abonnement Unibet Coolblue
pi_200429349
Ik zou dit persoonlijk als een red flag zien en zou zelf geen relatie met een man willen voortzetten die zijn ego “moet” boosten door op een datingapp te gaan en actief met vrouwen af te spreken. Wie weet boost hij zijn ego de volgende keer in bed met een ander. Het is allemaal keihard vreemdgaan in mijn ogen en dit is zeker egoïstisch en onbedachtzaam. Hier is echt geen excuus voor! Het zit volgens mij in zijn persoonlijkheid, ik zie het hem wel nog een keer doen eerlijk gezegd.
  zondag 18 juli 2021 @ 19:40:26 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200429392
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:38 schreef TheInnocent het volgende:
Ik zou dit persoonlijk als een red flag zien en zou zelf geen relatie met een man willen voortzetten die zijn ego “moet” boosten door op een datingapp te gaan en actief met vrouwen af te spreken. Wie weet boost hij zijn ego de volgende keer in bed met een ander. Het is allemaal keihard vreemdgaan in mijn ogen en dit is zeker egoïstisch en onbedachtzaam. Hier is echt geen excuus voor! Het zit volgens mij in zijn persoonlijkheid, ik zie het hem wel nog een keer doen eerlijk gezegd.
En dit heb je allemaal gebaseerd op een aantal posts van TS zonder dat je hem echt kent?
pi_200429749
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En dit heb je allemaal gebaseerd op een aantal posts van TS zonder dat je hem echt kent?
Het komt er op neer dat ik een man die vreemdgaat geen tweede kans zou geven, omdat ik geloof in de kracht van herhaling wanneer het even niet lekker gaat. Ik zie het als iets wat in de persoon zelf zit, the capability of cheating.
pi_200431626
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:58 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Man man man.. In een goede relatie heb je geen 'honger'. En als je dat om wat voor reden dan ook wel hebt, maak je het bespreekbaar in plaats van vreemd te gaan of een tinder account aan te maken.
Volgens mij kun je dat alleen maar voor jezelf bepalen. Ik heb regelmatig 'honger' gehad [behoefte aan een ander] in een relatie. Als zijnde opgevoed persoon heb ik er niets mee gedaan en als de honger me te veel werd het gewoon netjes op tijd uitgemaakt.
  zondag 18 juli 2021 @ 21:38:34 #55
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200431663
quote:
13s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:22 schreef rozezebra het volgende:
Hi!

Ik ben een nieuw topic gestart omdat alle bestaande topics over relaties en Tinder niet dezelfde situatie zijn en ik heb zeeeer veel behoefte aan jullie hulp.

Op het moment zit ik iets langer dan 2 jaar in een relatie met mijn vriend. Dit is mijn eerste relatie waar mijn partner niet vreemd gaat en waar ik ook nooit iets verdacht heb. We zijn gelukkig, hebben een geweldig seksleven en benoemen vaak naar elkaar hoe bijzonder sterk onze relatie is.

Echter... 5 dagen geleden is mijn vriend teruggekomen van kampeer vakantie met zijn vrienden in Noorwegen, dit doen zij elk jaar. Ik weet van de mannen dat zij vaak op Tinder zitten daar omdat er prachtige Noorse meiden rondlopen. Dit doen wel enkel de mannen die vrijgezel zijn, mijn vriend is daar sinds onze relatie toen ook mee gestopt maar geeft wel toe dat hij mee kijkt met de andere mannen. Dat kan ik begrijpen en dat is natuurlijk leuk om naar te kijken. ;-)

Maar dit jaar was het anders. We waren door zijn foto's aan het scrollen van de vakantie en ineens stonden er allemaal Tinder screenshots tussen. Ik vroeg wat het betekende en hij gaf toe dat hij Tinder opnieuw had aangemaakt, had geswiped naar "bloedmooie meiden" en dat hij met een paar gesproken had (ik heb de berichten mogen lezen, hij zei dingen als "I had to like you, you're so pretty that you deserved my like"). Ik was opgelucht dat hij direct zo eerlijk was, want liegen vind ik verschrikkelijk, maar het deed me wel erg pijn en verwarde mij. Waar kwam deze behoefte vandaan?

Na een rustig gesprek hierover waarin ik uitlegde dat het me raakt en ik vragen stelde of hij nog tevreden was met de relatie, of hij graag iets anders zou willen zien of doen in de relatie of dat er een andere reden achter zat, gaf hij aan dat het was omdat hij zijn ego wilde strelen. Toen zei ik "als je voelt dat ik je niet genoeg laat inzien wat je voor mij betekent of wat je waard bent, dan wil ik daar aan werken", waarop hij als antwoord gaf dat dat absoluut niet het geval was en dat het gewoon enkel een zeer egoïstische actie van hem is geweest. Ik weet van mijzelf ook dat ik heel bewust hem altijd wil laten weten hoe blij ik met hem ben, dat hij er goed uitziet, etc.

We hebben het uitgesproken en de dag erna ook nog een keer, maar het knaagt nog steeds zo diep in me. Misschien omdat ik direct red flags zie door mijn vorige relaties, ik weet het niet... Er is verder niets gebeurd, er is alleen geswiped en gesproken, maar ik heb alsnog erg veel moeite nu om hem te vertrouwen en merk dat ik achterdochtig word en dat gevoel probeer ik weg te duwen omdat ik denk "hij heeft spijt, hij zag het in, laat het los".

Hoe staan jullie hier tegenover? Moet ik het echt loslaten, of is het logisch dat ik hier nog steeds overstuur van ben?
Ik denk dat je moet accepteren dat je vriend in werkelijkheid een achterbakse vent is die eigenlijk gewoon ergens een wipje wil scoren. Op zich niks mis mee, gebeurt aan de lopende band. De vraag is of jij er mee kunt leven en misschien moet je jezelf gewoon ook lekker op de markt gooien en kijken wat het oplevert
Beati pauperes spiritu
pi_200431760
TS valt blijkbaar op alfamannetjes. Misschien kan ze beter ervoor kiezen single te blijven en gewoon een hond nemen. Die beesten zijn wel trouw ;)
pi_200431891
quote:
13s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:22 schreef rozezebra het volgende:
Hi!

[..]

Na een rustig gesprek hierover waarin ik uitlegde dat het me raakt en ik vragen stelde of hij nog tevreden was met de relatie, of hij graag iets anders zou willen zien of doen in de relatie of dat er een andere reden achter zat, gaf hij aan dat het was omdat hij zijn ego wilde strelen. Toen zei ik "als je voelt dat ik je niet genoeg laat inzien wat je voor mij betekent of wat je waard bent, dan wil ik daar aan werken", waarop hij als antwoord gaf dat dat absoluut niet het geval was en dat het gewoon enkel een zeer egoïstische actie van hem is geweest. Ik weet van mijzelf ook dat ik heel bewust hem altijd wil laten weten hoe blij ik met hem ben, dat hij er goed uitziet, etc.

[..]

Hoe staan jullie hier tegenover? Moet ik het echt loslaten, of is het logisch dat ik hier nog steeds overstuur van ben?
Mjah daar zou ik dus ver van uit de buurt blijven. Dat onzekere en vragende 'wat heb ik gedaan waardoor jij iets fout deed?'. Fuck die shit, zo werken gelijkwaardige relaties niet. Mocht hij dit gedaan hebben omdat hij x of y over jou denkt (wat nog steeds een bullshit reden zou zijn om zijn gedrag mee goed te praten), dan dient hij daar gewoon uit zichzelf over te communiceren. Dat is echt het minste wat je mag verwachten. Dit is zijn fout (en dan laat ik in het midden hoe fout dat precies is), het is niet jouw taak om jezelf op het zwaard te gooien als de oorzaak van zijn fout.

Je bent meer waard dan dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 18-07-2021 22:06:47 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_200432018
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:32 schreef Remco2021 het volgende:
Zoals je zelf al aangeeft heb je al meerdere relaties gehad. Misschien is het verstandig om aan zelf onderzoek te doen en te kijken waarom je vorige relaties stuk liepen.
Wellicht ben je toch niet zo geweldig en moet je dat gaan inzien. Je wijst naar een ander terwijl er toch echt iets met jezelf aan de hand is .
En waarom moet er dan iets mis zijn met TS? Omdat in de vorige relaties de mannen vreemd gingen? Lekker simpel wel :')
pi_200432891
Gast is een weekend met de mannen weg, laat zich een beetje opfokken om Tinder te installeren, doet niks en is er eerlijk over en Fok staat al klaar om hem kapot te maken.

Niet netjes, maar zo'n red flag is dit ook weer niet hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200432910
Ik krijg het gevoel dat TS hem niet kwijt wil en veel van hem accepteert, zoals dit achterbakse gedrag. Hij is en actief achter de chicks aangegaan door met ze af te spreken en heeft volledig schijt aan TS gehad op dat moment. Hij weet vast waar TS vandaan komt met haar exen, ondanks dat ook nog die datingapp profiel aangemaakt. Blijkbaar zet hij TS opzij op momenten dat hij een “egoboost nodig heeft” en ja aan TS de vraag wat ze accepteert he.. TS in plaats van te denken “oh vindt hij me nu niet meer goed genoeg, wat kan ik doen?” zou je imo moeten denken: “is deze kerel nog mij wel waard en wat heeft hij voor mij over?” Aangezien hij op dit punt degene is die fout zit en iets aan zichzelf moet veranderen en niet jij.
pi_200432945
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef TheInnocent het volgende:
Ik krijg het gevoel dat TS hem niet kwijt wil en veel van hem accepteert, zoals dit achterbakse gedrag. Hij is en actief achter de chicks aangegaan door met ze af te spreken en heeft volledig schijt aan TS gehad op dat moment. Hij weet vast waar TS vandaan komt met haar exen, ondanks dat ook nog die datingapp profiel aangemaakt. Blijkbaar zet hij TS opzij op momenten dat hij een “egoboost nodig heeft” en ja aan TS de vraag wat ze accepteert he.. TS in plaats van te denken “oh vindt hij me nu niet meer goed genoeg, wat kan ik doen?” zou je imo moeten denken: “is deze kerel nog mij wel waard en wat heeft hij voor mij over?” Aangezien hij op dit punt degene is die fout zit en iets aan zichzelf moet veranderen en niet jij.
Hij heeft ze gesproken, niet met ze afgesproken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200433344
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:33 schreef Ludachrist het volgende:
Gast is een weekend met de mannen weg, laat zich een beetje opfokken om Tinder te installeren, doet niks en is er eerlijk over en Fok staat al klaar om hem kapot te maken.

Niet netjes, maar zo'n red flag is dit ook weer niet hoor.
Eerlijkheid wanneer betrapt is toch anders dan zelf ter sprake gebrachte eerlijkheid.

