Een beter milieu evenwicht tussen man en vrouw, begint bij jezelfquote:
We moeten het geslacht wel 'goed' houden, dus proberen we kieskeurig te zijn naar het mannetje waarmee we de baby willen nemen.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
aar eigenlijk dat wij als vrouw niet met dezelfde hevigheid op 'prikkels' reageren als mannen (biologisch zou het interessant zijn --> meer baby's)
Klopt natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We moeten het geslacht wel 'goed' houden, dus proberen we kieskeurig te zijn naar het mannetje waarmee we de baby willen nemen.
Zoiets
Vrouwen zoeken zekerheid, betekent niet dat een vrouw niet lekker geil kan worden.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja nee, dat begrijp ik wel. Maar dan zijn dit soort antwoorden wel jammer:
'Wat mijn punt uit een ander topic bevestigd wat betreft waarom vrouwen als sletten gezien kunnen worden en mannen dan “de held” zijn.
Vrouwen hoeven vele malen minder moeite te doen om dat soort aandacht te krijgen dan een man.'
Wij zijn de sletten door jullie eigen aandacht![]()
Raar eigenlijk dat wij als vrouw niet met dezelfde hevigheid op 'prikkels' reageren als mannen (biologisch zou het interessant zijn --> meer baby's)
Nou dat zit er vast inquote:Op maandag 19 juli 2021 11:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beter milieu evenwicht tussen man en vrouw, begint bij jezelf
Mijn vriendin zit ook op Chaturbate. Ik heb al 5 keer met haar afgesproken maar telkens komt er iets tussen en moet ze afzeggen. Ze is echt een pechvogel maar ik help haar financieel indien nodig. Volgende week met haar afgesproken in hartje Kiev... ik heb er een goed gevoel over deze keerquote:Op maandag 19 juli 2021 22:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik had ook ooit een vriendin op Chaturbate. Dus ik maar steeds meer en meer tokens betalen, maar als het erop aankwam kwam ze nooit opdagen.
Kievgod.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 12:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn vriendin zit ook op Chaturbate. Ik heb al 5 keer met haar afgesproken maar telkens komt er iets tussen en moet ze afzeggen. Ze is echt een pechvogel maar ik help haar financieel indien nodig. Volgende week met haar afgesproken in hartje Kiev... ik heb er een goed gevoel over deze keer
Sorry, zekerheid zorg ik zelf wel voor. Ik zoek komt overeen met mij. Op dat moment of verder.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken zekerheid, betekent niet dat een vrouw niet lekker geil kan worden.
Maar de reden waarom lijkt minder spontaan te zijn inderdaad, niet zo “ik zie een piemel dus nu wil ik neuken”.
Meer geleerde mensen zullen vast weten hoe dat komt en waarom.
Nou en dat werkt dus anders voor een man, een vagina zal genot geven immers.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Sorry, zekerheid zorg ik zelf wel voor. Ik zoek komt overeen met mij. Op dat moment of verder.
Ik vind enkel die piemel niet zo interessant, ik moet het idee hebben dat dat persoon me genot gaat geven. Enkel een piemel doet dat niet.
quote:
Dus gewoon elke vagina?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou en dat werkt dus anders voor een man, een vagina zal genot geven immers.
Er moet wel een lekker lijf aan vast zitten natuurlijk, de vagijn op zich zelf is niet echt lekker of zo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |