abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 18 juli 2021 @ 11:00:05 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200420393
Oké, jullie vivaforum blijft toch, dus van harte gefeliciteerd :)
Maar!

Het is geen geheim dat FOK! een slechte reputatie heeft bij velen. Waar dat vandaan komt weet ik wel, maar dat is hier verder niet relevant. Waar ik wel benieuwd naar ben is of FOK! nou aan je verwachting voldeed?
Klopt de slechte reputatie?
Of juist niet?
Ben je verrast? En zo ja, positief of negatief?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200433909
Ik had nooit zo'n slecht beeld van FOK!, net zoals ik bepaalde aannames over de "viva vrouwen" ook niet herken.

Ik vond het welkom hier erg fijn door o.a. moderators en bepaalde chat topics. Ik heb daar zelf ook wel wat in meegeschreven maar het "gepraat" over van alles is niet echt iets voor mij. Ik lees/schrijf liever mee in topics over een bepaald onderwerp.

Dus nee, zo erg zijn jullie niet! :)
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
pi_200435087
Jullie zijn beiden op een andere manier even erg.

Maar dat komt omdat fora na verloop van tijd een vaste clientéle krijgt en houdt.

Ik had zelf trouwens ook niet zo'n slecht beeld, die snapte ik nooit, als wat ze zeiden op Viva over Fok. Wel anders.
Maar goed mijn beide eerste nicks op deze fora stamt ook uit ongeveer dezelfde tijd. Long time ago. Beide fora doen dingen fout en goed.

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:44 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik had nooit zo'n slecht beeld van FOK!, net zoals ik bepaalde aannames over de "viva vrouwen" ook niet herken.

Ik vond het welkom hier erg fijn door o.a. moderators en bepaalde chat topics. Ik heb daar zelf ook wel wat in meegeschreven maar het "gepraat" over van alles is niet echt iets voor mij. Ik lees/schrijf liever mee in topics over een bepaald onderwerp.

Dus nee, zo erg zijn jullie niet! :)
Ik herken beiden soms wel.

[ Bericht 26% gewijzigd door Danny op 19-07-2021 09:10:13 ]
pi_200436036
Ik heb het al jaren naar mij zin op Fok! en op Viva. Beiden hebben hun eigen dynamiek en dat maakt het leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')