abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:25:14 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200507325
twitter


Opvallend genoeg ging het bericht van een nieuwe besmetting vanmiddag al rond. De Nederlandse journalist Hans Vos, die deels in Japan woont, meldde op Twitter al dat er opnieuw een Nederlandse atleet positief had getest. NOC*NSF meldde op dat moment ‘van niets te weten’. Later in de Nederlandse ochtend zei oud-roeier Jan Wienesse op Radio 1 dat er ‘een paar’ roeiers positief hadden getest, maar dat dat nieuws werd stilgehouden.

Om kwart voor 1 in de Japanse nacht kwam dan alsnog het persbericht van de sportkoepel. ,,Het was eerder nog geen bevestigde besmetting”, zegt een woordvoerder van NOC*NSF. ,,We treden pas naar buiten als na de twee analyses van de speekseltest ook de de derde PCR-test positief is. Dat is een uur voor het persbericht pas gebeurd. Maar het is uitermate vreemd dat iemand in Nederland dat al eerder kon melden.”
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200507387
Als er een paar roeiers besmet zijn, dan kunnen we morgen nieuwe namen uit die hoek verwachten. Want Florijn is op dit moment de enige besmette roeier.

Daar gaan de medailles voor Team NL ... (hoop zo dat het meevalt en dat de uitspraak van Jan Wienesse niet klopt)
pi_200507430
Ze hadden dit nooit door moeten laten gaan, of alleen gevaccineerden toestaan en geen uitsluitingen voor besmette atleten, wat een farce gaat dit worden
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:32:28 #279
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200507440
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Maar iedereen is toch negatief getest voor ze het vliegtuig ingaan? Had het wel logisch gevonden om de sporters echt helemaal apart te zetten, maar ook dan is het niet altijd te voorkomen..

Misschien was 1 van de sporters zelf wel de bron.
Zo'n reistest mocht best oud zijn toch? In ieder geval genoeg tijd om een besmetting op te lopen in de tussentijd. En dan heb je ook nog de kans op valsnegatieven.
pi_200507490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo'n reistest mocht best oud zijn toch? In ieder geval genoeg tijd om een besmetting op te lopen in de tussentijd. En dan heb je ook nog de kans op valsnegatieven.
Volgens mij las ik dat ze 5 keer getest moesten worden voor ze het vliegtuig in konden, maar geen idee of dat voor de rest van de passagiers ook zo was.
pi_200507566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:29 schreef Riofan83 het volgende:
Als er een paar roeiers besmet zijn, dan kunnen we morgen nieuwe namen uit die hoek verwachten. Want Florijn is op dit moment de enige besmette roeier.

Daar gaan de medailles voor Team NL ... (hoop zo dat het meevalt en dat de uitspraak van Jan Wienesse niet klopt)
Zou bizar zijn als ze weten dat iemand positief getest is, maar ze nog wachten met bekend maken..

Al kan het zijn dat ze eerst hebben gewacht op bevestiging met een 2e test en ze die bij Florijn al hebben gedaan omdat hij morgen weer moest?
pi_200507626
Ook slecht geregeld van de KLM. Die sporters zitten al 1,5 jaar in een bubbel en zijn meerdere keren getest voor vertrek. Dan arriveren ze aan boord en komen ze naast Tante Truus te zitten die het vliegtuig inkomt met een 3 dagen oude coronatest. :|W
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 19:48:58 #283
408813 crew  trein2000
pi_200507638
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:42 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Zou bizar zijn als ze weten dat iemand positief getest is, maar ze nog wachten met bekend maken..

Al kan het zijn dat ze eerst hebben gewacht op bevestiging met een 2e test en ze die bij Florijn al hebben gedaan omdat hij morgen weer moest?
Je bent pas positief als je drie keer positief bent getest. Je speekselmonster twee keer en daarna een PCR.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 23 juli 2021 @ 19:49:22 #284
408813 crew  trein2000
pi_200507643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:48 schreef Jojoke het volgende:
Ook slecht geregeld van de KLM. Die sporters zitten al 1,5 jaar in een bubbel en zijn meerdere keren getest voor vertrek. Dan arriveren ze aan boord en komen ze naast Tante Truus te zitten die het vliegtuig inkomt met een 3 dagen oude coronatest. :|W
Onbegrijpelijk zelfs.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:49:46 #285
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_200507648
Ik zou maar een heatmap maken zodat je weet wie er naast de positief geteste sporters zat en waar in het vliegtuig ze zaten. Bij elkaar of verspreid?

Maar je kan ook je kop in het zand steken en heel hard, kan gebeuren roepen.

En met al die KLM kisten die stilstaan had je best wat vluchten voor sporters kunnen regelen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_200507662
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:48 schreef Jojoke het volgende:
Ook slecht geregeld van de KLM. Die sporters zitten al 1,5 jaar in een bubbel en zijn meerdere keren getest voor vertrek. Dan arriveren ze aan boord en komen ze naast Tante Truus te zitten die het vliegtuig inkomt met een 3 dagen oude coronatest. :|W
Dat is wel heel slecht geregeld en dom.

Wordt dat verteld in die podcast? Geen zin om een uur te luisteren.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_200507674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:48 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Je bent pas positief als je drie keer positief bent getest. Je speekselmonster twee keer en daarna een PCR.
Ok, maar als iemand positief test, wordt er meteen een PCR-test gedaan, denk ik? Of kan dat bij de 1 langer duren dan bij de ander? Zou het in ieder geval raar vinden als meerdere roeiers positief getest zijn, maar ze enkel die van Florijn naar buiten brengen
  vrijdag 23 juli 2021 @ 19:52:10 #288
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200507675
NOC*NSF goden _O_ KLM goden _O_

Wat een amateurisme zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200507684
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:49 schreef PirE het volgende:
Ik zou maar een heatmap maken zodat je weet wie er naast de positief geteste sporters zat en waar in het vliegtuig ze zaten. Bij elkaar of verspreid?

Maar je kan ook je kop in het zand steken en heel hard, kan gebeuren roepen.

En met al die KLM kisten die stilstaan had je best wat vluchten voor sporters kunnen regelen.
Die skateboardster en taekwondoka zaten sowieso ver uit elkaar, werd gezegd
pi_200507707
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:50 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat is wel heel slecht geregeld en dom.

Wordt dat verteld in die podcast? Geen zin om een uur te luisteren.
In de podcast wordt beschreven hoe de sporters apart werden gehouden tijdens het inchecken, maar dat de sporters in het vliegtuig tussen het gewone volk zat.
pi_200507748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ok, maar als iemand positief test, wordt er meteen een PCR-test gedaan, denk ik? Of kan dat bij de 1 langer duren dan bij de ander? Zou het in ieder geval raar vinden als meerdere roeiers positief getest zijn, maar ze enkel die van Florijn naar buiten brengen
Deze man wist dus 9 uur geleden al dat er een Nederlander bij die 3 positieve atleten van vandaag zat. Als er meer roeiers zijn moeten ze daar later achter zijn gekomen.
twitter
pi_200507830
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Deze man wist dus 9 uur geleden al dat er een Nederlander bij die 3 positieve atleten van vandaag zat. Als er meer roeiers zijn moeten ze daar later achter zijn gekomen.
[ twitter ]
Ok, dat “meerdere roeiers” komt uit dat AD-artikel, hopelijk is het er maar eentje dan.
pi_200508327
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:17 schreef Szura het volgende:
Waarom zijn ‘gewone’ reizigers niet lekker uit dat vliegtuig geweerd of heeft TeamNL niet een vlucht voor zichzelf gereserveerd? Die normale reizigers zullen vast niet zo vaak en goed vooraf getest zijn als de sporters.
Onbegrijpelijk ja, vooral ook het feit dat sporters kriskras verspreid zaten lijkt me wel een blunder...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200508562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:17 schreef Marcoss het volgende:
Maar iedereen is toch negatief getest voor ze het vliegtuig ingaan? Had het wel logisch gevonden om de sporters echt helemaal apart te zetten, maar ook dan is het niet altijd te voorkomen..

Misschien was 1 van de sporters zelf wel de bron.
Ik heb vandaag aan den lijve ondervonden dat voor mijn vlucht naar Kopenhagen niemand om een negatieve testuitslag heeft gevraagd bij het boarden, ik was stomverbaasd... Als dat exemplarisch is voor meerdere vluchten waarbij reguliere reizigers aan boord gaan snap ik wel dat het een potentile clusterfuck is
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200509047
De zus van Finn Florijn is Karolien Florijn. Zij start vannacht in de (voor goud) zeer kansrijke dames vier zonder. Kan me best voorstellen dat zij veel met haar broertje op is getrokken de laatste dagen. Zal geen ontspannen nachtje worden, k voor dat team niet.
pi_200509104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:35 schreef Riofan83 het volgende:
De zus van Finn Florijn is Karolien Florijn. Zij start vannacht in de (voor goud) zeer kansrijke dames vier zonder. Kan me best voorstellen dat zij veel met haar broertje op is getrokken de laatste dagen. Zal geen ontspannen nachtje worden, k voor dat team niet.
-O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200509195
Weet niet of ze echt zoveel contact hebben met elkaar eigenlijk. Sowieso zullen er wel voorzorgsmaatregelen zijn om besmettingen te voorkomen, zeker na de vliegreis.

Maar het blijft afwachten.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:45:04 #298
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200509217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:35 schreef Riofan83 het volgende:
De zus van Finn Florijn is Karolien Florijn. Zij start vannacht in de (voor goud) zeer kansrijke dames vier zonder. Kan me best voorstellen dat zij veel met haar broertje op is getrokken de laatste dagen. Zal geen ontspannen nachtje worden, k voor dat team niet.
Gewoon even wat dagen niet laten testen.
pi_200509244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Gewoon even wat dagen niet laten testen.
Was het maar zo'n feest, elke dag toch? -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 23 juli 2021 @ 21:47:25 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200509251
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 21:35 schreef Riofan83 het volgende:
De zus van Finn Florijn is Karolien Florijn. Zij start vannacht in de (voor goud) zeer kansrijke dames vier zonder. Kan me best voorstellen dat zij veel met haar broertje op is getrokken de laatste dagen. Zal geen ontspannen nachtje worden, k voor dat team niet.
Als je een echte topsporter bent, ga je toch niet in nauw contact met anderen staan? Ook al is het je broertje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')