abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200446122
Halloe,

Ik ben aan mijn tweede besmetting en deze verloopt heel anders dan de eerste.

Flink ziek ditdat, maar net zakte ik tot twee keer toe door mijn benen (zonder duizeligheid) en nu voelt het of ik morfine op heb qua lopen. Heb vroeger eens mijn evenwicht een paar dagen verloren na 10 uur lang in een springkussen gebivakkeerd te hebben en dit kwam erbij in de buurt.

Het evenwichtsorgaan zit in het oor dus heel gek is dit niet, daar ik vooral in m’n hoofd last heb (druk in m’n sinussen en eigenlijk hele hoofd, plop-oren, zere ogen, neusslijmvlies om en om opgezet. Goede verkoudheid dus. Qua keel en hoesten al een heel stuk minder en koorts is gezakt).

Het is een beetje als grabbelen en bingo spelen qua symptomen. Ieder rondje is anders. :') :s)

Onaangekondigd door je benen zakken is wel wat vervelend zonder hoekbeschermers aan je tafels. _O-

Meer mensen last van gehad? Ik vind er niet zoveel over op omvallende Wuhanezen na. En met de snelheid dat symptomen bij mij komen en gaan ga ik niet nu de hap bellen.
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 21:18:28 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200446445
Heb je misschien een oorontsteking opgelopen erbij? Daar kun je duizelig van worden. Heb ik een paar jaar terug ook, toen in combinatie met gewoon ziek zijn, ook dus met duizeligheid. Ik had niet eens echt pijn aan het oor, wel irritatie en het idee dat ik niet zo goed kon horen aan 1 oor.
pi_200446449
Ik zou zeggen, houd per dag een logboek bij qua ziektebeeld en geef dat per week door aan de GGD.
Misschien kunnen ze er wat mee, op langere termijn. Aangezien je de instanties niet om de haverklap wilt inschakelen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_200446521
Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst.
pi_200446837
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:23 schreef An_0_Niem het volgende:
Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst.
Dat is lief van je, dankjewel. 🥰

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:18 schreef Momo het volgende:
Heb je misschien een oorontsteking opgelopen erbij? Daar kun je duizelig van worden. Heb ik een paar jaar terug ook, toen in combinatie met gewoon ziek zijn, ook dus met duizeligheid. Ik had niet eens echt pijn aan het oor, wel irritatie en het idee dat ik niet zo goed kon horen aan 1 oor.
Niet dat ik weet of voel. Alleen druk in m’n hoofd, geen pijn oid, maar zou een goede kunnen zijn!

Duizeligheid ontbreekt echter totaal. M’n tenen zijn inmiddels wel doof met oppervlakte contact (dieper drukken geeft wel gevoel). Zal wel ik ga lekker serie kijken en kijk morgen wel of ik uit bed lazer of loop. _O-

Rare ziekte dit. :')

quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 21:18 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zou zeggen, houd per dag een logboek bij qua ziektebeeld en geef dat per week door aan de GGD.
Misschien kunnen ze er wat mee, op langere termijn. Aangezien je de instanties niet om de haverklap wilt inschakelen.
Dat is wel een goede. Ben eigenlijk niet van plan wekenlang ziek te blijven. :D Over drie dagen staat het uitzieken ingepland en dan zaterdag weer naar buiten. _O- Ben pas 30.
pi_200450608
@Azula

Ik zou met dit soort klachten toch even de huisarts bellen voor de zekerheid.

Het kan niets zijn, maar neem geen risico zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')