abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 08:11:40 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200466301
VF / Welk mannengedrag vind jij vervelend?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 13:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

Dit topic gaat toch over mannen?
En om wat tegenwicht te bieden opdat men niet denkt dat alleen mannen vervelend gedrag vertonen dus de tegenhanger.
Wat vind jij nou écht irritant aan vrouwen?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:42:37 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200466529
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 19:48 schreef Magica het volgende:
Pfff, ik snap wel waarom die vivadames wegblijven :P
Boze witte mannentopic is deel 1 geworden.
Resistance is futile.
pi_200466694
Geen genoegen hebben met hun gelijk te krijgen, maar dan ook de rest van de dag moeten doorzeuren.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 09:05:53 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200466799
quote:
15s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Boze witte mannentopic is deel 1 geworden.
da's seksistisch en racistisch. en imo onnodig. Ik ga toch ook niet roepen dat het eerste deel van het mannentopic een hysterische witte vrouwentopic is geworden?
Er wordt gevraagd waar je je bij vrouwen aan stoort, maar als je dat vervolgens meldt ben je opeens een boze witte man?
Ik dacht werkelijk dat we volwassenen waren die gewoon over dit soort dingen konden praten zonder helemaal in een stuip te schieten. Sterker; ik dacht dat we er zelfs gewoon lol mee hadden tot ergens de laatste paar posts waarin ik opeens persoonlijk werd aangevallen.

Jammer...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200466992
Kunnen we stoppen met dat gejank?
Ik kom hier voor informatie die m'n incellevenswijze sterkt.

Edit:

On-topic

(waarschijnlijk reeds gemeld)
Boodschappenkarren onbeheerd in t gangpad laten.
Zich niet bewust zijn an het feit dat er meerdere mensen in de suup zijn.

[ Bericht 51% gewijzigd door Het_Bokje op 21-07-2021 09:29:09 ]
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 09:31:15 #6
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200467117
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Kunnen we stoppen met dat gejank?
Ik kom hier voor informatie die m'n incellevenswijze sterkt.

Edit:

On-topic

(waarschijnlijk reeds gemeld)
Boodschappenkarren onbeheerd in t gangpad laten.
Zich niet bewust zijn an het feit dat er meerdere mensen in de suup zijn.
aanvullend: midden in een pad in de supermarkt gezellig met de buuv kletsen en het hele pad blokkeren en je vervolgens pissig aankijken als je vriendelijk vraagt of je misschien even mag passeren...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:33:33 #7
64781 bonke
pipo koeie
pi_200467161
constant oh my god zeggen
pies on joe toe
  woensdag 21 juli 2021 @ 09:34:59 #8
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200467181
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:31 schreef Danny het volgende:

[..]

aanvullend: midden in een pad in de supermarkt gezellig met de buuv kletsen en het hele pad blokkeren en je vervolgens pissig aankijken als je vriendelijk vraagt of je misschien even mag passeren...
Doen ze ook gerust midden op de stoep of midden op het pad in de stad.
Aan het typen...
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:00:04 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200467556
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:21 schreef Het_Bokje het volgende:
Kunnen we stoppen met dat gejank?
Ik kom hier voor informatie die m'n incellevenswijze sterkt.

Edit:

On-topic

(waarschijnlijk reeds gemeld)
Boodschappenkarren onbeheerd in t gangpad laten.
Zich niet bewust zijn an het feit dat er meerdere mensen in de suup zijn.
Dit. Zo erg dit.
Als je de supermarkt in loopt, zie je hordes vrouwen die denken dat ze de enige persoon ter wereld zijn.
En o wee als je daar wat van zegt!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:37:39 #10
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200469977
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dit. Zo erg dit.
Als je de supermarkt in loopt, zie je hordes vrouwen die denken dat ze de enige persoon ter wereld zijn.
En o wee als je daar wat van zegt!
Dan ben je een beest, en klootzak en sexist ;(
Aan het typen...
pi_200470071
Willen dat de man mee doet in het huishouden. Maar als er geklust moet worden zijn ze niet te bekennen.

Daarbij als er een grote klus is, is dat in tijdsinspanning hetzelfde als heel het jaar de was inruimen waardoor je het tegen elkaar kan wegstrepen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_200470074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:31 schreef Danny het volgende:

[..]

aanvullend: midden in een pad in de supermarkt gezellig met de buuv kletsen en het hele pad blokkeren en je vervolgens pissig aankijken als je vriendelijk vraagt of je misschien even mag passeren...
Ja, sorry, ik dacht dat dat al lang gepost was.

Edit:

Met 65 km/h invoegen op de snelweg met je aygo van t uitzendbureau.(waar ze waarschijnlijk werkt als 'intercedent')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:45:46 #13
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200470115
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:42 schreef spierbal het volgende:
Willen dat de man mee doet in het huishouden. Maar als er geklust moet worden zijn ze niet te bekennen.

Daarbij als er een grote klus is, is dat in tijdsinspanning hetzelfde als heel het jaar de was inruimen waardoor je het tegen elkaar kan wegstrepen.
Dan gaat er een jankbrief richting Help mijn man is klusser.
Aan het typen...
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:46:51 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200470127
Op overdreven manier vriendinnen begroeten met hugs en uitroepen van “vreugde” (lees: roep om aandacht)

+ De angst om lelijk gevonden te worden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_200470181
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:42 schreef spierbal het volgende:
Willen dat de man mee doet in het huishouden. Maar als er geklust moet worden zijn ze niet te bekennen.

Daarbij als er een grote klus is, is dat in tijdsinspanning hetzelfde als heel het jaar de was inruimen waardoor je het tegen elkaar kan wegstrepen.
Ja, maar even serieus. Wíl je ècht dat je vrouw meehelpt met klussen?

Ik meen gelezen te hebben in een voorgaand deel van dit topic dat 1 klacht was: "geen 3 stappen vooruit kunnen denken" Nouja...

Ze mag de zoutjes op tafel zetten na t klussen. :D Bier open maken kunnen we zelf ook wel... (en staat ook daadwerkelijk koud, omdat daar reeds aan gedacht is)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:51:58 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200470196
Andere vrouwen afkatten/kleineren/zich tegen hen afzetten (krabbenmand) vind ik geloof ik het meest irritante gedrag van vrouwen. Gelukkig gaat het om een minderheid, maar wat is het irritant.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_200470504
Mijn zus schreeuwt vaak tegen haar kinderen, die daar volkomen immuun voor lijken.

Weet niet of het een typisch vrouwending is, maar als mijn zwager ze op normale toon aanspreekt luisteren ze vaak wel direct.
blablablabla
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:42:32 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200471177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 09:05 schreef Danny het volgende:

[..]

da's seksistisch en racistisch. en imo onnodig. Ik ga toch ook niet roepen dat het eerste deel van het mannentopic een hysterische witte vrouwentopic is geworden?
Er wordt gevraagd waar je je bij vrouwen aan stoort, maar als je dat vervolgens meldt ben je opeens een boze witte man?
Ik dacht werkelijk dat we volwassenen waren die gewoon over dit soort dingen konden praten zonder helemaal in een stuip te schieten. Sterker; ik dacht dat we er zelfs gewoon lol mee hadden tot ergens de laatste paar posts waarin ik opeens persoonlijk werd aangevallen.

Jammer...
Jij opent deel 1 als reactie op 'welk mannengedrag vind je vervelend'. En we zijn daar best volwassen over, maar een enkeling weet niet wanneer hij aan het door emmeren is. En dat jij je persoonlijk aangevallen voelt ligt 100% bij jouzelf.

Edit: ik zeg het maar vast.. je mag het laatste woord, hoor ^O^ . In deel 1 ook al.

[ Bericht 3% gewijzigd door Seven. op 21-07-2021 13:53:52 ]
Resistance is futile.
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 13:53:57 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200471408
Vrouwen die bij elke discussie komen met 'jij mag het laatste woord', waarmee ze eigenlijk bedoelen 'ik wil het laatste woord, en als jij alsnog probeert een weerwoord te geven kan ik je er lekker op aanvallen'.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 21 juli 2021 @ 13:58:26 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200471489
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Andere vrouwen afkatten/kleineren/zich tegen hen afzetten (krabbenmand) vind ik geloof ik het meest irritante gedrag van vrouwen. Gelukkig gaat het om een minderheid, maar wat is het irritant.
Dat is juist veel voorkomend vrouwengedrag, dat krabbenmandeffect cq de hang naar gelijkheid. Iedereen in de groep min of meer hetzelfde, en wie zich onderscheidt gaat het merken. Dat kan ook heel subtiel.

Erg onaangenaam.

Dit hangt weer vast aan het feit dat vrouwen elkaar vaak zo veel opleggen. Dat kunnen de kleinste, meest onnozele dingen zijn. En zo houdt men elkaar in een houdgreep. :{
pi_200471569
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Tinkepink het volgende:
Andere vrouwen afkatten/kleineren/zich tegen hen afzetten (krabbenmand) vind ik geloof ik het meest irritante gedrag van vrouwen. Gelukkig gaat het om een minderheid, maar wat is het irritant.
Vrouwen onderling ja... :D
Eens kijken
  woensdag 21 juli 2021 @ 14:35:27 #22
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200472089
quote:
16s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:53 schreef Danny het volgende:
Vrouwen die bij elke discussie komen met 'jij mag het laatste woord', waarmee ze eigenlijk bedoelen 'ik wil het laatste woord, en als jij alsnog probeert een weerwoord te geven kan ik je er lekker op aanvallen'.
Gewiekst wel. Doen alsof je een ander een menig gunt maar vervolgens in de aanval gaat.
Aan het typen...
pi_200472474
Op Tinder: Aangeven alleen >170cm

Als ik neer zou zetten: Alleen > cup C, dan zou ik aandacht genoeg hebben. :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  woensdag 21 juli 2021 @ 15:07:08 #24
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200472690
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 14:53 schreef Het_Bokje het volgende:
Op Tinder: Aangeven alleen >170cm

Als ik neer zou zetten: Alleen > cup C, dan zou ik aandacht genoeg hebben. :D
Meestal is het >1.80 maar inderdaad. Zou je zeggen < Cup C hoef je niet te liken heb je stront aan de knikker. Fantastisch zo'n vrouwenbrein. :D
Aan het typen...
pi_200474746
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:51 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]

Ja, maar even serieus. Wíl je ècht dat je vrouw meehelpt met klussen?

Ik meen gelezen te hebben in een voorgaand deel van dit topic dat 1 klacht was: "geen 3 stappen vooruit kunnen denken" Nouja...

Ze mag de zoutjes op tafel zetten na t klussen. :D Bier open maken kunnen we zelf ook wel... (en staat ook daadwerkelijk koud, omdat daar reeds aan gedacht is)
Nee eigenlijk niet, maar het klussen krijgt de man erbij, terwijl de huishoudelijke taken verdeeld moet worden.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_200475427
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:09 schreef Elan het volgende:
Mijn zus schreeuwt vaak tegen haar kinderen, die daar volkomen immuun voor lijken.

Weet niet of het een typisch vrouwending is, maar als mijn zwager ze op normale toon aanspreekt luisteren ze vaak wel direct.
Dat hoop ik niet, zeg :{
* Celestien schreeuwt nooit tegen haar kind.
Wat hoopt iemand daar in hemelsnaam mee te bereiken? Behalve dat kinderen gaan denken dat dat kennelijk normaal gedrag is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200476888
Oppasoma's:

Klein speeltuintje voor de deur, met kunstgras,glijbaantje,klimrekje en 2 schommels binnen een omheining met toegangshekje.

Lief kindje rent,klimt,doet. Helemaal prima.

Oma: RUSTIG AAN
WE GAAN ZO NAAR DE ANDERE SPEELTUIN
ZO WAT DRINKEN
RUSTIG AAN
PAS OP!
RUSTIG AAN!
OMA WORDT MOE VAN JOU

Gewoon iedere 20sec een nutteloze, niet zachte opmerking. Ik had er bijna last van op mn balkonnetje. :D

:r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Admin donderdag 22 juli 2021 @ 09:05:45 #28
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200482425
Kunnen we het persoonlijke moddergooien achterwege laten? tnx.
Topic opgeschoond.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 22 juli 2021 @ 11:30:58 #29
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_200484385
Welk gedrag ik irritant vindt ?

Ademen

:blauwoog:
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_200497217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Op overdreven manier vriendinnen begroeten met hugs en uitroepen van “vreugde” (lees: roep om aandacht)

+ De angst om lelijk gevonden te worden.
Eens!
Vergeet niet:

En de angst om ouder te worden….zucht
-over 20 jaar zombie nation met al die volgespoten vrouwen😱-

En bekken met andere vrouwen niet omdat ze lesbiennes zijn, maar om mannen op te geilen.
-al zullen veel mannen dat geen punt vinden-

Gewoon heel dat fake gedrag staat me tegen van veel vrouwen, uiteindelijk vallen ze door de mand.

-zoals je ziet ben ik geen fan van mijn eigen ‘geslacht’-
-Out of Order-
  vrijdag 23 juli 2021 @ 08:03:52 #31
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_200497236
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 08:00 schreef Satania het volgende:

[..]

Eens!
Vergeet niet:

En de angst om ouder te worden….zucht
-over 20 jaar zombie nation met al die volgespoten vrouwen😱-

En bekken met andere vrouwen niet omdat ze lesbiennes zijn, maar om mannen op te geilen.
-al zullen veel mannen dat geen punt vinden-

Gewoon heel dat fake gedrag staat me tegen van veel vrouwen, uiteindelijk vallen ze door de mand.

-zoals je ziet ben ik geen fan van mijn eigen ‘geslacht’-
Ja herkenbaar, mee eens. En geeft niet, je hoeft geen fan te zijn ;)
Aan het typen...
pi_200503997
Niet kunnen kiezen. "Zal ik dit/deze? Of zal ik toch dat/die? Wat zou jij kiezen?"
En inderdaad mensen (niet alleen vrouwen, maar wel voornamelijk) die geen idee hebben wat er om hun heen gebeurd. Zowel met hun karretjes in het gangpad van de supermarkt, maar ook wel met kinderwagens op de stoep, en auto's op de weg.

Maar goed spatial awareness is minder ontwikkeld bij vrouwen. En voordat ik nu een hoop gezeik over me heen krijg, dat is gewoon zo. Het is wel te trainen, heel goed zelfs, maar ongetraind is het gewoon minder.
Daar houdt het leger bijv ook rekening mee. Mijn zus deed ooit testen voor piloot bij het leger. Na een test om radars te lezen, kregen ze de uitslag. Iedereen die genoemd werd viel af. Haar achternaam werd genoemd, maar ze werd de heer X genoemd. Er werd gechecked of geboorteplaats en geboortedatum klopten, en vastgesteld dat ze dus mevrouw was, en toen was ze wel door. De drempel om die test te volbrengen was lager voor vrouwen dan voor mannen, omdat ze daar van nature wat minder goed in zijn, wat met training kan worden overkomen.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:11:59 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200504993
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 15:13 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Daar houdt het leger bijv ook rekening mee. Mijn zus deed ooit testen voor piloot bij het leger. Na een test om radars te lezen, kregen ze de uitslag. Iedereen die genoemd werd viel af. Haar achternaam werd genoemd, maar ze werd de heer X genoemd. Er werd gechecked of geboorteplaats en geboortedatum klopten, en vastgesteld dat ze dus mevrouw was, en toen was ze wel door. De drempel om die test te volbrengen was lager voor vrouwen dan voor mannen, omdat ze daar van nature wat minder goed in zijn, wat met training kan worden overkomen.
Dat vind ik wel wat vreemd. Het argument dat je het kunt trainen geldt net zo goed voor mannen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_200505114
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel wat vreemd. Het argument dat je het kunt trainen geldt net zo goed voor mannen.
Jep, maar die beginnen van nature op een iets hoger niveau schijnbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')