niet in zijn oprechtheid, vind hem tegenstrijdig en zegt hem meermaals op leugens bertapt te hebben...

leg nog eens uit in welke zin dat overeenkomt met dat je hem zo leuk vind en met hem verder wil?
Niemand is perfect. En verder is hij wel leuk
pi_200473790
Hij probeert alleen je broekje in te komen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200473794
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:26 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je gelooft niet in zijn oprechtheid, vind hem tegenstrijdig en zegt hem meermaals op leugens bertapt te hebben...

Leg nog eens uit in welke zin dat overeenkomt met dat je hem zo leuk vind en met hem verder wil?

Op mij komt dat heel sterk over alsof je hem aan het lijntje houd, en hij kennelijk daarvan verder een beetje genoeg heeft, terecht lijkt me en dan is er ook verder geen toekomst of vervolgdates samen, ga je lekker andere wegen op zoek naar iemand die wel een betere match is en bij wie je gewoon plezier kunt hebben
Ik hou niemand aan het lijntje. Ik durf heus wel te zeggen dat het niks zou worden, maar dat verwacht ik ook van een vent. Dat hij het nu probeert te laten doodbloeden en hoopt dat ik niet al te veel van zeg, vind ik zwak.
pi_200473832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik hou niemand aan het lijntje. Ik durf heus wel te zeggen dat het niks zou worden, maar dat verwacht ik ook van een vent. Dat hij het nu probeert te laten doodbloeden en hoopt dat ik niet al te veel van zeg, vind ik zwak.
je overtuigt me nu echt hoe enorm 'leuk' je hem schijnt te vinden :N
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:41:18 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200473887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:33 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik hou niemand aan het lijntje. Ik durf heus wel te zeggen dat het niks zou worden, maar dat verwacht ik ook van een vent. Dat hij het nu probeert te laten doodbloeden en hoopt dat ik niet al te veel van zeg, vind ik zwak.
.....je houdt hem wel degelijk aan het lijntje.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200473908
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

.....je houdt hem wel degelijk aan het lijntje.
Hoe dan? Ik zou toch een echte relatie met hem willen
pi_200473919
7 dates en dan nog niks willen.
Die vent denkt ook, hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen.

Wie betaalde alles tijdens de dates? Denk dat ik het wel weet.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:44:48 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200473927
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:42 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik zou toch een echte relatie met hem willen
Ja, ik wil ook altijd relaties met mensen die ik niet vertrouw en zwak vind.

Als jij niet snapt hoe je hem aan het lijntje houdt dan ga je dat met uitleg ook niet snappen. Maar als je dat niet snapt zou jij helemaal niet met daten bezig moeten zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200474037
Waarom laat je de seks zo lang duren?

Slechte ervaringen gehad?
pi_200474042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
7 dates en dan nog niks willen.
Die vent denkt ook, hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen.

Wie betaalde alles tijdens de dates? Denk dat ik het wel weet.
Ik betaalde wel mee en bij sommige dingen als ik erop aandrong, wilde hij ook per se betalen. Dat is dan zijn keus. Ik vroeg ook vaker stuur een tikkie

[ Bericht 0% gewijzigd door Bleubell op 21-07-2021 17:03:45 ]
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 16:56:25 #15
441859 crew  Lenny77
pi_200474047
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:42 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hoe dan? Ik zou toch een echte relatie met hem willen
Eerst en vooral: hoe oud zijn jullie.

Ten tweede: 7 lange dates, wat knuffelen en zoenen... op de 7e date wil hij een stapje verder en jij wijst m af.
Op zich heb je daar gewoon het recht op he, begrijp me niet verkeerd.. maar na 7 dates?
Als hij echt een player was, dan was ie weg na date 2 ofzo.

Ik denk dat je het hem idd niet makkelijk hebt gemaakt. Feit dat je m op leugentjes enz hebt betrapt, wil zeggen dat je m ook flink op de rooster hebt gelegd. Hij zal misschien het gevoel hebben een sollicitatieprocedure te doorlopen hebben?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474053
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik wil ook altijd relaties met mensen die ik niet vertrouw en zwak vind.

Als jij niet snapt hoe je hem aan het lijntje houdt dan ga je dat met uitleg ook niet snappen. Maar als je dat niet snapt zou jij helemaal niet met daten bezig moeten zijn.
Daarom schrijf ik een topic en als ik wat vraag, geef je geen antwoord. Jammer
pi_200474077
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eerst en vooral: hoe oud zijn jullie.

Ten tweede: 7 lange dates, wat knuffelen en zoenen... op de 7e date wil hij een stapje verder en jij wijst m af.
Op zich heb je daar gewoon het recht op he, begrijp me niet verkeerd.. maar na 7 dates?
Als hij echt een player was, dan was ie weg na date 2 ofzo.

Ik denk dat je het hem idd niet makkelijk hebt gemaakt. Feit dat je m op leugentjes enz hebt betrapt, wil zeggen dat je m ook flink op de rooster hebt gelegd. Hij zal misschien het gevoel hebben een sollicitatieprocedure te doorlopen hebben?
Hij is 28 en ik 26. Nee, heb hem nooit iets verweten, daarvoor kende ik hem niet goed genoeg. We hebben nooit ruzie of discussie gehad. Ons contact ging heel harmonieus. Sorry hoor, maar date 7 geen seks is niet het einde vd wereld.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:00:52 #18
441859 crew  Lenny77
pi_200474104
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:58 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hij is 28 en ik 26. Nee, heb hem nooit iets verweten, daarvoor kende ik hem niet goed genoeg. We hebben nooit ruzie of discussie gehad. Ons contact ging heel harmonieus.
En waarom wou je niet een stapje verder gaan? Of laat ik het zo zeggen: heb je aan hem uitgelegd wat je nodig hebt om verder te gaan? Of is hij gewoon steeds 'afgewezen' zonder uitleg?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474110
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:55 schreef scrupuleus het volgende:
Waarom laat je de seks zo lang duren?

Slechte ervaringen gehad?
Ik merk dat mannen me heel aantrekkelijk kunnen vinden vanwege mijn uiterlijk. Ik moet zeker weten of een man mijn persoonlijkheid ook leuk vindt. En ik heb erg veel moeite met intimiteit en vertrouwen. Ben van nature heel achterdochtig en zwartgallig helaas
pi_200474115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En waarom wou je niet een stapje verder gaan? Of laat ik het zo zeggen: heb je aan hem uitgelegd wat je nodig hebt om verder te gaan? Of is hij gewoon steeds 'afgewezen' zonder uitleg?
Ik heb hem wel uitgelegd waarom ik wil wachten en hij had er begrip voor. Ik vertelde het al op de 2e date, dus hij wist er van en hij vond het echt goed
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:04:19 #21
441859 crew  Lenny77
pi_200474132
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:02 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik heb hem wel uitgelegd waarom ik wil wachten en hij had er begrip voor. Ik vertelde het al op de 2e date, dus hij wist er van en hij vond het echt goed
Ok, dat is al goed dan.
Maar op date 7 is het dan toch even mis gegaan?
Tja.. misschien is zijn geduld gewoon opgeraakt. Hij dacht misschien dat hij wel op je kon wachten?

Maar ik denk niet dat hij een player is alleszins.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:01 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik merk dat mannen me heel aantrekkelijk kunnen vinden vanwege mijn uiterlijk. Ik moet zeker weten of een man mijn persoonlijkheid ook leuk vindt. En ik heb erg veel moeite met intimiteit en vertrouwen. Ben van nature heel achterdochtig en zwartgallig helaas
Je zit teveel in je hoofd waardoor je veel te veel mist, wat had je allemaal al met deze man in bed willen doen..
pi_200474161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok, dat is al goed dan.
Maar op date 7 is het dan toch even mis gegaan?
Tja.. misschien is zijn geduld gewoon opgeraakt. Hij dacht misschien dat hij wel op je kon wachten?

Maar ik denk niet dat hij een player is alleszins.
Op de laatste date tijdens knuffelen leek hij ook meer geïrriteerd. Maarja dan moet hij met iemand gaan die wel sneller seks heeft. Hij weet dit van mij. Ik vind het ook kwalijk van hem.dat hij zei dat hij kon wachten
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:10:08 #24
441859 crew  Lenny77
pi_200474195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:07 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Op de laatste date leek hij ook meer geïrriteerd. Maarja dan moet hij met iemand gaan die wel sneller seks heeft. Hij weet dit van mij. Ik vind het ook kwalijk van hem.dat hij zei dat hij kon wachten
Ja maar, hij wist misschien niet hoelang hij moest wachten?
Op date 2 was zijn libido waarschijnlijk nog prima te beheersen maar op date 6 en 7 niet meer? Frustraties enz die stijgen.

Heb je hem iets van een periode doorgegeven? Is misschien ook een goede tip voor volgende relaties: onafhankelijk van het aantal dates, geen seks voor maand 4 ofzo. Dan weten ze echt waar ze aan beginnen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474201
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ok, dat is al goed dan.
Maar op date 7 is het dan toch even mis gegaan?
Tja.. misschien is zijn geduld gewoon opgeraakt. Hij dacht misschien dat hij wel op je kon wachten?

Maar ik denk niet dat hij een player is alleszins.
Dan kon hij alsnog daarna bellen of appen en zeggen dat het m niet wordt en niet zo extreem afstandelijk doen. Dat is ook niet leuk voor mij. Ik was in alles eerlijk.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:12:59 #26
441859 crew  Lenny77
pi_200474229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dan kon hij alsnog daarna bellen of appen en zeggen dat het m niet wordt en niet zo extreem afstandelijk doen. Dat is ook niet leuk voor mij. Ik was in alles eerlijk.
Tja ja, dat was netjes geweest inderdaad.. Helaas is niet iedereen netjes.
Hoe is het effectief afgelopen op date 7? Jij zegt dat m zijn hand weg moet doen: is er toen een discussie geweest? Een gesprek? Is hij boos weggegaan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474233
Best wel gare actie dat hij na een paar dates al begint over dat je zijn vriendin bent en dat hij zijn moeder ook al ingelicht heeft.

Dat hij meer wil na een paar dates is vrij normaal (welke man wil dat niet), maar dat hij vervolgens niks meer laat horen nadat jij dat niet wilde, zegt eigenlijk al genoeg.

pi_200474279
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:13 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Best wel gare actie dat hij na een paar dates al begint over dat je zijn vriendin bent en dat hij zijn moeder ook al ingelicht heeft.

Dat hij meer wil na een paar dates is vrij normaal (welke man wil dat niet), maar dat hij vervolgens niks meer laat horen nadat jij dat niet wilde, zegt eigenlijk al genoeg.

[ afbeelding ]
Ok ik sluit mij aan bij jouw mening, jij bent wel zo'n beetje de expert
pi_200474299
Hij wilde geen platonische relatie.... Logisch.
Jammer dat hij zoveel tijd heeft verspilt
pi_200474309
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ok ik sluit mij aan bij jouw mening, jij bent wel zo'n beetje de expert
Ik date eigenlijk nooit.
Maar het is toch debiel dat je na 7 dates al weet dat iemand je vriendin is en dat je je moeder het verteld, en dat je vervolgens witheet wordt dat je niet met je hand in haar broekje mag en dan niks meer laat horen? :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 17:23:18 ]
pi_200474315
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:12 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tja ja, dat was netjes geweest inderdaad.. Helaas is niet iedereen netjes.
Hoe is het effectief afgelopen op date 7? Jij zegt dat m zijn hand weg moet doen: is er toen een discussie geweest? Een gesprek? Is hij boos weggegaan?
Nee, we waren gewoon bij elkaar. Hij was niet boos weggegaan, geen discussie. Want hij wist al hoe ik erover dacht. Maar ik weet nu niet of hij verder wil daten. Ik heb hem vandaag geappt hoe zijn week gaat enz, maar ik weet niet eens wanneer hij gaat reageren. Of we er ooit nog een date gaat komen. Ik vind dit gewoon heel jammer. Hij zei zelf wel te willen wachten op intimiteit en nu heb ik het gevoel gehost te gaan worden.
pi_200474333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
7 dates en dan nog niks willen.
Die vent denkt ook, hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen.

Wie betaalde alles tijdens de dates? Denk dat ik het wel weet.
Want dan ben je wel verplicht om te gaan neuken of zo?

:')
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:24:43 #33
451005 Grems
Clown World
pi_200474345
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dan kon hij alsnog daarna bellen of appen en zeggen dat het m niet wordt en niet zo extreem afstandelijk doen. Dat is ook niet leuk voor mij. Ik was in alles eerlijk.
Jammer dan, hij is je niets verschuldigd.
pi_200474352
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:23 schreef Document1 het volgende:

[..]

Want dan ben je wel verplicht om te gaan neuken of zo?

:')
Daarom altijd alles zelf betalen als vrouw en dan de man heerlijk vernederen met je laklaars

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2021 17:26:04 ]
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:29:38 #35
441859 crew  Lenny77
pi_200474407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Daarom altijd alles zelf betalen als vrouw en dan de man heerlijk vernederen met je laklaars
Het eerste mee eens :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:24 schreef Grems het volgende:

[..]

Jammer dan, hij is je niets verschuldigd.
Hoezo niet. We hadden elkaar toegezegd dat we vriend en vriendin zijn. Dan ben je wel verschuldigd iets te zeggen als je niet meer wil daten
  woensdag 21 juli 2021 @ 17:31:25 #37
451005 Grems
Clown World
pi_200474431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hoezo niet. We hadden elkaar toegezegd dat we vriend en vriendin zijn. Dan ben je wel verschuldigd iets te zeggen als je niet meer wil daten
Vriend en vriendin neuken, platonische vriendschappen bloeden wel vaker dood.

Niets mis mee.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:31:42 #38
441859 crew  Lenny77
pi_200474433
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:21 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Nee, we waren gewoon bij elkaar. Hij was niet boos weggegaan, geen discussie. Want hij wist al hoe ik erover dacht. Maar ik weet nu niet of hij verder wil daten. Ik heb hem vandaag geappt hoe zijn week gaat enz, maar ik weet niet eens wanneer hij gaat reageren. Of we er ooit nog een date gaat komen. Ik vind dit gewoon heel jammer. Hij zei zelf wel te willen wachten op intimiteit en nu heb ik het gevoel gehost te gaan worden.
Tja, afwachten dan maar, kijken of ie nog gaat antwoorden. En dan maar loslaten.

De volgende keer nog duidelijker zijn: wachten is vaag. Geef iets tastbaars.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 17:31:59 #39
70532 loveli
N
pi_200474435
Voor PoHi-check: niks mis mee om iemand beter te leren kennen voor hij in je broekje mag.

Na PoHi check: geen idee of dit een serieus topic is.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:33:03 #40
441859 crew  Lenny77
pi_200474443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hoezo niet. We hadden elkaar toegezegd dat we vriend en vriendin zijn. Dan ben je wel verschuldigd iets te zeggen als je niet meer wil daten
Bwah.. uiteindelijk is niemand je iets verschuldigd he...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474460
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:25 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Daarom altijd alles zelf betalen als vrouw en dan de man heerlijk vernederen met je laklaars
:')

Stoer hoor! ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200474521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:30 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hoezo niet. We hadden elkaar toegezegd dat we vriend en vriendin zijn. Dan ben je wel verschuldigd iets te zeggen als je niet meer wil daten
Nee hoor, hij is niks verplicht.

Neem nou gewoon je verlies, er zijn genoeg anderen die wel kunnen wachten. En eerder je vertrouwenissues aan geven, iemand die veilig is, houdt daar rekening mee en gaan er geen inwendige alarm bellen af.

Met 26 jaar heb je nog genoeg keus aan jonge of oudere mannen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200474605
Ik denk dat hij toch is afgeknapt op het feit dat de seks te lang duurde ondanks hij zei begrip te hebben voor je situatie in date 2, denk toch dat hij ongeduldig is geworden, dat je aantrekkelijk bent zal het hem lastiger gemaakt hebben om zich aan de afspraak van date 2 te houden, toch is het geen stijl vind ik, je moet je gewoon inhouden als dat afgesproken is, mocht je je op een bepaald punt de controle verliezen zoals dat gebeurde in de zevende date waarin jij dat aangaf dan zeg je als man sorry het zal niet meer gebeuren en koop je op de volgende afspraak een hele mooie bos bloemen
pi_200474628
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:23 schreef Document1 het volgende:

[..]

Want dan ben je wel verplicht om te gaan neuken of zo?

:')
Beetje wel ja.

Je bent je broer niet aan het daten.

Een man mag prima wat verwachten na 7 fucking dates. (Nou ja zonder fucking dan)
Als hij echt alleen seks zou willen had je dat meteen wel door en als je dat echt niet zou willen had je allang kunnen wegwezen.

Ze zit hem doodleuk aan het lijntje te houden.
pi_200474647
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ik date eigenlijk nooit.
Maar het is toch debiel dat je na 7 dates al weet dat iemand je vriendin is en dat je je moeder het verteld, en dat je vervolgens witheet wordt dat je niet met je hand in haar broekje mag en dan niks meer laat horen? :')
Ik date ook niet maar naar date 2 of 3 lijkt mij toch dat er vergaande interesse zou moeten zijn.

Ts heeft net zolang gewacht dat die man zijn zaad minstens tot Bangkok schoot en zij weer veilig thuis kon gaan breien, terwijl ze eigenlijk zijn zaad al na date 2 of 3 in haar wilde voelen spuiten.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:50:00 #46
441859 crew  Lenny77
pi_200474729
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Beetje wel ja.

Je bent je broer niet aan het daten.

Een man mag prima wat verwachten na 7 fucking dates. (Nou ja zonder fucking dan)
Als hij echt alleen seks zou willen had je dat meteen wel door en als je dat echt niet zou willen had je allang kunnen wegwezen.

Ze zit hem doodleuk aan het lijntje te houden.
Wat een onzin!
Zij mag wachten zolang ze wil, een man heeft niets te verwachten.
Hij mag langs de andere kant ook kiezen om niet te willen wachten en verder te zoeken.
En een etentje of een cola geeft je geen recht op seks :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474738
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Zij mag wachten zolang ze wil, een man heeft niets te verwachten.
Hij mag langs de andere kant ook kiezen om niet te willen wachten en verder te zoeken.
En een etentje of een cola geeft je geen recht op seks :')
Natuurlijk heeft ze dat recht jemig!

De man heeft ook het recht dan te zeggen doeiiii!
pi_200474802
Geen sex na 7 dates? Ik had je gedumpt na date 2
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 17:55:01 #49
441859 crew  Lenny77
pi_200474814
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze dat recht jemig!

De man heeft ook het recht dan te zeggen doeiiii!
Ja, helemaal mee eens :)

Maar jij zei het eerst iets anders
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200474819
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:58 schreef Bleubell het volgende:
Sorry hoor, maar date 7 geen seks is niet het einde vd wereld.
als bij date 7 je iemand niet oprecht vind, twijfelt aan zijn bedoelingen en zegt hem te betrappen op leugens en hem 'manipulatief' vind, is het toch wel duidelijk?

is het zo moeilijk om gewoon vast te stellen als er geen match is... wil je soms eindeloos doorgaan met daten en hem afwijzen op die dates? om daarna de zoveelste vervolg-date te gaan houden die hetzelfde verloopt, rinse-repeat?

ik vermoed dat hij na date 5 dat eigenljk zelf wel doorhad dat het nergens toe liep, maar dat jij toen hem tweemaal uitgenodigd hebt tot een vervolgdate waardooor hij misschien toch zich afvroeg of je misschien wel intersse in meer had, maar dat had je kennelijk niet...

Daten moet je niet tot breien laten verworden...
Dan is het ook beter gewoon de stekker eruit te trekken, en nee, dat hoef je heus niet officieel te gaan vertellen, meestal weten beide dat wel (ook in dit geval weet je beide hoe het erom staat, gaat het hooguit om een schuldtoewijzing achteraf)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200474918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als bij date 7 je iemand niet oprecht vind, twijfelt aan zijn bedoelingen en zegt hem te betrappen op leugens en hem 'manipulatief' vind, is het toch wel duidelijk?

is het zo moeilijk om gewoon vast te stellen als er geen match is... wil je soms eindeloos doorgaan met daten en hem afwijzen op die dates? om daarna de zoveelste vervolg-date te gaan houden die hetzelfde verloopt, rinse-repeat?

ik vermoed dat hij na date 5 dat eigenljk zelf wel doorhad dat het nergens toe liep, maar dat jij toen hem tweemaal uitgenodigd hebt tot een vervolgdate waardooor hij misschien toch zich afvroeg of je misschien wel intersse in meer had, maar dat had je kennelijk niet...

Daten moet je niet tot breien laten verworden...
Dan is het ook beter gewoon de stekker eruit te trekken, en nee, dat hoef je heus niet officieel te gaan vertellen, meestal weten beide dat wel (ook in dit geval weet je beide hoe het erom staat, gaat het hooguit om een schuldtoewijzing achteraf)
Wacht even. Dus je zegt dat hij waarsch de 5 date al wist dat het nergens naartoe ging puur om het feit dat er nog geen seks is geweest? Hoe weet ik dan zo zeker dat hij me niet na de 7e date had verlaten als we dan wel seks hadden gehad?
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 18:10:59 #52
441859 crew  Lenny77
pi_200475032
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:02 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Wacht even. Dus je zegt dat hij waarsch de 5 date al wist dat het nergens naartoe ging puur om het feit dat er nog geen seks is geweest? Hoe weet ik dan zo zeker dat hij me niet na de 7e date had verlaten als we dan wel seks hadden gehad?
Ja dat weet je dus niet zeker. Dat weet je bij niemand ooit zeker. Mensen kunnen je ook verlaten na 7 jaar.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200475046
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:02 schreef Bleubell het volgende:

*zucht* ik vermoed iets... gewoon op basis van het gegeven dat je vertelde dat je de laatste twee dates georganiseerd had... ik 'vermoed' dat hij toen al zoiets had van 'ik ga me niet verder uitsloven als ze toch geen intersse heeft'...

daten is bij gezonde en labiele mensen gewoon een 'spel'... waarin je test of je elkaar aantrekkkelijk en leuk vind en je een leuke tijd samen hebt en elkaar ook een beetje kunt vertrouwen en bij elkaar past.

als je dan ook na meerdere, laten we zeggen 3-5 dates in een soort van 'aftast-fase' blijft hangen en daar stil op valt... zullen de meeste mensen er gewoon mee ophouden, dan 'werkt' het niet tussen twee personen.

dat is niet erg verder en je hoeft dan ook niet gellijk overdreven de 'schuld' bij de ander te gaan leggen en beweren dat hij ergens toe verplicht is.... dat is dan gewoon een korte date-fase waarin je toch de conclusie kwam dat er geen echte 'vonk' oversprong...

sex an sich hoeft zelfs niet eens, .... wat me het meeste aan je verhaal opvalt is dat je nog los van de seks hem helemaal wantrouwde en je kennelijk niet op je gemak bij hem voelde... dat is wat mij betreft de groootste no-no.
Als je echt niemand kunt vertrouwen denk ik dat het altijd misloopt, dan zou je ook niks eraan veranderd hebben als je wel jezelf 'dwingt' tot sex omdat je denkt dat het moet, maar je nog steeds dat vertrouwensgebrek hebt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 21 juli 2021 @ 18:39:05 #54
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200475270
Als je iets serieus zoekt, is dit hem niet. Dat verhaaltje over dat vrouwen altijd FWB met hem willen zijn en hij juist niet is precies wat jij zelf aangeeft: manipulatie. Hij probeert jou te laten geloven dat hij iemand is die serieus iets wil en juist niet voor FWB wil gaan. Ik ga ervan uit dat hij jou inmiddels een beetje heeft geanalyseerd en weet dat dat hetgeen is wat je wil horen. Eeuwenoude truc van players, trap er niet in.

Dat hij na het weigeren van seks/intimiteit opeens afstandelijk doet zou voor jou, als iemand met serieuze intentie, reden genoeg moeten zijn om hem weg te doen.
pi_200475959
Zevende date en nog steeds geen seks... Wow...
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 19:40:18 #56
70532 loveli
N
pi_200475985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef babylon het volgende:
Zevende date en nog steeds geen seks... Wow...
Alsof het niks is.
crap in = crap out
pi_200476113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:02 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Wacht even. Dus je zegt dat hij waarsch de 5 date al wist dat het nergens naartoe ging puur om het feit dat er nog geen seks is geweest? Hoe weet ik dan zo zeker dat hij me niet na de 7e date had verlaten als we dan wel seks hadden gehad?
Zucht...
Als hij uit was op seks had hij dat na de 2e date echt al wel gedaan hoor...

Waarom ben je zo onzeker?
pi_200476132
Hij haalde zijn hand niet weg bij jouw kruis na een keer aangeven wat jouw grens is.

Je geeft aan dat hij manipulatief is, je geeft aan dat alle dames alleen maar friends with benefits wouden worden.

Lees dit een aantal maal. Wat vertelt jou dit?
pi_200476137
Vrouwen die altijd moeilijk doen om seks op de eerste twee dates zijn altijd zo vermoeid. :') Je geniet toch zelf ook van seks? Waarom jezelf dat onthouden? Omdat je bang bent dat je "gebruikt" word?

Als een man je interessant vind voor een relatie dan kapt die het niet af na de eerste keer seks. Vindt hij je niet interessant voor een relatie dat kapt hij het wel af na de seks.

Je kan het leuk gaan uitstellen, maar uiteindelijk komt het voor een man daar op neer of hij verder wil daten of niet.
pi_200476147
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Alsof het niks is.
Seks is zeker niet niks.
Zeven dates en het dan nog niet willen is zonde.
pi_200476439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:52 schreef Mufasah208 het volgende:
Hij haalde zijn hand niet weg bij jouw kruis na een keer aangeven wat jouw grens is.

Je geeft aan dat hij manipulatief is, je geeft aan dat alle dames alleen maar friends with benefits wouden worden.

Lees dit een aantal maal. Wat vertelt jou dit?
Ik zie het momenteel niet. Wat is het?
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 20:19:26 #62
70532 loveli
N
pi_200476478
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:16 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zie het momenteel niet. Wat is het?
Jij geeft een grens aan, hij gaat er overheen, zie je het nu?
crap in = crap out
pi_200476482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:52 schreef Solid-Snake het volgende:
Vrouwen die altijd moeilijk doen om seks op de eerste twee dates zijn altijd zo vermoeid. :') Je geniet toch zelf ook van seks? Waarom jezelf dat onthouden? Omdat je bang bent dat je "gebruikt" word?

Als een man je interessant vind voor een relatie dan kapt die het niet af na de eerste keer seks. Vindt hij je niet interessant voor een relatie dat kapt hij het wel af na de seks.

Je kan het leuk gaan uitstellen, maar uiteindelijk komt het voor een man daar op neer of hij verder wil daten of niet.
Ja ach, misschien is ze in de Here of in de Allah en wil ze niet zo gauw haar onschuld weg geven..

Maar goed, hier lijkt ook een beetje mee te spelen dat TS haar probleem zijn probleem probeert te maken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200476510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij geeft een grens aan, hij gaat er overheen, zie je het nu?
Ja dat weet ik wel dat hij er overheen is gegaan. Je bedoelt dat hij geen respect voor me heeft?
pi_200476584
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja ach, misschien is ze in de Here of in de Allah en wil ze niet zo gauw haar onschuld weg geven..

Maar goed, hier lijkt ook een beetje mee te spelen dat TS haar probleem zijn probleem probeert te maken
Dat is een aanname. Ik doe dit niet vanwege religieuze redenen of dat ik vind dat seks een zonde is. Als je mijn berichtjes goed had gelezen, zou je weten dat ik veel moeite heb om mezelf kwetsbaar openstellen en een man te vertrouwen. Ik vind intiem zijn met een man een vorm van jezelf heel kwetsbaar openstellen. Seks is voor mij gewoon echt een hele issue. Ik heb ook verlatingsangst en drang voor het hebben van controle op alles. Dat geeft me een gevoel van veiligheid en zekerheid. En voor mij is een verlating veel erger als een man ook nog eens seks met me heeft gehad. Het voelt niet goed. Als ik niet het gevoel heb dat de man 100 procent voor mij gaat, ben ik zo droog als de sahara. Het lukt me niet. Misschien ben ik op dat gebied wel aseksueel. Seks zonder liefde kan ik niet. En ja, bovenstaande heb ik hem allemaal verteld. Dit wist hij al van mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bleubell op 21-07-2021 20:33:06 ]
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 20:33:47 #66
70532 loveli
N
pi_200476669
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Ik doe dit niet vanwege religieuze redenen of dat ik vind dat seks een zonde is. Als je mijn berichtjes goed had gelezen, zou je weten dat ik veel moeite heb om mezelf kwetsbaar openstellen en een man te vertrouwen. Ik vind intiem zijn met een man een vorm van jezelf heel kwetsbaar openstellen. Seks is voor mij gewoon echt een hele issue. Ik heb ook verlatingsangst en drang voor het hebben van controle op alles. Dat geeft me een gevoel van veiligheid en zekerheid. En voor mij is een verlating veel erger als een man ook nog eens seks met me heeft gehad. Het voelt niet goed. Als ik niet het gevoel heb dat de man 100 procent voor mij gaat, ben ik zo droog als de sahara. Het lukt me niet. Misschien ben ik op dat gebied wel aseksueel. Seks zonder liefde kan ik niet.
Nee, dat is niet aseksueel, dat is gewoon normaal.

Ik was er niet bij, maar hoe hij over je grenzen gaat is niet ok, dat jij dat blijkbaar niet ziet is ook niet ok.
crap in = crap out
pi_200476845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, dat is niet aseksueel, dat is gewoon normaal.

Ik was er niet bij, maar hoe hij over je grenzen gaat is niet ok, dat jij dat blijkbaar niet ziet is ook niet ok.
Weet ik. Ik probeer het gewoon weg te wuiven en hoop dan dat het een vergissing van hem is geweest. Wat me ook is bijgebleven dat hij keer op keer het volgende moest zeggen: als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.

Ik dacht wat bedoel je? Zonder mijn toestemming zou het verkrachting zijn. Maar ik zei niks.

Hij kneep daarna 1 keer, net niet te hard met beide handen, om mijn hals. En trok daarna zijn handen van mijn nek af. Draaide zijn hoofd weg en blaasde echt een diepe gefrustreerde zucht uit. Het zat hem echt tot over zn oren. En ik voelde me toen ook schuldig. Ik zei dat ik beter niet mee was gekomen naar zijn huis en hij zei dat ik me niet schuldig hoefde te voelen. Dus ja, ik had misschien nooit moeten meegaan terwijl hij dan al die behoeftes heeft.
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 20:50:52 #68
70532 loveli
N
pi_200476930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:31 schreef loveli het volgende:
Voor PoHi-check: niks mis mee om iemand beter te leren kennen voor hij in je broekje mag.

Na PoHi check: geen idee of dit een serieus topic is.
Handen om je nek, geen punt hoor. Ben benieuwd naar date 8.
crap in = crap out
pi_200477769
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:16 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zie het momenteel niet. Wat is het?
Een rode vlag omdat hij jouw grens niet respecteerd en dan heeft het een term... Een gradatie... Aanranding.

Maargoed, dat je het zelf niet doorhebt.. wel enigzins voelt. Tsja, dat maakt het voor jou wel kwalijk.

Mocht het wel of niet een serieus topic zijn, in beide gevallen wens ik je veel sterkte en wijsheid.
pi_200480257
Als ik het zo lees moet het wel een hele leuke gozer zijn. Jammer dat het mis gelopen.
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 23:26:10 #71
441859 crew  Lenny77
pi_200480339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:45 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Weet ik. Ik probeer het gewoon weg te wuiven en hoop dan dat het een vergissing van hem is geweest. Wat me ook is bijgebleven dat hij keer op keer het volgende moest zeggen: als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.

Ik dacht wat bedoel je? Zonder mijn toestemming zou het verkrachting zijn. Maar ik zei niks.

Hij kneep daarna 1 keer, net niet te hard met beide handen, om mijn hals. En trok daarna zijn handen van mijn nek af. Draaide zijn hoofd weg en blaasde echt een diepe gefrustreerde zucht uit. Het zat hem echt tot over zn oren. En ik voelde me toen ook schuldig. Ik zei dat ik beter niet mee was gekomen naar zijn huis en hij zei dat ik me niet schuldig hoefde te voelen. Dus ja, ik had misschien nooit moeten meegaan terwijl hij dan al die behoeftes heeft.
Wtf???
Wees blij dat je van m af bent man. Wat een engerd!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200480437
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:45 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Weet ik. Ik probeer het gewoon weg te wuiven en hoop dan dat het een vergissing van hem is geweest. Wat me ook is bijgebleven dat hij keer op keer het volgende moest zeggen: als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.

Ik dacht wat bedoel je? Zonder mijn toestemming zou het verkrachting zijn. Maar ik zei niks.

Hij kneep daarna 1 keer, net niet te hard met beide handen, om mijn hals. En trok daarna zijn handen van mijn nek af. Draaide zijn hoofd weg en blaasde echt een diepe gefrustreerde zucht uit. Het zat hem echt tot over zn oren. En ik voelde me toen ook schuldig. Ik zei dat ik beter niet mee was gekomen naar zijn huis en hij zei dat ik me niet schuldig hoefde te voelen. Dus ja, ik had misschien nooit moeten meegaan terwijl hij dan al die behoeftes heeft.
Hij wilde met je naar bed, maar je liet na 7 dates nog niks toe en hij raakte gefrustreerd en kreeg blauwe ballen. Nu houdt ie ermee op omdat het te lang duurt voor hem. Hij heeft geen zin in nog een date met blauwe ballen.

Voor de meeste mannen is seks wel een wezenlijk (en erg belangrijk) onderdeel van het daten. Even wachten is oke, maar ik denk dat de meesten 7 dates erg lang vinden (ik ook). Dat maakt natuurlijk niet dat je verplicht bent om iets te doen als jij dat niet wilt, maar weet wel dat sommige mannen hierdoor zullen afhaken.

Die handen om je hals is wel een vreemde move trouwens. Volgens mij was hij even heel erg gefrustreerd dat ie niet in je broekje kwam. Ik weet zeker dat hij dacht 'nu gaat het gebeuren want ze is bij me thuis'.
  Vis een optie? woensdag 21 juli 2021 @ 23:38:15 #73
70532 loveli
N
pi_200480484
Als dat 'daten' is, geef mijn portie maar aan fikkie. Waar is de tijd gebleven dat mensen elkaars oogkleur wisten voor ze naar de hals grepen..

TS, weet je toevallig welke kleur ogen hij heeft?
crap in = crap out
pi_200480489
Als ik na anderhalve maand daten nog steeds met blauwe ballen thuis zou komen zou ik er ook klaar mee zijn.
  donderdag 22 juli 2021 @ 00:19:08 #75
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200480778
Liegen over dat hij aan zijn moeder over je heeft verteld :')

Klinkt als een enorme tuup.
  donderdag 22 juli 2021 @ 00:24:17 #76
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200480811
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Ik doe dit niet vanwege religieuze redenen of dat ik vind dat seks een zonde is. Als je mijn berichtjes goed had gelezen, zou je weten dat ik veel moeite heb om mezelf kwetsbaar openstellen en een man te vertrouwen. Ik vind intiem zijn met een man een vorm van jezelf heel kwetsbaar openstellen. Seks is voor mij gewoon echt een hele issue. Ik heb ook verlatingsangst en drang voor het hebben van controle op alles. Dat geeft me een gevoel van veiligheid en zekerheid. En voor mij is een verlating veel erger als een man ook nog eens seks met me heeft gehad. Het voelt niet goed. Als ik niet het gevoel heb dat de man 100 procent voor mij gaat, ben ik zo droog als de sahara. Het lukt me niet. Misschien ben ik op dat gebied wel aseksueel. Seks zonder liefde kan ik niet. En ja, bovenstaande heb ik hem allemaal verteld. Dit wist hij al van mij.
En dan had ik dit nog niet eens gelezen :') tering wat een mafklapper.

Waarom zou je op zo iemand vallen? Iemand die min of meer zegt dat hij je zou verkrachten als hij niet zoveel respect voor je had. Het zal wel just another day at the office zijn in Kanaleneiland of Helmond ofzo, maar normale mensen houden zich verre van dit soort schorriemorrie.
pi_200481887
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:18 schreef Bleubell het volgende:
Dit gaat over een man waarmee ik 1,5 maand heb gedate. Onze dates duurden elk vrij lang. We hebben 7 dates gehad. We hebben echt wel leuke dingen gedaan. Hij noemde mij zijn vriendin etc. En was zooo complimenteus.

Er werd gezoend, geknuffeld. Maar geen seks. Tijdens laatste date ging zijn hand tijdens het zoenen naar mijn kruis. Hij weigerde het weg te halen. Hij wreef daar, ik had panty en onderbroek aan en ik zei een paar keer stoïcijns: haal het maar weg.

Ik was gewoon niet overtuigd van zijn oprechtheid in dat hij een relatie met mij wilde om wie ik echt ben, omdat ik in hem teveel tegenstrijdigheden zag en hem betrapte op bepaalde leugentjes en bovendien kon hij manipulatief zijn. Hij probeerde me zo over te halen tot seks.

Na die laatste date deed hij afstandelijk, hij heeft ook niets meer voorgesteld voor een volgende date. De laatste twee keren had ik het voorgesteld. Mensen, mijn vraag
Was dit een player?

Het gekke is dat zijn vorige scharrels blijkbaar allemaal alleen friends with benefits wilde zijn volgens hem en hij serieuze intenties had met ze. Daarom brak hij het af. Maar bij mij gedraagt hij zich alsof hij wel alleen friends with benefits wil zijn of een ONS wil :?

Ik doe nu ook wat met meer afstand. Hij zegt niet meer, ik mis je, geen hartjes, reageert dagen later of helemaal niet meer.

Ik heb geen zin om dramatisch te doen en hem te appen waarom hij zo afstandelijk doet, maar het doet wel pijn. En het lijkt alsof hij het wil laten doodbloeden ipv eerlijk zijn. Ik weet niet wat ik hiermee moet, hij heeft me nog wel in zijn contactenlijst.

Ik hink op 2 gedachten: of hij heeft een andere meid waar hij momenteel meer mee omgaat of hij is afgeknapt dat seks te lang duurt. Wat denken jullie?
Jij doet afstandelijk. Jij hebt hem afgewezen, hij verwacht dat jij nu laat blijken dat je wel geïnteresseerd bent. Met een wantrouwend, onzeker figuur als jij was ik ook snel klaar geweest.

Echt weer zo'n zuchttopic.
pi_200481942
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee hoor, hij is niks verplicht.

Neem nou gewoon je verlies, er zijn genoeg anderen die wel kunnen wachten. En eerder je vertrouwenissues aan geven, iemand die veilig is, houdt daar rekening mee en gaan er geen inwendige alarm bellen af.

Met 26 jaar heb je nog genoeg keus aan jonge of oudere mannen :)
Vrouwen kunnen slechter omgaan met afwijzing dan je zou denken op basis van hoe ze mannen op dat jank-gedrag beoordelen. 1 afwijzing en de wereld staat op z'n kop.
pi_200481977
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef babylon het volgende:
Zevende date en nog steeds geen seks... Wow...
Dat is al minstens 350 euro en 30 uren investering. Slechte player wel. Als ie dat was, had ie beter naar een hoer kunnen gaan.
pi_200482045
Overigens, het topic ff verder doorgelezen. Hij is manipulatief, heeft gelogen, zegt vreemde dingen, greep je in een nogal rare situatie bij je hals en toch vind je hem leuk?

Ik lees ook dat je allerlei issues hebt, waarvan ik je kan garanderen dat dat keer op keer het daten en relaties in de weg gaat staan. Mijn tip, ga aan jezelf werken, en ontwikkel een andere smaak in kerels.
pi_200482073
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 23:38 schreef loveli het volgende:
Als dat 'daten' is, geef mijn portie maar aan fikkie. Waar is de tijd gebleven dat mensen elkaars oogkleur wisten voor ze naar de hals grepen..

TS, weet je toevallig welke kleur ogen hij heeft?
Sommige mensen letten daar gewoon niet op. Ik ben nu al zeven jaar getrouwd, en ik ken haar al 13 jaar... Maar... ik wil zeggen blauw...

Ja, blauw *G*
pi_200482152
Ik zou ook klaar zijn met iemand die na zeven dates nog niet klaar is om intiem te worden en mij zo hard afwijst wanneer ik een move maak.
pi_200482234
Noem me maar ouderwets maar vind het vrij normaal om na 7 dates geen seks te hebben. Daarnaast vind ik het niet meer dan redelijk dit ook af te wijzen, intimiteit moet van 2 kanten komen.

Als deze man voor jou wil gaan dan zal hij moeten wachten tot je er klaar voor bent om iets op dat gebied te doen. Wil hij niet wachten, dan gaat het hem blijkbaar enkel om seks. Want je hebt vast meer te bieden dan alleen seks.

Dit was mijn spreekbeurt
pi_200482509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:48 schreef Thaddeus het volgende:
Noem me maar ouderwets maar vind het vrij normaal om na 7 dates geen seks te hebben. Daarnaast vind ik het niet meer dan redelijk dit ook af te wijzen, intimiteit moet van 2 kanten komen.
vind je het echter ook normaal om 7 dates lang met iemand bezig te blijven die je wantrouwt, waar je kennelijk vooral negatieve ideen over hebt, die je zegt te betrappen op leugens, en uit alles blijkt dat je gewoon niet fysiek met hem kan of wil zijn?

Ik vind het eerder raar hoe gefixeerd mensen hier reageren op de seks-situatie, terwijl dat volgens mij hooguit een eind-gevolg is van iets dat al veel eerder misgaat.
Namelijk iemand die kennelijk zich totaal niet kan binden of anderen vertrouwen, maar toch gaat 'daten', en daarmee vermoedelijk wel verwachtingen bij de ander wekt, die daar ook open over is, maar die zij toch blijft afwijzen.
Dat is een beetje het spelen van een pull-push 'spelletje' zonder dat je er iets mee opschiet.... Zijzelf al helemaal niet.

TS en die man hebben niks met elkaar te zoeken qua relatie, en het beste is dat ze er direkt mee ophouden en hun eigen weg verder gaan... Dat ligt imho minder aan het geen sex hebben, maar vooral aan het wantrouwen en elkaar niet aanvoelen.

Wel heb ik een vermoeden dat als beide verder gaan daten, dat er een grotere kans is dat TS bij een volgende date in eenzelfde situatie terecht zal kunnen komen, als dat deze man weer iets soortgelijks zal meemaken.

[ Bericht 1% gewijzigd door RM-rf op 22-07-2021 09:29:02 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200482553
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vind je het echter ook normaal om 7 dates lang met iemand bezig te blijven die je wantrouwt, waar je kennelijk vooral negatieve ideen over hebt, die je zegt te betrappen op leugens, en uit alles blijkt dat je gewoon niet fysiek met hem kan of wil zijn?

Nee, je hebt gelijk. Dat is niet normaal
pi_200484445
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

vind je het echter ook normaal om 7 dates lang met iemand bezig te blijven die je wantrouwt, waar je kennelijk vooral negatieve ideen over hebt, die je zegt te betrappen op leugens, en uit alles blijkt dat je gewoon niet fysiek met hem kan of wil zijn?

Ik vind het eerder raar hoe gefixeerd mensen hier reageren op de seks-situatie, terwijl dat volgens mij hooguit een eind-gevolg is van iets dat al veel eerder misgaat.
Namelijk iemand die kennelijk zich totaal niet kan binden of anderen vertrouwen, maar toch gaat 'daten', en daarmee vermoedelijk wel verwachtingen bij de ander wekt, die daar ook open over is, maar die zij toch blijft afwijzen.
Dat is een beetje het spelen van een pull-push 'spelletje' zonder dat je er iets mee opschiet.... Zijzelf al helemaal niet.

TS en die man hebben niks met elkaar te zoeken qua relatie, en het beste is dat ze er direkt mee ophouden en hun eigen weg verder gaan... Dat ligt imho minder aan het geen sex hebben, maar vooral aan het wantrouwen en elkaar niet aanvoelen.

Wel heb ik een vermoeden dat als beide verder gaan daten, dat er een grotere kans is dat TS bij een volgende date in eenzelfde situatie terecht zal kunnen komen, als dat deze man weer iets soortgelijks zal meemaken.
Niet zo zwart wit denken joh.
Ik weet zeker dat er meer aan de hand is,
Zoals wonen bij ouders en geen privé locatie kunnen vinden.
pi_200484709
Klinkt ook wel weer een beetje als dame die denkt dat ze een man wel kan veranderen, die typische 'veranderobsessie'. Kan geen andere reden verzinnen om 7x te daten met iemand die je wantrouwt. Of het is de andere typische aandoening die veel voorkomt bij vrouwen, vallen op "badguys". Overigens sluiten beide mentale aandoeningen elkaar niet uit en gaan vaak samen met onzekerheid.
pi_200485239
Eerder gezegd, maar bijzonder verhaal inderdaad.
Ik vind dat je best kunt wachten met seks, maar als je 7 dates bezig bent en elkaar leuk vind, dan denk ik toch wel: waarom kun je daar niet van genieten? Ben ff terug aan het denken hier recent: ik heb een move gemaakt op date 3. Zij gaf aan daar nog niet klaar voor te zijn. Dit was natuurlijk voor mij een kleine teleurstelling, maar ik had daar wel begrip voor. Uiteindelijk was net op date 4 wel raak. En als je dan intiem bent, dan zet je wel een volgende stap na elkaar toe. Als er nog een paar dates aren gevolgd en zij was er steeds nog niet aan toe, dan zou ik me zorgen maken over haar intenties. Niet omdat ik mijn lul niet in mijn broek kan houden, maar meer of ze mij wel leuk genoeg vind.

Verder eens met een hoop reacties hier. Die kerel heeft wel vreemde acties en uitspraken. Denk goed na of dit wel een geschikte partner zou kunnen zijn. Zeker met de (trust) issues die je zelf hebt.
pi_200485296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:51 schreef Cockwhale het volgende:
Klinkt ook wel weer een beetje als dame die denkt dat ze een man wel kan veranderen, die typische 'veranderobsessie'. Kan geen andere reden verzinnen om 7x te daten met iemand die je wantrouwt. Of het is de andere typische aandoening die veel voorkomt bij vrouwen, vallen op "badguys". Overigens sluiten beide mentale aandoeningen elkaar niet uit en gaan vaak samen met onzekerheid.
Een andere punt is de aandacht die ze krijgt van hem, niet willen missen.
pi_200485383
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:51 schreef Cockwhale het volgende:
Klinkt ook wel weer een beetje als dame die denkt dat ze een man wel kan veranderen, die typische 'veranderobsessie'. Kan geen andere reden verzinnen om 7x te daten met iemand die je wantrouwt. Of het is de andere typische aandoening die veel voorkomt bij vrouwen, vallen op "badguys". Overigens sluiten beide mentale aandoeningen elkaar niet uit en gaan vaak samen met onzekerheid.
Ach ja het houdt het wel "spannend". En dat is immers zo belangrijk :')
pi_200485442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef hoechst het volgende:

[..]

Niet zo zwart wit denken joh.
Ik weet zeker dat er meer aan de hand is,
Zoals wonen bij ouders en geen privé locatie kunnen vinden.
:? waaruit haal je dat idee... nergens heeft TS ook maar iets in die richting aangeduid?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200485482
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

:? waaruit haal je dat idee... nergens heeft TS ook maar iets in die richting aangeduid?
Omdat dat de enige logische verklaring is..
Na 7 keer daten zoenen knuffelen op de bank zitten met ellaar, denkt het meest onmenselijke type echt wel : oké duw 'm er maar in.
pi_200485555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:41 schreef hoechst het volgende:

[..]

Omdat dat de enige logische verklaring is..
Na 7 keer daten zoenen knuffelen op de bank zitten met ellaar, denkt het meest onmenselijke type echt wel : oké duw 'm er maar in.
wat jij zelf 'logisch' vind is niet zo relevant... wat dat betreft lijk je eerder zelf dingen erbij te fantaseren.

Ik ga enkel uit van dingen die TS gezegd heeft en die heeft helemaal nergens gehint dat haar afwijzen van seks te maken had met 'bij haar ouders wonen' of 'geen privé locatie kunnen vinden'.

Ik kan me dus niet echt voorstellen dat dat opeens erbij gehaald moet gaan worden, als 'mogelijke verklaring'... natuurlijk tenzij @Bleubell aangeeft dat dat het geval is... maar dat zou dan best wel een verandering in haar verhaal betekenen, tot nu toe is haar verklaring juist heel duidelijk dat ze die date niet kan vertrouwen en zelf persoonlijk zeer veel moeite met intimiteit te hebben, zeker als ze iemand niet echt vertrouwd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200485600
Ik heb hem gisteren vroeg in de middag een app gestuurd met de vraag hoe zijn week ging en nog meer dingen. We hebben elkaar 5 weken lang elke dag geappt en sinds vorige week donderdag is het best stilgevallen. Hij was afstandelijker en reageerde veel trager dan normaal. Van maandag tot dinsdag zei hij zelfs helemaal niets.

Op mijn laatste app van gisteren heeft hij nog steeds niet gereageerd en ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Kan ik nog een week wachten? En hem dan vragen dat ik misschien wel kan raden wat er is, maar dat ik dat direct van hem wil horen zodat ik weet wat er aan de hand is en of hij wel of niet verder wil daten.

7 lange dates (elk van 12 uur) en het feit dat we close waren, hij mij zijn vriendin noemde, vind ik alles bij elkaar too much om daarna nog verstoppertje te spelen en mij als stuk vuil weg te schuiven. Ik moet het in mijn hoofd definitief kunnen afsluiten, voordat hij denkt na 2 maanden aan te kunnen komen met een slap excuus. Mijn plan is dan om volgende week dinsdag hierover te appen. Dat is wel ok toch?
pi_200485631
Nee dat is niet oke

Heeft hij enig idee wat er allemaal in jou leeft?

Hij moet maar dit, hij moet maar dat en dat allemaal omdat het jou zoveel onrust geeft..

Laat je kwetsbaarheid toch eens aan hem zien (of durf je dat niet)
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 12:59:20 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200485699
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:51 schreef Bleubell het volgende:
Ik heb hem gisteren vroeg in de middag een app gestuurd met de vraag hoe zijn week ging en nog meer dingen. We hebben elkaar 5 weken lang elke dag geappt en sinds vorige week donderdag is het best stilgevallen. Hij was afstandelijker en reageerde veel trager dan normaal. Van maandag tot dinsdag zei hij zelfs helemaal niets.

Op mijn laatste app van gisteren heeft hij nog steeds niet gereageerd en ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Kan ik nog een week wachten? En hem dan vragen dat ik misschien wel kan raden wat er is, maar dat ik dat direct van hem wil horen zodat ik weet wat er aan de hand is en of hij wel of niet verder wil daten.

7 lange dates (elk van 12 uur) en het feit dat we close waren, hij mij zijn vriendin noemde, vind ik alles bij elkaar too much om daarna nog verstoppertje te spelen en mij als stuk vuil weg te schuiven. Ik moet het in mijn hoofd definitief kunnen afsluiten, voordat hij denkt na 2 maanden aan te kunnen komen met een slap excuus. Mijn plan is dan om volgende week dinsdag hierover te appen. Dat is wel ok toch?
Die afsluiting heb je al, want immers, zijn handelen spreekt boekdelen. Dat jij afsluiting nodig hebt en specifieke woordjes van hem wil horen en dit en dat, daar heeft hij geen boodschap aan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200485716
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:51 schreef Bleubell het volgende:
Ik moet het in mijn hoofd definitief kunnen afsluiten
Nou dan doe je dat toch? App je hem niet meer, en neem je je voor dat je iemand anders gaat zoeken. Hoofdstuk afgesloten.

Je wilt het niet afsluiten, je wil nog een kans, of van hem horen dat het hem spijt. Als het echt zou willen afsluiten kun je dat nu ter plekke doen.
pi_200485755
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:51 schreef Bleubell het volgende:
Op mijn laatste app van gisteren heeft hij nog steeds niet gereageerd en ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Kan ik nog een week wachten? En hem dan vragen dat ik misschien wel kan raden wat er is, maar dat ik dat direct van hem wil horen zodat ik weet wat er aan de hand is en of hij wel of niet verder wil daten.
Waarom wil je zo enorm graag contact houden....

uit alles schreeuwt uit je post dat je hem wantrouwt en zijn gedrag totaal verkeerd vind (en wat je beschrijft is het dat ook gewoon), dat hij erg gericht is op seks en jij dat niet wil hebben...
Maar dat verkeerde gedrag van hem is hooguit dat hij op een moment dat je NEE zegt dat niet respecteerde.

Als jij nu vervolgens allles gaat doen om hem de indruk te geven dat er toch meer inzit en er misschien toch een kans bestaat dat er meer zal ontstaan tusen jullie... maar vervolgens op het moment-supreme vervolgens weer 'Nee' gaat zeggen, kan ik niet anders dan aangeven dat je dan gewoon daaadwerkelijk een spelletje met hem zit te spelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200485794
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:25 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, het topic ff verder doorgelezen. Hij is manipulatief, heeft gelogen, zegt vreemde dingen, greep je in een nogal rare situatie bij je hals en toch vind je hem leuk?

Ik lees ook dat je allerlei issues hebt, waarvan ik je kan garanderen dat dat keer op keer het daten en relaties in de weg gaat staan. Mijn tip, ga aan jezelf werken, en ontwikkel een andere smaak in kerels.
Na dit topic te hebben gelezen is dit ook de conclusie die ik trek!

Sowieso geen player! Een player is binnen 1x geen seks weg! doel van players is sex! en niet in 7+ dates!

Daarnaast heb je zelf nogal wat issues... dus mijn tip, stop daten, vergeet deze 'player' en ga aan jezelf werken!

Als je je gaat richten op iets toekomstigs is het fijn om direct geheel open te zijn, dus je plus en min punten te delen met de mogelijk toekomstige partner. Misschien uitleg waarom je niet direct seks wil hebben, ik weet uit eigen ervaring dat ik wel zeg dat ik wacht, maar zo lang ga ik ook niet wachten, zeker als er geen zicht is op wanneer wel.

Iig succes! :Y
Just say hi!
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:14:58 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200485925
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dat is een aanname. Ik doe dit niet vanwege religieuze redenen of dat ik vind dat seks een zonde is. Als je mijn berichtjes goed had gelezen, zou je weten dat ik veel moeite heb om mezelf kwetsbaar openstellen en een man te vertrouwen. Ik vind intiem zijn met een man een vorm van jezelf heel kwetsbaar openstellen. Seks is voor mij gewoon echt een hele issue. Ik heb ook verlatingsangst en drang voor het hebben van controle op alles. Dat geeft me een gevoel van veiligheid en zekerheid. En voor mij is een verlating veel erger als een man ook nog eens seks met me heeft gehad. Het voelt niet goed. Als ik niet het gevoel heb dat de man 100 procent voor mij gaat, ben ik zo droog als de sahara. Het lukt me niet. Misschien ben ik op dat gebied wel aseksueel. Seks zonder liefde kan ik niet. En ja, bovenstaande heb ik hem allemaal verteld. Dit wist hij al van mij.
Als hij je leuk genoeg vindt is dit geen ding. Vindt hij je niet leuk genoeg om te wachten dan houdt het op.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_200486967
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:51 schreef Bleubell het volgende:
Ik heb hem gisteren vroeg in de middag een app gestuurd met de vraag hoe zijn week ging en nog meer dingen. We hebben elkaar 5 weken lang elke dag geappt en sinds vorige week donderdag is het best stilgevallen. Hij was afstandelijker en reageerde veel trager dan normaal. Van maandag tot dinsdag zei hij zelfs helemaal niets.

Op mijn laatste app van gisteren heeft hij nog steeds niet gereageerd en ik ben bang dat het niet gaat gebeuren. Kan ik nog een week wachten? En hem dan vragen dat ik misschien wel kan raden wat er is, maar dat ik dat direct van hem wil horen zodat ik weet wat er aan de hand is en of hij wel of niet verder wil daten.

7 lange dates (elk van 12 uur) en het feit dat we close waren, hij mij zijn vriendin noemde, vind ik alles bij elkaar too much om daarna nog verstoppertje te spelen en mij als stuk vuil weg te schuiven. Ik moet het in mijn hoofd definitief kunnen afsluiten, voordat hij denkt na 2 maanden aan te kunnen komen met een slap excuus. Mijn plan is dan om volgende week dinsdag hierover te appen. Dat is wel ok toch?
En je negeert elk bericht die niet in lijn is met 'hoe krijg ik hem toch weer geïnteresseerd'. Ook typisch.

Waarom ga je niet gewoon verder met je leven joh :')
pi_200487296
Ik zou er geen moeite meer insteken.

Aan de andere kant, wat is er nou leuker dan jezelf helemaal boos maken dat een kerel die je toch al niet vertrouwde niks meer van zich laat horen nadat hij er een keer niet op mocht.

Hou ons op de hoogte!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200487355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zou er geen moeite meer insteken.

Aan de andere kant, wat is er nou leuker dan jezelf helemaal boos maken dat een kerel die je toch al niet vertrouwde niks meer van zich laat horen nadat hij er een keer niet op mocht.

Hou ons op de hoogte!
Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg. Ik ga hem wel verzoeken om dan zsm te reageren, omdat het voor mij na enkele weken echt sws te laat voor een gesprek of wat dan ook is als hij opeens komt aankakken (wat mij echt regelmatig met zulke dudes gebeurd). Dus dat hij weet dat ik niet als reserve klaar sta. Maar ik weet dus niet of hij sws nog reageert en heel hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu met een ander om en heeft hij schijt aan mij. Want hij heeft me nog in zijn contactenlijst. Iemand die kwaad op je is, had je al wel verwijderd.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:05:22 #104
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200487380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg.
Eeeeeh.

quote:
Ik was gewoon niet overtuigd van zijn oprechtheid in dat hij een relatie met mij wilde om wie ik echt ben, omdat ik in hem teveel tegenstrijdigheden zag en hem betrapte op bepaalde leugentjes en bovendien kon hij manipulatief zijn. Hij probeerde me zo over te halen tot seks.
Red flags all over, maar misschien, misschien is het toch wel een goeie jongen!

:')
pi_200487386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

En je negeert elk bericht die niet in lijn is met 'hoe krijg ik hem toch weer geïnteresseerd'. Ook typisch.

Waarom ga je niet gewoon verder met je leven joh :')
Ik ga ook verder met mijn leven, maar ik wil per se van hem horen dat hij niet meer geïnteresseerd is. Dat vind ik gewoon belangrijk. Want ik heb vaker zulke mannen laten gaan en dan is het maand of 2, 3,4 ,5 , 10 maanden later van heeeeeeey. Ik wil de deur voorgoed dicht hebben en dat hij dat weet.
pi_200487405
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg. Ik ga hem wel verzoeken om dan zsm te reageren, omdat het voor mij na enkele weken echt sws te laat voor een gesprek of wat dan ook is als hij opeens komt aankakken (wat mij echt regelmatig met zulke dudes gebeurd). Dus dat hij weet dat ik niet als reserve klaar sta. Maar ik weet dus niet of hij sws nog reageert en heel hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu met een ander om en heeft hij schijt aan mij. Want hij heeft me nog in zijn contactenlijst. Iemand die kwaad op je is, had je al wel verwijderd.
Wat je beter kan doen is hem een aangetekende brief sturen waarin je hem sommeert spoedig, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen de door jou gestelde vragen te beantwoorden. Anders volgen uiteraard juridische stappen.

Dat maakt meer indruk dan een appje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200487477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat je beter kan doen is hem een aangetekende brief sturen waarin je hem sommeert spoedig, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen de door jou gestelde vragen te beantwoorden. Anders volgen uiteraard juridische stappen.

Dat maakt meer indruk dan een appje.
Hij mot lekker zelf weten of hij reageert of niet, maar dat hij iig weet dat ik gewoon voorgoed pleite ben. Dat moet de boodschap zijn. Dan kan ik met een gerust hart verder. Hij mag niet denken dat hij over 2 maanden nog ingang heeft in mijn leven. Dat is dan voorgoed over en uit. Ik wil niet dat hij denkt mij als side piece te hebben, een appeltje voor de dorst voor later.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:16:29 #108
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200487497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hij mot lekker zelf weten of hij reageert of niet, maar dat hij iig weet dat ik gewoon voorgoed pleite ben. Dat moet de boodschap zijn. Dan kan ik met een gerust hart verder. Hij mag niet denken dat hij over 2 maanden nog ingang heeft in mijn leven. Dat is dan voorgoed over en uit.
Uhu.
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:
Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg.
pi_200487510
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:16 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Uhu.
[..]

Omdat ik er al min of meer vanuit ga dat hij nergens meer op gaat reageren.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:19:51 #110
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200487543
Te lang gewacht, te moeilijk, te veel capsones.

Hij heeft goed in je geïnvesteerd maar als het na zo lang niets oplevert is het tijd om verder te gaan en ik geef hem gelijk.
pi_200487670
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:19 schreef Ixnay het volgende:
Te lang gewacht, te moeilijk, te veel capsones.

Hij heeft goed in je geïnvesteerd maar als het na zo lang niets oplevert is het tijd om verder te gaan en ik geef hem gelijk.
Dan rot hij toch maar lekker op. Ik heb ook in hem geïnvesteerd. Niet hij alleen in mij om me vervolgens te ghosten.
  Vis een optie? donderdag 22 juli 2021 @ 15:35:08 #112
70532 loveli
N
pi_200487759
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zal hem volgende week dinsdag appen bellen
Als je al vindt dat er iets uitgesproken moet worden, doe dat dan telefonisch en niet via de app...
crap in = crap out
pi_200487816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je al vindt dat er iets uitgesproken moet worden, doe dat dan telefonisch en niet via de app...
Dat mag hij dan voorstellen. Ik zit nu genoeg achter zijn kont aan. Ik hou me al heeeeeel goed in en vooral tot dinsdag. Het vergt echt ijzeren geduld om zo rustig drama vrij te blijven.
pi_200487852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:38 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dat mag hij dan voorstellen.
|:( |:( |:(

Kinderachtig gedoe, zeg.
  Vis een optie? donderdag 22 juli 2021 @ 15:46:20 #115
70532 loveli
N
pi_200487945
:')
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 22 juli 2021 @ 15:47:01 #116
70532 loveli
N
pi_200487961
komkommertijd
crap in = crap out
pi_200488004
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:38 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dat mag hij dan voorstellen. Ik zit nu genoeg achter zijn kont aan. Ik hou me al heeeeeel goed in en vooral tot dinsdag. Het vergt echt ijzeren geduld om zo rustig drama vrij te blijven.
Haha wat maak je je nou druk zeg. Je komt erg wanhopig/needy over, alsof je het niet kan hebben dat een man jou afwijst. Welkom in de echte wereld waar mensen wel eens (op een niet leuke manier) worden afgewezen of genegeerd, doe jij vast ook met regelmaat. Let it go, move on.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:50:21 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_200488018
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hij mot lekker zelf weten of hij reageert of niet, maar dat hij iig weet dat ik gewoon voorgoed pleite ben. Dat moet de boodschap zijn. Dan kan ik met een gerust hart verder. Hij mag niet denken dat hij over 2 maanden nog ingang heeft in mijn leven. Dat is dan voorgoed over en uit. Ik wil niet dat hij denkt mij als side piece te hebben, een appeltje voor de dorst voor later.
Lekker dramatisch.
Het is niet alsof hij een reactie van je kan afdwingen over 2 maanden, of je huis komt binnendringen :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_200488074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:49 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Haha wat maak je je nou druk zeg. Je komt erg wanhopig/needy over, alsof je het niet kan hebben dat een man jou afwijst. Welkom in de echte wereld waar mensen wel eens (op een niet leuke manier) worden afgewezen of genegeerd, doe jij vast ook met regelmaat. Let it go, move on.
Ik kan het wel hebben. Ik wil het gewoon van hem graag horen. Dat ik dat iig gezegd heb. Dat is voor mij al een goede afsluiting. Ik ga niet mijn hoofd in het zand steken en dan geruisloos verdwijnen. Wat is hier mis mee? Iedereen hier doet alsof ik zoo needy ben omdat ik zoiets simpels vraag. We zijn 2 maanden met elkaar omgegaan en hij noemde mij zijn vriendin he. Mag ik dan een opheldering/afsluiting willen of in elk geval iets erover gezegd hebben.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:55:21 #120
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200488100
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:53 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Ik ga niet mijn hoofd in het zand steken en dan geruisloos verdwijnen.
Maar hij blijkbaar wel, zou lekker de eer bij mezelf houden en het zo laten. Dat hij dan 2, 5, 10 maanden later nog aan komt kakken misschien moet hij weten en dan reageer je gewoon niet. Niks verplicht. Beide niet.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 22 juli 2021 @ 15:58:16 #121
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200488140
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:53 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik kan het wel hebben. Ik wil het gewoon van hem graag horen. Dat ik dat iig gezegd heb. Dat is voor mij al een goede afsluiting. Ik ga niet mijn hoofd in het zand steken en dan geruisloos verdwijnen. Wat is hier mis mee? Iedereen hier doet alsof ik zoo needy ben omdat ik zoiets simpels vraag. We zijn 2 maanden met elkaar omgegaan en hij noemde mij zijn vriendin he. Mag ik dan een opheldering/afsluiting willen of in elk geval iets erover gezegd hebben.
Dat mag, maar je stelt je daarmee afhankelijk van hem op. Terwijl alle signalen die je vertelt er wel op wijzen dat hij niet zo heel integer is.

Wat adequater zou zijn als je hem zelf een bericht stuurt waarin je aangeeft niet zo van zijn maniertjes gediend te zijn en hem daarna blokkeert, bijvoorbeeld. Nu loop je weer dagen met hem in je hoofd te spoken en daarmee zet je ook weer de deur op een kier open.

Dus de drama waar je het over hebt heb je zelf in de hand alleen kies je ervoor om dat in stand te houden. Tja.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:05:37 #122
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488259
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg. Ik ga hem wel verzoeken om dan zsm te reageren, omdat het voor mij na enkele weken echt sws te laat voor een gesprek of wat dan ook is als hij opeens komt aankakken (wat mij echt regelmatig met zulke dudes gebeurd). Dus dat hij weet dat ik niet als reserve klaar sta. Maar ik weet dus niet of hij sws nog reageert en heel hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu met een ander om en heeft hij schijt aan mij. Want hij heeft me nog in zijn contactenlijst. Iemand die kwaad op je is, had je al wel verwijderd.
Daar zou ik me dus echt véél meer bij achter mijn oren krabben dan een of andere inwisselbare gast. Jij hebt issues, maar die gast is niet een van je issues.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:06:19 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488270
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:15 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hij mot lekker zelf weten of hij reageert of niet, maar dat hij iig weet dat ik gewoon voorgoed pleite ben. Dat moet de boodschap zijn. Dan kan ik met een gerust hart verder. Hij mag niet denken dat hij over 2 maanden nog ingang heeft in mijn leven. Dat is dan voorgoed over en uit. Ik wil niet dat hij denkt mij als side piece te hebben, een appeltje voor de dorst voor later.
Ja, daar hecht 1 van jullie ont-zet-tend veel waarde aan, maar dat is hij in ieder geval niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 22 juli 2021 @ 16:09:00 #124
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200488300
Niemand de opmerking gemaakt dat haar username fout gespeld is? Zou BlueBall moeten zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_200488308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, daar hecht 1 van jullie ont-zet-tend veel waarde aan, maar dat is hij in ieder geval niet.
Kan iemand TS een koud kompres komen brengen voor deze burn?
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:13:44 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488385
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:09 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Kan iemand TS een koud kompres komen brengen voor deze burn?
Het is niet zo zeer een burn. Die gast gaat gewoon verder met zijn leven. TS niet, die windt zich enorm op en hij moet echt wel zus weten en hij moet echt wel zo weten en blablabla. De enige die dat belangrijk vindt is TS. Die gozer gaat gewoon verder naar het volgende mokkel.

Als ik dan de rest van de reacties van TS lees dan denk ik dat die gast blij moet zijn dat ie niet is blijven plakken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200488430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is niet zo zeer een burn. Die gast gaat gewoon verder met zijn leven. TS niet, die windt zich enorm op en hij moet echt wel zus weten en hij moet echt wel zo weten en blablabla. De enige die dat belangrijk vindt is TS. Die gozer gaat gewoon verder naar het volgende mokkel.

Als ik dan de rest van de reacties van TS lees dan denk ik dat die gast blij moet zijn dat ie niet is blijven plakken.
TS zal het ontkennen, maar dit zal vast en zeker als een burn inslaan bij haar. Ze heeft in dit topic al bewezen niet zo goed met zelfreflectie, de realiteit en volwassenheid om te kunnen gaan met haar princessengedrag.

TS overschat haar waarde bij die gast nogal inderdaad. Dan nog eisen "dat hij dan maar als eerst moet bellen". Want hij zal dan inderdaad he-le-maal op zijn achterste tenen staan met een WhatsAppje van iemand die hem al niet meer boeit over het verbreken van het contact (alsof dat nu niet gaande is _O- ).

Als je (lees: TS) zo stoer bent dan moet TS het bij de status quo houden en het contact doodbloeden. Oftewel het proces dat reeds gaande is uit laten bloeden. Dreinen om maar het laatste woord te hebben is zo kinderachtig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 22-07-2021 16:19:10 ]
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:21:24 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488496
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

TS zal het ontkennen, maar dit zal vast en zeker als een burn inslaan bij haar. Ze heeft in dit topic al bewezen niet zo goed met zelfreflectie, de realiteit en volwassenheid om te kunnen gaan met haar princessengedrag.

TS overschat haar waarde bij die gast nogal inderdaad. Dan nog eisen "dat hij dan maar als eerst moet bellen". Want hij zal dan inderdaad he-le-maal op zijn achterste tenen staan met een WhatsAppje van iemand die hem al niet meer boeit over het verbreken van het contact (alsof dat nu niet gaande is _O- ).

Als je (lees: TS) zo stoer bent dan moet TS het bij de status quo houden en het contact doodbloeden. Oftewel het proces dat reeds gaande is uit laten bloeden. Dreinen om maar het laatste woord te hebben is zo kinderachtig.
Dat is wat ik zeg; zij wil bepaalde woordjes horen, alsof die ineens wél duidelijk maken wat momenteel aan het gebeuren is, alsof dat nu zo ont-zet-tend onduidelijk is 8)7

Dit is gewoon TS die niet kan omgaan met het feit dat ze niet iemand aan het lijntje kan houden, ook al is het iemand die ze niet vertrouwd en wat ze maar een slappe zak vindt, maar ook dié mannen moeten blijven hangen tot zíj ze afwijst, en zeker niet andersom, want dat gaat niet, want eigenlijk maximale onzekerheid van binnen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200488678
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

TS zal het ontkennen, maar dit zal vast en zeker als een burn inslaan bij haar. Ze heeft in dit topic al bewezen niet zo goed met zelfreflectie, de realiteit en volwassenheid om te kunnen gaan met haar princessengedrag.

TS overschat haar waarde bij die gast nogal inderdaad. Dan nog eisen "dat hij dan maar als eerst moet bellen". Want hij zal dan inderdaad he-le-maal op zijn achterste tenen staan met een WhatsAppje van iemand die hem al niet meer boeit over het verbreken van het contact (alsof dat nu niet gaande is _O- ).

Als je (lees: TS) zo stoer bent dan moet TS het bij de status quo houden en het contact doodbloeden. Oftewel het proces dat reeds gaande is uit laten bloeden. Dreinen om maar het laatste woord te hebben is zo kinderachtig.
Ik wil het gewoon netjes afsluiten en een keer niet laten doodbloeden. Als hij op mn app van opheldering niet wil reageren, is het ook goed. Het gaat me niet om dat hij ghost of datik laatste woord heb. Ik ben wel eens door mannen geghost die ik echt heel leuk vond. Ik wil het voot mezelf waardig afsluiten als hij daar ook open voor staat.

Diep in mijn hart weet ik dat ik hem totaal niet meer boei. Maar dan heb ik het tenminste geprobeerd om van beide kanten proberen netjes af te sluiten.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 16:36:13 #130
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200488703
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:34 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon netjes afsluiten en een keer niet laten doodbloeden. Als hij op mn app van opheldering niet wil reageren, is het ook goed. Het gaat me niet om dat hij ghost of datik laatste woord heb. Ik ben wel eens door mannen geghost die ik echt heel leuk vond. Ik wil het voot mezelf waardig afsluiten als hij daar ook open voor staat.
Waardig afsluiten is héél wat anders dan dat hij absoluut met alle geweld moet weten dat jij 'voorgoed weg' bent. Dat heeft met waardig afsluiten helemaal niets van doen. Het heeft vanalles te doen met een gekrenkt ego, van jou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200488719
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:34 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon netjes afsluiten en een keer niet laten doodbloeden. Als hij op mn app van opheldering niet wil reageren, is het ook goed. Het gaat me niet om dat hij ghost of datik laatste woord heb. Ik ben wel eens door mannen geghost die ik echt heel leuk vond. Ik wil het voot mezelf waardig afsluiten als hij daar ook open voor staat.
Ik wil je intenties geloven maar als jij er perse zo in staat, dan bel je hem toch op maandag? Nee heb je, ja kan je krijgen. Lekker belangrijk dat jij de eerste stap zet. Who cares. Waardig afsluiten is, conform je eigen woorden, veel belangrijker, toch?

Niet weer roepen dat hij weer de eerste stap moet zetten want dat is enorm tegenstrijdig met wat je hier post en diskwalificeer je deze post daarmee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 22-07-2021 16:37:56 ]
pi_200488765
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik wil je intenties geloven maar als jij er perse zo in staat, dan bel je hem toch op maandag? Nee heb je, ja kan je krijgen. Lekker belangrijk dat jij de eerste stap zet. Who cares. Waardig afsluiten is, conform je eigen woorden, veel belangrijker, toch?

Niet weer roepen dat hij weer de eerste stap moet zetten want dat is enorm tegenstrijdig met wat je hier post en diskwalificeer je deze post daarmee.
Ik weet niet of hij gaat opnemen. Ik denk dat een appje goed is als ik vraag dat hem erover wil horen. Dan mag hij besluiten of hij me wil bellen of appen. Wat het kan zijn dat hij me echt totaal niet wil spreken.
pi_200488827
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:39 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij gaat opnemen. Ik denk dat een appje goed is als ik vraag dat hem erover wil horen. Dan mag hij besluiten of hij me wil bellen of appen. Wat het kan zijn dat hij me echt totaal niet wil spreken.
Verstandig om hem te appen. Hou het zo concreet mogelijk. Stop er geen emotie in. "Hey [..], kunnen we vandaag of morgen bellen? Ik hoor graag van je. Laat mij het maar weten.". Klaar. Geen emoties, geen emoji's, just to the point. Emoties bewaar je voor het telefoongesprek.

En als hij je weer ghost, gaan je mondhoekjes 5 seconden eventjes naar beneden en haal jij daarna je schouders op. Dan weer verder met je leven en naar de volgende. Een fuck geven om ghosters is enorm zonde van de tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 22-07-2021 16:43:41 ]
pi_200489190
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juli 2021 16:42 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Verstandig om hem te appen. Hou het zo concreet mogelijk. Stop er geen emotie in. "Hey [..], kunnen we vandaag of morgen bellen? Ik hoor graag van je. Laat mij het maar weten.". Klaar. Geen emoties, geen emoji's, just to the point. Emoties bewaar je voor het telefoongesprek.

En als hij je weer ghost, gaan je mondhoekjes 5 seconden eventjes naar beneden en haal jij daarna je schouders op. Dan weer verder met je leven en naar de volgende. Een fuck geven om ghosters is enorm zonde van de tijd.
Ja komt wel goed. Ik weet wat ik moet zeggen. Ik hou jullie op de hoogte. Zal over enkele dagen wel weer online komen.
  Vis een optie? donderdag 22 juli 2021 @ 17:17:29 #135
70532 loveli
N
pi_200489248
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:12 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ja komt wel goed. Ik weet wat ik moet zeggen. Ik hou jullie op de hoogte. Zal over enkele dagen wel weer online komen.
Nah, wij hoeven geen afsluiting.
crap in = crap out
  donderdag 22 juli 2021 @ 17:18:37 #136
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200489269
Wil je eerst trouwen voordat je seks gaat hebben, of ben je nou eenmaal zo moeilijk met seks?
Anyway ik begrijp hem wel na 7 dates wordt het tijd om concreet te worden wat jullie willen
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:28:58 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:28 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dan rot hij toch maar lekker op. Ik heb ook in hem geïnvesteerd. Niet hij alleen in mij om me vervolgens te ghosten.
Hij denkt: rot jij maar lekker op.

Jij had de keuze om hem te geven wat hij wilde. Jij wilde dat niet.

Hij ging daar heel netjes als een heer mee om en accepteerde dat. Nu heb jij verwachtingen van hem, maar hij mocht niets verwachten van jou.

Hij is een vrije man en hij is niet verplicht om oneindig te blijven daten met jou.
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 18:30:50 #138
441859 crew  Lenny77
pi_200490322
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik zal hem volgende week dinsdag appen om een definitieve afsluiting of eventueel vervolg. Ik ga hem wel verzoeken om dan zsm te reageren, omdat het voor mij na enkele weken echt sws te laat voor een gesprek of wat dan ook is als hij opeens komt aankakken (wat mij echt regelmatig met zulke dudes gebeurd). Dus dat hij weet dat ik niet als reserve klaar sta. Maar ik weet dus niet of hij sws nog reageert en heel hoogstwaarschijnlijk gaat hij nu met een ander om en heeft hij schijt aan mij. Want hij heeft me nog in zijn contactenlijst. Iemand die kwaad op je is, had je al wel verwijderd.
Jezus.. en dat op je 26e..
Laat m toch lopen! Hij is een bruut en jij bent helemaal niet klaar voor een volwaardige relatie!
Wees blij dat je zo stil en geruisloos van hem af bent geraakt en dat het niet eerder fout is gegaan: met zijn handen om je nek en zeggen dat het maar goed is dat ie zoveel respect voor je heeft... bah

Ik begrijp dit gedrag oprecht niet, zie zo steeds meer vouwen (nee, meisjes) doen.. wtf grow up man :N

Oh en als ie na een paar maanden aan komt kakken, dan zeg je fuck you!
Plus waarom zou ie.. als sidechick zeg je? Sidechick voor wat :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 22 juli 2021 @ 18:33:25 #139
441859 crew  Lenny77
pi_200490355
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:28 schreef Ixnay het volgende:

Hij ging daar heel netjes als een heer mee om en accepteerde dat. Nu heb jij verwachtingen van hem, maar hij mocht niets verwachten van jou.

Heel netjes zou ik dat nu ook weer niet noemen..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:38:27 #140
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490411
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:58 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Hij is 28 en ik 26. Nee, heb hem nooit iets verweten, daarvoor kende ik hem niet goed genoeg. We hebben nooit ruzie of discussie gehad. Ons contact ging heel harmonieus. Sorry hoor, maar date 7 geen seks is niet het einde vd wereld.
Niet het einde van de wereld, maar wel het einde van jullie dates.

Waarschijnlijk is het een vent met een ruggengraat. Na date 5 baalde hij al van je. Hij was mogelijk al weken/maanden bezig met je en hij deed niets met andere vrouwen omdat hij op jou was aan het wachten.

Je kunt niet veel verwachten van een kerel van 28 dat hij een half jaar droog staat voor jou omdat jij jezelf als de hoofdprijs ziet.
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:39:40 #141
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490431
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Heel netjes zou ik dat nu ook weer niet noemen..
Waarom is het niet netjes? Hij accepteerde dat zij er geen behoefte aan had en ging verder met zijn leven. Er zijn meer vrouwen in de markt voor hem dan TS.
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:41:27 #142
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490456
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:01 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik merk dat mannen me heel aantrekkelijk kunnen vinden vanwege mijn uiterlijk. Ik moet zeker weten of een man mijn persoonlijkheid ook leuk vindt. En ik heb erg veel moeite met intimiteit en vertrouwen. Ben van nature heel achterdochtig en zwartgallig helaas
Werk daar dan aan.

Omdat jij achterdochtig bent mag hij toch wel naar een andere vrouw gaan die wel op de 2e date naar bed wil? Wat heel normaal is.
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:44:09 #143
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490478
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:07 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Op de laatste date tijdens knuffelen leek hij ook meer geïrriteerd. Maarja dan moet hij met iemand gaan die wel sneller seks heeft.
Dat doet hij dus ook. Sterker nog: Dat heeft hij vrijwel zeker al lang gedaan.

Waarom ben je nog teleurgesteld dan als hij doet wat jij hem zelf adviseert?
pi_200490527
In mijn ervaring reageren mensen nooit op je closure bericht zoals je je het had voorgesteld :P ik zou 100% gaan voor met opgeheven hoofd verder leven, trap eventueel iets kleins in elkaar, ga ff flink rennen of trek een fles wijn open en huil het eruit.

Als hij ooit "Hey" komt doen want dat doen ze idd, gewoon negeren/blocken. Dwingt meer respect af dan nog meer berichten sturen met allerlei eisen/wensen statements. En dan opnieuw genegeerd worden of ontdekken dat je geblockt bent.
What's the name of the game?
pi_200490531
7 dates zonder actie. Nee dit is geen player maar iemand die is afgeknapt
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:49:18 #146
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja maar, hij wist misschien niet hoelang hij moest wachten?
Op date 2 was zijn libido waarschijnlijk nog prima te beheersen maar op date 6 en 7 niet meer? Frustraties enz die stijgen.

Heb je hem iets van een periode doorgegeven? Is misschien ook een goede tip voor volgende relaties: onafhankelijk van het aantal dates, geen seks voor maand 4 ofzo. Dan weten ze echt waar ze aan beginnen.
Die periode is ook niet wat zo'n jongen wil horen.

Als een vrouw zegt "ik wil 4 maanden wachten", dan klinkt dat niet alsof ze er echt zin in heeft. En seks met iemand die er zelf niet zo'n behoefte aan heeft is niets waard lijkt mij. Het wordt wel heel zakelijk op die manier: "jij date 4 maanden met mij en dan geef ik jou seks in beloning".

Verder is het nog maar de vraag of zij zich na 4 maanden aan haar woord houdt. Die garantie heb je niet.

Dan lijkt mij dat hij liever een vrouw zoekt die zelf ook niet kan wachten met seks. Dat is ook veel bruisender en opwindender voor hem lijkt mij.
  donderdag 22 juli 2021 @ 18:50:07 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200490559
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 17:10 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dan kon hij alsnog daarna bellen of appen en zeggen dat het m niet wordt en niet zo extreem afstandelijk doen. Dat is ook niet leuk voor mij. Ik was in alles eerlijk.
Dat had jij dus ook kunnen zeggen. Dat het m niet wordt.
  donderdag 22 juli 2021 @ 19:23:17 #148
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200491090
Bij date 10 moet er toch wel wat actie komen.
soooo, da's mooi!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 11:00:35 #149
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200499006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Nah, wij hoeven geen afsluiting.
Ik heb gewoon nog een reactie vsn TS nodig om dit topic goed af te kunnen sluiten in mijn hoofd, snap je? Heb dit al vaker meegemaakt met een hele leuke TS, die opeens niet meer reageerde. :'(
  vrijdag 23 juli 2021 @ 15:13:07 #150
108913 Godshand
guide4you
pi_200503989
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:44 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat doet hij dus ook. Sterker nog: Dat heeft hij vrijwel zeker al lang gedaan.

Waarom ben je nog teleurgesteld dan als hij doet wat jij hem zelf adviseert?
Scherp!
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200531373
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jezus.. en dat op je 26e..
Laat m toch lopen! Hij is een bruut en jij bent helemaal niet klaar voor een volwaardige relatie!
Wees blij dat je zo stil en geruisloos van hem af bent geraakt en dat het niet eerder fout is gegaan: met zijn handen om je nek en zeggen dat het maar goed is dat ie zoveel respect voor je heeft... bah

Ik begrijp dit gedrag oprecht niet, zie zo steeds meer vouwen (nee, meisjes) doen.. wtf grow up man :N

Oh en als ie na een paar maanden aan komt kakken, dan zeg je fuck you!
Plus waarom zou ie.. als sidechick zeg je? Sidechick voor wat :')
Ons vrouwen wordt vooral geleerd om lieflijk gewillig en mooi te zijn, en als een ‘leuke’ man seks wil dan is dat toch wel iets waarvan we hebben geleerd (onbewust) dat dat dan iets wat we hem zouden moeten geven. Uiteindelijk.

Terwijl seks iets fantastisch kan zijn als je maar de tijd neemt en niet de focus legt op de man. Maar het punt is, dat is helemaal niet aan de orde hiero want::::

Zijn gedrag is ziekelijk, gevaarlijk en gestoord. Toch gaat dat in het topic er niet over (nee, ze had allang met de benen wijd moeten gaan voor hem is de tendens!), terwijl de allerbelangrijkste vraag is:

- waarom zou je je als vrouw willen onderwerpen en je druk maken om een geesteszieke kerel die nog net niet zegt dat ie je zou kunnen verkrachten en z’n handen om je nek doet?

Daar zou je eigenlijk voor in therapie moeten gaan, als je dit soort dingen accepteert.
pi_200532052
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 03:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ons vrouwen wordt vooral geleerd om lieflijk gewillig en mooi te zijn, en als een ‘leuke’ man seks wil dan is dat toch wel iets waarvan we hebben geleerd (onbewust) dat dat dan iets wat we hem zouden moeten geven. Uiteindelijk.

Terwijl seks iets fantastisch kan zijn als je maar de tijd neemt en niet de focus legt op de man. Maar het punt is, dat is helemaal niet aan de orde hiero want::::

Zijn gedrag is ziekelijk, gevaarlijk en gestoord. Toch gaat dat in het topic er niet over (nee, ze had allang met de benen wijd moeten gaan voor hem is de tendens!), terwijl de allerbelangrijkste vraag is:

- waarom zou je je als vrouw willen onderwerpen en je druk maken om een geesteszieke kerel die nog net niet zegt dat ie je zou kunnen verkrachten en z’n handen om je nek doet?

Daar zou je eigenlijk voor in therapie moeten gaan, als je dit soort dingen accepteert.
Ziekelijk gedrag waarbij je het slechtste in beiden naar boven brengt
  zondag 25 juli 2021 @ 08:18:31 #153
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200532825
Hij heeft zijn best gedaan maar kwam dus niet door jouw muur heen. Op naar het volgende fort. Geheel begrijpelijk.
pi_200534621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:12 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ja komt wel goed. Ik weet wat ik moet zeggen. Ik hou jullie op de hoogte. Zal over enkele dagen wel weer online komen.
Afijn, dan weet je het dus voor de volgende keer..
Na 1 of de eerste date al volle bak gaan neuken.
  Moderator zondag 25 juli 2021 @ 10:13:07 #155
441859 crew  Lenny77
pi_200535047
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 03:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Ons vrouwen wordt vooral geleerd om lieflijk gewillig en mooi te zijn, en als een ‘leuke’ man seks wil dan is dat toch wel iets waarvan we hebben geleerd (onbewust) dat dat dan iets wat we hem zouden moeten geven. Uiteindelijk.

Terwijl seks iets fantastisch kan zijn als je maar de tijd neemt en niet de focus legt op de man. Maar het punt is, dat is helemaal niet aan de orde hiero want::::

Zijn gedrag is ziekelijk, gevaarlijk en gestoord. Toch gaat dat in het topic er niet over (nee, ze had allang met de benen wijd moeten gaan voor hem is de tendens!), terwijl de allerbelangrijkste vraag is:

- waarom zou je je als vrouw willen onderwerpen en je druk maken om een geesteszieke kerel die nog net niet zegt dat ie je zou kunnen verkrachten en z’n handen om je nek doet?

Daar zou je eigenlijk voor in therapie moeten gaan, als je dit soort dingen accepteert.
Oja, helemaal mee eens hoor!

Met dat grow up en gedrag van vrouwen bedoel ik dat absoluut nog willen appen, zelf willen blokkeren of laatste woord hebben en achterna lopen :)
Laat die gast gaan en wees blij dat je zo braaf van m af bent geraakt!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 25 juli 2021 @ 12:53:44 #156
108913 Godshand
guide4you
pi_200537829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 17:12 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ja komt wel goed. Ik weet wat ik moet zeggen. Ik hou jullie op de hoogte. Zal over enkele dagen wel weer online komen.
En, je afsluiting gehad?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200557942
quote:
9s.gif Op zondag 25 juli 2021 12:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

En, je afsluiting gehad?
Nee, ik heb hem afgelopen vrijdag geappt of hij nog wel door wil gaan met daten en dat ik merkte dat hij meer afstand had genomen. Hierop reageerde hij uren later met dat er iets gaande zou zijn waar hij het moeilijk mee had en of we een pauze konden nemen. Best vaag dus.

Ik reageerde er op met dat ik dit liever telefonisch wil bespreken en ik wilde hem erover horen en of hij de vrijdagavond kon bellen. Hij kwam de hele avond niet online, pas rond half 4 snachts. Zaterdagmiddag appte hij dat hij zijn best zou doen zaterdagavond te bellen. Ik vroeg hem of het tussen 9 en 10 uur kon. Hij kwam steeds online, maar reageerde er niet op. Ik belde hem toen zelf twee keer rond half 10. Hij nam niet op en kwam ook niet meer online. Ik appte hem dat ik wilde dat hij me terugbelde en anders dat ik er echt klaar mee ben. Ik zei dat ik alleen meer duidelijkheid of een afsluiting wilde en of hij me dat aub kon gunnen. Hij heeft daar nooit meer op gereageerd en ook nooit meer teruggebeld.

Het ergste voor mij is dat hij me denk ik zo waardeloos vond dat hij het niet eens wilde afsluiten. Ik vind het echt verschrikkelijk en ik voel me al dagen rot. Ik ben nog nooit zo respectloos gedumpt.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 14:45:16 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200558004
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Nee, ik heb hem afgelopen vrijdag geappt of hij nog wel door wil gaan met daten en dat ik merkte dat hij meer afstand had genomen. Hierop reageerde hij uren later met dat er iets gaande zou zijn waar hij het moeilijk mee had en of we een pauze konden nemen. Best vaag dus.

Ik reageerde er op met dat ik dit liever telefonisch wil bespreken en ik moest hem erover horen en of hij de vrijdagavond kon bellen. Hij kwam de hele avond niet online, pas rond half 4 snachts. Zaterdagmiddag appte hij dat hij zijn best zou doen zaterdagavond te bellen. Ik vroeg hem of het tussen 9 en 10 uur kon. Hij kwam steeds online, maar reageerde er niet op. Ik belde hem toen zelf twee keer rond half 10. Hij nam niet op en kwam ook niet meer online. Ik appte hem dat ik wilde dat hij me terugbelde en anders dat ik er echt klaar mee ben. Ik zei dat ik alleen meer duidelijkheid of een afsluiting wilde en of hij me dat aub kon gunnen. Hij heeft daar nooit meer op gereageerd en ook nooit mwer teruggebeld.
Dus je hebt wél afsluiting gehad, alleen niet naar jouw zin.

Jij hebt issues. Dit is niet omdat hij wel of niet een gesprekje wilde hebben. Dit is dat jij daar zo'n enorme behoefte aan hebt voor je wil accepteren wat al uit alles duidelijk was. Het probleem is niet die gasten. Jij bent je eigen probleem.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200558110
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt wél afsluiting gehad, alleen niet naar jouw zin.

Jij hebt issues. Dit is niet omdat hij wel of niet een gesprekje wilde hebben. Dit is dat jij daar zo'n enorme behoefte aan hebt voor je wil accepteren wat al uit alles duidelijk was. Het probleem is niet die gasten. Jij bent je eigen probleem.
Sorry hoor, maar ik ga zijn gedrag niet normaliseren. NIEMAND zou het leuk vinden als iemand na 2 maanden daten zou verdwijnen zonder het aan te geven. Hij had me echt een beeld voorgehouden. Over een jaar gaan we onze 1e date over doen, over paar maanden gaan we daar naartoe. Ja dat komt nnog wel. Ik zou je nooit pijn doen. Ik ben jouw vriend. Ik vind je superleuk enz enz. Als een ultra verlief stelletje waren we overal en dan elke dag appen en daaan boem opeens niks meer en mij ook compleet negeren. Ik was verliefd op hem geworden. Ik slaap er al dagen slecht door dat hij me niet eens duidelijkheid wilde geven ipv een vaag appje dat hij alleen stuurde omdat ik er naar vroeg.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 14:52:29 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200558154
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:50 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik ga zijn gedrag niet normaliseren. NIEMAND zou het leuk vinden als iemand na 2 maanden daten zou verdwijnen zonder het aan te geven. Hij had me echt een beeld voorgehouden. Over een jaar gaan we onze 1e date over doen, over paar maanden gaan we daar naartoe. Ja dat komt nnog wel. Ik zou je nooit pijn doen. Ik vind je superleuk enz enz
Ja. Talk is cheap. Je hebt zelf aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat je dit mee maakt. Blijkbaar heb je van de eerdere keren dan niet geleerd.

Je hoeft zijn gedrag niet te normaliseren, maar sorry to burst your bubble, maar jouw gedrag is ook niet normaal. Jij bent echt veel te wanhopig. Als iemand niet meer met je wil praten of jou niet de woordjes wil zeggen die jij wil horen, dan is het probleem niet dat hij dat niet wil zeggen. Het probleem is dat jij dat nodig hebt voor je wil accepteren dat de ander geen trek meer heeft in je.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200558213
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. Talk is cheap. Je hebt zelf aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat je dit mee maakt. Blijkbaar heb je van de eerdere keren dan niet geleerd.

Je hoeft zijn gedrag niet te normaliseren, maar sorry to burst your bubble, maar jouw gedrag is ook niet normaal. Jij bent echt veel te wanhopig. Als iemand niet meer met je wil praten of jou niet de woordjes wil zeggen die jij wil horen, dan is het probleem niet dat hij dat niet wil zeggen. Het probleem is dat jij dat nodig hebt voor je wil accepteren dat de ander geen trek meer heeft in je.
Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak ja.
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 15:01:59 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200558310
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:55 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak ja.
Dit is de eerste keer dat jij mee maakt dat een...contact met een gast uitdooft? Echt ELKE andere man waar je ooit mee gedate hebt heeft jou nooit geghost of wat dan ook?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200558474
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat jij mee maakt dat een...contact met een gast uitdooft? Echt ELKE andere man waar je ooit mee gedate hebt heeft jou nooit geghost of wat dan ook?
Ik heb het 1 keer eerder meegemaakt, maar dat was na 2 korte dates. Hij had daarna nooit meer op een appje gereageerd. Maar wij hadden niet echt een spetterende klik en hij had me ook niks wijsgemaakt.

Alle andere mannen in mijn leven hebben altijd een contact netjes beëindigd. Sterker nog na vaker dan 4 keer daten waren die contacten zelfs blijvend. Twee ervan zijn goede vrienden met mij geworden. 1 ervan heb ik een lange relatie gehad.

Maar heel eerlijk. Zo een (romantische) klik als met man in topic heb ik voor geen enkele man gevoeld. En juist deze man heeft me echt pijn gedaan.
  maandag 26 juli 2021 @ 15:16:17 #164
108913 Godshand
guide4you
pi_200558587
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 15:11 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik heb het 1 keer eerder meegemaakt, maar dat was na 2 korte dates. Hij had daarna nooit meer op een appje gereageerd. Maar wij hadden niet echt een spetterende klik en hij had me ook niks wijsgemaakt.

Alle andere mannen in mijn leven hebben altijd een contact netjes beëindigd. Sterker nog na vaker dan 4 keer daten waren die contacten zelfs blijvend. Twee ervan zijn goede vrienden met mij geworden. 1 ervan heb ik een lange relatie gehad.

Maar heel eerlijk. Zo een (romantische) klik als met man in topic heb ik voor geen enkele man gevoeld. En juist deze man heeft me echt pijn gedaan.
Tsja, als een vrachtwagen hem had aan gereden en hij was op slag dood had je ook niets kunnen af sluiten.

Leg je er bij neer, het is klaar.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Vis een optie? maandag 26 juli 2021 @ 15:30:10 #165
70532 loveli
N
pi_200558901
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef Bleubell het volgende:
Het ergste voor mij is dat hij me denk ik zo waardeloos vond dat hij het niet eens wilde afsluiten. Ik vind het echt verschrikkelijk en ik voel me al dagen rot. Ik ben nog nooit zo respectloos gedumpt.
Rot, maar dit is je afsluiting. Geen (fatsoenlijke) reactie is ook afsluiting.
crap in = crap out
  maandag 26 juli 2021 @ 16:00:16 #166
33189 RM-rf
1/998001
pi_200559547
quote:
1s.gif Op maandag 26 juli 2021 14:50 schreef Bleubell het volgende:
Ik was verliefd op hem geworden.
Geloof je je eigen leugens nu echt?
Dan ben je vermoedelijk de enige

Lees je beginpost eens na, daarin schreef je al in verleden tijd, al de termen die je koos in de OP maken duidelijk dat de laatste date al geweest was tussen jullie en jij afstand nam; Je wist toen al dat het voorbij was maar wil nu enkel een beetje drama wil scheppen en net doen alsof je zo zielig bent.
Tevens blijkt uit je beginpost eigenlijk wel dat jij het was die niet verder wilde gaan omdat je geen goed gevoel bij hem had.

Ergens vermoed ik dat het je vooral om de vele complimentjes te doen was, en je die nu gaat missen en dat je daarrover een beetje geirriteerd bent.
nuja, om je een beetje tevreden te houden, hier wat gratis complimentjes van mij :P.

Bluebell, je bent echt zooo lief
Je bent zoo knap
Hier een geschenk voor je: [hartje] [hartje] [hartje]
Ik heb mijn moeder al over je verteld Die is wel al een tijdje dood, maar soit
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200559686
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Geloof je je eigen leugens nu echt?
Dan ben je vermoedelijk de enige

Lees je beginpost eens na, daarin schreef je al in verleden tijd, al de termen die je koos in de OP maken duidelijk dat de laatste date al geweest was tussen jullie en jij afstand nam; Je wist toen al dat het voorbij was maar wil nu enkel een beetje drama wil scheppen en net doen alsof je zo zielig bent.
Tevens blijkt uit je beginpost eigenlijk wel dat jij het was die niet verder wilde gaan omdat je geen goed gevoel bij hem had.

Ergens vermoed ik dat het je vooral om de vele complimentjes te doen was, en je die nu gaat missen en dat je daarrover een beetje geirriteerd bent.
nuja, om je een beetje tevreden te houden, hier wat gratis complimentjes van mij :P.

Bluebell, je bent echt zooo lief
Je bent zoo knap
Hier een geschenk voor je: [hartje] [hartje] [hartje]
Ik heb mijn moeder al over je verteld Die is wel al een tijdje dood, maar soit
Het gaat mij niet om complimenten of aandacht. Die krijg ik al genoeg. Om je voorbeeld te geven. Mannelijk collega's die me uitvragen. Gisteren in de stad vier mannen die een uitgebreid gesprekje aanknoopten en mijn nummer kwamen vragen. En dan nog zoveel. Maar precies die ene man die ik wil, wil mij niet. Dat is zo een beetje mijn liefdesleven.
  maandag 26 juli 2021 @ 16:10:26 #168
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200559735
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Geloof je je eigen leugens nu echt?
Dan ben je vermoedelijk de enige

Lees je beginpost eens na, daarin schreef je al in verleden tijd, al de termen die je koos in de OP maken duidelijk dat de laatste date al geweest was tussen jullie en jij afstand nam; Je wist toen al dat het voorbij was maar wil nu enkel een beetje drama wil scheppen en net doen alsof je zo zielig bent.
Tevens blijkt uit je beginpost eigenlijk wel dat jij het was die niet verder wilde gaan omdat je geen goed gevoel bij hem had.

Ergens vermoed ik dat het je vooral om de vele complimentjes te doen was, en je die nu gaat missen en dat je daarrover een beetje geirriteerd bent.
nuja, om je een beetje tevreden te houden, hier wat gratis complimentjes van mij :P.

Bluebell, je bent echt zooo lief
Je bent zoo knap
Hier een geschenk voor je: [hartje] [hartje] [hartje]
Ik heb mijn moeder al over je verteld Die is wel al een tijdje dood, maar soit
Nou ja, dat het leugens zijn is niet per se het geval. TS kan wel degelijk oprecht verliefd zijn. Alleen blijkt het een beetje een onveilige potentiële partner te zijn, wat ook prima te verklaren kan zijn door een onveilige hechtingsstijl uit het verleden.

Alleen stelt TS zich daarbij afhankelijk van hem op, dat is dan weliswaar niet zo handig maar ook wel weer begrijpelijk.
  Vis een optie? maandag 26 juli 2021 @ 16:11:57 #169
70532 loveli
N
pi_200559755
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Geloof je je eigen leugens nu echt?

Wut? De enige reden van TS om ondanks alle rode vlaggen niet af te kappen, is juist die verliefdheid.
crap in = crap out
  maandag 26 juli 2021 @ 16:16:10 #170
33189 RM-rf
1/998001
pi_200559831
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:07 schreef Bleubell het volgende:
Maar precies die ene man die ik wil, wil mij niet.
en wie zou dat zijn, want je hebt duidelijk gemaakt dat deze man de match niet was.....?

lees je eigen posts maar terug, je wantrouwde hem, voelde geen vertrouwen of intimiteit, betrapte hem op leugens en hij manipuleerde je, en bovenal was zijn gegdrag toch zo angstopwekkend, dat hiij met zn hand je keel dichtkneep en hij leek te deigen je te verkrachtten?

quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Wut? De enige reden van TS om ondanks alle rode vlaggen niet af te kappen, is juist die verliefdheid.
dat is geen verliefdheid... als TS denk dat dat verliefdheid is, je onprettig bij iemand voelen, geen initimiteit voelen en angst ervaren of wantrouwen, moet ze echt hoognodig in therapie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Vis een optie? maandag 26 juli 2021 @ 16:24:09 #171
70532 loveli
N
pi_200559963
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:16 schreef RM-rf het volgende:
dat is geen verliefdheid... als TS denk dat dat verliefdheid is, je onprettig bij iemand voelen, geen initimiteit voelen en angst ervaren of wantrouwen, moet ze echt hoognodig in therapie.
Verliefde vrouwen zijn knettergek en willen tegen beter weten in bij die persoon zijn.

Doe er je voordeel mee, als het lukt om er 1 verliefd op je te laten worden.
crap in = crap out
  maandag 26 juli 2021 @ 16:27:44 #172
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200560027
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Verliefde vrouwen zijn knettergek en willen tegen beter weten in bij die persoon zijn.

Doe er je voordeel mee, als het lukt om er 1 verliefd op je te laten worden.
Is niet alleen bij vrouwen zo. Mensen in het algemeen hebben de neiging om verliefd te worden op iemand die hen in dezelfde onveiligheid brengt als die ze in het verleden hebben ervaren, in de hoop dat nu te kunnen helen en daarmee de pijn van vroeger ook min of meer teniet te doen.

Aldus een ervaringsdeskundige. >:)
  maandag 26 juli 2021 @ 18:30:28 #173
33189 RM-rf
1/998001
pi_200561773
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Verliefde vrouwen zijn knettergek en willen tegen beter weten in bij die persoon zijn.

Doe er je voordeel mee, als het lukt om er 1 verliefd op je te laten worden.
wat een ouderwetse nonsens en slappe cliche-voorstelling over 'vrouwen' of 'verliefde vrouwen'.
Dit heeft verder geen zier te maken met dat 'vrouwen' zulke dingen opeens zou doen, of dat dat ''verliefdheid' zou zijn.

genoeg vrouwen (de meesten) zelf die en erg goede partnerkeuze maken en gewoon verliefd worden op iemand die zowel lichamelijk als qua karakter, betrouwbaarheid en situatie goed bij hen past een een stabiele relatie kan vormen.
En daar dan ook gewoon handelen dat ze een gezonde relatie kunnen aangaan met die persoon

Verliefdheid is een normale menselijke gedraging, die gestoeld is in een biologische aantrekkingskracht waarin vaak ook sociaal-maatschappelijke factoren meespelen.
Mensen worden verliefd op een zekere genetische match (waarbij bv geur een grote rol speelt) maar natuurlijk ook andere zaken zoals uiterlijk of welke maatschappelijke positie iemand heeft en of deze veel zekerheid bied.
Dat is eigenlijk al een evolutionaire strategie, partnerkeuze is natuurlijk een belangrijke overlevings-factor en verliefdheid speelt daarin een rol.

Het is an sich eigenlijk onpraktisch en onzinnig om 'verliefd' op iemand te zijn waarbij je je totaal onprettig voelt, waarbij de initimiteit je afstooot en die je wantrouwt;
tenzij je handelen mogelijk door een trauma of een zware gevoelsafwijking op dit punt behoorlijk verstoord geraakt is.
Dat is dan zeker iets dat je moet veranderen omdat dit erg ongezond gedrag kan zijn, tot zelfs ten kostte kan gaan van je eigen mentale en geestelijke gezondheid.

TS lijkt me totaal onzinnige dingen bezig te zijn als ze nu loopt te miepen over dat haar date na 1,5 maand niet netjes genoeg het contact verbreekt ... waarvoor ze zelf genoeg aanleiding gegeven heeft door hem te laten merken dat er gen 'match' was en de vonk tussen hen niet oversprong.
en al helemaal zorgwekkend is het als ze beweert dat ze wel verder met hem wilde, omdat haar handelen daar zeker niet op gericht was, maar gericht op hem af te wijzen.
(als ze bv een platonische vriendschap met hem wilde had ze dat eerlijk moeten spelen, en vooral duidelijk over haar bedoelingen zijn... nu had hij overduidelijk hoop op meer)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200561827
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:07 schreef Bleubell het volgende:

[..]
Maar precies die ene man die ik wil, wil mij niet. Dat is zo een beetje mijn liefdesleven.
Waarom zou hij je willen als hij elke keer gefrustreerd met blauwe ballen thuis komt, en hij gestalkt wordt als hij niet meer reageert? Je checkt zelfs hoe vaak hij online komt. Het is op zich nog bijzonder dat hij het 7 dates volgehouden heeft als ik het zo bekijk. Persoonlijk was ik al afgehaakt.

Zoals Coolguy ook zegt, de issues liggen voornamelijk bij jezelf. Hij is je helemaal niks verplicht, zelfs geen 'afsluiting', whatever that may be. Net zoals dat jij hem ook geen seks verplicht bent.
pi_200561968
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 08:40 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik zou ook klaar zijn met iemand die na zeven dates nog niet klaar is om intiem te worden en mij zo hard afwijst wanneer ik een move maak.
Dit. Natuurlijk voelt die gast zich afgewezen. Heeft 7 dates zijn best gedaan. Jij gaat met hem mee naar huis. Hij wil een stap verder. Jij wijst hem af.

Even los van of alles wat je zegt helemaal klopt en of hij zich volledig netjes gedragen heeft… het is niet gek dat hij meer verwachtte van jou in die situatie.

Ga gewoon niet meer op date totdat je wel klaar bent voor enige intimiteit, want dit is voor niemand leuk. Je bent hem absoluut geen sex verplicht, maar je kunt je hopelijk wel voorstellen dat je hier zelf echt geen goede rol hebt gespeeld. Je laat hem slachtoffer worden van jouw trauma’s.
Whatever...
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 23:29:43 #176
441859 crew  Lenny77
pi_200566125
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:07 schreef Bleubell het volgende:

Maar precies die ene man die ik wil, wil mij niet. Dat is zo een beetje mijn liefdesleven.
En net daarom wil je m zo graag, omdat hij jou niet wil. Want eerst wou hij je wel maar toen had je problemen met m te vertrouwen, wou je niet verder met hem enz. Pas toen hij begon af te haken ben jij dates beginnen voorstellen en beginnen met jagen achter hem.
De dag dat ie terugkomt en vraagt voor een tweede kans, wil je m niet meer en is je interesse als sneeuw voor de zon verdwenen.
Onderschat de macht van het onbereikbare niet!

Leer hier een les uit, je gaat dit vaker tegenkomen.
Ego is a bitch :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200571105
Het is echt rot voor je dat hij je als een stuk vuil heeft behandeld, oneerlijk en manipulatief is geweest voor je. Ik vind het sterk van je dat je je grens hebt aangegeven en dat hij niet aan je kruis mocht zitten bij de 7e date.
Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar ik zou alle contact met hem verbreken en hem uit je contactenlijst verwijderen, waarschijnlijk heeft hij al een ander. En seks duurde voor hem te lang. Bovendien na de seks zou je niet meer zijn vriendin zijn, maar gewoon voor erbij zijn. Bij hem ging het alleen maar om de seks. En dan zou hij naar de volgende gaan. Vooral dat hij zei van : “ als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.” In dat geval dan weet je het wel. Dan zou ik wegwezen. Dan weet je dat hij later geen respect voor je zal hebben en waarschijnlijk datgene dan ook zou doen. Hij was een player en niet goed voor je. Je hebt een goede keuze gemaakt door geen seks te hebben met hem en verder te gaan. Sterkte met verwerken en doe wat leuks voor jezelf of met je vriendinnen en dan op naar de volgende *O*
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:15:20 #178
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200572104
Wat had je na 2 dates precies gezegd dan? Want als je na 2 dates (vermoedelijk bij zijn eerste poging tot meer) zegt dat je wil wachten, vind ik het niet zo vreemd om het na 7 dates nog eens te proberen. Ik ga ook niet voor onbepaalde tijd zitten wachten, om iedere keer afgeschoten te worden als ik een poging waag.

Alleen een beetje triest dat gedoe over je zijn vriendin noemen en zijn moeder over je vertellen. Maar ja, dat is voor een deel ook een gevolg van diezelfde hyperfocus op de vraag of hij alleen seks wil en of hij een player zou zijn. Als je het leuk hebt samen en het goed voelt, geniet dan gewoon en ga niet je handelen laten bepalen door je angst om controle te verliezen.

Overigens zou dat verhaal over een klein beetje minder respect wel instant exit zijn wat mij betreft. Het is me ook niet zo duidelijk waarom je nou precies wil blijven daten. Is het een soort bevestiging die je graag krijgt?

quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
7 dates en dan nog niks willen.
Die vent denkt ook, hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen.

Wie betaalde alles tijdens de dates? Denk dat ik het wel weet.
7 dates lang alles betalen? _O- :') Daar zou ik ook gefrustreerd van raken. Nu snap ik sommige mannen iets beter.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 11:29:37 #179
441859 crew  Lenny77
pi_200572524
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

7 dates lang alles betalen? _O- :') Daar zou ik ook gefrustreerd van raken. Nu snap ik sommige mannen iets beter.
Dat heeft die kerel niet moeten doen, TS gaf aan dat ze meebetaald heeft.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 27 juli 2021 @ 11:32:21 #180
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200572596
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat heeft die kerel niet moeten doen, TS gaf aan dat ze meebetaald heeft.
Weet ik, was een reactie op die aanname. Wie doet dat in hemelsnaam? Misschien in de jaren '30.
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 11:34:15 #181
441859 crew  Lenny77
pi_200572633
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:32 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Weet ik, was een reactie op die aanname. Wie doet dat in hemelsnaam? Misschien in de jaren '30.
Oh ok, dan las ik je post verkeerd :) My bad
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200579219
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 11:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

Het is me ook niet zo duidelijk waarom je nou precies wil blijven daten. Is het een soort bevestiging die je graag krijgt?

De controle willen en willen houden. Prinsessengedrag. 'Hij mag mij niet dumpen voordat ik hem dump'.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 18:02:36 #183
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_200579328
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 16:07 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om complimenten of aandacht. Die krijg ik al genoeg. Om je voorbeeld te geven. Mannelijk collega's die me uitvragen. Gisteren in de stad vier mannen die een uitgebreid gesprekje aanknoopten en mijn nummer kwamen vragen. En dan nog zoveel. Maar precies die ene man die ik wil, wil mij niet. Dat is zo een beetje mijn liefdesleven.
Prrrrr
pi_200594306
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:19 schreef Twintig het volgende:
Het is echt rot voor je dat hij je als een stuk vuil heeft behandeld, oneerlijk en manipulatief is geweest voor je. Ik vind het sterk van je dat je je grens hebt aangegeven en dat hij niet aan je kruis mocht zitten bij de 7e date.
Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar ik zou alle contact met hem verbreken en hem uit je contactenlijst verwijderen, waarschijnlijk heeft hij al een ander. En seks duurde voor hem te lang. Bovendien na de seks zou je niet meer zijn vriendin zijn, maar gewoon voor erbij zijn. Bij hem ging het alleen maar om de seks. En dan zou hij naar de volgende gaan. Vooral dat hij zei van : “ als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.” In dat geval dan weet je het wel. Dan zou ik wegwezen. Dan weet je dat hij later geen respect voor je zal hebben en waarschijnlijk datgene dan ook zou doen. Hij was een player en niet goed voor je. Je hebt een goede keuze gemaakt door geen seks te hebben met hem en verder te gaan. Sterkte met verwerken en doe wat leuks voor jezelf of met je vriendinnen en dan op naar de volgende *O*
Jouw bericht heeft me een beetje kracht gegeven. Afgelopen dagen voelde ik mezelf steeds de schuldige en had ik dit en dat maar niet gezegd en gedaan. Misschien had ik van zijn kant dan wel een afsluiting gehad.

Over dat klein beetje respect en dat je zegt dat hij dat later wel zou hebben gedaan, zou misschien kloppen. Omdat hij op de 7e date inderdaad pas na paar keer vragen zijn hand weghaalde. Hij was meer volhardend en meer lak aan wat ik wilde. Hij trok wel meerdere keren mijn hand weg en deed wat hij wilde. Maar ik denk niet dat hij me echt op dat gebied iets zou hebben aangedaan hoor.

Vandaag heb ik al wel meer geaccepteerd dat hij verdwenen is en ik voel me heel lelijk, waardeloos, slecht en rot. Hopelijk slijt dat gevoel een keer.
  woensdag 28 juli 2021 @ 12:03:54 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200594435
Wat onaardig voor jouzelf dat je jezelf afbrandt omdat het tussen jou en een man niet goed afloopt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200594450
Toch snap ik iets niet. Tijdens het close zijn en toen duidelijk werd dat ik toen geen seks met hem zou hebben, zei hij paar dingen over intimiteit. Ik heb hormonale problemen en een arts heeft daaraan gezeten toen ik 6 jaar was.

Waarom zou een man dit zeggen??
pi_200594525
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:03 schreef Lienekien het volgende:
Wat onaardig voor jouzelf dat je jezelf afbrandt omdat het tussen jou en een man niet goed afloopt.
Ik voel me een beetje depressief merk ik. Ik hoop dat ik snel weer normaal word want mijn werk etc lijdt er veel onder. Ik heb ook veel moeite met opstaan en slapen gaat slecht. Word heel vaak wakker. Ik had nooit verwacht dat ik dit in me had. Blijkbaar als ik iemand echt leuk vind, kan ik me heel slecht voelen als het abrupt beëindigd wordt.
  woensdag 28 juli 2021 @ 12:22:35 #188
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200594844
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:08 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje depressief merk ik. Ik hoop dat ik snel weer normaal word want mijn werk etc lijdt er veel onder. Ik heb ook veel moeite met opstaan en slapen gaat slecht. Word heel vaak wakker. Ik had nooit verwacht dat ik dit in me had. Blijkbaar als ik iemand echt leuk vind, kan ik me heel slecht voelen als het abrupt beëindigd wordt.
Je mag je best verdrietig voelen en van slag zijn. Maar jij moet ook weer tegen jezelf zeggen dat het/hij ‘t niet waard is om helemaal van af te glijden. Uithuilen en door.

Kijk eens kritisch naar de dingen die je tegen jezelf zegt waardoor je zo in de put komt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200594910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:19 schreef Twintig het volgende:
Het is echt rot voor je dat hij je als een stuk vuil heeft behandeld, oneerlijk en manipulatief is geweest voor je. Ik vind het sterk van je dat je je grens hebt aangegeven en dat hij niet aan je kruis mocht zitten bij de 7e date.
Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar ik zou alle contact met hem verbreken en hem uit je contactenlijst verwijderen, waarschijnlijk heeft hij al een ander. En seks duurde voor hem te lang. Bovendien na de seks zou je niet meer zijn vriendin zijn, maar gewoon voor erbij zijn. Bij hem ging het alleen maar om de seks. En dan zou hij naar de volgende gaan. Vooral dat hij zei van : “ als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.” In dat geval dan weet je het wel. Dan zou ik wegwezen. Dan weet je dat hij later geen respect voor je zal hebben en waarschijnlijk datgene dan ook zou doen. Hij was een player en niet goed voor je. Je hebt een goede keuze gemaakt door geen seks te hebben met hem en verder te gaan. Sterkte met verwerken en doe wat leuks voor jezelf of met je vriendinnen en dan op naar de volgende *O*
Wat een dikke onzin
  woensdag 28 juli 2021 @ 12:42:40 #190
33189 RM-rf
1/998001
pi_200595402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:04 schreef Bleubell het volgende:
Toch snap ik iets niet. Tijdens het close zijn en toen duidelijk werd dat ik toen geen seks met hem zou hebben, zei hij paar dingen over intimiteit. Ik heb hormonale problemen en een arts heeft daaraan gezeten toen ik 6 jaar was.

Waarom zou een man dit zeggen??
Vermoedelijk gaf hij zijn ideen of gevoelens over dit thema daarmee aan...
Dat kan iets zijn waarmee je het niet eens bent, en dan kan je erover praten, en misschien verandert hij... Of je komt tot de conclusie dat er geen match is en verder daten geen zin heeft.


Wij weten niet wat hij gezegd heeft en ook niet wat er vervolgens door jullie besproken is.

Hooguit kunnen we aangeven dat daten hierom draait...
Iemand leren kennen en met elkaar communiceren om te kijken of er een matvh is.


Het is geen kwalijk iets of gemeen om tot de conclusie te komen dat die match er niet is, als jullie ook niet compatible zijn.
Verdergaan met daten is geen verplichting
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 28 juli 2021 @ 14:33:14 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200597665
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:25 schreef hoechst het volgende:

[..]

Wat een dikke onzin
Vind ik niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_200599102
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 18:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
7 dates zonder actie. Nee dit is geen player maar iemand die is afgeknapt
Exact. Ik heb zelfs medelijden met die kerel. 1,5 maand daten, 7 dates en waarschijnlijk ballen als watermeloenen. Als dit een player is, is het toch de slechtste die er bestaat. Nog nooit een man geweten die enkel seks met me wou en daar 7 keer opnieuw voor is proberen terugkomen.
pi_200599487
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Exact. Ik heb zelfs medelijden met die kerel. 1,5 maand daten, 7 dates en waarschijnlijk ballen als watermeloenen. Als dit een player is, is het toch de slechtste die er bestaat. Nog nooit een man geweten die enkel seks met me wou en daar 7 keer opnieuw voor is proberen terugkomen.
Joh ik denk niet dat aantal keren daten een leidraad zou moeten zijn om maar seks te gaan hebben. Misschien wordt het beter als je iemand langer en beter kent. Als hij watermeloenen als ballen heeft moet hij het maar even door het vuistje knappen, dan zijn ze ook leeg.
pi_200599950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:04 schreef Bleubell het volgende:
Toch snap ik iets niet. Tijdens het close zijn en toen duidelijk werd dat ik toen geen seks met hem zou hebben, zei hij paar dingen over intimiteit. Ik heb hormonale problemen en een arts heeft daaraan gezeten toen ik 6 jaar was.

Waarom zou een man dit zeggen??
Heb je dan geen seksuele verlangens naar hem?
pi_200601589
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:57 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Jouw bericht heeft me een beetje kracht gegeven. Afgelopen dagen voelde ik mezelf steeds de schuldige en had ik dit en dat maar niet gezegd en gedaan. Misschien had ik van zijn kant dan wel een afsluiting gehad.

Over dat klein beetje respect en dat je zegt dat hij dat later wel zou hebben gedaan, zou misschien kloppen. Omdat hij op de 7e date inderdaad pas na paar keer vragen zijn hand weghaalde. Hij was meer volhardend en meer lak aan wat ik wilde. Hij trok wel meerdere keren mijn hand weg en deed wat hij wilde. Maar ik denk niet dat hij me echt op dat gebied iets zou hebben aangedaan hoor.

Vandaag heb ik al wel meer geaccepteerd dat hij verdwenen is en ik voel me heel lelijk, waardeloos, slecht en rot. Hopelijk slijt dat gevoel een keer.
Naar dat je je zo rot en waardeloos voelt.
pi_200601637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 10:19 schreef Twintig het volgende:
Het is echt rot voor je dat hij je als een stuk vuil heeft behandeld, oneerlijk en manipulatief is geweest voor je. Ik vind het sterk van je dat je je grens hebt aangegeven en dat hij niet aan je kruis mocht zitten bij de 7e date.
Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar ik zou alle contact met hem verbreken en hem uit je contactenlijst verwijderen, waarschijnlijk heeft hij al een ander. En seks duurde voor hem te lang. Bovendien na de seks zou je niet meer zijn vriendin zijn, maar gewoon voor erbij zijn. Bij hem ging het alleen maar om de seks. En dan zou hij naar de volgende gaan. Vooral dat hij zei van : “ als ik zo een klein beetje minder respect voor je had..wat ik dan met je zou doen. Het is dat ik respect voor je heb.” In dat geval dan weet je het wel. Dan zou ik wegwezen. Dan weet je dat hij later geen respect voor je zal hebben en waarschijnlijk datgene dan ook zou doen. Hij was een player en niet goed voor je. Je hebt een goede keuze gemaakt door geen seks te hebben met hem en verder te gaan. Sterkte met verwerken en doe wat leuks voor jezelf of met je vriendinnen en dan op naar de volgende *O*
Wat een BS.

Een 'player' die na 7 dates nog blijft plakken. Die man had engelengeduld met haar. :')
Helemaal niet gek dat ie na al die dates zonder seks het hazenpad koos. Dat maakt hem geen player, hij was er gewoon klaar mee omdat een van zijn behoeftes niet werd vervuld. Die waren anders dan die van haar. Nou jammer dan.

Voor de meeste mannen (en vrouwen) is seks een belangrijk onderdeel van daten.

[ Bericht 1% gewijzigd door TucoRamirez op 28-07-2021 19:07:53 ]
pi_200601707
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 12:08 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje depressief merk ik. Ik hoop dat ik snel weer normaal word want mijn werk etc lijdt er veel onder. Ik heb ook veel moeite met opstaan en slapen gaat slecht. Word heel vaak wakker. Ik had nooit verwacht dat ik dit in me had. Blijkbaar als ik iemand echt leuk vind, kan ik me heel slecht voelen als het abrupt beëindigd wordt.
Je kan je best even klote voelen, maar zag je dit helemaal niet aankomen dan? Is het nieuw voor je dat als je een man maar vaak genoeg met blauwe ballen naar huis laat gaan, hij er een keer klaar mee is?
pi_200602315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:13 schreef Thaddeus het volgende:

[..]

Joh ik denk niet dat aantal keren daten een leidraad zou moeten zijn om maar seks te gaan hebben. Misschien wordt het beter als je iemand langer en beter kent. Als hij watermeloenen als ballen heeft moet hij het maar even door het vuistje knappen, dan zijn ze ook leeg.
Ja ok, maar ze vraagt zich af of hij een player is. Met die man zijn geduld, na zo lang, nee dus.
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:03:18 #199
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200602377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 19:58 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ja ok, maar ze vraagt zich af of hij een player is. Met die man zijn geduld, na zo lang, nee dus.
Mwah.

quote:
[quote]1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 16:18 schreef Bleubell het volgende:
Ik was gewoon niet overtuigd van zijn oprechtheid in dat hij een relatie met mij wilde om wie ik echt ben, omdat ik in hem teveel tegenstrijdigheden zag en hem betrapte op bepaalde leugentjes en bovendien kon hij manipulatief zijn. Hij probeerde me zo over te halen tot seks.
Iemand een wortel voor houden en manipuleren met als doel seks hebben... Een player hoeft niet noodzakelijk af te haken na een x aantal pogingen, het kan ook zijn dat-ie heel erg overtuigd was van de behoefte om met TS seks te hebben en daardoor wat verder ging en meer geduld op bracht dan die normaal gesproken zou doen.
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:24:36 #200
33189 RM-rf
1/998001
pi_200602690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:03 schreef Poem_ het volgende:


Iemand een wortel voor houden en manipuleren met als doel seks hebben....
Hoe zou dat dan gaan?
Hij plakt een selleriestaafje op zn penis en zegt dat dat een wortel is?

Sorry, maar dat hele idee van 'manipuleren tot seks' vind ik een beetje doorgeslagen fantasie.
Als er een bepaalde machtsrelatie is, ja.

Maar als beide dates gewoon verder gelijk is, is de vraag of er sex plaatsvind iets dat beide volwassenen vrij kunnen beslissen.. Zelfs een vrouw kan dat.

Dat hij haar aangaf heel serieus te zijn, is ook exact wat zij van hem vroeg;
Waarom een man vervolgens kwalijk nemen als hij dat zegt wat zij wil horen?
Ik hoor haar ook niet klagen over de complimenten die hij haar gaf, die ook eenzelfde doel hebben (wat niet betekent dat ze niet gemeend zouden zijn.)

Als je een man, die zelf ook eerlijk en open aangeeft seks te willen, zou vertellen dat je enkel met iemand naar bed wilt gaan die een paarse broek aanheeft; moet je niet boos worden als hij naar de volgende date komt met een paarse broek aan
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200602982
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:57 schreef Bleubell het volgende:

[..]

Jouw bericht heeft me een beetje kracht gegeven. Afgelopen dagen voelde ik mezelf steeds de schuldige en had ik dit en dat maar niet gezegd en gedaan. Misschien had ik van zijn kant dan wel een afsluiting gehad.

Over dat klein beetje respect en dat je zegt dat hij dat later wel zou hebben gedaan, zou misschien kloppen. Omdat hij op de 7e date inderdaad pas na paar keer vragen zijn hand weghaalde. Hij was meer volhardend en meer lak aan wat ik wilde. Hij trok wel meerdere keren mijn hand weg en deed wat hij wilde. Maar ik denk niet dat hij me echt op dat gebied iets zou hebben aangedaan hoor.

Vandaag heb ik al wel meer geaccepteerd dat hij verdwenen is en ik voel me heel lelijk, waardeloos, slecht en rot. Hopelijk slijt dat gevoel een keer.
Ga je nou echt het enige bericht dat je bevestigt gebruiken om het allemaal voor jezelf goed te praten? Hij heeft het niet helemaal goed gedaan, maar jij hebt hier zelf toch echt behoorlijk fout gezeten.

Die jongen doet exact wat je hebt aangegeven. En alsnog wijs je hem af. Gek dat hij denkt dat je niets wil? Gun je jezelf soms geen relatie? Ik vind het nogal zelfdestructief. Zeker omdat je ook nog eens niet echt kritisch naar je eigen rol in dit geheel lijkt te willen kijken.
Whatever...
pi_200603062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ga je nou echt het enige bericht dat je bevestigt gebruiken om het allemaal voor jezelf goed te praten? Hij heeft het niet helemaal goed gedaan, maar jij hebt hier zelf toch echt behoorlijk fout gezeten.

Die jongen doet exact wat je hebt aangegeven. En alsnog wijs je hem af. Gek dat hij denkt dat je niets wil? Gun je jezelf soms geen relatie? Ik vind het nogal zelfdestructief. Zeker omdat je ook nog eens niet echt kritisch naar je eigen rol in dit geheel lijkt te willen kijken.
Iets met een plaat en een kop inderdaad ;)
pi_200603069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ga je nou echt het enige bericht dat je bevestigt gebruiken om het allemaal voor jezelf goed te praten? Hij heeft het niet helemaal goed gedaan, maar jij hebt hier zelf toch echt behoorlijk fout gezeten.

Die jongen doet exact wat je hebt aangegeven. En alsnog wijs je hem af. Gek dat hij denkt dat je niets wil? Gun je jezelf soms geen relatie? Ik vind het nogal zelfdestructief. Zeker omdat je ook nog eens niet echt kritisch naar je eigen rol in dit geheel lijkt te willen kijken.
Zelfdestructie ten top

Altijd maar wachten tot mannen weer hetzelfde tekort vertonen en nooit zelf leven
pi_200603118
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:43 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Zelfdestructie ten top

Altijd maar wachten tot mannen weer hetzelfde tekort vertonen en nooit zelf leven
Een kwalijke vorm van het ‘Disney prinsessensyndroom ‘
Whatever...
pi_201041026
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef anoniemV het volgende:

[..]
Exact. Ik heb zelfs medelijden met die kerel. 1,5 maand daten, 7 dates en waarschijnlijk ballen als watermeloenen. Als dit een player is, is het toch de slechtste die er bestaat. Nog nooit een man geweten die enkel seks met me wou en daar 7 keer opnieuw voor is proberen terugkomen.
Niet iedereen neukt de eerste of tweede date en er zijn mannen die juist iets willen als zij niet wil.
  Moderator maandag 23 augustus 2021 @ 13:44:46 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_201041308
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 13:21 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Niet iedereen neukt de eerste of tweede date en er zijn mannen die juist iets willen als zij niet wil.
Ja, je trapt een topic naar boven n.a.v. een post van een maand geleden terwijl de TS van dit topic alweer een nieuw topic heeft over dezelfde figuur.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')