abonnement Unibet Coolblue
pi_201276959
quote:
2s.gif Op woensdag 1 september 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als je in modem inlogt, hoeveel "verbonden apparaten" zie je daar?
Ik heb gekeken en daar staan 4 verbonden apparaten.
Ik ken ze allemaal.
pi_201277036
Jouw specifieke huawei zal wel niet met dat model specifieke modem om kunnen gaan. Heel kleine kans dat dit gebeurt, maar het bestaat.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_201287283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:37 schreef DX11 het volgende:
Jouw specifieke huawei zal wel niet met dat model specifieke modem om kunnen gaan. Heel kleine kans dat dit gebeurt, maar het bestaat.
Het is dezelfde modem die ik al had en dezelfde mobiel ook toen alles nog werkte.
pi_201287535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 01:20 schreef 0108daniel het volgende:

[..]
Het is dezelfde modem die ik al had en dezelfde mobiel ook toen alles nog werkte.
Dan heeft 1 van de 2 een update gehad die het probleem veroorzaakt?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_201492368
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 06:37 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dan heeft 1 van de 2 een update gehad die het probleem veroorzaakt?
Beide hebben voor zover ik weet en kan zien geen update gehad in die periode.
Ik krijg nu weer erg vaak de melding 'toegang tot het netwerk ontzegd'
Als ik dat op Google intyp dan zie ik dat het veel voorkomt bij Huawei telefoons.
Ik denk dat het dan aan mijn mobiel ligt ipv de modem.
Helaas staan er nergens oplossingen die ook helpen.
pi_201530851
De laatste stap die ik ga proberen is alles terug naar fabrieksinstellingen.
Het gebeurd nu meerdere keren per uur dat de verbinding boven weg valt.
Ook valt het sinds gisteren uit als ik beneden in de kamer zit.
Mocht dat ook niet helpen dan zal ik (helaas) moeten besluiten om een nieuwe mobiel aan te schaffen.
pi_202264634
Even een update:
Ik heb inmiddels een nieuwe mobiel en ook daar valt op de eerste verdieping geregeld de verbinding weg.
Het ligt dus niet aan mijn mobiel.
Het enigste wat ik kan bedenken is dat het aan de modem ligt?
pi_202265528
Lijkt me heel sterk als je al een nieuwe modem hebt gehad. Dan moet het een externe invloed zijn (hebben de buren een amateur radio zender oid?) of je bent gewoon vervloekt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_202281311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 november 2021 18:59 schreef DX11 het volgende:
Lijkt me heel sterk als je al een nieuwe modem hebt gehad. Dan moet het een externe invloed zijn (hebben de buren een amateur radio zender oid?) of je bent gewoon vervloekt.
Zou KPN ook tweedehands modems aan klanten geven?
Ik zal KPN nogmaals een bericht sturen.
pi_202281529
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:26 schreef 0108daniel het volgende:

[..]
Zou KPN ook tweedehands modems aan klanten geven?
Ik zal KPN nogmaals een bericht sturen.
Gerecycled vast wel, maar de kans dat je 2 modems met het zelfde defect krijgt is natuurlijk vrijwel onmogelijk.

En daarnaast werkte het wel goed op telefoons van andere mensen in je huis toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_202281708
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 17:42 schreef DX11 het volgende:

[..]
Gerecycled vast wel, maar de kans dat je 2 modems met het zelfde defect krijgt is natuurlijk vrijwel onmogelijk.

En daarnaast werkte het wel goed op telefoons van andere mensen in je huis toch?
Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem op haar Iphone.
Ze heeft de optie uitgezet dat ze automatisch op haar mobiele data gaat bij wegvallen van de Wifi.
Hierdoor merkt ze boven ook dat de verbinding weg valt.
pi_202281897
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:38 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja goeie vraag.

Maar de telefoon van je vriendin, valt die ook weg op de 1e verdieping?
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 21:49 schreef 0108daniel het volgende:

[..]
Nee die werkt prima.
Maar dat staat ook in de OP :)
Hmmm..

Als het probleem nu ineens toch bij iedereen is, dan is er dus iets veranderd in je huis.
De modem is al eens vervangen vanwege dit probleem. Dus ik denk een externe invloed, buren die zitten te storen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_202285202
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 18:13 schreef DX11 het volgende:

[..]
[..]
Hmmm..

Als het probleem nu ineens toch bij iedereen is, dan is er dus iets veranderd in je huis.
De modem is al eens vervangen vanwege dit probleem. Dus ik denk een externe invloed, buren die zitten te storen.
Hoe kan het dat alleen de verbinding op de eerste verdieping weg valt, met name in de werkkamer en slaapkamer.
Slaapkamer is aan de andere kant van de ene buur, ik woon in een 2 onder 1 kap.
pi_202285801
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 21:38 schreef 0108daniel het volgende:

[..]
Hoe kan het dat alleen de verbinding op de eerste verdieping weg valt, met name in de werkkamer en slaapkamer.
Slaapkamer is aan de andere kant van de ene buur, ik woon in een 2 onder 1 kap.
Geen idee. Hoor wel regelmatig op de radio dat ze iets van een wifi manager app hebben ofzo, ik zou zeggen probeer dat eens uit.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_202286333
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 22:16 schreef DX11 het volgende:

[..]
Geen idee. Hoor wel regelmatig op de radio dat ze iets van een wifi manager app hebben ofzo, ik zou zeggen probeer dat eens uit.
Klopt.
Helaas werkt dat bij mij niet omdat de WiFi manager gekoppeld moet worden aan je mobiele abonnement.
Ik heb prepaid dus helaas houd dat op :)
pi_202294198
Ik heb de Wifi manager van KPN gedaan, moest mijn abbonement daar nog bij koppelen blijkbaar.

Voor de Wifi manager had ik op mijn werkkamer een snelheid van 61 Mbit/s.
Na de Wifi manager moest ik de snelheidstest nogmaals doen, die was nog 58 Mbit/s, lager dus.
Er zit dus iets niet helemaal goed.
Ik had een aantal jaar geleden extra snelheid bij mijn abbonement genomen, in totaal zou ik een 200 Mbit/s abbonement hebben.
Ik weet dat je die snelheid nooit kan halen, maar slechts ¼ deel lijkt mij erg laag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')