SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:
Gisteren voor ik ging slapen nog docu gekeken over Ozzy god.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede CD ook waar het op staat. Blizzard of Oz
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren voor ik ging slapen nog docu gekeken over Ozzy god.
quote:
En Ozzy heeft nog 2 kids met zijn ex-vrouw.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het best een leuke popquizvraag als er gevraagd wordt hoeveel kinderen Ozzy en Sharon hebben.
Veel zullen zeggen 2 (jack en Kelly), maar ze hebben nóg een dochter , Maar die wilde niet mee doen met de RLS
Dat klopt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
En Ozzy heeft nog 2 kids met zijn ex-vrouw.
niet echt.. ik heb geen vervangende woonruimte nogquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt.. ik heb geen vervangende woonruimte nog
En is ook gelijk de knapste, leukste en interessantste van die 3, en nog getalenteerd ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het best een leuke popquizvraag als er gevraagd wordt hoeveel kinderen Ozzy en Sharon hebben.
Veel zullen zeggen 2 (jack en Kelly), maar ze hebben nóg een dochter , Maar die wilde niet mee doen met de RLS
Maar Dre jr Roxanne en Rochel proberen het bestaan daarvan ook te maskeren volgens mij....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:57 schreef Ama het volgende:
Net als met André Hazes. 2 kinderen groeien op in de showbizz en de andere 2 ziet nooit iemand.
Ik ken haar eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En is ook gelijk de knapste, leukste en interessantste van die 3, en nog getalenteerd ook
Denk andersom ook welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Wel pas gisteren geleerd dat Ozzy Sharon bijna heeft vermoord.
Denk niet dat Sharon stemmetjes in haar hoofd kreeg dat Ozzy dood moest.quote:
Ja was na heel wat flessen alcohol.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ozzy is natuurlijk wel gestoord genoeg om tot zoiets te komen, met alle respect..
Dit is haar band, AROquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken haar eigenlijk niet zo![]()
Nee maar lijkt me wel het soort vrouw dat compleet door kan draaien, alleen die stem al somsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat Sharon stemmetjes in haar hoofd kreeg dat Ozzy dood moest.
Ik dacht meteen al ARO, dat zullen haar initialen wel zijn. Ja dusquote:
Ik dacht aan iets van Acoustic Roar Orchestra of zo, analoog aan ELOquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen al ARO, dat zullen haar initialen wel zijn. Ja dus![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht aan iets van Acoustic Roar Orchestra of zo
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets van Acoustic Roar Orchestra of zo, analoog aan ELO
Ben je slimmer dan ik dus, was niet bij me opgekomenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht meteen al ARO, dat zullen haar initialen wel zijn. Ja dus![]()
Moet je dan nog wel de prik halen?? Je bent toch al beschermd omdat je het gehad hebt?? of....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu maar als verjaardagscadeautje.
Over 2 maanden dus.
Ja weet GGD zelf ook allemaal nog niet zo goed volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je dan nog wel de prik halen?? Je bent toch al beschermd omdat je het gehad hebt?? of....
![]()
![]()
Dacht aan een "hippe" manier van arrow spellen ofzo, of afkorting van arrogant maar dan met 1 Rquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets van Acoustic Roar Orchestra of zo, analoog aan ELO
In september jarig dus? Begin of eind?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu maar als verjaardagscadeautje.
Over 2 maanden dus.
Ik ken het in eerste instantie als een Roemeense fabrikant van kuttige terreinwagentjes. Zoals deze stoere ARO 244 uit 1977.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht aan een "hippe" manier van arrow spellen ofzo, of afkorting van arrogant maar dan met 1 R
Dat merk ken ik helemaal nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken het in eerste instantie als een Roemeense fabrikant van kuttige terreinwagentjes. Zoals deze stoere ARO 244 uit 1977.
[ afbeelding ]
25stequote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In september jarig dus? Begin of eind?
Is ook in Nederland geïmporteerd geweest eind jaren '80quote:
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken het in eerste instantie als een Roemeense fabrikant van kuttige terreinwagentjes. Zoals deze stoere ARO 244 uit 1977.
[ afbeelding ]
Tof hoor. Zelfs nooit in Hongarije gezien, voor zover ik me kan herinneren. Wel veel Dacia's.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook in Nederland geïmporteerd geweest eind jaren '80
ARO is ook het budget huismerk van de Makroquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dacht aan een "hippe" manier van arrow spellen ofzo, of afkorting van arrogant maar dan met 1 R
Lada's toch ook veel??quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof hoor. Zelfs nooit in Hongarije gezien, voor zover ik me kan herinneren. Wel veel Dacia's.
Prima krokettenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ARO is ook het budget huismerk van de Makro
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
Bizzie ook heen gegaan op 57 jarige leeftijd een paar dagen geleden
Ziet er snugger uit op die still.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
Ik ben nooit echt into rap geweest. Deze man zegt me dus helemaal niets. Desalnietemin RIPquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
Toen niks kunnen ineens "muziek" moest heten. Nu noem je jezelf gewoon "influencer". Doos were de days.quote:
Creatieve geestenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen niks kunnen ineens "muziek" moest heten. Nu noem je jezelf gewoon "influencer". Doos were de days.
Sommige kunstenaars kunnen ook niks.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:51 schreef Karzai het volgende:
Sommige vinden kunstenaars ook niets kunnen
Mijn collega's zijn soms te dom omdat te snappen...quote:
Ik kies dan ook alleen de mensen uit die dit begrijpen en niet meteen op hun teentjes zijn getrapt bij een grapje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn soms te dom omdat te snappen...![]()
Dan loop ik weg hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vroeg een keer een collega, Hoi Erik, alles goed.
Ik naar de grap van Theo Maassen: Nee, 2 fout.
Moest ik gaan uitleggen, waarom 2 fout..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze werkt inmiddels ook niet meer bij ons. en dat vind ik helemaal niet erg tbh..quote:
Kan me voorstellen dat jij best wat collega's hebt die een stuk minder intelligent zijn dan jijquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn soms te dom omdat te snappen...![]()
Maar heb ik ook hoor. Het is natuurlijk wel een plek waar veel mensen lopen met een afstand tot de arbeidsmarkt op dit moment enz.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij best wat collega's hebt die een stuk minder intelligent zijn dan jij
Ja. niet dat ik ze niet respecteer, maar het is soms best lastig als je iets probeert te zeggen/uit te leggen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jij best wat collega's hebt die een stuk minder intelligent zijn dan jij
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. niet dat ik ze niet respecteer, maar het is soms best lastig als je iets probeert te zeggen/uit te leggen.
Ik heb ook het geduld van ehh.. ik heb geen geduld...
Daar is iequote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop dat de bezorger van de maaltijden voor de komende dagen snel komt, maag begint te knorren..
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik was eerder vanmiddag ook niet helemaal fit. Had bijna al de hele ochtend hoofdpijn. Toen kreeg ik ook nog een bloedneus. Was even bang op een nieuwe beroerte, maar dat blijkt dus wel uitgesteld te zijn...
Ik blijf natuurlijk wel extra alert sinds die beroerte van 2019. Gelukkig had ik geen andere kenmerken zoals uitval of last van mijn arm, spraak...quote:
RIPquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
Ja heel grappig is een apparaat waar je water in doet, en zo’n aluminium cupje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:58 schreef theSlowRush het volgende:
Nespresso heeft nu iets nieuws, maar volgens mij is dat gewoon een nieuw patent om geld mee te verdienen
die nieuwe vertuo heeft een veel dikkere crema/schuimlaag. moet je van houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:58 schreef theSlowRush het volgende:
Nespresso heeft nu iets nieuws, maar volgens mij is dat gewoon een nieuw patent om geld mee te verdienen
hier draait het cupje rond en kan het apparaat een barcode scannen. Weet het nog niet hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heel grappig is een apparaat waar je water in doet, en zo’n aluminium cupje.
Je drukt op een knop en met hoge druk wordt er heet water door het cupje gestuwd wat een best lekker bakkie pleur oplevert.
Volgens mij heb je bij de traditionele meer opties ook. Even beetje rondneuzen maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die nieuwe vertuo heeft een veel dikkere crema/schuimlaag. moet je van houden.
ik houd 't bij de traditionele Nespresso
In welk opzicht? die vertuo heeft meer opties in principe.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Volgens mij heb je bij de traditionele meer opties ook. Even beetje rondneuzen maar.
3rd party cupjesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In welk opzicht? die vertuo heeft meer opties in principe.
mja dat vind ik niet echt een 'optie'quote:
Yes you Can madamequote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:15 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
krijg ik er ook een George Clooney bij?
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:15 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
krijg ik er ook een George Clooney bij?
Ugh...Mark Wahlbergquote:
SPOILER: NapoleonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
dat is best langquote:
Prima acteur hoor..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben de enige Nederlander die hem wel grappig vind.
dit is zeker weer van de rare scheepvaartpraat waar normale mensen niks van snappenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar daarna wel kakken tekort naar een vakantieadresje
https://www.ensie.nl/betekenis/kakken-tekortkomenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is zeker weer van de rare scheepvaartpraat waar normale mensen niks van snappen
dat zeg ikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/kakken-tekortkomen
copain geniet er vanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:11 schreef Haags het volgende:
[..]
copain, 2,5 hier. Dan vakantieeeeeeeeeee !!!!1
Ik blijf in eigen land. Ben wel 2 weken van huis ja. Geen zin in gezeik in het buitenland.quote:
👊quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik blijf in eigen land. Ben wel 2 weken van huis ja. Geen zin in gezeik in het buitenland.
Buitenland is 100 keer minder gezeik dan in Nederland Haags.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik blijf in eigen land. Ben wel 2 weken van huis ja. Geen zin in gezeik in het buitenland.
quote:
en daar ga je toch niet massaal mensen opzoeken normaal gesprokenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buitenland is 100 keer minder gezeik dan in Nederland Haags.
Met vaccinaties, testen... nee ik sla over. Onduidelijke regels overal waar geen touw meer aan vast te knopen is. Ik heb er gewoon geen zin in. Vakantie moet ontspannen zijn, niet dat je na moet denken bij iedere voetstap die je daar zet. Volgend jaar weer (hopelijk).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buitenland is 100 keer minder gezeik dan in Nederland Haags.
Klopt het is heerlijk rustig hier, mensen zijn vriendelijk, brood is vers. En geen woord over cojona.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:21 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
en daar ga je toch niet massaal mensen opzoeken normaal gesproken
Dat is het nou juist.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Met vaccinaties, testen... nee ik sla over. Onduidelijke regels overal waar geen touw meer aan vast te knopen is. Ik heb er gewoon geen zin in. Vakantie moet ontspannen zijn, niet dat je na moet denken bij iedere voetstap die je daar zet. Volgend jaar weer (hopelijk).
geen 15 miljoen man hier gezien hoor, had ik zeker gemerkt..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker met 15 miljoen naar de NL kust, die toch al voluit met bontkraagjes en guchilovers.
Dat heb ik 2 uur rijden hiervandaan - in Nederland - ook niet joh. Komt wel goed, lekker grote bungalow gehuurd voor twee weken. Laatste twee weken van de vakantie, in die regio zijn ze dan al weer naar school. Dikke prima joh.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het nou juist.
Stap in de auto, stap uit op de plaats van bestemming en ik garandeer je, nee dubbel garandeer je, dat je geen enkel gezeik meemaakt.
Gaan je zoons ook meequote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur rijden hiervandaan - in Nederland - ook niet joh. Komt wel goed, lekker grote bungalow gehuurd voor twee weken. Laatste twee weken van de vakantie, in die regio zijn ze dan al weer naar school. Dikke prima joh.
Ik vind dat echt zo'n Walloniërswoord. Walen zijn volgens mij mensen waar zelfs Fransen nog een hekel aan hebben.quote:
Fransen hebben aan alles wat niet Frans is een hekelquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n Walloniërswoord. Walen zijn volgens mij mensen waar zelfs Fransen nog een hekel aan hebben.
Neergestoken worden voor je neppe rolexquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker met 15 miljoen naar de NL kust, die toch al voluit met bontkraagjes en guchilovers.
Echte mietjes maken grietjes.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht je (ook) een dochter had![]()
![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fransen hebben aan alles wat niet Frans is een hekel
is dat zo ?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fransen hebben aan alles wat niet Frans is een hekel
die mag op de trekhaakquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht je (ook) een dochter had![]()
![]()
Makkerquote:
Okay dikke prima. Als jij dat leuk vind.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heb ik 2 uur rijden hiervandaan - in Nederland - ook niet joh. Komt wel goed, lekker grote bungalow gehuurd voor twee weken. Laatste twee weken van de vakantie, in die regio zijn ze dan al weer naar school. Dikke prima joh.
Verstandig. En gelukkig maarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf natuurlijk wel extra alert sinds die beroerte van 2019. Gelukkig had ik geen andere kenmerken zoals uitval of last van mijn arm, spraak...
Jouw posts worden steeds verstandiger.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay dikke prima. Als jij dat leuk vind.
Ik vind vakantie in Nederland absoluut verschrikkelijk.
Geen hoge bergen, mooie meren, andere taal, ander eten, korte jurkjes. Ander asfalt, andere zenders op de radio, andere winkels. Tokkies overal. Tegenvallend weer. Mondkapjes politie, BOA’s, kermis, suikerspinnen, gabbermuziek, petje verkeerd op, mocros, botsauto’s, permanentjes, groen haar, iemand die Hendrik heet, bediening die niet aanloopt, bowlingschoenen, crocs, wielrenners in JVM tenue, voetbalshirts, kampers, caravans, verbrande speklappen, de snerende mongolenstemmen van Amsterdammers, hotpants, spataderen, bejaarden op e-bikes, kruimels in bed.
Het zit wel diep he? Al ben ik het in deze wel met je eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen hoge bergen, mooie meren, andere taal, ander eten, korte jurkjes. Ander asfalt, andere zenders op de radio, andere winkels. Tokkies overal. Tegenvallend weer. Mondkapjes politie, BOA’s, kermis, suikerspinnen, gabbermuziek, petje verkeerd op, mocros, botsauto’s, permanentjes, groen haar, iemand die Hendrik heet, bediening die niet aanloopt, bowlingschoenen, crocs, wielrenners in JVM tenue, voetbalshirts, kampers, caravans, verbrande speklappen, de snerende mongolenstemmen van Amsterdammers, hotpants, spataderen, bejaarden op e-bikes, kruimels in bed.
Ja ik ga ook liever naar het buitenland, maar nu even niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik begin september niet naar Hongarije kan, zou ik echt niet weten waar ik in Nederland heen zou willenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ik ga ook liever naar het buitenland, maar nu even niet.
De Veluwe of Limburg is nog wel oke.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik begin september niet naar Hongarije kan, zou ik echt niet weten waar ik in Nederland heen zou willen
Je woonkamerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik begin september niet naar Hongarije kan, zou ik echt niet weten waar ik in Nederland heen zou willen
Nee dan begint de ellende gewoon weer van voor af aan. Die hele shitzooi van nu komen we voorlopig toch niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan eerder naar Limburg, denk ik. Neem aan dat tegen die tijd de rommel weer is opgeruimd.
Ik bedoelde de rommel van die overstromingquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dan begint de ellende gewoon weer van voor af aan. Die hele shitzooi van nu komen we voorlopig toch niet meer vanaf.
wauw... wanneer verhuis je naar het buitenland?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
oh lol.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rommel van die overstroming
Dat neem ik aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
oh lol.
Ja geen idee. Voor aannemers daar breekt een gouden periode aan.
Hij woont toch al praktisch in Duitsland?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw... wanneer verhuis je naar het buitenland?
Drenthe ben ik al lang niet meer geweest, in de omgeving van Dwingeloo ofzo. Friesland moet ik ook ooit nog eens een keertje naartoe.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Raar stug volk daarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drenthe ben ik al lang niet meer geweest, in de omgeving van Dwingeloo ofzo. Friesland moet ik ook ooit nog eens een keertje naartoe.
Ga ook niet voor de mensenquote:
Ik wil ook nog eens naar de Wadden. Maar ik denk dat ik drie dagen wel genoeg vind op zo’n poppeneiland.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drenthe ben ik al lang niet meer geweest, in de omgeving van Dwingeloo ofzo. Friesland moet ik ook ooit nog eens een keertje naartoe.
wat betaal je voor zoiets?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dafuq, copains![]()
Ik heb een 61 gevondeneen grade die zelden voorkomt, en nu ook nog een biljet met catalogusnummer 61 in grade 61
![]()
![]()
Wou natuurlijk cool playen dus heb eerst een voorstel gestuurd ver onder de vraagprijsMoest mezelf bijna aan de tuinstoel vasttapen om hem twee uur te geven om daarop te reageren. Gebeurde niet, toen gewoon vraagprijs betaald.
Een 61
Wauw dat was één van de lastigste van allemaal. Nou ja hierna worden ze alleen maar nog lastiger trouwens. Maar toch
![]()
[ afbeelding ]
@:gruj0 @:ettovanbelgie
Ik ben alleen op Texel geweest. 5 jaar achter elkaar 3 weken. Maar dat was nog met mijn ouders en broer (behalve laatste jaar toen ging mijn broer niet meer mee)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens naar de Wadden. Maar ik denk dat ik drie dagen wel genoeg vind op zo’n poppeneiland.
Groot genoeg om je drie weken te vermaken?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben alleen op Texel geweest. 5 jaar achter elkaar 3 weken. Maar dat was nog met mijn ouders en broer (behalve laatste jaar toen ging mijn broer niet meer mee)
Maar Texel is wel een mooi eiland
Ameland is wel leuk voor drie dagen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens naar de Wadden. Maar ik denk dat ik drie dagen wel genoeg vind op zo’n poppeneiland.
Ik was nog kind, dus ik heb ook dagen doorgebracht op het sportveldje bij de camping lekker voetballen tegen de Duitsers...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot genoeg om je drie weken te vermaken?
Hunnenbeddenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Varkensstront hebben ze ook wel daar, brrrr naargeestig plekje op Aarde is het daar.
Dat is gesloten, tenminste toen, zag er ook vervallen uit, die radiotelescoop staat er nog wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HunnenbeddenEn vroeger had je daar het Planetron, al is dat geloof ik niet zoveel meer, daar ben ik voor het eerst in mijn leven op internet geweest
Weet ook niet eens meer hoelang het geleden is dat ik er was, TMF was toen zo'n beetje het enige waar een website van was, dus zal ergens '97-'99 zijn geweest denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gesloten, tenminste toen, zag er ook vervallen uit, die radiotelescoop staat er nog wel.
Daar ben ik nog nooit geweest. Als ik het doe, plan ik wel een overnachting. Vind het wel wat ver om voor een dag op en neer te treinen vanuit Eindjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:59 schreef theSlowRush het volgende:
genoeg leuke plekken in Nederland. Vind zelf Friesland wel leuk om te bezoeken.
die bij Westerbork zijn ook wel nicequote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is gesloten, tenminste toen, zag er ook vervallen uit, die radiotelescoop staat er nog wel.
Dat middeleeuwse dorpje vlakbij Westerbork is trouwens ook wel sfeervol, ben alleen de naam kwijt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:00 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
die bij Westerbork zijn ook wel nice
Was denk ik '99 trouwens, toen was het grootste ramp de totale ineenstorting van de wereld door de 'millenniumbug'quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet eens meer hoelang het geleden is dat ik er was, TMF was toen zo'n beetje het enige waar een website van was, dus zal ergens '97-'99 zijn geweest denk ik.
Orvelte.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat middeleeuwse dorpje vlakbij Westerbork is trouwens ook wel sfeervol, ben alleen de naam kwijt.
Dan was je laat op internetje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was denk ik '99 trouwens, toen was het grootste ramp de totale ineenstorting van de wereld door de 'millenniumbug'
Twee tientjes?quote:
Toen was ik 12 ofzo, alsnog een heel stuk eerder dan de meeste mensen, zeker internet thuis was toen nog een drama met kneitertrage kabel of inbelmodems. Bij de bibliotheek hadden ze destijds 'snel' internet, kostte wel 2,50 gulden voor een half uurtjequote:
hmmmm.....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1999 met Zonnet volgens mij. Maar echt fatsoenlijk internet ergens in 2000, voor ik ging studeren.quote:
andere winkels --> hmm niet echt, elke binnenstad is zowat gelijk tegenwoordig, je komt er enkel nog de grote ketens tegenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef crv het volgende:
andere winkels --> hmm niet echt, elke binnenstad is zowat gelijk tegenwoordig, je komt er enkel nog de grote ketens tegen
Maar jij bent dan ook al een oude ventquote:
Ik kan me nog heugen dat er alleen Netscape Navigator was.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1999 met Zonnet volgens mij. Maar echt fatsoenlijk internet ergens in 2000, voor ik ging studeren.
Dat hadden ze in de bieb.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me nog heugen dat er alleen Netscape Navigator was.
Not yet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou op een terras gaat zitten op het strand bijvoorbeeld, moet je dan die drie meter naar je tafel een mondkapje op?
geloof er geen reet van hooguit als je in een dorp woont maar zodra er meer dan 10.000 mensen wonen struikel je over de ketens. of je weet niet dat al die zooi tot dezelfde ketens behoren....quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
andere winkels --> hmm niet echt, elke binnenstad is zowat gelijk tegenwoordig, je komt er enkel nog de grote ketens tegen
Dat is hier niet gelukkig, liefst alleen eenpitters.
hier geen strand maar in de restaurants in Duitsland Frankrijk en Zwitserland moet je je mondkapje op zodra je opstaatquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Als je nou op een terras gaat zitten op het strand bijvoorbeeld, moet je dan die drie meter naar je tafel een mondkapje op?
Op de basisschool heb ik in groep 8 praktisch alle projecten rechtstreeks van Encarta afgehaald, die docenten snapten toch niet hoe een computer werktequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me nog heugen dat er alleen Netscape Navigator was.
En waarom ga je dan in Frankrijk wonen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
hmmmm.....
Geen hoge bergen --> wel veel opgepompte tetten
mooie meren --> wat is de definitie van een mooi meer? Die zuurstofloze, kraakheldere meren in Finland of die mooie meren in Zwitserland waar toch op de een of andere manier telkens weer blijkt dat grote industrie ergens stroom opwaarts " een probleempje met het afvalwater hadden en al die motorbootjes en veerboten die zo "schoon" zijn varen
andere taal --> volgens mij wordt er nergens zoveel buiten de deur geluld als in Nederland
ander eten --> mijn persoonlijke waarneming is dat Nederland de grootste diversiteit aan restaurants heeft
korte jurkjes --> weersafhankelijk, hier heb je een punt![]()
Ander asfalt --> is dat een fettish of zo?
andere zenders op de radio --> Via internet kun je elk station ontvangen wat je wilt en als je achter de rokjes aanzit luister je geen radio![]()
Tokkies overal --> klopt die zijn overal dus ook in het buitenland
Tegenvallend weer --> in Amerika schijnt het op dit moment niet zo te regenen dus als 45+graden je niet boeit.... maar daar mogen dan weer geen korte rokjes
Mondkapjes politie --> succes is er ook meerdere landen en erger. Nederland valt daarin juist nog reuze mee.
...
...
kan nog even doorgaan, maar geloof me de redenen die je opnoemt zijn overal zo'n beetje geldig
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de basisschool heb ik in groep 8 praktisch alle projecten rechtstreeks van Encarta afgehaald, die docenten snapten toch niet hoe een computer werkte
En toen dacht een geleerde in het vleermuislab in Wuhan: “Hold my beel!”quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was denk ik '99 trouwens, toen was het grootste ramp de totale ineenstorting van de wereld door de 'millenniumbug'
Is 25 jaar geleden een vrij geniaal gemeentebesluit geweest, een enkele straat voor de ketens, de overige straten voor de eenpitters, mede daarom is dit al jaren de beste en mooiste stad ter wereld om te wonen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
geloof er geen reet van hooguit als je in een dorp woont maar zodra er meer dan 10.000 mensen wonen struikel je over de ketens. of je weet niet dat al die zooi tot dezelfde ketens behoren....
In Frankrijk bromt er geen stinkfransoos naar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
hier geen strand maar in de restaurants in Duitsland Frankrijk en Zwitserland moet je je mondkapje op zodra je opstaat
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen dacht een geleerde in het vleermuislab in Wuhan: “Hold my beel!”
Venlo?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is 25 jaar geleden een vrij geniaal gemeentebesluit geweest, een enkele straat voor de ketens, de overige straten voor de eenpitters, mede daarom is dit al jaren de beste en mooiste stad ter wereld om te wonen.
doe mij maar Italie danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook meer het idee, bij bewolkt koud weer in die auto naar het zuiden, en elke 100km wordt het een graag warmer. 538 wordt overgenomen door de Franse NRJ, de kleding verandert naar kort korter. Als je uitstapt die warme zon op je bast.
Een sprong in het zwembad als je er bent.
Lekkerrr.
Maar als je er al langer woont zijn het ook gewoon vervelende piepzakken natuurlijk.
Vriend van me zijn vader had zijn aardappelboerderij in Zeeland verkocht toen hij 60 was en een leuk huisje boven Barcelona gekocht. Gingen ze vaak "een weekendje" heen. Dat is vrijdag in de middag weg uit Zeeland, tegen zes uur ben je aan de Franse grens op z'n vroegst, en dan de hele nacht doorplanken. Ben je zaterdag om 11 uur in je huisje. Ja leuk. Kun je eerst voor dood in je bed liggen tot minstens een uur of 4 en dat was dan de zaterdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook meer het idee, bij bewolkt koud weer in die auto naar het zuiden, en elke 100km wordt het een graag warmer. 538 wordt overgenomen door de Franse NRJ, de kleding verandert naar kort korter. Als je uitstapt die warme zon op je bast.
Lekkerrr.
Maar als je er al langer woont zijn het ook gewoon vervelende piepzakken natuurlijk.
niet om bovenstaande redenen. ik kreeg een mooie jobopportunity in Zwitserland en woon/belastingtechnisch was het interessant om net over de grens in Frankrijk te gaan wonenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarom ga je dan in Frankrijk wonen?
quote:
Waarom niet gewoon vliegen dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriend van me zijn vader had zijn aardappelboerderij in Zeeland verkocht toen hij 60 was en een leuk huisje boven Barcelona gekocht. Gingen ze vaak "een weekendje" heen. Dat is vrijdag in de middag weg uit Zeeland, tegen zes uur ben je aan de Franse grens op z'n vroegst, en dan de hele nacht doorplanken. Ben je zaterdag om 11 uur in je huisje. Ja leuk. Kun je eerst voor dood in je bed liggen tot minstens een uur of 4 en dat was dan de zaterdag.
Zondag moet je toch tegen een uur of 5 wel zorgen dat je weer op weg terug bent als je maandag nog wat voor wilt stellen
Ja dit is wel het enige leuke aan Frankrijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekkerrr.
ik begrijp je welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekkerrr.
als je er woont blijken een hoop dingen toch wel anders als de vooroordelen doen denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit is wel het enige leuke aan Frankrijk.
Waarom zou je dit doen... daar hebben ze vliegtuigen voor uitgevonden toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriend van me zijn vader had zijn aardappelboerderij in Zeeland verkocht toen hij 60 was en een leuk huisje boven Barcelona gekocht. Gingen ze vaak "een weekendje" heen. Dat is vrijdag in de middag weg uit Zeeland, tegen zes uur ben je aan de Franse grens op z'n vroegst, en dan de hele nacht doorplanken. Ben je zaterdag om 11 uur in je huisje. Ja leuk. Kun je eerst voor dood in je bed liggen tot minstens een uur of 4 en dat was dan de zaterdag.
Zondag moet je toch tegen een uur of 5 wel zorgen dat je weer op weg terug bent als je maandag nog wat voor wilt stellen
wij hadden zolang ik mij kan herinnen al internet.. 14k4 of 28k8 modem ooit nog tegen gekomenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen was ik 12 ofzo, alsnog een heel stuk eerder dan de meeste mensen, zeker internet thuis was toen nog een drama met kneitertrage kabel of inbelmodems. Bij de bibliotheek hadden ze destijds 'snel' internet, kostte wel 2,50 gulden voor een half uurtje
quote:
Compuserve cd'squote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
wij hadden zolang ik mij kan herinnen al internet.. 14k4 of 28k8 modem ooit nog tegen gekomen
En ze spreken er geen Nederlandsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar tokkies en slecht geklede lelijke mensen daar
ja weeniet, wachten wachten etc. Vliegvelden schieten ook niet op. Moet je weer vanaf Barca naar je huisje zien te komen etc.quote:
uhmquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ze spreken er geen Nederlands
Nou ja... ga je wel lekker op in de meute daarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen maar tokkies en slecht geklede lelijke mensen daar
Neem terugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... ga je wel lekker op in de meute daar![]()
Bij mij hotmail. En dat heb ik nog steedsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste "echte" mail adres was van freeler.nl(hotmail was eerder)
Ik had een dolfijn en een ilse geloof ik, daarna pas ergens een hotmailquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:42 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste "echte" mail adres was van freeler.nl(hotmail was eerder)
Buda@hotmail.com mailtje gestuurdquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij hotmail. En dat heb ik nog steeds
quote:
hotmail had ik wel eerder maar schaar ik niet onder "echt" mailadresquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij hotmail. En dat heb ik nog steeds
maar ze komen het toch gewoon iedere dag brengen? Dan maakt het niet zoveel uitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gegeten heb
*ping*quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda@hotmail.com mailtje gestuurd
wat is dan "echt" bij jou? Een zakelijk mailadres?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hotmail had ik wel eerder maar schaar ik niet onder "echt" mailadres
nee.. geen nummer om te onthouden, al heb ik er ooit jaren later nog wel op ingelogdquote:
Wat is er niet echt aan dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hotmail had ik wel eerder maar schaar ik niet onder "echt" mailadres
Ja hè, ver-schrik-ke-lijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]Voor deze keer.
Ik wil graag nog wel even een opmerking maken over jullie tyfus lelijke gele snelweg matrixbordpalen en wegafscheidingen. Wie heeft dat bedacht
mja.. hotmail vind ik gewoon beetje meh, voor toen: mailadres van de zaak of provider mail.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dan "echt" bij jou? Een zakelijk mailadres?
Voor op de pleequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
*ping*
Dickpick, geheel in stijl
Wat deed je voor werk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel ooit @:minlnv (dacht ik) en @ eindhoven gehad. Maar daar werk ik allang niet meer..
ging mij dan ook niet om het 'euronet' deelquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Euronet bestaal al heeeeeel lang niet meer
ik heb geen eigen domeinnaam, ook totaal geen behoefte aanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. hotmail vind ik gewoon beetje meh, voor toen: mailadres van de zaak of provider mail.
anno 2021: eigen domeinnnaam, minstens
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
maar ze komen het toch gewoon iedere dag brengen? Dan maakt het niet zoveel uit
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hè, ver-schrik-ke-lijk![]()
Nog erger, ze hebben 4 of 5 enorme windmolens gezet in het zicht van wat mooie woonwijken, daar gaan we eens werk van maken met wat mensen, wtf is dat voor een bizar slecht idee zeg.
Administratief. Op het ministerie ondersteunend bij het archief en bij de gemeente inkoopfacturen in het systeem tikken...quote:
Het bestaat nog hoor. Moest vroeger af en toe nog met wat mensen werkenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Euronet bestaal al heeeeeel lang niet meer
*ping, mail van @Ygrittequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ging mij dan ook niet om het 'euronet' deel
Elke keer als ik daar rij denk ik 'oh jaaaa den bosch... lelllukkkk'quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hè, ver-schrik-ke-lijk![]()
Nog erger, ze hebben 4 of 5 enorme windmolens gezet in het zicht van wat mooie woonwijken, daar gaan we eens werk van maken met wat mensen, wtf is dat voor een bizar slecht idee zeg.
Archiefwerk lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Administratief. Op het ministerie ondersteunend bij het archief en bij de gemeente inkoopfacturen in het systeem tikken...
Hij heeft wel wat geleden al door de hordes mooie dames maarrrrrrrr hij mag er nog best zijn al zeg ik zelfquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een gesigneerd exemplaar zie ik. Collectors item
m'n emailadres werd ergens begin deze eeuw al opgeheven. Daarna tijdje gratis mailadres van TMF gehadquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het bestaat nog hoor. Moest vroeger af en toe nog met wat mensen werken
ah volgens mij zijn ze paar keer overgenomen ofzo. Maar als ISP zijn ze al een tijd weg inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n emailadres werd ergens begin deze eeuw al opgeheven. Daarna tijdje gratis mailadres van TMF gehad
Ja doe, ik geef wel een keer wat tips weg, is niet voor niets de mooiste en beste plek ter wereld om te wonen, we-reld-wijdquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar rij denk ik 'oh jaaaa den bosch... lelllukkkk'![]()
Misschien toch eens de afslag nemen in plaats van lang skeuren
Ik heb de gratis vooral voor de pruts.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. hotmail vind ik gewoon beetje meh, voor toen: mailadres van de zaak of provider mail.
anno 2021: eigen domeinnnaam, minstens
TMF-chatquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n emailadres werd ergens begin deze eeuw al opgeheven. Daarna tijdje gratis mailadres van TMF gehad
Was best leuk, al was het maar voor 3 maanden via uitzendbureauquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |