Kijk dat bedoel ik: mooi toch?quote:Op zondag 18 juli 2021 01:34 schreef Purfectur het volgende:
TS heeft er sex mee en die mensen die tokens geven niet
Zie het probleem ook niet meteen hoor. Maar goed ik ben TS dan ook niet.quote:Op zondag 18 juli 2021 01:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik: mooi toch?
En ze heeft geld genoeg om voor zichzelf te zorgen. Win-win
Is ze met haar gezicht in beeld?quote:Op zondag 18 juli 2021 01:33 schreef Lenny77 het volgende:
Dus dan ga jij haar ook vertellen dat je op zoek was naar wild vlees op Chaturbate terwijl je aan het werken was?
Los daarvan, ze doet niet echt iets met een ander he, het is maar streamen EN ze verdient er geld mee.
Kan je daarmee leven? Ja? Prima toch!
Nee? Op zoek naar een ander dan maar
Tja ja, maar ergens is het ook een beetje hypocriet he. Geilen op een ander mag maar owee als het meisje bij jou hoort.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:28 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is ze met haar gezicht in beeld?
Kijken en streamen zijn twee verschillende dingen he?
Dat is waar. Maar er kan meer meespelen. Zijn familie en vrienden kunnen ook kijken en zijn vriendin tegenkomen. Leuke gesprekken krijg je daar dan van.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja ja, maar ergens is het ook een beetje hypocriet he. Geilen op een ander mag maar owee als het meisje bij jou hoort.
Maar dat blijft hetzelfdequote:Op zondag 18 juli 2021 13:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar er kan meer meespelen. Zijn familie en vrienden kunnen ook kijken en zijn vriendin tegenkomen. Leuke gesprekken krijg je daar dan van.![]()
Tja, zowel man als vrouw kunnen met dit probleem te maken hebben. Een gewilde man die zichzelf exposed voor de vrouwen zal zijn vriendin of vrouw ook niet waarderen.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat blijft hetzelfdeDan zitten die vrienden en familie ook op Chaturbate te fappen.. dan heb je eigenlijk geen 'recht' meer tot spreken zeg maar
Dat is natuurlijk een heel andere discussie.. Ik zou het graag geweten hebben.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:36 schreef Gruj0 het volgende:
Is het niet iets wat je moet of wilt weten wanneer je in een relatie zit?
Jammer dat het voor mannen een stuk minder is in deze markt. Ik zou echte miljonair zijn dan namelijk.quote:Op zondag 18 juli 2021 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat je haar gezien hebt, zolang het puur is om geld te verdienen, ze niet zit af te spreken met andere mannen.
Tja, het is het “nieuwe normaal” lijkt het soms, zoiets als onlyfans.
Ken ook zo’n meid die er letterlijk een huis van heeft kunnen kopen en 16k per maand er mee binnensleept.
Zo knap is ze niet eens.
Klopt.quote:Op zondag 18 juli 2021 17:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Jammer dat het voor mannen een stuk minder is in deze markt. Ik zou echte miljonair zijn dan namelijk.
OnlyFans kan je toch aanmaken? Succesquote:Op zondag 18 juli 2021 17:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
Jammer dat het voor mannen een stuk minder is in deze markt. Ik zou echte miljonair zijn dan namelijk.
Ja maar de vraag is dan: wiens schuld is dat?quote:Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Klopt.
Als man moet je er enorm goed uit zien wil je succes behalen.(en grappig, en het liefst rijk en succesvol etc)
Wat mijn punt uit een ander topic bevestigd wat betreft waarom vrouwen als sletten gezien kunnen worden en mannen dan “de held” zijn.
Vrouwen hoeven vele malen minder moeite te doen om dat soort aandacht te krijgen dan een man.
Die automatische aandacht zit ingebouwd in de man.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dan: wiens schuld is dat?
Als ik een random dickpic krijg dan voel ik dit:of
![]()
Het is dus niet opwindend en er zijn niet zo veel vrouwen die op zoek gaan naar een fappende jongen op beeld. Want wat ben je er in godsnaam mee? Er is dus geen vraag naar en geen markt voor.
Maar als een man een poes ziet, dan is ie meteen enthousiast![]()
Dus stop met naar die vrouwen te kijken die aan het spelen zijn en de macht/ voordeel is weg.
Wat aandacht krijgt, groeit
En dit haal je er niet 123 uit.quote:Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dan: wiens schuld is dat?
Als ik een random dickpic krijg dan voel ik dit:of
![]()
Het is dus niet opwindend en er zijn niet zo veel vrouwen die op zoek gaan naar een fappende jongen op beeld. Want wat ben je er in godsnaam mee? Er is dus geen vraag naar en geen markt voor.
Maar als een man een poes ziet, dan is ie meteen enthousiast![]()
Dus stop met naar die vrouwen te kijken die aan het spelen zijn en de macht/ voordeel is weg.
Wat aandacht krijgt, groeit
Ken je haar nu 3 weken of al langer, maar sinds 3 weken echt een relatie?quote:Op zondag 18 juli 2021 01:04 schreef Dries4Ever het volgende:
Mijn nieuwe vriendin streamt stiekem op chaturbate als ik aan het werken ben.
Ik heb nu nachtdienst en het is dodelijk saai hier in de monitor kamer dus besloot wat actie te zoeken in de baas zijn tijd. Nu heb ik sinds een week of 3 een nieuwe vriendin, alles goed, seks is heerlijk maar zoals jullie in de TT al kunnen lezen heb ik haar gevonden op chaturbate.
Blijkbaar heeft ze een heel arsenaal aan toys waar ik niets van weet en die showed ze dus op chaturbate, het gaat haar qua tokens niet slecht af en ze doet dingen die ik niet eerder heb gezien
Ik weet even niet wat ik nu wil, doorgaan met de relatie en bekennen dat ik haar gezien heb terwijl ze dit niet aan mij heeft verteld of gewoon kappen, of toch doorgaan met de relatie en haar stiekem gaan volgen
godver, het is verder echt een leuke meid
wat zouden jullie doen?
Ja nee, dat begrijp ik wel. Maar dan zijn dit soort antwoorden wel jammer:quote:Op maandag 19 juli 2021 04:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die automatische aandacht zit ingebouwd in de man.
Dat is net zoiets als tieten lekker vinden, dat doet een man niet bewust ofzo he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |