Roemeniëquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een koffie IPA uit Roemenië.
Lekker obscuur, past wel bij deze pot.
Niks mis mee. Daar heb ik veel van gehad. Ik bestel af en toe bij Bereta. Die verkopen ook van Hop Hooligans.quote:
Jij bestelde toch ook wel eens bij Spicy Days uit Kroatië? Of was @ThePlaneteer dat?quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee. Daar heb ik veel van gehad. Ik bestel af en toe bij Bereta. Die verkopen ook van Hop Hooligans.
Indekkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de rust het hoogtepuntje van deze avond gaat worden.
Haha hou op!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk weet iedereen dat je gewoon voor Feyenoord bent maat. Niks mis mee
quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:12 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:onlogisch @:coco @:caland @:jojoortje @:yvonne
quote:
Het is tot dusver een beetje als Bannis die heel veel naar de sportschool is geweest maar totaal niet zijn lichaam goed kan inzetten inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat druk zetten maar heeft Feyenoord uberhaupt een idee hoe ze willen aanvallen?
okquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:12 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport overigens
@:onlogisch @:coco @:caland @:jojoortje @:yvonne
Spakenburgquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Met welke Nederlandse club is het powerlevel van Drita te vergelijken? (buiten feyenoord)
Den Bosch of zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Met welke Nederlandse club is het powerlevel van Drita te vergelijken? (buiten feyenoord)
Kan je gewoon niveau zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Ik heb Drita nog geen goede pass zien geven. Doet me denken aan VVV - Ajax 0-13quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Gewoon amateursquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:14 schreef Coco het volgende:
Ja, wel eens besteld. Maar is alweer even terug.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bestelde toch ook wel eens bij Spicy Days uit Kroatië? Of was @:theplaneteer dat?
Daar ga ik volgende week op bezoek als het goed is namelijk
Inderdaad, Feyenoord loot altijd uit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met die trommel erbij voelt het alsof we een KNVB-bekerwedstrijd spelen tegen een tweede divisie clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |