abonnement Unibet Coolblue
pi_200481708
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb een afkeer van ideologieën, niet a priori van mensen.

Dat is het grote verschil tussen jou en mij.
Kortom: je durft helemaal niets, alleen iedereen te veroordelen met je belerende waffel, die wel iets durft te opperen.
Het type "internetheld" pur sang. :r :r :r
Wees er maar trots op.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200481736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 06:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het voordeel van rechts conservatief is natuurlijk wel dat homoseksualiteit veel minder zichtbaar wordt, waardoor het geweld afneemt.
Daarom snap ik wel dat je kiest voor die stroming.
Tuurlijk. Dus als jij met een uitdagende Homo outfit door Marocs in elkaar gemept wordt is het ook rechts hun schuld want die willen dat wij niet zo herkenbaar op straat lopen en daarom doe ik het lekker toch..... uhhhhhhh.... ok... -O- o|O
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
  Spellchecker donderdag 22 juli 2021 @ 07:42:04 #253
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200481754
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 18:42 schreef DarkwingDuck het volgende:
Ware Column van Roderick Veelo:
[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)id-homohaat-niet-aan
Dit speelt trouwens niet alleen in Amsterdam ....
pi_200482218
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:42 schreef maily het volgende:

[..]

Dit speelt trouwens niet alleen in Amsterdam ....
En dus?
pi_200482561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:37 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dus als jij met een uitdagende Homo outfit door Marocs in elkaar gemept wordt is het ook rechts hun schuld want die willen dat wij niet zo herkenbaar op straat lopen en daarom doe ik het lekker toch..... uhhhhhhh.... ok... -O- o|O
Nee, juist andersom.
Dankzij het rechtsconservstief wat Dejann propageert is die homo niet zichtbaar en krijg je ook geen geweldsituatie.
Het is dus eigenlijk de schuld van linksige progressieve stromingen dat het homogeweld ontstaat. Want we kunnen natuurlijk niet van moslims verwachten dat die opeens tolerant staan tegenover dit soort afwijkend gedrag. Dat verwachten we ook niet van inwoners van andere Europese lidstaten. Daarvan moeten we accepteren dat ze minder links en progressief zijn dan ons, en ze dus wetgeving aannemen die homoseksualiteit minder zichtbaar maken.
Dan kunnen we natuurlijk niet verwachten dat inwoners in Nederland met een veel conservatievere cultuur dan opeens wel tolerant en progressief zijn richting minderheden met afwijkende gedragingen.
Die moeten dan ook de tijd krijgen om langzaam hun beeld te veranderen.
Voor zover dat überhaupt mogelijk is vanuit het rechts conservatisme.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 juli 2021 @ 09:41:33 #256
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200482806
Niemand heeft het over homo's die niet zichtbaar zouden moeten zijn. Daarnaast: de meeste migranten in Nederland stemmen links-en progressief. Dus dat deze rechts-en conservatief zouden zijn klopt niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200483989
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef HowardRoark het volgende:
Niemand heeft het over homo's die niet zichtbaar zouden moeten zijn. Daarnaast: de meeste migranten in Nederland stemmen links-en progressief. Dus dat deze rechts-en conservatief zouden zijn klopt niet.
Mijn ex stemde op Leen van Dijke, in de tijd dat die praktiserende homo's gelijk stelde aan dieven.
Mensen stemmen over het algemeen niet volledig naar hun eigen levensbeschouwing.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200484061
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:42 schreef maily het volgende:

[..]

Dit speelt trouwens niet alleen in Amsterdam ....
Maar daar is het wel het ergste. Op de biblebelt na misschien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200484157
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, juist andersom.
Dankzij het rechtsconservstief wat Dejann propageert is die homo niet zichtbaar en krijg je ook geen geweldsituatie.
Het is dus eigenlijk de schuld van linksige progressieve stromingen dat het homogeweld ontstaat. Want we kunnen natuurlijk niet van moslims verwachten dat die opeens tolerant staan tegenover dit soort afwijkend gedrag. Dat verwachten we ook niet van inwoners van andere Europese lidstaten. Daarvan moeten we accepteren dat ze minder links en progressief zijn dan ons, en ze dus wetgeving aannemen die homoseksualiteit minder zichtbaar maken.
Dan kunnen we natuurlijk niet verwachten dat inwoners in Nederland met een veel conservatievere cultuur dan opeens wel tolerant en progressief zijn richting minderheden met afwijkende gedragingen.
Die moeten dan ook de tijd krijgen om langzaam hun beeld te veranderen.
Voor zover dat überhaupt mogelijk is vanuit het rechts conservatisme.
Prima verwoord.

Maar als ik het dus goed begrijp wil jij de homo snel goed zichtbaar maken (nichterige kleding/trans) terwijl je weet dat dit weer negatieve gevoelens oproept en de kans groter wordt dat je in elkaar gemept wordt.

Dus ondanks alles je zin er door heen rammen ondanks alle risico's en negatieve gevolens.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200484161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maar daar is het wel het ergste. Op de biblebelt na misschien.
Terwijl het zo'n 15 jaar geleden een van de meest progressieve steden was. In Amsterdam kon je gewoon hand in hand lopen met je partner, zonder dat iemand daar naar omkeek. Die situatie is drastisch veranderd.
Maar progressief is ook een vies woord aan het worden bij autochtone Nederlanders. Het wordt allemaal behoudener, conservatiever, preutser.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200484261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Prima verwoord.

Maar als ik het dus goed begrijp wil jij de homo snel goed zichtbaar maken (nichterige kleding/trans) terwijl je weet dat dit weer negatieve gevoelens oproept en de kans groter wordt dat je in elkaar gemept wordt.

Dus ondanks alles je zin er door heen rammen ondanks alle risico's en negatieve gevolens.
Ik vind dat we in een vrij land leven en dat iedereen de vrijheid heeft om te mogen zijn wie hij is.
Dus als ik op straat naast mijn partner loop, dat dat gewoon kan en dat ik niet standaard 1,5 m daar tussen houd omdat dat bijvoorbeeld bij jou negatieve gevoelens zou opwekken.
Verder ben ik benieuwd wat je verstaat onder nichterige kleding, hoe dat negatieve gevoelens kan opwekken en waarom een transvrouw kennelijk geen dameskleding mag dragen.

Ik hoorde gisteren nog een interview met een transvrouw op de radio, die door haar bekendheid als atleet ook bekend is als transgender, en daardoor regelmatig geïntimideerd wordt.
Zij moet zich dus maar minder zichtbaar maken kennelijk, want ze mag geen negatieve gevoelens opwekken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200484313
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 12:14 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dat homos stoppen zich met als flikkers te gedragen en terug slaan.
Een homo kan nog zo'n sterke kerel zijn, tegenover een hele groep Marokkaanse ratten ga je dan weinig beginnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200484329
Homohaat is zeer onwenselijk en fysiek geweld uit homohaat is walgelijk. Dat gezegd hebbende: Anti-discriminatie LHBTIQ+ is niet een objectieve club. Het is toch een beetje zoals uitgaan van de antisemitisme cijfers die komen vanuit het CIDI.
pi_200485277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik vind dat we in een vrij land leven en dat iedereen de vrijheid heeft om te mogen zijn wie hij is.
Dus als ik op straat naast mijn partner loop, dat dat gewoon kan en dat ik niet standaard 1,5 m daar tussen houd omdat dat bijvoorbeeld bij jou negatieve gevoelens zou opwekken.
Verder ben ik benieuwd wat je verstaat onder nichterige kleding, hoe dat negatieve gevoelens kan opwekken en waarom een transvrouw kennelijk geen dameskleding mag dragen.

Ik hoorde gisteren nog een interview met een transvrouw op de radio, die door haar bekendheid als atleet ook bekend is als transgender, en daardoor regelmatig geïntimideerd wordt.
Zij moet zich dus maar minder zichtbaar maken kennelijk, want ze mag geen negatieve gevoelens opwekken?
"Ik vind..."

Andere inwoners vinden....
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200485302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:27 schreef theunderdog het volgende:
Homohaat is zeer onwenselijk en fysiek geweld uit homohaat is walgelijk. Dat gezegd hebbende: Anti-discriminatie LHBTIQ+ is niet een objectieve club. Het is toch een beetje zoals uitgaan van de antisemitisme cijfers die komen vanuit het CIDI.
Waarom zou het geen objectieve club zijn om te bepalen uit welke hoek de homohaat komt? Hebben zij er een belang bij om allochtonen aan te wijzen? Hebben ze de interviews met slachtoffers gemanipuleerd of de slachtoffers bewust geselecteerd zodat er een vertekend beeld ontstaat? Heeft de politie die de bevindingen beaamd wel enige mate van objectiviteit of beticht je die nu ook van dubieuze motieven?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2021 12:27:38 ]
pi_200485317
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juli 2021 11:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Een homo kan nog zo'n sterke kerel zijn, tegenover een hele groep Marokkaanse ratten ga je dan weinig beginnen.
Take one for the team.

Zijn er nou meer homos of mocros in Amsterdam?
Vakman pur sang
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 12:34:46 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200485415
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 07:32 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Kortom: je durft helemaal niets, alleen iedereen te veroordelen met je belerende waffel, die wel iets durft te opperen.
Het type "internetheld" pur sang. :r :r :r
Wees er maar trots op.
Wat wordt er geopperd?

Plus: wel lef dat uitgerekend jij en je 'ach en wee de kinderen!'-gereutel wanneer het homoseksualiteit betreft anderen verwijt 'belerend' te zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200485457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:24 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

"Ik vind..."

Andere inwoners vinden....
Jij vraagt specifiek naar mijn standpunt.
Niet klagen als ik die vervolgens geef.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200485549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Volgens de Hongaren gaat dit te ver.

Moeten wij hun keuzes niet respecteren dan?
Nee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 12:47:46 #270
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200485552
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef HowardRoark het volgende:
Niemand heeft het over homo's die niet zichtbaar zouden moeten zijn. Daarnaast: de meeste migranten in Nederland stemmen links-en progressief. Dus dat deze rechts-en conservatief zouden zijn klopt niet.
Dat eerste: oh jawel hoor.

Verder: het is wel duidelijk dat voor een hoop rechtsige en conservatief-georiënteerde lieden de islam niet als ideologie wordt verworpen, maar wordt gezien als onwenselijke concurrentie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 22 juli 2021 @ 12:53:25 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200485619
Ik denk dat zowel dit eerste als het laatste voornamelijk jouw eigen bijzondere hersenkronkels betreft. Zoals aangehaald: het overgrote deel van de migranten stemt links-en progressief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 12:55:40 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200485644
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk dat zowel dit eerste als het laatste voornamelijk jouw eigen bijzondere hersenkronkels betreft. Zoals aangehaald: het overgrote deel van de migranten stemt links-en progressief.
Nee hoor, kunnen we o.a. in het Hongarije-topic gewoon teruglezen. Maar goed, dat je in je kruistocht tegen niet bestaande blauwharige woke SJW'ers hebt besloten om die bagger van je ideologische maatjes te negeren was al wel langer duidelijk...

Je moet wat, als je je eenmaal hebt vastgebeten in een roman ideologie
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200485658
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:27 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Take one for the team.

Zijn er nou meer homos of mocros in Amsterdam?
denk mocros
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_200485667
Minstens 11 jaar te laat. Heeft het nog zin om nog iets te gaan onderzoeken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200485821
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij vraagt specifiek naar mijn standpunt.
Niet klagen als ik die vervolgens geef.
Niet klagen als anderen daar niet mee eens zijn.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200485825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee.
Juist. Dit zegt genoeg.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200485854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat eerste: oh jawel hoor.

Verder: het is wel duidelijk dat voor een hoop rechtsige en conservatief-georiënteerde lieden de islam niet als ideologie wordt verworpen, maar wordt gezien als onwenselijke concurrentie.
Wederom een hersenkronkel wat als waarheid wordt verkondigd...
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
  donderdag 22 juli 2021 @ 13:11:16 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200485873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee hoor, kunnen we o.a. in het Hongarije-topic gewoon teruglezen. Maar goed, dat je in je kruistocht tegen niet bestaande blauwharige woke SJW'ers hebt besloten om die bagger van je ideologische maatjes te negeren was al wel langer duidelijk...

Je moet wat, als je je eenmaal hebt vastgebeten in een roman ideologie
Nee? Hihi, dat is apart dan ..

2002:
quote:
Uit het onderzoek komt naar voren dat Turkse kiezers PvdA stemmen, CDA en GroenLinks. Marokkanen stemmen in de eerste plaats GroenLinks, daarna PvdA. Ook Surinaamse en Antilliaanse kiezers hebben een sterke voorkeur voor de PvdA en GroenLinks. VVD, SP en de kleine christelijke partijen SGP, GPV en RPF trekken nauwelijks allochtone kiezers. Bron
2012:
quote:
De Nederlander met een migratie-achtergrond stemde in 2012 overwegend links. Het merendeel stemde op de PVDA (43%), SP (10%) en 9% op Groen Links. 19% stemde op D66 en 12% stemde op de VVD. Bron
2017:
quote:
Circa 20% van de Nederlander met een migratie-achtergrond geeft aan op De PVDA te gaan stemmen. Een even groot aantal geeft de voorkeur aan de beweging DENK. 12% Zegt op Groen Links te stemmen. Bron
Dat is me even vervelend Etto, blijkt het toch een stukje anders te liggen dan jij tracht te pretenderen, afgaande op twee a drie random users op FOK!. Het blijkt dus dat migranten sterk links-en progressief georiënteerd zijn en daardoor onderdeel uitmaken van jouw geliefde politieke vleugel. En dan kun je dit wel krampachtig proberen te ontkennen, en via een vreemde en niet kloppende analyse, deze groep clusteren met rechts-en conservatief (zodat je collectief kunt demoniseren), maar helaas sla je hier de plank weer eens flink mis.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 13:18:46 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200485972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:10 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Wederom een hersenkronkel wat als waarheid wordt verkondigd...
Wat, net als die weergaloze pedagogische verhandelingen van jou?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 13:22:22 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200486028
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee? Hihi, dat is apart dan ..

2002:
[..]

2012:
[..]

2017:
[..]

Dat is me even vervelend Etto, blijkt het toch een stukje anders te liggen dan jij tracht te pretenderen, afgaande op twee a drie random users op FOK!. Het blijkt dus dat migranten sterk links-en progressief georiënteerd zijn en daardoor onderdeel uitmaken van jouw geliefde politieke vleugel. En dan kun je dit wel krampachtig proberen te ontkennen, en via een vreemde en niet kloppende analyse, deze groep clusteren met rechts-en conservatief (zodat je collectief kunt demoniseren), maar helaas sla je hier de plank weer eens flink mis.
Dat migranten overwegend links stemmen is natuurlijk omdat rechtse partijen zich sterker profileren als nationalistisch en, in bepaalde hoeken, sterk anti-islamitisch.

Dat dat verder niets te maken heeft met of men de islam als ideologie verwerpt of ziet als concurrentie qua denkbeelden doet daar dus niets aan af.

Na zoveel romans gelezen te hebben - ook al zijn het broddelwerken - zou je toch denken dat begrijpend lezen onderhand wel een aangeleerde traite zou zijn.

PS: Collectief demoniseren... men moet voor de grap eens al je posts gaan ontleden; dan kunnen we zien hoe weinigzeggend ze zijn én er 9 van de 10 keer wel verwezen wordt naar 'linkse- en progressief georiënteerden'... De nick is veranderd, de bagger blijft hetzelfde.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200486126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:08 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Niet klagen als anderen daar niet mee eens zijn.
Wat je niet liet zien.
Maar dat ben ik wel van je gewend...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200486152
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:08 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Juist. Dit zegt genoeg.
Klopt, ik vind dat we daar best commentaar op mogen leveren, jij wilt dat kennelijk niet.
Alles moet in verborgenheid worden verhuld.

Beetje zoals in de ijzeren eeuw, maar die vergelijking vond je ook al niet leuk...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200486153
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juli 2021 12:53 schreef HowardRoark het volgende:
Ik denk dat zowel dit eerste als het laatste voornamelijk jouw eigen bijzondere hersenkronkels betreft. Zoals aangehaald: het overgrote deel van de migranten stemt links-en progressief.
Waarom toch steeds dat koppelteken na links- en rechts-?
pi_200486161
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:10 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Wederom een hersenkronkel wat als waarheid wordt verkondigd...
Nee, je voelt je aangesproken.
En dat is niet altijd leuk...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200486222
quote:
10s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee? Hihi, dat is apart dan ..

2002:
[..]

2012:
[..]

2017:
[..]

Dat is me even vervelend Etto, blijkt het toch een stukje anders te liggen dan jij tracht te pretenderen, afgaande op twee a drie random users op FOK!. Het blijkt dus dat migranten sterk links-en progressief georiënteerd zijn en daardoor onderdeel uitmaken van jouw geliefde politieke vleugel. En dan kun je dit wel krampachtig proberen te ontkennen, en via een vreemde en niet kloppende analyse, deze groep clusteren met rechts-en conservatief (zodat je collectief kunt demoniseren), maar helaas sla je hier de plank weer eens flink mis.
Nu begrijp ik wel je afkeer tegen links en progressief.
Want dat staat bij jou dus synoniem aan geweld tegen homo's.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200486239
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:30 schreef t-star het volgende:

[..]

Waarom toch steeds dat koppelteken na links- en rechts-?
Linksprogressief en progressief.

Blijkbaar heb je ook niet-links progressief.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_200486451
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat migranten overwegend links stemmen is natuurlijk omdat rechtse partijen zich sterker profileren als nationalistisch en, in bepaalde hoeken, sterk anti-islamitisch.

Dat dat verder niets te maken heeft met of men de islam als ideologie verwerpt of ziet als concurrentie qua denkbeelden doet daar dus niets aan af.

Na zoveel romans gelezen te hebben - ook al zijn het broddelwerken - zou je toch denken dat begrijpend lezen onderhand wel een aangeleerde traite zou zijn.

PS: Collectief demoniseren... men moet voor de grap eens al je posts gaan ontleden; dan kunnen we zien hoe weinigzeggend ze zijn én er 9 van de 10 keer wel verwezen wordt naar 'linkse- en progressief georiënteerden'... De nick is veranderd, de bagger blijft hetzelfde.
Kortom je gaat gigantisch op je bek en nog probeer je je eruit te redden... _O- _O-
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200486466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:28 schreef Wantie het volgende:

[..]

Wat je niet liet zien.
Maar dat ben ik wel van je gewend...
Geen touw aan vast te knopen meer... drugs maakt meer kapot dan je lief is... over en sluiten maar....
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
  Beste debater 2022 donderdag 22 juli 2021 @ 14:02:00 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_200486580
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:51 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Kortom je gaat gigantisch op je bek en nog probeer je je eruit te redden... _O- _O-
Ja, dat zal het zijn.

Wat ik vooral zie is hoe jij probeert nog uit de eigen spagaat te komen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_200487807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 14:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.

Wat ik vooral zie is hoe jij probeert nog uit de eigen spagaat te komen.
:W :W
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200487960
Wat ik vooral zie is dat twee mensen volledig overtuigd van hun eigen gelijk maar blijven doordrammen en per se het laatste woord willen hebben. Soms moet je gewoon concluderen dat een discussie klaar is. Alle standpunten en argumenten zijn uitgewisseld, niemand heeft de ander kunnen overtuigen, jammer dan. Het laatste woord hebben betekent niet per definitie dat je de discussie hebt gewonnen (of verloren wanneer je dat niet hebt...) of dat je wel of geen gelijk hebt...
pi_200490795
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Geen touw aan vast te knopen meer... drugs maakt meer kapot dan je lief is... over en sluiten maar....
Ja, snap wel dat je daar niet mee om weet te gaan.
Wees gewoon rechtdoorzee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 23 juli 2021 @ 05:57:30 #293
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200496760
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juli 2021 19:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ja, snap wel dat je daar niet mee om weet te gaan.
Wees gewoon rechtdoorzee.
Recht door zee.
Ok. Kom maar met een oplossing voor de homo haat in Amsterdam.
Jij bent de specialist.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200496772
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 05:57 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Recht door zee.
Ok. Kom maar met een oplossing voor de homo haat in Amsterdam.
Jij bent de specialist.
Ik heb je eerder een uitgebreid antwoord gegeven, maar toen ben je gestopt met lezen na de woorden 'ik vind'....
Dus dat is zonde van mijn tijd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 23 juli 2021 @ 06:03:58 #295
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200496778
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 06:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ik heb je eerder een uitgebreid antwoord gegeven, maar toen ben je gestopt met lezen na de woorden 'ik vind'....
Dus dat is zonde van mijn tijd.
Dat was voor Hongarije.
Kom nu eens met wat CONCREETS voor Amsterdam.
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200496821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 06:03 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Dat was voor Hongarije.
Kom nu eens met wat CONCREETS voor Amsterdam.
Dit was de volledige zin:

Ik vind dat we in een vrij land leven en dat iedereen de vrijheid heeft om te mogen zijn wie hij is.

Dat gaat niet om Hongarije.
Ik woon in Nederland. Mijn tekst ging over Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 23 juli 2021 @ 06:32:24 #297
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200496834
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 06:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dit was de volledige zin:

Ik vind dat we in een vrij land leven en dat iedereen de vrijheid heeft om te mogen zijn wie hij is.

Dat gaat niet om Hongarije.
Ik woon in Nederland. Mijn tekst ging over Nederland.
Oplossingen aub. Geen heen en weer gedraai!
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200496857
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 06:32 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Oplossingen aub. Geen heen en weer gedraai!
Nutteloos, je leest toch alleen de eerste twee woorden, of je draait mijn reactie gewoon om.

En je kunt ook zelf met oplossingen komen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 23 juli 2021 @ 07:29:32 #299
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200497051
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 06:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nutteloos, je leest toch alleen de eerste twee woorden, of je draait mijn reactie gewoon om.

En je kunt ook zelf met oplossingen komen...
Ok.
Oplossingen:
1) opzettelijk geweld tegen homo's/transgenders etc (of het nu religieus getint is of niet) moeten zwaar beboet worden+ vergoeding aan slachtoffer.
2) Kan je je hierna nog steeds niet verenigen met de wetten en waarden van de NL maatschappij, en je pleegt wederom geweld, en je hebt 2 paspoorten: NL paspoort afpakken en uitzetten.
Heb je alleen een NL paspoort: ga maar een jaartje of 2 in de gevangenis hangen.

Zoiets?
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200497210
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 07:29 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Ok.
Oplossingen:
1) opzettelijk geweld tegen homo's/transgenders etc (of het nu religieus getint is of niet) moeten zwaar beboet worden+ vergoeding aan slachtoffer.
2) Kan je je hierna nog steeds niet verenigen met de wetten en waarden van de NL maatschappij, en je pleegt wederom geweld, en je hebt 2 paspoorten: NL paspoort afpakken en uitzetten.
Heb je alleen een NL paspoort: ga maar een jaartje of 2 in de gevangenis hangen.

Zoiets?
Land uitzetten bij dubbel paspoort zorgt voor rechtsongelijkheid.
Verder zie ik geen of amper verschil met de huidige wetgeving. En het zijn maatregelen achteraf.
Je moet juist maatregelen nemen die preventief werken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')