quote:Maandag 12 juli 21:35 - 22:45 - SBS6.
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp bespreken vanaf nu dagelijks de Tour de France en aansluitend de Olympische Spelen. Oud-wielrenner Michael Boogerd schuift in deze laatste week van de Tour aan als analist.
Het EK voetbal is voorbij, maar De Oranjezomer gaat door. De mannen van Veronica inside schakelen in hun talkshow direct over op andere sporten. Ze bespreken vanaf nu elke dag de stand van zaken in de Tour de France - na deze rustdag begint de laatste week van de ronde - en aansluitend de Olympische Spelen in Tokio. Het decor van De Oranjezomer: De Tour verandert mee: het statige Slot Zeist wordt ingeruild voor een vakantiepark in Otterlo.
Michael Boogerd
Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp krijgen deze week dagelijks gezelschap van Michael Boogerd. De oud-wielrenner schoof de laatste jaren al vaker aan als analist bij Genee in de wielertalkshow Tour du Jour. Met name Johan Derksen is een groot wielerliefhebber, net als vaste gast aan tafel Jan Boskamp.
Vooral naar shit springen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef kurk_droog het volgende:
Als volwassenen naar een bal of shit springen is überhaupt altijd belachelijk
Mooi, weg met die gozerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
Boogerd zit er weer voor spek en bonen bij
Zei ik voor de eerste uitzending al. Waanzin.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
Ach, die vind het allemaal wel best ook. Lekker geld vangen voor dit simpele gelul.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:21 schreef Dutch_view het volgende:
IK BETAAL HELEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Betalen jullie ook vermogensrendementsheffing?
Valentijn zit er wel is naast, overkomt de bestenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Valentijn over belasting![]()
Daar slaat hij de plank flink mis
Het gaat niet om ingezetene maar om de feitelijke omstandigheden waar je belasting plechtig bent
En het is niet 1,2% maar bij grote vermogens veel meer
https://www.belastingdien(...)gen/berekening-2021/
Hij is goed met wedstrijden voorspellenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:29 schreef JaapKroket het volgende:
Valentijn zit er wel is naast, overkomt de besten
Heleen lijkt ook beetje te kwijlen.quote:
Heleen heeft goede tieten, en blijkbaar een goede kont maar dat hoofd vind ik helemaal niets.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Heleen lijkt ook beetje te kwijlen.
Ik als fan ben ook gewoon eerlijk dat ze drie jaar geleden al moesten stoppen, dit begint wel vermoeiend te worden hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ze beginnen nu zelf ook al bewust te worden van de herhaling van grappen.
Topshow toch, gewoon zelfs in herhaling blijft het vermakelijk. Beetje kroeg praat, prima.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik als fan ben ook gewoon eerlijk dat ze drie jaar geleden al moesten stoppen, dit begint wel vermoeiend te worden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |