abonnement Unibet Coolblue
pi_200455231
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In de extreem zwart witte wereld waar jullie in verkeren vind ik het niet gek dat jij deze conclusie trekt.
correctie ... het is hun oranje-witte wereld

hey orange man ORANJE ... zou zowaar leider van NL kunnen zijn ... toepasselijk :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:10:45 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200455237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 13:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In de VS wel, denk dat ze in Nederland bij de VVD of misschien D66 zou horen.
Het is dan ook een politieke partij in de VS en niet in Nederland. Een Nederlandse (dan wel Europese) politieke lens erbij halen om Amerikaanse politieke partijen te bekijken wordt altijd gedaan met bepaalde bijbedoelingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200455263
Ik ben benieuwd hoe de gemiddelde Amerikaan tegen het beleid aankijkt. Inflatie loopt de spuigaten uit, ronduit racistisch beleid word er voorgesteld en word gelukkig ook afgeschoten door de rechtbank.
De zuidelijke grens is een grote puinhoop met een hoop criminaliteit tot gevolg.
Maar we zijn wel af van die Trump met zijn gemene tweets. Nu hebben we een seniele oude man die niet eens een spontane vraag kan beantwoorden. #Winning.
pi_200455350
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hiddema heeft Rost van Tonningen meermaals verdedigd, ik heb hem daar nooit voor veroordeeld. Ik ben een voorstander van een rechtsstaat, jij blijkbaar niet. Jammer, hoor.

Ook wel zielig dat je gelijk weer op de man gaat spelen.
Maar je vind het blijkbaar geen probleem dat een politicus mensen die opgepakt zijn voor rellen en andere vormen van geweld vrij probeert te krijgen in naam van social justice?
pi_200455356
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het is dan ook een politieke partij in de VS en niet in Nederland. Een Nederlandse (dan wel Europese) politieke lens erbij halen om Amerikaanse politieke partijen te bekijken wordt altijd gedaan met bepaalde bijbedoelingen.
Ja, de bijbedoeling van het duiden van iemands politieke kleur, wat veel genuanceerder is dan dat het lijkt als je slechts een tweepartijenstelsel hebt en ook veel genuanceerder dan het "standaard" model met twee assen.

Ze is dus zoals ik het zie een vrij standaard liberaal zoals je ook veel ziet bij de VVD en D66. AOC zou ik eerder verwachten bij GroenLinks ofzo, Sanders PvdA of SP, Obama wellicht CU? Trump FVD? Pence SGP?
pi_200455394
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
Ook wel zielig dat je gelijk weer op de man gaat spelen.
Hey dat is hier wel standaard in dit topic man ... 8)7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:23:44 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200455447
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar je vind het blijkbaar geen probleem dat een politicus mensen die opgepakt zijn voor rellen en andere vormen van geweld vrij probeert te krijgen in naam van social justice?
Zoek eens op wat de basis is van de Amerikaanse rechtsstaat en het recht van iedere verdachte om bijgestaan te worden door een advocaat. Dat geldt voor mensen opgepakt bij BLM rellen en voor mensen opgepakt omdat ze het Capitool bestormden.

Als je daar moeite mee hebt dan trek ik de conclusie dat je een tegenstander bent van een rechtsstaat.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:24:17 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200455452
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:20 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Hey dat is hier wel standaard in dit topic man ... 8)7
Dat is dan een probleem want dat is tegen de policy op FOK!. BNW valt nog steeds onder de policy.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200455507
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

Dat is dan een probleem want dat is tegen de policy op FOK!. BNW valt nog steeds onder de policy.
Tja jij de man met de full Fok! account mag dan wel es melding doen zeker ?

Challenge : zoek 3 posts van @illusions waar hij niet op de man speelt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200455561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zoek eens op wat de basis is van de Amerikaanse rechtsstaat en het recht van iedere verdachte om bijgestaan te worden door een advocaat. Dat geldt voor mensen opgepakt bij BLM rellen en voor mensen opgepakt omdat ze het Capitool bestormden.

Als je daar moeite mee hebt dan trek ik de conclusie dat je een tegenstander bent van een rechtsstaat.
Je verschuilt je nu achter de wet. De beelden waren duidelijk er waren rellen met miljoenen dollars aan schade tot gevolg. De politie heeft relschoppers opgepakt en Harris tweet doodleuk een crowdfund initiatief om dat soort figuren op vrije voeten te krijgen. Nogmaals ze verdedigt willens en wetens criminelen die het privé bezit van mensen die netjes belasting betalen vernielen. Jij vind dat niet moreel verwerpelijk ondanks het feit dat ze binnen de wet opereert?
pi_200455603
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Tja jij de man met de full Fok! account mag dan wel es melding doen zeker ?

Challenge : zoek 3 posts van @:illusions waar hij niet op de man speelt
Ik neem dat soort aantijgingen allang niet meer serieus. Ik ben al vergeleken met nazis, alt right figuren, massa moordenaars, dictators etc etc. Gek genoeg word daar nooit op ingegrepen.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:33:42 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200455638
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je verschuilt je nu achter de wet. De beelden waren duidelijk er waren rellen met miljoenen dollars aan schade tot gevolg. De politie heeft relschoppers opgepakt en Harris tweet doodleuk een crowdfund initiatief om dat soort figuren op vrije voeten te krijgen. Nogmaals ze verdedigt willens en wetens criminelen die het privé bezit van mensen die netjes belasting betalen vernielen. Jij vind dat niet moreel verwerpelijk ondanks het feit dat ze binnen de wet opereert?
Je zegt nu gewoon letterlijk dat je tegen de beginselen van een rechtsstaat bent. Dat vind ik eigenlijk best eng.

Ik verschuil mij nergens achter, het IS de wet en als je advocaat bent dan is het jouw taak om mensen die verdacht zijn te verdedigen. Of dat nu Dylan Root, Donald Trump of Ted Bundy is of een BLM relschopper. En die hebben daar allemaal evenveel recht op.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200455688
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
Je zegt nu gewoon letterlijk dat je tegen de beginselen van een rechtsstaat bent. Dat vind ik eigenlijk best eng.

Projectie.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:38:28 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200455723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je zegt nu gewoon letterlijk dat je tegen de beginselen van een rechtsstaat bent. Dat vind ik eigenlijk best eng.

Ik verschuil mij nergens achter, het IS de wet en als je advocaat bent dan is het jouw taak om mensen die verdacht zijn te verdedigen. Of dat nu Dylan Root, Donald Trump of Ted Bundy is of een BLM relschopper. En die hebben daar allemaal evenveel recht op.
De trumporters gingen er overigens vanuit dwlat de president voorop ging naar het Capitool.

In werkelijkheid waren dit loze beloftes en zat hij thuis voor de buis!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200455727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:12 schreef Chivaz het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de gemiddelde Amerikaan tegen het beleid aankijkt. Inflatie loopt de spuigaten uit, ronduit racistisch beleid word er voorgesteld en word gelukkig ook afgeschoten door de rechtbank.
De zuidelijke grens is een grote puinhoop met een hoop criminaliteit tot gevolg.
Maar we zijn wel af van die Trump met zijn gemene tweets. Nu hebben we een seniele oude man die niet eens een spontane vraag kan beantwoorden. #Winning.
Inflatie zien we overal, ook in ons land. Dat lijkt het gevolg van de economie die weer in gang schiet na bijna anderhalf jaar stilstand. Ik denk dat je pas na de zomer de balans kunt opmaken.

Hoe de perikelen aan de zuidelijke grens precies leiden tot een 'hoop criminaliteit' is mij niet helemaal duidelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200455749
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik neem dat soort aantijgingen allang niet meer serieus. Ik ben al vergeleken met nazis, alt right figuren, massa moordenaars, dictators etc etc. Gek genoeg word daar nooit op ingegrepen.
Gek genoeg horen we hier voornamelijk gejank van rechtse sektevolgers maar komen ze zo goed als nooit met concrete voorbeelden. Alleen van zelf horen en zeggen. :D
pi_200455756
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je zegt nu gewoon letterlijk dat je tegen de beginselen van een rechtsstaat bent. Dat vind ik eigenlijk best eng.

Ik verschuil mij nergens achter, het IS de wet en als je advocaat bent dan is het jouw taak om mensen die verdacht zijn te verdedigen. Of dat nu Dylan Root, Donald Trump of Ted Bundy is of een BLM relschopper. En die hebben daar allemaal evenveel recht op.
Ik zeg dat ik het moreel verwerpelijk vind als je relschoppers als presidentskandidaat en senator op vrije voeten probeert te krijgen.
Dat heeft niets te maken met de rechtstaat want ik pleit er nergens voor dat deze mensen geen recht hebben op de mogelijkheden die de wet bied.
Maar ik zie dat je nu opzichtig jezelf verschuilt achter diezelfde wet. Ja Harris heeft legaal niets fout gedaan maar het blijft moreel verwerpelijk om als politicus relschoppers op vrije voeten te krijgen. En ja ik zou precies hetzelfde zeggen als Trump besluit om de relschoppers van 6 januari financieel bij te staan.
pi_200455769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe de perikelen aan de zuidelijke grens precies leiden tot een 'hoop criminaliteit' is mij niet helemaal duidelijk.
Ja idd !
Hoop criminaliteit ? Criminaliteit is juist gedaald onder Biden, alleen het aantal moorden is gestegen |:(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200455788
De Linkse Kerk houdt van inflatie, want daardoor stijgen (uiteindelijk) de lonen uitkeringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200455802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gek genoeg horen we hier voornamelijk gejank van rechtse sektevolgers maar komen ze zo goed als nooit met concrete voorbeelden. Alleen van zelf horen en zeggen. :D
Spit het AMV maar eens door van de afgelopen jaren. De ironie is dat ik de usual suspects in dat topic heb vergeleken met cultleden. Dus ongeveer hetzelfde wat jij nu zegt. Dat heeft mij dus een ban gekost, gek genoeg kan jij dat straffeloos blijven posten en de mod hier ziet jou post negeert het en post vrolijk verder. Om vervolgens mij wel de maat te nemen dat ik op de man speel.
pi_200455805
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja idd !
Hoop criminaliteit ? Criminaliteit is juist gedaald onder Biden, alleen het aantal moorden is gestegen |:(
Ik houd dat verder niet bij - persoonlijk interesseert mij namelijk geen zak hoe crimineel de VS is - maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe 'meer criminaliteit' zich verhoudt tot de situatie aan de grens. Zuid-Amerikanen komen de VS binnen en beginnen direct mensen te beroven en overhoop te schieten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200455824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:40 schreef Basp1 het volgende:
Gek genoeg horen we hier voornamelijk gejank van rechtse sektevolgers maar komen ze zo goed als nooit met concrete voorbeelden. Alleen van zelf horen en zeggen. :D
Wordt stilaan tijd dat iemand es iets nieuws voor jou voorkauwt
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik houd dat verder niet bij - persoonlijk interesseert mij namelijk geen zak hoe crimineel de VS is - maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe 'meer criminaliteit' zich verhoudt tot de situatie aan de grens. Zuid-Amerikanen komen de VS binnen en beginnen direct mensen te beroven en overhoop te schieten?
Nee hoor.
Ik herhaalde gewoon een domme post van iemand eerder in dit topic
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:48:31 #173
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200455883
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, de bijbedoeling van het duiden van iemands politieke kleur, wat veel genuanceerder is dan dat het lijkt als je slechts een tweepartijenstelsel hebt en ook veel genuanceerder dan het "standaard" model met twee assen.

Ze is dus zoals ik het zie een vrij standaard liberaal zoals je ook veel ziet bij de VVD en D66. AOC zou ik eerder verwachten bij GroenLinks ofzo, Sanders PvdA of SP, Obama wellicht CU? Trump FVD? Pence SGP?
Nee, dat klopt niet helemaal. De politieke kleur kun je ook prima duiden binnen de Amerikaanse politiek zelf. Maar omdat de Amerikaanse en Europese politiek sterk van elkaar verschillen, waarbij in Europa de algemene consensus sowieso al een stuk meer links-en progressief is, biedt dit een fantastisch kader om sterk links-en progressieve partijen, dan wel politici, uit de VS af te schilderen als vrij gematigd, en rechts-en conservatieve partijen en politici uit de VS als zeer radicaal en extreem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200455906
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet helemaal. De politieke kleur kun je ook prima duiden binnen de Amerikaanse politiek zelf. Maar omdat de Amerikaanse en Europese politiek sterk van elkaar verschillen, waarbij in Europa de algemene consensus sowieso al een stuk meer links-en progressief is, biedt dit een fantastisch kader om sterk links-en progressieve partijen, dan wel politici, uit de VS af te schilderen als vrij gematigd, en rechts-en conservatieve partijen en politici uit de VS als zeer radicaal en extreem.
Ben jij je ervan bewust dat 97 procent van je bijdragen bestaat uit het duwen van users in ideologische hokjes en afgeven op bepaalde politieke stromingen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 14:52:43 #175
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200455937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik het moreel verwerpelijk vind als je relschoppers als presidentskandidaat en senator op vrije voeten probeert te krijgen.
Dat heeft niets te maken met de rechtstaat want ik pleit er nergens voor dat deze mensen geen recht hebben op de mogelijkheden die de wet bied.
Maar ik zie dat je nu opzichtig jezelf verschuilt achter diezelfde wet. Ja Harris heeft legaal niets fout gedaan maar het blijft moreel verwerpelijk om als politicus relschoppers op vrije voeten te krijgen. En ja ik zou precies hetzelfde zeggen als Trump besluit om de relschoppers van 6 januari financieel bij te staan.
Oh, nu is het argument ineens dat het moreel verwerpelijk is om geld voor borgtocht in te zamelen, dat is nogal een ander verhaal dan wat je eerst hier neer zette.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200455958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ben jij je ervan bewust dat 97 procent van je bijdragen bestaat uit het duwen van users in ideologische hokjes en afgeven op bepaalde politieke stromingen?
Ja lol dat gebeurt hier continu :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200455961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Inflatie zien we overal, ook in ons land. Dat lijkt het gevolg van de economie die weer in gang schiet na bijna anderhalf jaar stilstand. Ik denk dat je pas na de zomer de balans kunt opmaken.

Hoe de perikelen aan de zuidelijke grens precies leiden tot een 'hoop criminaliteit' is mij niet helemaal duidelijk.
Mensensmokkel is er een van, Huffington post had ooit een artikel waar werd gesteld dat 80% van de vrouwen die illegaal de grens over trokken werden verkracht.
Ik geloof ook gerust dat mensen semi gedwongen worden om drugs de grens over te smokkelen ipv dat ze duizenden dollars betalen om de grens over te trekken.
pi_200455996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, nu is het argument ineens dat het moreel verwerpelijk is om geld voor borgtocht in te zamelen, dat is nogal een ander verhaal dan wat je eerst hier neer zette.
Ik maakte een vergelijking die relevant was voor de Nederlandse politiek. Je weet ook heel goed dat Harris geen advocaat is in functie. Dus waarom je ineens over de rechtstaat begint is mij een raadsel.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 14:58:16 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200456009
“Europa is een stuk meer links-/progressief dan de VS”. Mooi man, maar dat betekent helemaal niet dat Europa daarmee nou echt vreselijk links/progressief is. Helemaal niet zelfs. Alleen maar linkser/progressiever dan de VS.

Dat de rechterkant van de rechtse partij in een veel rechtser/conservatiever land daarmee dus inderdaad de radicaal/extreme macht is, tja dat is dan wel logisch.

Maar ja voor een Ayn Rand sektevolger is 99% van de mensheid extreem links natuurlijk. Zelfs de rechterkant van de GOP
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 15:02:18 #180
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200456064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik maakte een vergelijking die relevant was voor de Nederlandse politiek. Je weet ook heel goed dat Harris geen advocaat is in functie. Dus waarom je ineens over de rechtstaat begint is mij een raadsel.
Mischien omdat jij een vergelijking maakte met Hiddema? En Harris is wel degelijk nog steeds een advocaat die in de rechtszaal mag optreden als member of the CA bar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200456071
Ik kan me goed voorstellen dat hier mensen zijn die Harris wel zien zitten. Harris was immers de persoon die mensen te lang in het gevang hield om ze als slaaf te laten werken. Harris was immers de persoon die ontlastend bewijs achterhield voor iemand die de doodstraf boven het hoofd hing.

Dat is de rechtsstaat waar zij voor staan.
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 15:09:26 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200456162
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:02 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat hier mensen zijn die Harris wel zien zitten. Harris was immers de persoon die mensen te lang in het gevang hield om ze als slaaf te laten werken. Harris was immers de persoon die ontlastend bewijs achterhield voor iemand die de doodstraf boven het hoofd hing.

Dat is de rechtsstaat waar zij voor staan.
Tja, Trump gaf veroordeelde moordenaars gratie. En zijn matties. Lastig, lastig.

Het is wat, zo een rechtsstaat, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200456191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, Trump gaf veroordeelde moordenaars gratie. En zijn matties. Lastig, lastig.

Het is wat, zo een rechtsstaat, he?
Matige deflectie. Goede bekentenis, dat dan weer wel.
  dinsdag 20 juli 2021 @ 15:31:04 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200456588
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensensmokkel is er een van, Huffington post had ooit een artikel waar werd gesteld dat 80% van de vrouwen die illegaal de grens over trokken werden verkracht.
Ik geloof ook gerust dat mensen semi gedwongen worden om drugs de grens over te smokkelen ipv dat ze duizenden dollars betalen om de grens over te trekken.
En is dat niet eerder een probleem veroorzaakt door de mensen die doen aan mensen smokkel?
In europa is niet veel anders hoeveel bootjes zonken er wel niet voor de Europese kust door mensen smokkel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200456662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Wordt stilaan tijd dat iemand es iets nieuws voor jou voorkauwt
[..]

Nee hoor.
Ik herhaalde gewoon een domme post van iemand eerder in dit topic
ow echt kritish maar een medestander die hier tegen de klippen op tegen alles linkse kerk roept vind je heel normaal en heb je geen kritiek op. De hypocrisie van sektevolgers tonen jullie zelf keer op keer. :D
pi_200456679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 15:35 schreef Basp1 het volgende:
ow echt kritish maar een medestander die hier tegen de klippen op tegen alles linkse kerk roept vind je heel normaal en heb je geen kritiek op. De hypocrisie van sektevolgers tonen jullie zelf keer op keer. :D
+1 snoepje voor het gebruik van het woordje "sektevolger"
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200456777
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:43 schreef QuidProJoe het volgende:
De Linkse Kerk houdt van inflatie, want daardoor stijgen (uiteindelijk) de lonen uitkeringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn volgens jou de nadelen van een jaar of twee inflatie rond de 3.5% op dit moment?

En welke beleidskeuzes zou Biden moeten maken om dit aan te pakken?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200456797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juli 2021 14:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mensensmokkel is er een van, Huffington post had ooit een artikel waar werd gesteld dat 80% van de vrouwen die illegaal de grens over trokken werden verkracht.
Ik geloof ook gerust dat mensen semi gedwongen worden om drugs de grens over te smokkelen ipv dat ze duizenden dollars betalen om de grens over te trekken.
Als Biden de grens wagenwijd openzet neemt mensensmokkel toch juist af? Dan hoef je immers niet meer gesmokkeld te worden, maar wandel je gewoon de grens over.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200465530
Alweer een Trump-maatje gearresteerd:

twitter


quote:
In a seven-count grand jury indictment, unsealed in a New York federal court, Barrack, 74, and two others are accused of "acting and conspiring to act as agents" of the UAE between April 2016 and April 2018, but without registering as foreign agents. Barrack was also charged with obstruction of justice and making multiple false statements to federal law enforcement agents.

The trio acted "to advance the interests of the United Arab Emirates (UAE) in the United States at the direction of senior UAE officials by influencing the foreign policy positions of the campaign of a candidate in the 2016 U.S. presidential election and, subsequently, the foreign policy positions of the U.S. government in the incoming administration, as well as seeking to influence public opinion in favor of UAE interests," the Justice Department said.

Anyone acting on behalf of a foreign government in the U.S. is required by federal law to register as a foreign agent with the Justice Department. Failure to do so constitutes a felony, and as an FBI official said Tuesday, the conduct amounts to "secret attempts" to influence the nation's highest officials.

"The defendants repeatedly capitalized on Barrack's friendships and access to a candidate who was eventually elected president," as well as his access to "high-ranking campaign and government officials," said Acting Assistant Attorney General Mark Lesko of DOJ's National Security Division, referring to Trump and his top aides. "The conduct alleged in the indictment is nothing short of a betrayal of those officials in the United States, including the former President."
Artikel NYT uit 2018:

twitter


Alles op een rijtje *O*


quote:
With the arrest of Donald Trump's friend and inaugural committee chair Tom Barrack, Rachel Maddow reviews the litany of campaign staff, personal businesses, Cabinet members, and lawyers for Donald Trump who have found themselves in legal trouble.


[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 21-07-2021 06:45:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 21 juli 2021 @ 08:49:59 #190
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200466626
Wat een kanspareltjes zijn die vriendjes van Trump toch….
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 13:49:16 #191
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200471322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 08:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat een kanspareltjes zijn die vriendjes van Trump toch….
Mischien kan Trump ze nog een pardon geven als hij in augustus weer President is :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200473941

twitter


Ook leuk:

twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 21-07-2021 18:03:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:41:39 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200476000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien kan Trump ze nog een pardon geven als hij in augustus weer President is :+
Hoezo als, op die dominion server staat toch gewoon alles.
In de vs kunnen ze dat in 2 minuten kraken, Als ik hollywood moet geloven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 19:53:04 #194
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200476139
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoezo als, op die dominion server staat toch gewoon alles.
In de vs kunnen ze dat in 2 minuten kraken, Als ik hollywood moet geloven!
Volgens mij komt die fantasie niet uit Hollywood ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 21 juli 2021 @ 19:56:15 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200476191
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 19:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij komt die fantasie niet uit Hollywood ;)

:+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:41:57 #196
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200476787
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 13:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien kan Trump ze nog een pardon geven als hij in augustus weer President is :+
Haal die :+ maar weg hoor!
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 20:50:49 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200476929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:41 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Haal die :+ maar weg hoor!
Nee hoor. Ik snap wel dat jij dat niet gelooft maar er is geen enkel mechanisme waaronder Trump op wettige wijze in augustus President kan worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 21 juli 2021 @ 20:54:41 #198
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_200476972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik snap wel dat jij dat niet gelooft maar er is geen enkel mechanisme waaronder Trump op wettige wijze in augustus President kan worden.
Time will tell!
En laat het oktober zijn of movember... wij kijken niet op een maandje hoor! :')
Maar meneer Biden gaat moven! :Y
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 20:55:33 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200476985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Time will tell!
En laat het oktober zijn of movember... wij kijken niet op een maandje hoor! :')
Maar meneer Biden gaat moven! :Y
De datum is irrelevant. De wet is relevant. Oh wacht, wetten doen er niet toe bij Trump aanhangers of wel?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200477095
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juli 2021 20:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Time will tell!
En laat het oktober zijn of movember... wij kijken niet op een maandje hoor! :')
Maar meneer Biden gaat moven! :Y
Ik krijg een Groundhog Day-gevoel hierbij.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')