SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:
Gisteren voor ik ging slapen nog docu gekeken over Ozzy god.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede CD ook waar het op staat. Blizzard of Oz
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren voor ik ging slapen nog docu gekeken over Ozzy god.
quote:
En Ozzy heeft nog 2 kids met zijn ex-vrouw.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het best een leuke popquizvraag als er gevraagd wordt hoeveel kinderen Ozzy en Sharon hebben.
Veel zullen zeggen 2 (jack en Kelly), maar ze hebben nóg een dochter , Maar die wilde niet mee doen met de RLS
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
En Ozzy heeft nog 2 kids met zijn ex-vrouw.
niet echt.. ik heb geen vervangende woonruimte nogquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt.. ik heb geen vervangende woonruimte nog
En is ook gelijk de knapste, leukste en interessantste van die 3, en nog getalenteerd ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het best een leuke popquizvraag als er gevraagd wordt hoeveel kinderen Ozzy en Sharon hebben.
Veel zullen zeggen 2 (jack en Kelly), maar ze hebben nóg een dochter , Maar die wilde niet mee doen met de RLS
Maar Dre jr Roxanne en Rochel proberen het bestaan daarvan ook te maskeren volgens mij....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef Ama het volgende:
Net als met André Hazes. 2 kinderen groeien op in de showbizz en de andere 2 ziet nooit iemand.
Ik ken haar eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En is ook gelijk de knapste, leukste en interessantste van die 3, en nog getalenteerd ook
Denk andersom ook welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Wel pas gisteren geleerd dat Ozzy Sharon bijna heeft vermoord.
Denk niet dat Sharon stemmetjes in haar hoofd kreeg dat Ozzy dood moest.quote:
Ja was na heel wat flessen alcohol.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ozzy is natuurlijk wel gestoord genoeg om tot zoiets te komen, met alle respect..
Dit is haar band, AROquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk niet zo![]()
Nee maar lijkt me wel het soort vrouw dat compleet door kan draaien, alleen die stem al somsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat Sharon stemmetjes in haar hoofd kreeg dat Ozzy dood moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |