abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 18 juli 2021 @ 20:27:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_200430255
Op verschillende plekken in Nederland vlogen vandaag vliegtuigjes over met tekstvlaggen die oproepen Shima Kaes te steunen in de juridische strijd tegen Johnny de Mol. De ex-verloofde van het SBS 6-gezicht deed vorig jaar aangifte tegen hem vanwege poging tot doodslag en zware mishandeling.



‘Steun Shima Kaes en Aachboun op 21-7 tegen Johnny en John de Mol’, leest de tekst achter de twee vliegtuigen, die door twitteraars werden gespot boven Katwijk en Amsterdam. De naam Aachboun verwijst naar Karim Aachboun, de juridisch adviseur van Kaes. Op 21 juli dient een kort geding dat zij aanspande tegen de staat. Daarin vraagt ze om een ‘onafhankelijke beoordeling’ door het Openbaar Ministerie (OM) van haar aangifte tegen Johnny de Mol.

De presentator (42) en Shima Kaes hadden van 2014 tot 2015 een relatie. Er zouden volgens Kaes meerdere geweldsincidenten hebben plaatsgevonden tussen de twee in Amsterdam, Mexico en op Ibiza. Eind 2020 deed Kaes aangifte, uit angst voor represailles durfde ze dat volgens Aachboun niet eerder.

Daarop deden Johnny de Mol en zijn vader, Talpa-oprichter John de Mol, aangifte tegen Kaes en haar adviseur voor poging tot afdreiging, een vorm van afpersing waarbij geen gebruik wordt gemaakt van (dreiging met) geweld. Als reactie hierop deed de adviseur weer aangifte tegen John en Johnny de Mol wegens het doen van een valse aangifte. Een officier van justitie in Amsterdam beoordeelt deze drie aangiftes.

Aachboun vindt dat deze zaken overlappen, waardoor de officier van justitie niet onafhankelijk over de eerste aangifte van Kaes zou kunnen oordelen. Hij vraagt daarom met het kort geding de aangifte van zijn cliėnte te verplaatsen naar een ander arrondissement, ‘bij voorkeur buiten de Randstad’. Nu liggen de zaken bij het OM in Amsterdam.

Het is niet duidelijk wie de initiatiefnemers zijn van de actie met de vliegtuigjes. Karim Aachboun laat weten dat hij en Kaes niet de opdrachtgevers zijn.



Johnny de Mol en de Perzisch-Siciliaanse Kaes kregen in 2014 een relatie. In april 2015 verloofden ze zich, maar een maand later gingen ze uit elkaar. Ze deelden niet meer hetzelfde toekomstbeeld, luidde toen de verklaring.

Na de breuk liet Shima weten dat die ‘niet op een heel chique manier’ was verlopen. Waarom dat zo was, werd niet duidelijk. ,,Toen ik met een aantal feiten werd geconfronteerd, was ik heartbroken”, zei ze wel. Volgens haar was Johnny helemaal niet klaar voor een huwelijk, terwijl hij wel deed alsof dat zo was. Ze benadrukte verder dat ze zelf niet vreemd was gegaan.

Inmiddels is Johnny al jaren gelukkig met voormalig Kus-zangeres Anouk van Schie (38), met wie hij in 2018 trouwde.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200430332
Die heb ik zien vliegen ja!
pi_200431088
Weet niet of dit ooit eerder is besproken, maar ik lees nu toevallig het boek van Mark Koster (De Mol)
en het bizarre is dat Johnny en Shima (Kaes; eigenlijk Kamali Sarvestani)
gewoon de Jorik en Jaimie van 2015 waren!

in de 3e week van mei 2015 op Ibiza in een luxe hotel enorme bonje waardoor hun huwelijk niet doorging
pi_200431145
Ja de molletjes mogen best weten dat veel geld niet een vrijbrief is om maar te mogen doen wat je wil
pi_200431279
Waarom nu ermee aan komen kakken terwijl die man allang een gezin met een ander heeft.
pi_200431395
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:19 schreef -river- het volgende:
Waarom nu ermee aan komen kakken terwijl die man allang een gezin met een ander heeft.
Dit speelt al geruime tijd, de beoordeling is op 21 juli a.s.

Shima Kaes, de ex-verloofde van Johnny de Mol (42), spant een kort geding aan tegen de Staat. Dat bevestigen de rechtbank in Den Haag en haar juridisch adviseur, Karim Aachboun, aan het ANP. In het kort geding, dat plaatsvindt op 21 juli, wordt gevraagd om een "onafhankelijke beoordeling door het Openbaar Ministerie van haar aangifte tegen de heer Johnny de Mol wegens poging doodslag en zware mishandeling".

https://www.karimaachboun(...)lijke_beoordeling%22

Edit:
Het is een openbare zitting en ze doet voor het eerst publiekelijk haar verhaal.

- De familie De Mol ervaart dit alles als een poging tot afpersing.

- Kaes' advocaat Karim 'Rocky Balboa van de Zuidas' Aachboun zegt in het boek:

'Mocht de familie de juridische confrontatie willen aangaan, dan kan ik ze bij deze een ding beloven.
Dit wordt dan geen lachsessie zoals The Roast van Johnny de Mol en ik geef alvast een hint:
de ondergang van de Britse prins Andrew.'


[ Bericht 19% gewijzigd door JourneyBlue op 18-07-2021 21:35:29 ]
pi_200431561
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:25 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Dit speelt al geruime tijd, de beoordeling is op 21 juli a.s.

Shima Kaes, de ex-verloofde van Johnny de Mol (42), spant een kort geding aan tegen de Staat. Dat bevestigen de rechtbank in Den Haag en haar juridisch adviseur, Karim Aachboun, aan het ANP. In het kort geding, dat plaatsvindt op 21 juli, wordt gevraagd om een "onafhankelijke beoordeling door het Openbaar Ministerie van haar aangifte tegen de heer Johnny de Mol wegens poging doodslag en zware mishandeling".

https://www.karimaachboun(...)lijke_beoordeling%22
Rond mei 2015 gingen ze uit elkaar, eind 2020 deed ze aangifte.
pi_200431701
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:34 schreef -river- het volgende:

[..]

Rond mei 2015 gingen ze uit elkaar, eind 2020 deed ze aangifte.
Klopt, alleen is er een heel voortraject met een andere advocaat, Teurlings:

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-advocaat-teurlings/
pi_200431934
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:40 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Klopt, alleen is er een heel voortraject met een andere advocaat, Teurlings:

https://www.hpdetijd.nl/2(...)-advocaat-teurlings/
Had niets te maken met haar aangifte tegen JdM zelf over vermeende mishandeling.
pi_200432000
Rare actie met die vliegtuigjes.. net of er ook maar 1 inwoner van dit land is die het iets kan schelen.
pi_200432100
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:48 schreef -river- het volgende:

[..]

Had niets te maken met haar aangifte tegen JdM zelf over vermeende mishandeling.
Jawel, want zij beweert nu juist dat ze al in december 2015 juridisch advies heeft ingewonnen, maar dat ze uit angst voor represailles (jarenlang) niet heeft doorgezet. Die tuchtklacht en gedoe omtrent het boek maakt het vervolgens nog vager en mailtjes die ze rechtstreeks aan de familie De Mol zou hebben gestuurd om eea minnelijk te schikken ook.
pi_200432163
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:54 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]

Jawel, want zij beweert nu juist dat ze al in december 2015 juridisch advies heeft ingewonnen, maar dat ze uit angst voor represailles (jarenlang) niet heeft doorgezet. Die tuchtklacht en gedoe omtrent het boek maakt het vervolgens nog vager en mailtjes die ze rechtstreeks aan de familie De Mol zou hebben gestuurd om eea minnelijk te schikken ook.
Fijn voor je, maar ik reageerde dat ze pas zo laat (ruim 5 jaar later) aangifte deed.
pi_200432242
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:57 schreef -river- het volgende:

[..]

Fijn voor je, maar ik reageerde dat ze pas zo laat (ruim 5 jaar later) aangifte deed.
Dat doen slachtoffers wel vaker. Zou wat zijn zeg als je geen aangifte mag doen omdat de ander een gezin heeft ofzo.
pi_200432267
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat doen slachtoffers wel vaker. Zou wat zijn zeg als je geen aangifte mag doen omdat de ander een gezin heeft ofzo.
Het gaat mij er om dat je na 5 jaar nog aan komt janken, doe dat meteen of gewoon niet.
  zondag 18 juli 2021 @ 22:23:47 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_200432745
Don't stick your dick in crazy. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_200433789
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:23 schreef Hyperdude het volgende:
Don't stick your dick in crazy. :)
Misschien is dat een terechte opmerking, Johnny had alleen maar labiele vriendinnen (volgens zijn eigen vader)
kon niet altijd van het witte poeder afblijven en feestte tijdens zijn relaties lustig met callgirls en webcamdames. Chantal en Bridget houden hun mond wel, iets met afhankelijkheid, maar het blijft niet eeuwig goed gaan.

Destijds zette Johnny een tatoeage met haar naam (Veritas Shima) en vond moeder Willeke haar een fantastische vrouw voor haar zoon, nu wordt Johnny afgeschilderd als vroeger rock & roll en nu een brave huisvader en Shima net iets te makkelijk als een golddigger die uit zou zijn geweest op het familievermogen.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:37:17 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200433822
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Rare actie met die vliegtuigjes.. net of er ook maar 1 inwoner van dit land is die het iets kan schelen.
Gezien en ik heb me er vooral aan geėrgerd want onsympathiek, kutherrie en gewoon kansloze kutactie. Dus ik hoop dat die Shima whoever ze ook is, de rechtzaak verliest.
Resistance is futile.
pi_200434022
quote:
7s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Gezien en ik heb me er vooral aan geėrgerd want onsympathiek, kutherrie en gewoon kansloze kutactie. Dus ik hoop dat die Shima whoever ze ook is, de rechtzaak verliest.
Fijn hoe vrouwen elkaar steunen.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:43:23 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200434369
quote:
13s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Fijn hoe vrouwen elkaar steunen.
Wat heeft mijn vagina hiermee te maken?
Resistance is futile.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:49:15 #20
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200434406
Als kamp Johnny met vliegtuigjes over waren gekomen, dan had ik overigens gehoopt dat hij zou verliezen. Je bent gewoon een droeftoeter als je met vliegtuigjes zieltjes moet winnen.
Resistance is futile.
pi_200435520
quote:
7s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat heeft mijn vagina hiermee te maken?
_O-
pi_200435661
Ach ze heeft nu wel de aandacht die ze wil voor een relatief lage prijs.

Wat ik er verder van denk.. mevrouw is een bitch en vernedert de partner verbaal bij een ruzie. Partner voelt zich machteloos en kan zich fysiek niet helemaal beheersen. Mevrouw denkt: hey, dat pik ik niet maar ik heb geen bewijs. Waarop zij een nieuwe ruzie uitlokt en zorgt dat er keurig bewijs op tape staat. Ok, ik was er niet bij, maar beide partijen zullen wel zo hun eigen inbreng hebben gehad in de situatie.
pi_200436397
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach ze heeft nu wel de aandacht die ze wil voor een relatief lage prijs.

Wat ik er verder van denk.. mevrouw is een bitch en vernedert de partner verbaal bij een ruzie. Partner voelt zich machteloos en kan zich fysiek niet helemaal beheersen. Mevrouw denkt: hey, dat pik ik niet maar ik heb geen bewijs. Waarop zij een nieuwe ruzie uitlokt en zorgt dat er keurig bewijs op tape staat. Ok, ik was er niet bij, maar beide partijen zullen wel zo hun eigen inbreng hebben gehad in de situatie.
Zeker inbreng van 2 kanten, een explosieve relatie met veel feesten en gebruiken, ruzie/achterdocht over contacten met anderen (prostituees). Met als dieptepunt dat incident op Ibiza, waarbij zijn familie (het was een trouwfeest) haar heeft afgevoerd.
Vechtpartijen, goedmaken, repeat. Qua bewijs zijn er (ongedateerde) foto's en meerdere geluidsopnamen en getuigen van die ruzies. En toen was het definitief over en dat lijkt ze lastig te accepteren

Ben wel benieuwd wat haar advocaat bedoelt met die vergelijking met prins Andrew...
pi_200439427
Ik vind het geen van beiden erg sympathieke mensen.

De vliegtuigjesactie vind ik sneu, maar ik weet niet uit welke hoek die komt.
Kan Shima zijn, maar kan ook vanuit de advocaat komen en zelfs nog uit de koker van de Mol sr om Shima op een bepaalde manier neer te zetten, mij verbaast niks meer.

Als het verhaal van Shima klopt vind ik het beroerd voor haar dat ze in dusdanige angst heeft gezeten en zo moet vechten om genoegdoening te krijgen.

Als het verhaal van de Mol Jr klopt, vind ik het sneu dat ie met zo'n kreng in zee is gegaan(en knap stom van m dat ie dat niet inzag voor ie wat met haar begon).

Maar, zoals gezegd, ik kijk nergens van op ze kunnen zelfs nog alletwee gelijk hebben.
pi_200443434
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')