abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200417830
Mijn nieuwe vriendin streamt stiekem op chaturbate als ik aan het werken ben.

Ik heb nu nachtdienst en het is dodelijk saai hier in de monitor kamer dus besloot wat actie te zoeken in de baas zijn tijd. Nu heb ik sinds een week of 3 een nieuwe vriendin, alles goed, seks is heerlijk maar zoals jullie in de TT al kunnen lezen heb ik haar gevonden op chaturbate.

Blijkbaar heeft ze een heel arsenaal aan toys waar ik niets van weet en die showed ze dus op chaturbate, het gaat haar qua tokens niet slecht af en ze doet dingen die ik niet eerder heb gezien :@

Ik weet even niet wat ik nu wil, doorgaan met de relatie en bekennen dat ik haar gezien heb terwijl ze dit niet aan mij heeft verteld of gewoon kappen, of toch doorgaan met de relatie en haar stiekem gaan volgen

godver, het is verder echt een leuke meid

wat zouden jullie doen?
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 01:33:04 #2
441859 crew  Lenny77
pi_200418059
Dus dan ga jij haar ook vertellen dat je op zoek was naar wild vlees op Chaturbate terwijl je aan het werken was?

Los daarvan, ze doet niet echt iets met een ander he, het is maar streamen EN ze verdient er geld mee.
Kan je daarmee leven? Ja? Prima toch!
Nee? Op zoek naar een ander dan maar :7
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200418074
TS heeft er sex mee en die mensen die tokens geven niet :)

[ Bericht 60% gewijzigd door Danny op 18-07-2021 09:27:46 ]
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 01:38:44 #4
441859 crew  Lenny77
pi_200418104
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:34 schreef Purfectur het volgende:

TS heeft er sex mee en die mensen die tokens geven niet :)
Kijk dat bedoel ik: mooi toch?
En ze heeft geld genoeg om voor zichzelf te zorgen. Win-win *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 18-07-2021 09:27:58 ]
pi_200418122
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik: mooi toch?
En ze heeft geld genoeg om voor zichzelf te zorgen. Win-win *O*
Zie het probleem ook niet meteen hoor. Maar goed ik ben TS dan ook niet.

Kan het wel van 1 kant begrijpen dat het niet leuk is. Maar goed dan komt bovenstaande weer terug :P
pi_200418545
Voor een token of 1000 heeft ze waarschijnlijk ook wel eens seks gehad met één van haar volgers.
Verder zou ik er niet zo mee lopen piekeren. Gewoon lekker verdergaan met de relatie en er van genieten dat je geen groentje beet hebt ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 18-07-2021 09:28:19 ]
Cindy De Vuyst
pi_200419739
Ik zou doorgaan met de relatie, maar ook bekennen dat ik haar daar gezien heb. *O*
pi_200420852
Ik zou gewoon zeggen dat je haar gezien hebt, zolang het puur is om geld te verdienen, ze niet zit af te spreken met andere mannen.

Tja, het is het “nieuwe normaal” lijkt het soms, zoiets als onlyfans.
Ken ook zo’n meid die er letterlijk een huis van heeft kunnen kopen en 16k per maand er mee binnensleept.
Zo knap is ze niet eens.
pi_200422086
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:33 schreef Lenny77 het volgende:
Dus dan ga jij haar ook vertellen dat je op zoek was naar wild vlees op Chaturbate terwijl je aan het werken was?

Los daarvan, ze doet niet echt iets met een ander he, het is maar streamen EN ze verdient er geld mee.
Kan je daarmee leven? Ja? Prima toch!
Nee? Op zoek naar een ander dan maar :7
Is ze met haar gezicht in beeld?

Kijken en streamen zijn twee verschillende dingen he? :P
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 13:31:52 #10
441859 crew  Lenny77
pi_200422125
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:28 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is ze met haar gezicht in beeld?

Kijken en streamen zijn twee verschillende dingen he? :P
Tja ja, maar ergens is het ook een beetje hypocriet he. Geilen op een ander mag maar owee als het meisje bij jou hoort.
pi_200422139
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tja ja, maar ergens is het ook een beetje hypocriet he. Geilen op een ander mag maar owee als het meisje bij jou hoort.
Dat is waar. Maar er kan meer meespelen. Zijn familie en vrienden kunnen ook kijken en zijn vriendin tegenkomen. Leuke gesprekken krijg je daar dan van. :D _O-
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 13:34:22 #12
441859 crew  Lenny77
pi_200422161
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:33 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar er kan meer meespelen. Zijn familie en vrienden kunnen ook kijken en zijn vriendin tegenkomen. Leuke gesprekken krijg je daar dan van. :D _O-
Maar dat blijft hetzelfde :P Dan zitten die vrienden en familie ook op Chaturbate te fappen.. dan heb je eigenlijk geen 'recht' meer tot spreken zeg maar :7
pi_200422189
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:34 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar dat blijft hetzelfde :P Dan zitten die vrienden en familie ook op Chaturbate te fappen.. dan heb je eigenlijk geen 'recht' meer tot spreken zeg maar :7
Tja, zowel man als vrouw kunnen met dit probleem te maken hebben. Een gewilde man die zichzelf exposed voor de vrouwen zal zijn vriendin of vrouw ook niet waarderen.

Als hij niet had gekeken, had hij dit mogelijk nooit geweten. Is het niet iets wat je moet of wilt weten wanneer je in een relatie zit? :?
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 13:37:50 #14
441859 crew  Lenny77
pi_200422213
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:36 schreef Gruj0 het volgende:

Is het niet iets wat je moet of wilt weten wanneer je in een relatie zit? :?
Dat is natuurlijk een heel andere discussie.. Ik zou het graag geweten hebben.
pi_200422333
Gewoon lekker laten! Ik zit zelf in een D/s relatie met een zeer petite jonge vrouw. Echt zo cosplay. Ze is enorm kinky en ik kan ermee doen wat ik wil.

Maar ze heeft een insta waar ze vaak kinky fotos op plaatst en sinds kort zelfs manyvids waar ze tegen betaling cosplay aanbied omdat ze het leuk vindt.

Mijn mening is dat je in je handjes mag knijpen met zo iemand, mits je duidelijke afspraken maakt.
pi_200426738
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 11:41 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat je haar gezien hebt, zolang het puur is om geld te verdienen, ze niet zit af te spreken met andere mannen.

Tja, het is het “nieuwe normaal” lijkt het soms, zoiets als onlyfans.
Ken ook zo’n meid die er letterlijk een huis van heeft kunnen kopen en 16k per maand er mee binnensleept.
Zo knap is ze niet eens.
Jammer dat het voor mannen een stuk minder is in deze markt. Ik zou echte miljonair zijn dan namelijk.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_200428699
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:42 schreef spierbal het volgende:

[..]

Jammer dat het voor mannen een stuk minder is in deze markt. Ik zou echte miljonair zijn dan namelijk.
Klopt.

Als man moet je er enorm goed uit zien wil je succes behalen.(en grappig, en het liefst rijk en succesvol etc)
Wat mijn punt uit een ander topic bevestigd wat betreft waarom vrouwen als sletten gezien kunnen worden en mannen dan “de held” zijn.

Vrouwen hoeven vele malen minder moeite te doen om dat soort aandacht te krijgen dan een man.
pi_200432050
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 17:42 schreef spierbal het volgende:

[..]

OnlyFans kan je toch aanmaken? Succes
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 23:30:30 #19
441859 crew  Lenny77
pi_200433752
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 19:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Klopt.

Als man moet je er enorm goed uit zien wil je succes behalen.(en grappig, en het liefst rijk en succesvol etc)
Wat mijn punt uit een ander topic bevestigd wat betreft waarom vrouwen als sletten gezien kunnen worden en mannen dan “de held” zijn.

Vrouwen hoeven vele malen minder moeite te doen om dat soort aandacht te krijgen dan een man.
Ja maar de vraag is dan: wiens schuld is dat?
Als ik een random dickpic krijg dan voel ik dit: :') of :r
Het is dus niet opwindend en er zijn niet zo veel vrouwen die op zoek gaan naar een fappende jongen op beeld. Want wat ben je er in godsnaam mee? Er is dus geen vraag naar en geen markt voor.

Maar als een man een poes ziet, dan is ie meteen enthousiast :Y
Dus stop met naar die vrouwen te kijken die aan het spelen zijn en de macht/ voordeel is weg.
Wat aandacht krijgt, groeit :P
  maandag 19 juli 2021 @ 00:19:57 #20
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200434203
Ik zou het zeker bespreken/aangeven. Het is toch wel iets dat vertelt zou moeten worden zodat jij kan kiezen of je daar ok mee bent of niet.
Andersom ook. Want nu zit jij met heb mijn vriendin daar gezien, maar anders had je vriendin gezeten met iemand die cam meiden opzoekt. En daar is lang niet iedere vrouw ok mee.

Jij zal voor jezelf moeten bepalen of je het ok vindt of dat je wil dat het stopt.
Jullie relatie is nog heel pril, dat ze het niet gelijk op tafel heeft gegooid is nog wel begrijpelijk, maar niet helemaal ok. Maar nu is het eenmaal zo dat je het weet. Beslis dus of je er ok mee kan zijn dat het iig tot nu zo was en praat erover.

Sommige dingen dien je eigenlijk te bespreken voordat het gebeurd. Dat geld hier in beide gevallen.
Het is ok als dit een dealbreaker is voor jou, zij had dit moeten vertellen voordat het een relatie werd. Maar aangezien het nog heel erg pril is, in de verkennende fase is, was ze dat misschien ook echt wel van plan, maar niet gelijk op date 1 aangezien dat zeer nare consequenties kan hebben.

Nogmaals, het is aan jou om te beslissen of je er ok mee bent dat ze dit deed en hoe nu verder (of niet verder). Wil je dat het stopt, maar zonder verwijten verder, ben je er ok mee dat het doorgaat. Of geeft het wrevel dat het zo was ongeacht of het stopt, waardoor het blijft knagen en terug gaat komen?

Beter dat nu te beslissen, daar nu over na te denken en op tafel te leggen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_200435112
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het is dus niet opwindend en er zijn niet zo veel vrouwen die op zoek gaan naar een fappende jongen op beeld. Want wat ben je er in godsnaam mee? Er is dus geen vraag naar en geen markt voor.

Dus stop met naar die vrouwen te kijken die aan het spelen zijn en de macht/ voordeel is weg.
Die automatische aandacht zit ingebouwd in de man.
Dat is net zoiets als tieten lekker vinden, dat doet een man niet bewust ofzo he.
pi_200435372
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 23:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

En dit haal je er niet 123 uit.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:26:00 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200437973
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 01:04 schreef Dries4Ever het volgende:
Mijn nieuwe vriendin streamt stiekem op chaturbate als ik aan het werken ben.

Ik heb nu nachtdienst en het is dodelijk saai hier in de monitor kamer dus besloot wat actie te zoeken in de baas zijn tijd. Nu heb ik sinds een week of 3 een nieuwe vriendin, alles goed, seks is heerlijk maar zoals jullie in de TT al kunnen lezen heb ik haar gevonden op chaturbate.

Blijkbaar heeft ze een heel arsenaal aan toys waar ik niets van weet en die showed ze dus op chaturbate, het gaat haar qua tokens niet slecht af en ze doet dingen die ik niet eerder heb gezien :@

Ik weet even niet wat ik nu wil, doorgaan met de relatie en bekennen dat ik haar gezien heb terwijl ze dit niet aan mij heeft verteld of gewoon kappen, of toch doorgaan met de relatie en haar stiekem gaan volgen

godver, het is verder echt een leuke meid

wat zouden jullie doen?
Ken je haar nu 3 weken of al langer, maar sinds 3 weken echt een relatie?
Als dat laatste, dan wel vreemd dat ze het nog niet verteld heeft, als dat eerste, tja kan nog komen.

Zou eerst bepalen voor jezelf of je een vriendin wilt die dit soort dingen doet.
en dan eens het gesprek met haar aangaan. Dat je het gezien hebt en hoe zij dit verder ziet en of dit overeen komt met hoe jij het ziet.
  maandag 19 juli 2021 @ 11:30:16 #24
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200438059
Link?
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  Moderator maandag 19 juli 2021 @ 11:36:59 #25
441859 crew  Lenny77
pi_200438166
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 04:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die automatische aandacht zit ingebouwd in de man.
Dat is net zoiets als tieten lekker vinden, dat doet een man niet bewust ofzo he.
Ja nee, dat begrijp ik wel. Maar dan zijn dit soort antwoorden wel jammer:

'Wat mijn punt uit een ander topic bevestigd wat betreft waarom vrouwen als sletten gezien kunnen worden en mannen dan “de held” zijn.
Vrouwen hoeven vele malen minder moeite te doen om dat soort aandacht te krijgen dan een man.'

Wij zijn de sletten door jullie eigen aandacht ;(

Raar eigenlijk dat wij als vrouw niet met dezelfde hevigheid op 'prikkels' reageren als mannen (biologisch zou het interessant zijn --> meer baby's)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')