Maar ja, heel fijn dat hij niet met een enorm domme en ongeloofwaardige leugen aan kwam zetten toen de tinder-screenshots in zijn recente fotos opdoken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200433577
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 12:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik vind dit op zich geen enorme red flag. Tinder hangt aan elkaar van mensen die er alleen zitten om hun ego te strelen en geen intentie tot afspreken hebben. Sommigen in een relatie en sommigen niet. Bovendien is dit dan nog specifiek een actie op vakantie, in een land met heel mooie vrouwen en geen structureel gedrag.
Waarom zou je op Tinder je ego strelen als je in een goede relatie zit? En waarom hou je je bezig met mooie vrouwen in een ander land als je gelukkig bent met je eigen vriendin/vrouw? Ook periodiek over de grens gaan is over de grens gaan. Als je wacht totdat iets structureel gebeurt, ben je vaak al te laat.
pi_200433597
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Eerlijkheid wanneer betrapt is toch anders dan zelf ter sprake gebrachte eerlijkheid.

Maar ja, heel fijn dat hij niet met een enorm domme en ongeloofwaardige leugen aan kwam zetten toen de tinder-screenshots in zijn recente fotos opdoken.
Hoe weet TS dat zijn vriend eerlijk is geweest? Misschien heeft hij het halve verhaal vertelt om TS wijs te maken dat hij daarmee eerlijk is geweest en alles heeft opgebiecht.
  zondag 18 juli 2021 @ 23:21:55 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200433633
TS, van een goeie partner mag je verwachten dat diegene consequent keuzes maakt die de relatie ten goede komen. Jouw partner doet dit niet.

En ik persoonlijk geloof niet dat je het patroon rondom partnerkeuze doorbroken hebt.
Resistance is futile.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:01:42 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200434063
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:18 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Waarom zou je op Tinder je ego strelen als je in een goede relatie zit? En waarom hou je je bezig met mooie vrouwen in een ander land als je gelukkig bent met je eigen vriendin/vrouw? Ook periodiek over de grens gaan is over de grens gaan. Als je wacht totdat iets structureel gebeurt, ben je vaak al te laat.
Omdat hij daar met vrienden was, die daar ook mee bezig waren en elkaar lekker lollig opgejut hebben.
Beetje jonge honden gedrag zeg maar.

De screenshots laten dat ook wel zien. Daaruit lijkt te blijken dat ze een moet je nu eens kijken onder elkaar hebben gedaan.

Hij is een stapje tever gegaan door het niet bij enkel kijken te houden. Maar ik denk zo dat als hij echt te ver was gegaan er geen screenshots tussen de foto’s hadden gestaan. Het niet zijn intentie was om echt vreemd te gaan dus. Het gewoon wat ‘stoere’ lol was.

Het is wel zaak om te zeggen goh dit vind ik niet ok. Dat er gekeken wordt en wat domme mannenlol onder elkaar was is prima, maar ken je grens.
Hou op met onzin zoals moet ik wat aan mezelf veranderen, ben je niet tevreden. Gewoon zeggen dit gaat me wat te ver, doe het niet weer.
Zelfs al zou er iets zijn wat beter kan in de relatie is het geen reden voor dit soort gedrag. Dan moet hij dat gewoon aangeven.

Kortom, maak er geen ramp van. Besef dat het gewoon domme mannenlol was, maar zeg wel dat het net een klein stapje te ver was en dat je er niet ok mee bent.
Vrouwen hebben ook soortgelijke lol onder elkaar en ook daarin zit een grens.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 juli 2021 @ 00:07:59 #67
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200434129
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:36 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je in een relatie zit en je gaat actief op datingapps naar complimentjes hengelen ben je gewoon een kneus. Als je tekort komt in je relatie kun je dat ook op een andere manier laten blijken.
Eens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200434293
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Omdat hij daar met vrienden was, die daar ook mee bezig waren en elkaar lekker lollig opgejut hebben.
Beetje jonge honden gedrag zeg maar.

De screenshots laten dat ook wel zien. Daaruit lijkt te blijken dat ze een moet je nu eens kijken onder elkaar hebben gedaan.

Hij is een stapje tever gegaan door het niet bij enkel kijken te houden. Maar ik denk zo dat als hij echt te ver was gegaan er geen screenshots tussen de foto’s hadden gestaan. Het niet zijn intentie was om echt vreemd te gaan dus. Het gewoon wat ‘stoere’ lol was.

Het is wel zaak om te zeggen goh dit vind ik niet ok. Dat er gekeken wordt en wat domme mannenlol onder elkaar was is prima, maar ken je grens.
Hou op met onzin zoals moet ik wat aan mezelf veranderen, ben je niet tevreden. Gewoon zeggen dit gaat me wat te ver, doe het niet weer.
Zelfs al zou er iets zijn wat beter kan in de relatie is het geen reden voor dit soort gedrag. Dan moet hij dat gewoon aangeven.

Kortom, maak er geen ramp van. Besef dat het gewoon domme mannenlol was, maar zeg wel dat het net een klein stapje te ver was en dat je er niet ok mee bent.
Vrouwen hebben ook soortgelijke lol onder elkaar en ook daarin zit een grens.
Ik vind dat er teveel geaccepteerd wordt onder het mom van "domme mannenlol". Ik ga TS niet vertellen wat ze met haar relatie moet doen, dat is aan haar en ik ken sowieso niet de details, maar we hoeven niet te doen alsof dit met 100% zekerheid onder "gewoon dom onschuldig gedrag" valt. Daarbij kan ook domme lol consequenties hebben.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 juli 2021 @ 01:46:18 #69
414785 sirdanilot
pi_200434643
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:49 schreef rozezebra het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie!

Dat is het inderdaad... Ik vroeg ook of de andere vrienden die in een relatie zitten het ook hadden gedaan, waarop hij zei "nee zij weten dat hun vriendin het niet leuk vindt... Maar van jou wist ik het eigenlijk ook wel." Waarop ik zei "waarom heb je dat gevoel dan genegeerd en toch gedaan?" En toen zei hij "Dat is gewoon een egoïstische keuze geweest."

Misschien zit het me daarom nog steeds niet lekker, door precies wat je zegt: hij wist ervan, maar heeft de gevoelens genegeerd om z'n eigen ego voorop te zetten.
Nou als je denkt dat deze vent de rest van jullie leven nooit vreemd zal gaan dan heb je het goed mis. Dat gaat nog een keer fout.

Als hij nou gewoon dronken een meid had gezoend in de pub, ok. Maar dit is gewoon puberaal gedrag
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200435842
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 01:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Nou als je denkt dat deze vent de rest van jullie leven nooit vreemd zal gaan dan heb je het goed mis. Dat gaat nog een keer fout.

Als hij nou gewoon dronken een meid had gezoend in de pub, ok. Maar dit is gewoon puberaal gedrag
Maar zo zijn er toch genoeg volwassenen die puberaal gedrag vertonen?

Anyways, dit forum en andere laten wel wat zien dat ik er voor mijn gevoel alleen niet er ver naast zat.

Ik ga er wel vanuit dat de shit hier gaande is niet serieus. Dat geldt voor alle topics die ik heb gelezen, hier en ergens anders.
pi_200436091
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 00:32 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Ik vind dat er teveel geaccepteerd wordt onder het mom van "domme mannenlol". Ik ga TS niet vertellen wat ze met haar relatie moet doen, dat is aan haar en ik ken sowieso niet de details, maar we hoeven niet te doen alsof dit met 100% zekerheid onder "gewoon dom onschuldig gedrag" valt. Daarbij kan ook domme lol consequenties hebben.
Inderdaad dit. Zelfde rillingen krijg ik met 'ik was gewoon egoistisch'. Nou egoistisch zijn kan ook consequenties hebben. Zou bijvoorbeeld kunnen dat je partner je niet meer vertrouwd...
Ik vind dat je in een relatie 100% vertrouwen nodig hebt. Die geef je en die verdien je. En dat betekent dat je altijd rekening houdt met de ander en zijn/haar gevoelens. TS schrijft dat vriend donders goed wist dat hij haar hiermee zou kwetsen, dat ze dit niet ok zou vinden. Dit is voor mij een belangrijk signaal. Wil hij een reactie uitlokken? Wil hij testen hoever hij kan gaan? Wil hij kwetsen, of haar op een plek neerzetten?
Als hij hier echt spijt van zou hebben en niet zijn partner mee willen kwetsen, dan waren alle screenshots, apps verwijderd, was het nieuws nooit bij haar gekomen en zat hij zich in een hoekje te schamen.
  maandag 19 juli 2021 @ 08:53:28 #72
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200436105
quote:
5s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:01 schreef Tyr80 het volgende:
@:rozezebra heb je misschien recent iets aan je uiterlijk veranderd? Of ben je veel aangekomen door bijv. corona ofzo?
What the fuck…?!
Protège moi de mes désirs.
pi_200436139
Het hele argument van groepsdruk en "jongens onder elkaar" wat sommigen hier noemen lijkt me een beetje onzin. De andere jongens met vriendin waren immers ook prima in staat om er niet aan mee te doen.

Persoonlijk zou ik er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn vriend zoiets zou doen, wetende dat ik dat echt niet leuk zou vinden.
Het zou mijn vertrouwen zeker schaden.
pi_200498913
Hij is ff een weekendje weg en gaat gelijk achter vrouwen op Tinder aan. Kan zijn dat matches heeft verwijderd van degene waar het gesprek anders is verlopen.

Je vriend neemt genoegen met jou, maar is weg zodra er een knappere vrouw langskomt :Y :) Deal with it of maak het uit.
pi_200500090
De meeste mannen gaan weleens vreemd.
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:53:33 #76
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200506201
Als hij weet dat jij in vorige relaties bedonderd bent dan is dit gedrag zeker niet oke!

Mocht je daar met hem niet open over zijn geweest dan zou dit na jullie gesprek niet meer aan de hand moeten zijn aangezien je hebt aangegeven dat je dit wel een ding vindt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 24 juli 2021 @ 00:41:13 #77
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200511877
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:26 schreef Aiciu het volgende:
De meeste mannen gaan weleens vreemd.
Woorden van een vreemdganger.
Een man die trouw is zegt dat de meeste mannen NIET vreemdgaan.
To BG or not to BG!
  zaterdag 24 juli 2021 @ 01:11:12 #78
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200512057
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Woorden van een vreemdganger.
Een man die trouw is zegt dat de meeste mannen NIET vreemdgaan.
Een man die trouw is praat alleen over zichzelf en hooguit zijn partner in relatie tot zichzelf, als je 't mij vraagt.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200512179
Ik vind het vooral ziekelijk dat hij het alleen maar doet om zijn ego te strelen, alsof de gevoelens van vrouwen totaal niet belangrijk voor hem zijn. Komt erg narcistisch op me over. Ik zou me dan meteen afvragen: wil hij mij soms ook alleen vanwege de ego boost?

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 22:34 schreef TheInnocent het volgende:
Ik krijg het gevoel dat TS hem niet kwijt wil en veel van hem accepteert, zoals dit achterbakse gedrag. Hij is en actief achter de chicks aangegaan door met ze af te spreken en heeft volledig schijt aan TS gehad op dat moment. Hij weet vast waar TS vandaan komt met haar exen, ondanks dat ook nog die datingapp profiel aangemaakt. Blijkbaar zet hij TS opzij op momenten dat hij een “egoboost nodig heeft” en ja aan TS de vraag wat ze accepteert he.. TS in plaats van te denken “oh vindt hij me nu niet meer goed genoeg, wat kan ik doen?” zou je imo moeten denken: “is deze kerel nog mij wel waard en wat heeft hij voor mij over?” Aangezien hij op dit punt degene is die fout zit en iets aan zichzelf moet veranderen en niet jij.
Zeer hartgrondig mee eens
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 24 juli 2021 @ 02:01:44 #80
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200512193
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Het is een red flag, maar persoonlijk denk ik dat veel kerels (maar ook vrouwen!) op business trips of vakanties met hun vrienden vreemdgaan. Betekent niet dat ze per se iets tekort komen, niet van je houden of niet serieus zijn. Ze hadden een keer zin een ander "gerecht" , zo simpel is het soms. Cultuur "verbiedt" het, maar natuur is iets totaal anders. Een relatie is op seksueel vlak vergelijkbaar met het volgen van een dieet, waar je nimmer toetjes en van ander lekkers mag snoepen. Ga maar eens hongerig naar de supermarkt en dan zie je hoe moeilijk dat kan zijn.
:') :')

Als je af en toe buiten de deur wil eten moet je een open relatie ofzo aangaan. Zo heel ingewikkeld is dat niet lijkt me. Maar ja, dan krijg je natuurlijk dat je partner dat dan ook weer wil, en dat is dan weer net een brug te ver want daar worden wij mannen weer heel onzeker van.

:') :R
pi_200512202
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 02:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:') :')

Als je af en toe buiten de deur wil eten moet je een open relatie ofzo aangaan. Zo heel ingewikkeld is dat niet lijkt me. Maar ja, dan krijg je natuurlijk dat je partner dat dan ook weer wil, en dat is dan weer net een brug te ver want daar worden wij mannen weer heel onzeker van.

:') :R
Ja idd. Ben benieuwd of zijn vriendin als hij die uberhaupt heeft (gehad) ook regelmatig mochten snoepen van iets anders.

quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:48 schreef Stepperoller het volgende:
Als elke persoon van het geslacht waar je op valt knapper is dan je huidige partner 'beter' is dan mankeert er echt iets aan je relatie. Tenminste in mijn ogen dan. Als uiterlijk het belangrijkste is dan kun je beter elkaars scharrel blijven en van daaruit beiden verder blijven kijken naar lekkerdere hapjes.

Maar goed, zo'n objectificerende blik is sowieso niet echt mijn ding. Blijf mijn medemensen liever gewoon als mens zien.
Precies het gevoel wat ik ook erbij heb, goed verwoord. Als de ander niet eens speciaal voor je is, waarom heb je dan een relatie? Bij gebrek aan beter? Lijkt heel aanlokkelijk. Not.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200517614
Ik denk dat er inderdaad een kans is dat het patroon van vreemdgaan weer kan herhalen. Hij zegt zelf toen je vroeg of de andere vrienden die in een relatie zitten het ook hadden gedaan, “ nee zij weten dat hun vriendin het niet leuk vindt...” Met andere woorden. Ik denk dat je wat meer moet werken aan je grenzen stellen. Heb je iets gedaan of gezegd, wat bij hem het vreemdgaan uitlokt, en misschien hem ook het gevoel van wantrouwen en achterdocht geeft? Ik zou loslaten en er verder niet op ingaan, maar wel bespreken of hij wel het gevoel heeft van vertrouwen, in jouw. Verder zou ik wel zelf onderzoeken, wat je gedaan hebt dat misschien hem het gevoel van achterdocht en gebrek aan vertrouwen geeft, want dat is het gevoel dat hij jouw ook geeft, dat krijg je dus terug. Je zegt zelf dat je in het verleden onzeker bent geweest. Misschien ligt het daar aan, dat dat bij hem een gebrek aan vertrouwen veroorzaakt. Ben je dat nu nog? Anders zou ik bij mijzelf analyseren wat je gedaan of gezegd hebt, dat hij je zo doet voelen.
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 13:22:53 #83
441859 crew  Lenny77
pi_200520168
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 10:51 schreef Twintig het volgende:
Ik denk dat er inderdaad een kans is dat het patroon van vreemdgaan weer kan herhalen. Hij zegt zelf toen je vroeg of de andere vrienden die in een relatie zitten het ook hadden gedaan, “ nee zij weten dat hun vriendin het niet leuk vindt...” Met andere woorden. Ik denk dat je wat meer moet werken aan je grenzen stellen. Heb je iets gedaan of gezegd, wat bij hem het vreemdgaan uitlokt, en misschien hem ook het gevoel van wantrouwen en achterdocht geeft? Ik zou loslaten en er verder niet op ingaan, maar wel bespreken of hij wel het gevoel heeft van vertrouwen, in jouw. Verder zou ik wel zelf onderzoeken, wat je gedaan hebt dat misschien hem het gevoel van achterdocht en gebrek aan vertrouwen geeft, want dat is het gevoel dat hij jouw ook geeft, dat krijg je dus terug. Je zegt zelf dat je in het verleden onzeker bent geweest. Misschien ligt het daar aan, dat dat bij hem een gebrek aan vertrouwen veroorzaakt. Ben je dat nu nog? Anders zou ik bij mijzelf analyseren wat je gedaan of gezegd hebt, dat hij je zo doet voelen.
Ik begrijp het misschien verkeerd, maar zeg je nu: omdat zij moeite met vertrouwen heeft gaat hij contact zoeken met andere vrouwen (dus eigen schuld)? Mocht ze hem wel vertrouwen, dan doet ie dat niet?
Want zo lees ik het? En dan is het gewoon raar :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 24 juli 2021 @ 13:40:31 #84
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200520468
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 01:11 schreef Fcu030 het volgende:

[..]

Een man die trouw is praat alleen over zichzelf en hooguit zijn partner in relatie tot zichzelf, als je 't mij vraagt.
Wat een vreemde constatering.
Is mij nooit opgevallen.
Zal er eens op letten maar denk zelf dat het niet waar is.

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 24-07-2021 20:36:53 ]
To BG or not to BG!
pi_200520496
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 02:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:') :')

Als je af en toe buiten de deur wil eten moet je een open relatie ofzo aangaan. Zo heel ingewikkeld is dat niet lijkt me. Maar ja, dan krijg je natuurlijk dat je partner dat dan ook weer wil, en dat is dan weer net een brug te ver want daar worden wij mannen weer heel onzeker van.

:') :R
Echt hè.

Ik heb er alle begrip voor dat mensen verschillende behoeften kunnen hebben op het gebied van de liefde en liefdesrelaties, maar een relatievorm aangaan die niet bij je behoeften past doe je toch echt zelf.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200524077
Vind dit wel een heel lastige situatie. Veel mensen denken dat het makkelijk is om te zeggen "hij is fout, red flag, dump hem" Terwijl ik weet dat dat veel moeilijker is gezien ik zelf al bedrogen geweest ben in vorige relaties.

Het heeft vind ik heel veel te maken met wat jij persoonlijk het meest kwetsende vindt. Het kwetst sowieso maar er is echt wel een verschil. Waar kan jij mee leven? Hoe bewust is hij van zijn fout? Kan je het vertrouwen terugvinden? Want met tijd helen wondes, nooit volledig, maar sommigen veel beter dan anderen.

Ikzelf vind het bijvoorbeeld erger om emotioneel bedrogen te worden en vooral om belogen te worden. De ex die mij het meest heeft gekwetst is nooit vreemdgegaan maar had gevoelens voor mijn vriendin. Ik ben het via haar te weten moeten komen dat hij haar al lang appte, al haar foto's likete, met zijn vrienden "toevallig" steeds uitging waar zij ook was, ... alle dingen die hij bij mij ook eerst deed. Zij wou het ook eerst niet zeggen omdat ze hoopte dat het over ging en ons niet wilden breken, maar omdat het serieuzer werd heeft ze het toch verteld. Hij ontkende het zelfs, wat voor mij vreselijk veel pijn deed en dat kon ik hem niet vergeven.

Een andere ex heeft me wel effectief bedrogen, maar is daar eerlijk over uitgekomen en omdat daar niets van emoties aan te pas kwam kon ik hem dat wel vergeven. De baas van de kroeg waar ik werk neemt graag meisjes aan die mannen trekken. Hij had dan een 18 jarige meid met een dikke reet aangenomen waar alle mannen, en dus ook mijn ex, op zaten te kwijlen. Ik wist ook dat er al heel wat mannen hadden mogen opkruipen dus was al wat op mijn ongemak. Op een dronken nacht toen ik er niet was heeft mijn 35 jarige ex dan een keer dat 18 jarige barmeisje met haar dikke kont langs achteren geneukt in het berghok. Het was puur fysieke lust, hij biechtte het op en zelfs zij is het huilend bij mij komen opbiechten. Dit was pijnlijk, maar kon ik persoonlijk veel makkelijker vergeven.

Wat er bij jouw situatie moeilijk is, is dat het ook wel meer lust was dan een emotionele band, dat hij het ook wel eerlijk toegaf en dat je niet weet of hij zou handelen en het waarschijnlijk gewoon praatjes waren. Maar aan de andere kant heeft hij dit wel bewust gedaan (niet enkel op een dronken nacht lijkt mij), jij hebt het eerst ontdekt dus weet niet zeker of hij het uit zichzelf zou toegeven. Jij zal dus zelf moeten afwegen wat jou persoonlijk kwetst, wat jij te vergeven vindt, of hij dit duidelijk als een fout ziet die hij niet mag herhalen en vooral of je hem nog kan vertrouwen.
pi_200525599
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 13:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik begrijp het misschien verkeerd, maar zeg je nu: omdat zij moeite met vertrouwen heeft gaat hij contact zoeken met andere vrouwen (dus eigen schuld)? Mocht ze hem wel vertrouwen, dan doet ie dat niet?
Want zo lees ik het? En dan is het gewoon raar :D
:) Nee Ik zeg: Het kan zijn dat zij onbewust gedrag heeft vertoond of iets gezegd waardoor het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen bij haar vriend is veroorzaakt. En dan heeft die vriend bewust of onbewust ook gedrag vertoond of iets gezegd wat de TS hetzelfde gevoel geeft, dus het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen. :)
  zaterdag 24 juli 2021 @ 20:07:34 #88
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200526145
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef Twintig het volgende:

[..]

:) Nee Ik zeg: Het kan zijn dat zij onbewust gedrag heeft vertoond of iets gezegd waardoor het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen bij haar vriend is veroorzaakt. En dan heeft die vriend bewust of onbewust ook gedrag vertoond of iets gezegd wat de TS hetzelfde gevoel geeft, dus het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen. :)
Dat is toch precies hetzelfde?

