abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 21 juli 2021 @ 10:54:34 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_200468310
quote:
7s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef Yesse het volgende:

[..]

Klopt hoor. Het probleem is tegenwoordig steeds meer verdeeld achter betaalmuren gezet is. Als je bijv. kunt genieten van verschillende soorten sporten heb je straks wellicht 15 diensten nodig om te kunnen volgen wat je vroeger met een TV abonnement volgde. Zo ook bij de huidige serie/film wereld. Er komen steeds meer spelers bij. Ik heb zelf al 3 streamingdiensten. Al hebben streamingdiensten er ook voor gezorgd dat series tegenwoordig over het algemeen een hogere kwaliteit hebben volgens mij.

De streamingdiensten hebben ervoor gezorgd dat ik geen dingen meer download (ook niet wat ik niet kan kijken) maar het begint wel behoorlijk op te lopen en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die nu denken: ik ga gewoon weer downloaden/illegaal streamen.
[..]

Wat vervelend ;( Heel veel sterkte, ook voor je moeder en opa.
Vooral de versplintering is onhandig. Met drie diensten betaal je drie keer zoveel, maar je kijkt niet drie keer zoveel natuurlijk.

Het grote probleem: geld. Streamingdiensten willen marktaandeel veroveren, willen daarom zeker weten dat ze iets uit te zenden hebben dat veel kijkers trekt en waarover mensen meteen mee willen kunnen praten (sport) en bieden daarom veel geld. Verkopende partij (sportbond of iets anders) vindt dat extra geld wel prettig en zegt ja. Vervolgens zien andere sporten dat ze wellicht meer geld binnen kunnen harken dan ze tot nu toe gedaan hebben, verhogen hun prijzen en dan is het een stuk moeilijker in het budget van een omroep te krijgen, waarna de streamers weer een sport aan hun abonnement kunnen toevoegen. Maar hey, nu ze meer geld uitgegeven hebben moeten ook wel de abonnementskosten omhoog om het weer terug te verdienen...
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 21 juli 2021 @ 10:56:15 #177
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200468336
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Momo het volgende:
Met mijn oma gaat het trouwens niet echt goed. -O- Ze heeft dementie en vooral last van persoonlijkheidsverandering. De laatste tijd gooit ze echt met dingen, en ze heeft de thuishulp meerdere keren geslagen en ook mijn opa en moeder, en schijnbaar ook een klein kind "aangereden" met de rollator eergisteren toen die op de stoep in de weg stond. Overleg of ze eventueel naar een tehuis moet, maar dan moeten opa en oma uit elkaar.
Wat een nare ziekte is het ook ;(

Hoe zwaar ook, een tehuis kan een veilige omgeving bieden voor je oma.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:04:41 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200468465
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:54 schreef H_T het volgende:

[..]

Vooral de versplintering is onhandig. Met drie diensten betaal je drie keer zoveel, maar je kijkt niet drie keer zoveel natuurlijk.

Het grote probleem: geld. Streamingdiensten willen marktaandeel veroveren, willen daarom zeker weten dat ze iets uit te zenden hebben dat veel kijkers trekt en waarover mensen meteen mee willen kunnen praten (sport) en bieden daarom veel geld. Verkopende partij (sportbond of iets anders) vindt dat extra geld wel prettig en zegt ja. Vervolgens zien andere sporten dat ze wellicht meer geld binnen kunnen harken dan ze tot nu toe gedaan hebben, verhogen hun prijzen en dan is het een stuk moeilijker in het budget van een omroep te krijgen, waarna de streamers weer een sport aan hun abonnement kunnen toevoegen. Maar hey, nu ze meer geld uitgegeven hebben moeten ook wel de abonnementskosten omhoog om het weer terug te verdienen...
Voor de sportbonden is het goed nieuws voor de consument is het sle chter. Tenzij het sporten zijn die nu al nauwelijks worden uitgezonden, kan het voor de toeschouwer ook prettig zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:05:49 #179
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200468482
twitter


Henk & Ria maken een uitje :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:09:03 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200468531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
[ twitter ]

Henk & Ria maken een uitje :')
Weinig 1,5 meter afstand weer. :{

Of hoeft dat niet meer?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_200468569
Sterkte Momo! Wat vervelend.

quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik trouwens op https://www.sportuitslage(...)lagen-eprd96838.html kijk, zie ik bij het damesvoetbal poules E en F. Waar zijn poules A t/m D? :?
Poules A t/m D zijn voor het mannenvoetbal, poules E, F en G voor het vrouwenvoetbal.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:15:35 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_200468626
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Sterkte Momo! Wat vervelend.
[..]

Poules A t/m D zijn voor het mannenvoetbal, poules E, F en G voor het vrouwenvoetbal.
Dat vind ik gek. Het zijn twee verschillende onderdelen. Het is niet alsnog A t/m D tegen E t/m G moeten gaan spelen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:15:55 #183
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200468631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef BillDauterive het volgende:
Sterkte Momo! Wat vervelend.
[..]

Poules A t/m D zijn voor het mannenvoetbal, poules E, F en G voor het vrouwenvoetbal.
Krijg je dan ook een gemixte (8e/halve) finale?

;)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:17:01 #184
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200468645
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:15 schreef Yesse het volgende:

[..]

Krijg je dan ook een gemixte (8e/halve) finale?

;)
In be4 grapjes over gemengd douchen ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:19:01 #185
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200468667
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Weinig 1,5 meter afstand weer. :{

Of hoeft dat niet meer?
Nou inderdaad, moet wel. Maar helaas houdt niet iedereen zich daaraan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:20:57 #186
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200468699
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:53 schreef Momo het volgende:

[..]

Dankje.
Het is lastig, soms gaat het best ok, maar als ze gefrustreerd is eenmaal lijken er geen grenzen meer te zijn in gedrag. Net als een peuter bijna... En ze kan snel boos worden als bijvoorbeeld iemand het verkeerde theekopje pakt of de handdoeken niet goed opvouwt of dus iemand in de weg staat als ze aan het lopen is.
Herkenbaar.
En het zijn de goede momenten die het ook extra moeilijk maken om zo'n beslissing te nemen, maar het is sowieso een goed idee om al een beeld te krijgen van de mogelijkheden in tehuizen in de buurt (ook of er wachtlijsten zijn en zo).
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200468800
Sterkte @Momo :* wat een rot ziekte is het toch ook
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:37:47 #188
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_200468992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Momo het volgende:
Met mijn oma gaat het trouwens niet echt goed. -O- Ze heeft dementie en vooral last van persoonlijkheidsverandering. De laatste tijd gooit ze echt met dingen, en ze heeft de thuishulp meerdere keren geslagen en ook mijn opa en moeder, en schijnbaar ook een klein kind "aangereden" met de rollator eergisteren toen die op de stoep in de weg stond. Overleg of ze eventueel naar een tehuis moet, maar dan moeten opa en oma uit elkaar.
Wat sneu is dat. Mijn oma werd ook dement, maar gelukkig pas nadat mijn opa al overleden was. Mijn oma had ook agressieve momenten (dat ze dreigde om iemand die volgens haar een ei van haar gestolen had met haar vuisten te bewerken :') ) maar er waren gelukkig ook nog heel mooie momenten.
Wat wij merkten is dat ze in het tehuis wel heel goed op haar plek was. De verpleegsters waren zó lief! Ze weten daar precies hoe ze het leven zo aangenaam mogelijk kunnen maken voor dementerenden.
Het zal zeker in het begin wel moeilijk zijn om opa en oma "uit elkaar" te halen maar eerlijk gezegd denk ik wel dat het de beste oplossing zal zijn. Dementerenden zijn zo onvoorspelbaar.
Sterkte ermee.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 21 juli 2021 @ 11:55:11 #189
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_200469282
Staan de USA voetbal dames met een compleet ander team op het veld of zo? Ik meende dat ze erg goed waren, maar het lijkt nu toch niet lekker te lopen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_200469325
quote:
11s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Staan de USA voetbal dames met een compleet ander team op het veld of zo? Ik meende dat ze erg goed waren, maar het lijkt nu toch niet lekker te lopen.
Zul je zien dat ze straks derde worden in de poule en ze tegen Nederland moeten. Dan kunnen ze het ineens wél :)
pi_200469346
Even kijken hoeveel herhaling enzo de NOS gaat uitzenden, anders koop ik denk ik ook een maandje die extra streams.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:03:11 #192
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:59 schreef Em31 het volgende:
Even kijken hoeveel herhaling enzo de NOS gaat uitzenden, anders koop ik denk ik ook een maandje die extra streams.
Het ligt er een beetje aan wat je wil zien. Maar echt veel te kunnen zien moet je wel aan de Eurosport Player/Discovery Plus.

De NOS heeft nu geen losse streams meer. Zenden ze het niet uit op NPO1, dan kun je het niet zien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:04:22 #193
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_200469436
quote:
11s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Staan de USA voetbal dames met een compleet ander team op het veld of zo? Ik meende dat ze erg goed waren, maar het lijkt nu toch niet lekker te lopen.
Ik zit me ook al te verbazen ja, 3-0 zelfs. Morgan stond ook gewoon op het veld. En Rapinoe, hoewel als wisselspeler.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:05:26 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469459
quote:
11s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Staan de USA voetbal dames met een compleet ander team op het veld of zo? Ik meende dat ze erg goed waren, maar het lijkt nu toch niet lekker te lopen.
Nee hun selectie is gewoon op volle oorlogs sterkte. Maar tegen Zweden hadden ze het bij afgelopen WK ook al moeilijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:06:28 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469475
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zit me ook al te verbazen ja, 3-0 zelfs. Morgan stond ook gewoon op het veld. En Rapinoe, hoewel als wisselspeler.
Rapinoe is dan meestal wel beter dan Morgan, dus dat scheelt wel.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:06:29 #196
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200469476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Momo het volgende:
Met mijn oma gaat het trouwens niet echt goed. -O- Ze heeft dementie en vooral last van persoonlijkheidsverandering. De laatste tijd gooit ze echt met dingen, en ze heeft de thuishulp meerdere keren geslagen en ook mijn opa en moeder, en schijnbaar ook een klein kind "aangereden" met de rollator eergisteren toen die op de stoep in de weg stond. Overleg of ze eventueel naar een tehuis moet, maar dan moeten opa en oma uit elkaar.
Dat is echt heel naar en als je grootouders uit elkaar moeten zelfs nog naarder voor hen.
Maar het klinkt ook niet alsof dit nog een houdbare situatie is. -O- -O-

Sterkte! :*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_200469495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zit me ook al te verbazen ja, 3-0 zelfs. Morgan stond ook gewoon op het veld. En Rapinoe, hoewel als wisselspeler.
Dat zijn de twee grootste namen, maar niet per se de beste speelsters.

Ik denk dat Zweden ze gewoon tactisch de baas is. Wiegman heeft geen idee wat ze tegen Amerika moet doen (die speelt eigenlijk altijd hetzelfde), de Zweedse bondscoach blijkbaar wel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:10:00 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:53 schreef Momo het volgende:

[..]

Dankje.
Het is lastig, soms gaat het best ok, maar als ze gefrustreerd is eenmaal lijken er geen grenzen meer te zijn in gedrag. Net als een peuter bijna... En ze kan snel boos worden als bijvoorbeeld iemand het verkeerde theekopje pakt of de handdoeken niet goed opvouwt of dus iemand in de weg staat als ze aan het lopen is.
Sterkte Mono. Het is altijd al een zware ziekte. Waarbij het per persoon heel erg verschilt hoe die erop reageert. Bij de een vooral veel recente dingen vergeten en steeds meer terug gaan naar de kindertijd. Bij de ander een complete persokonsverandering zoals jouw oma :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:13:27 #199
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 12:08 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat zijn de twee grootste namen, maar niet per se de beste speelsters.

Ik denk dat Zweden ze gewoon tactisch de baas is. Wiegman heeft geen idee wat ze tegen Amerika moet doen (die speelt eigenlijk altijd hetzelfde), de Zweedse bondscoach blijkbaar wel.
Klopt het middenveld is vooral waar de klasse van de VS zit. Voorin ook heel goed, maar Morgan is nogal wisselvallig. Eigenlijk is Press vaak beter.

Wiegman past tegen de VS steeds teveel om aan i.p.v. de eigen kracht uit te gaan. Natuurlijk moet je niet te naïef zijn, maar niet te ver doorslaan.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 21 juli 2021 @ 12:14:30 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_200469581
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juli 2021 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Weinig 1,5 meter afstand weer. :{

Of hoeft dat niet meer?
Het is geen 1,5 meter. Maar op zich lopen de mensen ook weer niet heel dicht op elkaar.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')