abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 juli 2021 @ 09:25:41 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200419266
Constant lees ik dat geklaag om van alles en nog wat van de Jumbo Visma equippe. Onlangs over voedsel, Nu weer dat de truien niet goed zijn die ze verplicht moeten dragen. Vermoeiend..... :O

Wat jullie :?
pi_200419350
Jouw probleem
  zondag 18 juli 2021 @ 09:41:13 #4
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200419368
In topsport gaat het om marginal gains. Dan een klotepak krijgen van organisatie terwijl je honderdduizenden hebt gestopt in ontwikkeling van een goed pak kan ik me voorstellen dat je niet blij bent.

Verder valt het ook wel mee met dat geklaag
pi_200419553
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
In topsport gaat het om marginal gains. Dan een klotepak krijgen van organisatie terwijl je honderdduizenden hebt gestopt in ontwikkeling van een goed pak kan ik me voorstellen dat je niet blij bent.

Verder valt het ook wel mee met dat geklaag
Alleen als ze vallen dan zeuren ze over de koers, alleen als ze in een witte trui rijden dan zeuren ze over een kutpak. Het collectief aanpakken ho maar, maar wel zeuren als het eenmaal zover is.

Het is gewoon een jankploeg met Merijn voorop.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200420104
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
In topsport gaat het om marginal gains. Dan een klotepak krijgen van organisatie terwijl je honderdduizenden hebt gestopt in ontwikkeling van een goed pak kan ik me voorstellen dat je niet blij bent.

Verder valt het ook wel mee met dat geklaag
Dat klopt wel.

Maar net zoals met janken over het parcours werkt dat als je dat ruim vantevoren doet. Dat parcours is allang bekend. Dat je soms 'n leiderstrui is ook al heel lang bekend.

Als je daar vooraf over klaagt, dan komt dat niet zo als janken over als dat je dat achteraf doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')