Omdat TS haar vriend niet zou vertrouwen zou hij iets doen om dat vertrouwen te beschadigen.
  zaterdag 24 juli 2021 @ 20:57:05 #89
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_200527029
Als je in een serieuze relatie zit doe je dit soort dingen niet. Ook niet voor de grap o.i.d.
  Moderator zaterdag 24 juli 2021 @ 21:49:14 #90
441859 crew  Lenny77
pi_200528141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef Twintig het volgende:

[..]

:) Nee Ik zeg: Het kan zijn dat zij onbewust gedrag heeft vertoond of iets gezegd waardoor het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen bij haar vriend is veroorzaakt. En dan heeft die vriend bewust of onbewust ook gedrag vertoond of iets gezegd wat de TS hetzelfde gevoel geeft, dus het gevoel van gebrek aan vertrouwen/ wantrouwen. :)
Dus wacht :D
Zij heeft misschien iets onbewust gezegd of gedaan waardoor haar vriend haar eigenlijk niet meer vertrouwt? En dat ie daarom makkelijker zelf bewust/ onbewust over de lijn gaat?
Zeg je dat?
(Voel me beetje dom nu :P )
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200528378
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 21:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dus wacht :D
Zij heeft misschien iets onbewust gezegd of gedaan waardoor haar vriend haar eigenlijk niet meer vertrouwt? En dat ie daarom makkelijker zelf bewust/ onbewust over de lijn gaat?
Zeg je dat?
(Voel me beetje dom nu :P )
Het kan inderdaad zijn dat zij hem het gevoel van gebrek aan vertrouwen heeft gegeven. En dat heeft zij terug gekregen. Blijkbaar is dat een patroon bij haar in al haar relaties. (Ik ben soms ook een beetje dom :D)
pi_200528753
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:39 schreef Cockwhale het volgende:
Het is een red flag, maar persoonlijk denk ik dat veel kerels (maar ook vrouwen!) op business trips of vakanties met hun vrienden vreemdgaan. Betekent niet dat ze per se iets tekort komen, niet van je houden of niet serieus zijn. Ze hadden een keer zin een ander "gerecht" , zo simpel is het soms. Cultuur "verbiedt" het, maar natuur is iets totaal anders. Een relatie is op seksueel vlak vergelijkbaar met het volgen van een dieet, waar je nimmer toetjes en van ander lekkers mag snoepen. Ga maar eens hongerig naar de supermarkt en dan zie je hoe moeilijk dat kan zijn.
Die analogie snap ik wel, maar daar kies je voor als je in een relatie stapt. Ik weet ook dat het kunnen genieten van andermans schoonheid compleet los kan staan van wat je voor je vriend of vriendin voelt, maar zodra je hapt, is dat niet meer het geval want op dat moment stel je je eigen verlangens boven de gevoelens van je partner. Dat vind ik de red flag hier.

Als je dat niet kunt opbrengen, moet je maar eerlijk tegen jezelf en je partner zijn en uit die monogame relatie stappen, stel je tenminste niemand teleur.

@rozezebra: Bovenstaande zou ook zijn wat ik zou willen weten van mijn vriend. Of hij een monogame relatie eigenlijk wel ziet zitten en begrijpt hoe zo'n actie eruit ziet in de ogen van een partner. Ik zou hem persoonlijk dan ook niet gelijk dumpen, tenzij dit niet de eerste keer is dat hij zoiets doet en hij dus wel vaker heeft laten zien niet zo veel om jouw gevoel en jullie relatie te geven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Megara op 24-07-2021 22:32:33 ]
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_200529615
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 17:43 schreef anoniemV het volgende:
Een andere ex heeft me wel effectief bedrogen, maar is daar eerlijk over uitgekomen en omdat daar niets van emoties aan te pas kwam kon ik hem dat wel vergeven.
Heb je dit echt vergeven? En ben je nog samen? Mij zou dit ook minder pijn doen dan het gedrag van je liegende ex, maar ik zou ook het respect voor deze man goed kwijt zijn.

Bij mijn vriend in het restaurant werkt toevallig ook een serveerster met een dikke kont en hetzelfde effect op mannen. Als ik wist dat hij dit nu zou doen... de eerlijkheid zou ik waarderen, maar het zou waarschijnlijk toch echt einde relatie zijn. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik daarna nog altijd even vol van liefde naast hem zou liggen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_200529999
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:15 schreef Megara het volgende:

[..]

Heb je dit echt vergeven? En ben je nog samen? Mij zou dit ook minder pijn doen dan het gedrag van je liegende ex, maar ik zou ook het respect voor deze man goed kwijt zijn.

Bij mijn vriend in het restaurant werkt toevallig ook een serveerster met een dikke kont en hetzelfde effect op mannen. Als ik wist dat hij dit nu zou doen... de eerlijkheid zou ik waarderen, maar het zou waarschijnlijk toch echt einde relatie zijn. Kan me gewoon niet voorstellen dat ik daarna nog altijd even vol van liefde naast hem zou liggen.
We zijn niet meer samen maar hij heeft het uiteindelijk beëindigd, los van dat 18 jarige meisje of zo hoor. En het had zeker een effect op de relatie, maar heb hem dat redelijk goed kunnen vergeven. Had ook te maken met mijn verleden denk ik. Ik ben zelf wel vaak zoals dat 18 jarige meisje geweest en weet ook dat die escapades niets met liefde te maken hebben maar gewoon beestengedrag is. Dus dat ik meer betekende voor hem. En ik weet ook hoe jaloers ik was dat ik voor zoveel kerels voor een zat avondje kon dienen, tot de ballen leeg waren, ze jou als een gratis hoertje zagen en mooi hun relatie verderzetten met een andere vrouw. Dan plots stond ik aan de andere kant. Heb daarna zelfs nog een goede band opgebouwd met dat meisje en kom nog steeds met haar overeen als ik haar zie.

En van die ex wist ik dat hij al heel zijn leven graag eens een avondje met eender wie van bil ging. Hij stond ervoor bekend en we hebben elkaar zo ook ontmoet. Dus ik wist ook dat dat zijn zwak was.
pi_200531095
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 23:43 schreef anoniemV het volgende:

We zijn niet meer samen maar hij heeft het uiteindelijk beëindigd, los van dat 18 jarige meisje of zo hoor. En het had zeker een effect op de relatie, maar heb hem dat redelijk goed kunnen vergeven. Had ook te maken met mijn verleden denk ik. Ik ben zelf wel vaak zoals dat 18 jarige meisje geweest en weet ook dat die escapades niets met liefde te maken hebben maar gewoon beestengedrag is. Dus dat ik meer betekende voor hem. En ik weet ook hoe jaloers ik was dat ik voor zoveel kerels voor een zat avondje kon dienen, tot de ballen leeg waren, ze jou als een gratis hoertje zagen en mooi hun relatie verderzetten met een andere vrouw. Dan plots stond ik aan de andere kant. Heb daarna zelfs nog een goede band opgebouwd met dat meisje en kom nog steeds met haar overeen als ik haar zie.

En van die ex wist ik dat hij al heel zijn leven graag eens een avondje met eender wie van bil ging. Hij stond ervoor bekend en we hebben elkaar zo ook ontmoet. Dus ik wist ook dat dat zijn zwak was.
Op zich wel positief dat je het zo kon opvatten. Ervaring kan daar idd wel bij helpen.
Ik heb zelf ook wel eens mannen geprobeerd te gebruiken wat niet zoveel voorstelde, maar het is achteraf gezien echt niets voor mij. Ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand daarvan kan genieten zonder enige vorm van respect ofzo
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200535688
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 02:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Op zich wel positief dat je het zo kon opvatten. Ervaring kan daar idd wel bij helpen.
Ik heb zelf ook wel eens mannen geprobeerd te gebruiken wat niet zoveel voorstelde, maar het is achteraf gezien echt niets voor mij. Ik snap eerlijk gezegd niet dat iemand daarvan kan genieten zonder enige vorm van respect ofzo
Ach ja, I blame alcohol... met een goeie dosis borderline :')
pi_200546035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:41 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Woorden van een vreemdganger.
Een man die trouw is zegt dat de meeste mannen NIET vreemdgaan.
Uiteindelijk een kwestie van definitie denk ik. In sociaal-antropologisch onderzoek wordt wel de vuistregel gehanteerd dat 10% van de kinderen niet verwekt is door de sociaal erkende vader; waarmee eigenlijk wordt gesteld dat vrouwen gemiddeld voor 90% trouw zijn. Bij mannen moet dit percentage wel ongeveer gelijk liggen; gemiddeld over het hele leven hebben mannen en vrouwen namelijk vanzelfsprekend evenveel sekspartners (want ze doen het met elkaar)

Maar hiermee wordt de definitie van vreemdgaan wel strict: namelijk alle vormen van seksueel contact waarmee zwangerschap niet kan worden uitgesloten. Kortom, een beetje hand en spandiensten verrichten telt niet als vreemdgaan. Emotioneel zal mannen die een andere meid zoenen voor hun partner ook wel als vreemdgaan tellen vermoed ik ;)
  zondag 25 juli 2021 @ 22:27:16 #98
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200546463
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:09 schreef jaha het volgende:

[..]

Uiteindelijk een kwestie van definitie denk ik. In sociaal-antropologisch onderzoek wordt wel de vuistregel gehanteerd dat 10% van de kinderen niet verwekt is door de sociaal erkende vader; waarmee eigenlijk wordt gesteld dat vrouwen gemiddeld voor 90% trouw zijn. Bij mannen moet dit percentage wel ongeveer gelijk liggen; gemiddeld over het hele leven hebben mannen en vrouwen namelijk vanzelfsprekend evenveel sekspartners (want ze doen het met elkaar)

Maar hiermee wordt de definitie van vreemdgaan wel strict: namelijk alle vormen van seksueel contact waarmee zwangerschap niet kan worden uitgesloten. Kortom, een beetje hand en spandiensten verrichten telt niet als vreemdgaan. Emotioneel zal mannen die een andere meid zoenen voor hun partner ook wel als vreemdgaan tellen vermoed ik ;)
Hm. Die conclusie dat vrouwen 'dus' 90% trouw zijn is misschien wat kort door de bocht.
To BG or not to BG!
  maandag 26 juli 2021 @ 01:01:35 #99
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200547835
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:09 schreef jaha het volgende:

[..]

Uiteindelijk een kwestie van definitie denk ik. In sociaal-antropologisch onderzoek wordt wel de vuistregel gehanteerd dat 10% van de kinderen niet verwekt is door de sociaal erkende vader; waarmee eigenlijk wordt gesteld dat vrouwen gemiddeld voor 90% trouw zijn. Bij mannen moet dit percentage wel ongeveer gelijk liggen; gemiddeld over het hele leven hebben mannen en vrouwen namelijk vanzelfsprekend evenveel sekspartners (want ze doen het met elkaar)
Ja, want iedere keer seks hebben leidt ook tot een kind natuurlijk. :+
  maandag 26 juli 2021 @ 01:10:08 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200547867
Waar is TS gebleven?
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')