Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdtquote:Op maandag 19 juli 2021 00:47 schreef ootjekatootje het volgende:
De meest haatvolle en debiele opmerking was toch wel dat Hamilton het een “epic race” vond.
Die man is eng.
Mercedes bij monde van Toto + de tweets zijn ook echt té bizarquote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt
Ik had het idee dat pas toen Jack 'm interviewde en zei dat Max in het ziekenhuis een CT scan onderging dat Lewis pas merkte hoe serieus het was.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gezien de bizarre teamradio net na de finish denk ik echt dat hij aan waanbeelden lijdt
Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probleem is inconsistentie, inconsequent zijn, en straffen die geen recht doen ah rechtvaardigheidsgevoel. Al moet je met dat laatste inderdaad enorm oppassen. Desalniettemin leveren straffen te vaak die niet uitpakken als straf muiterij op
En Hamilton sloopte een hek om even de baan op te kunnen lopen..quote:Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Sebondanks z'n drama race.
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet al te lang geleden legden ze regelmatig een drive-through op voor vergrijpen. Tegenwoordig doen ze het vaak af met vijf seconden. Op zich ben ik wel voorstander van de drive-through omdat je dan meteen straft en niet pas op het moment dat er een stop is. Alleen zit je dan met de lichtere vergrijpen die dan te zwaar gestraft worden.
Het is best lastig om een perfect systeem uit te vogelen.
Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
Ja en hij dacht ook dat hij voor lag in die bocht.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij denkt oprecht dat hij een epic race heeft gereden, en niemand in het team zet hem even met beide benen op aarde
Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan kun je de ene keer een tijdstraf krijgen van 2 minuten en een andere keer van 2 seconden, dat lijkt me ook niet de bedoeling
mwah, ze hebben ook wel eens met strafseconden in de kwali gewerktquote:Op maandag 19 juli 2021 01:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Net als in kwalificatie, geen tijdstraf maar een plekkenstraf. Net als een grindstraf zeg maar.
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..quote:Op maandag 19 juli 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Je trekt bij het vallen van de vlag gewoon een aantal plekken af? We geven de punten toch ook op plek en niet op tijdverschil.
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
Plus dat +5 of +10 in het middenveld veel meer plekken kost dan wanneer je vooraan rijdt.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.
Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je juist enorme willekeur in de straffen, dat lijkt me geen verbetering ten opzichte van de huidige situatie..
plus het kan miljoenen kosten aan inkomsten, extra reden om er op te lettenquote:Op maandag 19 juli 2021 01:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoezo? Waar je nu +5s voor zou geven geef je dan bijvoorbeeld +2 plekken en voor +10s geef je +5 plekken en voor +20s (DT) geef je +10 plekken.
Nu is het toch ook "willekeurig" wanneer ze +5s +10s of DT geven? Op de manier met plekken doe je in ieder geval iemand echt pijn en is het niet meer goed te maken door rode vlaggen, geluk met SC etc.
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.quote:Op maandag 19 juli 2021 00:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als ik Max was zou ik mooi de telefoon niet opnemenquote:Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.
En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳
En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde één, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden en hij nog de hele race om coureurs in te halen. Dat moest hij nu ook met Norris, Bottas en Leclerc Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lijkt me een prima straf voor het veroorzaken van een rode vlag en het uitschakelen van een mede-rijder.
Je moet hem dan ook niet tijdens de wedstrijd opleggen. Gewoon bij het vallen van de vlag in de uitslag een aantal plekken terugzetten, net als bij een gridstraf.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In dit geval was Lewis met het inleveren van 5 plekken vergelijkbaar gestraft dan met deze 10 seconden omdat het gebeurde toen ze nog dichtbij elkaar reden. Dat bedoel ik daarmee.. als het in de voorlaatste ronde was gebeurd, was de straf van 5 plekken veel zwaarder omdat het veld enorm uit elkaar ligr, terwijl het incident hetzelfde is.
Dat schrikken was trouwens 100% nep. Hij wist gewoon niet hoe hij moest antwoorden.quote:Op maandag 19 juli 2021 01:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, komt morgen wel, als die rustig de beelden ziet en denkt Max ff te kunnen bellen. De gek.
En op geen enkel moment nadat die uit zijn wagen stapte heeft die gevraagd naar Max. Hij schrok ook bij Jack
Maar daarna 🥳
En zoals eerder gezegd, hij zei gisteren al dat die hem moest pakken in ronde één, met zijn zure bek in die kar. Nou dat is gelukt, en hoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |