abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juli 2021 @ 08:43:22 #251
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_200629763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 07:56 schreef muzas het volgende:

[..]

De hoeveelheid cote du rhone de avond van te voren ook.
Altijd goed om voldoende te drinken *O*
.
pi_200630537
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 06:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar dat is een klim van 1km..
Ik wil ook wel de Camerig van 4,38km er bij pakken hoor (of de Baraque Michel). Resultaat blijft hetzelfde. :D Telt ook voor lange klimmen. Daar is uiteraard de mate van rust ook belangrijk.

Als je de dag ervoor al maximaal gegaan bent of een dag rust hebt gehad maakt verschil, veel verschil.

En nogmaals, ik geloof best dat het niveau beter is, maar dit kun je niet aantonen op een segment wat je maar 2 keer gereden hebt. Lange klim/korte klim/afsluitdijk/whatever maakt niet uit. :)
pi_200630634
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 07:07 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Nouja, dit. Dit is een inspanning van zo’n 50 minuten. Vorig jaar was dat rond omslagpunt, nu 10 slagen eronder en ik was sneller. Voor mij is dat een bevestiging dat ik beter ben geworden. Bergop althans. Maar ik merk het in Nederland ook.

Ik reed begin deze maand nog op een tijdritrondje dat ik al tientallen keren heb gereden. Het was geen superstrakke tijdrit, maar m’n ondergrens ligt qua snelheid tegenwoordig wel op zo’n 43 gemiddeld, terwijl dat een paar jaar terug nog m’n bovengrens is. Als ik echt goed rij en de omstandigheden zitten mee, dan tik ik zelfs de 45 gemiddeld wel aan. 4-5 jaar terug kon ik dat echt niet.
Daar kun je het beter mee vergelijken inderdaad. 💪
pi_200631900
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 09:42 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik wil ook wel de Camerig van 4,38km er bij pakken hoor (of de Baraque Michel). Resultaat blijft hetzelfde. :D Telt ook voor lange klimmen. Daar is uiteraard de mate van rust ook belangrijk.

Als je de dag ervoor al maximaal gegaan bent of een dag rust hebt gehad maakt verschil, veel verschil.

En nogmaals, ik geloof best dat het niveau beter is, maar dit kun je niet aantonen op een segment wat je maar 2 keer gereden hebt. Lange klim/korte klim/afsluitdijk/whatever maakt niet uit. :)
Tommeke komt hier vertellen dat hij het gevoel heeft beter te zijn geworden en vergelijkt daarbij met een klim van een paar jaar terug ofzo. Prima toch, heeft helemaal geen nut om daar een gigantische wetenschap op los te laten. Fietsen is meer dan op je powermetertje kijken.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_200633927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:08 schreef Patroon het volgende:

[..]

Tommeke komt hier vertellen dat hij het gevoel heeft beter te zijn geworden en vergelijkt daarbij met een klim van een paar jaar terug ofzo. Prima toch, heeft helemaal geen nut om daar een gigantische wetenschap op los te laten. Fietsen is meer dan op je powermetertje kijken.
Joh, echt? :D
pi_200634277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 07:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

Zeker mogelijk. Elk jaar ouder geeft je ook weer wat meer taaiheid en basis. Ik denk dat Tommeke nu niet eens minder doet dan vorige jaren, maar wel meer rustige uren. Juist alleen maar goed, veel mensen trainen veel te hard.
Je leert op een gegeven moment ook wel om beter naar je lichaam te luisteren, ja. En dat het niet zo zeer gaat om het aantal uren dat je op de fiets zit, maar hoe je die tijd zo nuttig mogelijk besteedt.
pi_200641580
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je leert op een gegeven moment ook wel om beter naar je lichaam te luisteren, ja. En dat het niet zo zeer gaat om het aantal uren dat je op de fiets zit, maar hoe je die tijd zo nuttig mogelijk besteedt.
Zo nuttig mogelijk besteden klinkt nou ook niet echt van goh wat een relaxte hobby toch :P

En Strava, hebben jullie dat ook? Nu iedereen op vakantie is gaan ze ook wandeltochtjes met het gezin erop zetten enz.
Vakman pur sang
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:16:40 #258
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_200641658
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

En Strava, hebben jullie dat ook? Nu iedereen op vakantie is gaan ze ook wandeltochtjes met het gezin erop zetten enz.
Want daar is wat mis mee?
  vrijdag 30 juli 2021 @ 18:24:39 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200641768
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zo nuttig mogelijk besteden klinkt nou ook niet echt van goh wat een relaxte hobby toch :P

En Strava, hebben jullie dat ook? Nu iedereen op vakantie is gaan ze ook wandeltochtjes met het gezin erop zetten enz.
Leuk man, leer je de moeder van DDX ook nog eens kennen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200643111
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Want daar is wat mis mee?
Nee ik constateer dat alleen maar. ;)
Vakman pur sang
  vrijdag 30 juli 2021 @ 20:23:09 #261
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_200643237
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Leuk man, leer je de moeder van DDX ook nog eens kennen!
Gefeliciteerd met deze verrijking van jouw leven *O*
.
pi_200644730
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zo nuttig mogelijk besteden klinkt nou ook niet echt van goh wat een relaxte hobby toch :P

En Strava, hebben jullie dat ook? Nu iedereen op vakantie is gaan ze ook wandeltochtjes met het gezin erop zetten enz.
Dat doet mijn tijdlijn sinds de Corona crisis al :x
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:20:06 #263
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200645136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 20:23 schreef Yankee het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met deze verrijking van jouw leven *O*
Wel toch?

Ik hoop ook dat iedereen genoten heeft van mijn wandeling in de Oostvaarder plassen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf zaterdag 31 juli 2021 @ 00:11:42 #264
73911 ultra_ivo
pi_200646650
Die wandelingen zet je er op om op de fiets onbereikbare tegels te scoren ;).
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:24:19 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200646780
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Die wandelingen zet je er op om op de fiets onbereikbare tegels te scoren ;).
Ik heb hier geen actieve herinnering aan…
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_200670703
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zo nuttig mogelijk besteden klinkt nou ook niet echt van goh wat een relaxte hobby toch :P

En Strava, hebben jullie dat ook? Nu iedereen op vakantie is gaan ze ook wandeltochtjes met het gezin erop zetten enz.
Dat ligt er maar aan natuurlijk wat je leuk vindt. Sommige mensen hebben ook met een hobby bepaalde doelen, terwijl tijd wellicht een schaarse factor is.

Ja, Strava heb ik ook. Bij sommige mensen dreigt het wel een soort Facebook te worden inderdaad met wandeltochtjes erop e.d. Moet iedereen natuurlijk zelf weten. Ik zet er niet elke scheet op. Als ik naar de supermarkt fiets, zet ik Strava niet aan.

Maar triester vind ik de lui die cheaten op segmenten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Halcon op 01-08-2021 11:20:18 ]
pi_200704106
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:18 schreef dop het volgende:

[..]

Ventoux is typisch een klim waar je niet veel kunt met tijden.
Het weer is zeer bepalend. (wind)
snelste dame die ik ken (mee fiets) 1:30 (Bedoin) maar als je hem in 2:00 doet ook petje af.
Volgens mij is Ddx hier de snelste ik meen ergens tussen 1:10-1:15.

http://www.fietsica.be/hoesnel.htm
Wat is het officiële segment Bedoin) volgens jullie? Het zijn er zo veel.. ik heb op de ene 1.37, een ander 1.39 en nog een van 1.41.
Hoe dan ook ging het best wel lekker en ben ik tevreden! Sneller dan Josse bij Tour de Tietema, dat was wel mijn doel 😜 gisteren al vanaf Malaucene gedaan, die vond ik eigenlijk zwaarder door de stijle stukken!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_200704490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vertrek morgen, een negatieve antigeen test permitting, eindelijk richting Frankrijk!

Begin nu wel erg enthousiast en natuurlijk weer veel te fanatiek te worden, uitrekenen welke tijd mogelijk zou kunnen zijn op de Ventoux en zo 8)7 Wat zijn jullie tijden?
Als je mij mijn gang laat gaan wordt het een diehard trainingskamp en fiets ik elke dag 2 cols op, maar mijn vriend is af en toe de iets verstandigere en gaat zorgen dat we ook nog een beetje vakantie houden :P
Leuk!
Je bent nog niet gevaccineerd, vanwege die antigeen test? Ik volg over 2 weken maar dan zijn jullie al terug denk ik? :)

Ik zie op de kaart dat je niet ver van de Alpen zit, maar naar Gap rijden met de auto bv, is niet lang zeker vanuit laten we zeggen Maulacene?

Plan is 1 dag Ventoux te doen, een dag de fiets in de auto te gooien en een col dus in de Alpen te doen en 1 dag zwemmen en de toerist uit hangen met wijn proeven of een museumpje ofzo :P Heb helaas niet veel tijd voor meer dagen, ga nog met een maat feesten in Praag, minder sportieve vakantie dus (nouja bier heffen...)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:34:38 #269
545 dop
:copyright: dop
pi_200707573
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat is het officiële segment Bedoin) volgens jullie? Het zijn er zo veel.. ik heb op de ene 1.37, een ander 1.39 en nog een van 1.41.
Hoe dan ook ging het best wel lekker en ben ik tevreden! Sneller dan Josse bij Tour de Tietema, dat was wel mijn doel 😜 gisteren al vanaf Malaucene gedaan, die vond ik eigenlijk zwaarder door de stijle stukken!
Netjes hoor 💪🏻, tja wat is het officiële segment, die moet ik je schuldig blijven
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_200726507
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuk!
Je bent nog niet gevaccineerd, vanwege die antigeen test? Ik volg over 2 weken maar dan zijn jullie al terug denk ik? :)

Ik zie op de kaart dat je niet ver van de Alpen zit, maar naar Gap rijden met de auto bv, is niet lang zeker vanuit laten we zeggen Maulacene?

Plan is 1 dag Ventoux te doen, een dag de fiets in de auto te gooien en een col dus in de Alpen te doen en 1 dag zwemmen en de toerist uit hangen met wijn proeven of een museumpje ofzo :P Heb helaas niet veel tijd voor meer dagen, ga nog met een maat feesten in Praag, minder sportieve vakantie dus (nouja bier heffen...)
Dat is prima te doen. 5 jaar terug zat ik in Embrun, vlakbij Gap, en ben ik op en neer gereden naar de Ventoux om de Tour te bezoeken. Heb daar toen voor een nachtje een AirBNB gehuurd ergens, omdat we er ff een weekendje van wilden maken. Maar heel ver rijden is het niet, het is zelfs een prachtige route langs allemaal dorpjes en lavendelvelden.

Als je bijvoorbeeld doorrijdt naar Guillestre, kun je mooi een rondje Izoard doen. Die is best leuk en ook niet heel veel verder dan Gap.
pi_200738502
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 22:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Leuk!
Je bent nog niet gevaccineerd, vanwege die antigeen test? Ik volg over 2 weken maar dan zijn jullie al terug denk ik? :)

Ik zie op de kaart dat je niet ver van de Alpen zit, maar naar Gap rijden met de auto bv, is niet lang zeker vanuit laten we zeggen Maulacene?

Plan is 1 dag Ventoux te doen, een dag de fiets in de auto te gooien en een col dus in de Alpen te doen en 1 dag zwemmen en de toerist uit hangen met wijn proeven of een museumpje ofzo :P Heb helaas niet veel tijd voor meer dagen, ga nog met een maat feesten in Praag, minder sportieve vakantie dus (nouja bier heffen...)
We zijn wel gevaccineerd, maar op de dag van vertrek was de 2e prik nog een 7 dagen geleden.. volgens de autoriteiten moest je dan een vaccinatiebewijs laten zien. Maar in de realiteit is men in Frankrijk daar helemaal niet mee bezig ;) Alleen mondkapjes dragen in binnenruimtes.
Verder zijn we nu verkast naar de Alpen! Erg regenachtig dus maar even een rustdag vandaag. Het was wel ruim 3 uur rijden van de Ventoux naar waar wij nu zitten, maar we zijn onderweg langs veel mooie cols gekomen die wat dichterbij zijn. Le Col du Homme mort leek een erg mooie vanuit de auto.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_200738655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We zijn wel gevaccineerd, maar op de dag van vertrek was de 2e prik nog een 7 dagen geleden.. volgens de autoriteiten moest je dan een vaccinatiebewijs laten zien. Maar in de realiteit is men in Frankrijk daar helemaal niet mee bezig ;) Alleen mondkapjes dragen in binnenruimtes.
Verder zijn we nu verkast naar de Alpen! Erg regenachtig dus maar even een rustdag vandaag. Het was wel ruim 3 uur rijden van de Ventoux naar waar wij nu zitten, maar we zijn onderweg langs veel mooie cols gekomen die wat dichterbij zijn. Le Col du Homme mort leek een erg mooie vanuit de auto.
Klopt, je krijgt daar niks van Covid mee verder.
Veel plezier de Mort is idd een mooie col loopt best fijn.
Vakman pur sang
pi_200742121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We zijn wel gevaccineerd, maar op de dag van vertrek was de 2e prik nog een 7 dagen geleden.. volgens de autoriteiten moest je dan een vaccinatiebewijs laten zien. Maar in de realiteit is men in Frankrijk daar helemaal niet mee bezig ;) Alleen mondkapjes dragen in binnenruimtes.
Verder zijn we nu verkast naar de Alpen! Erg regenachtig dus maar even een rustdag vandaag. Het was wel ruim 3 uur rijden van de Ventoux naar waar wij nu zitten, maar we zijn onderweg langs veel mooie cols gekomen die wat dichterbij zijn. Le Col du Homme mort leek een erg mooie vanuit de auto.
Ah, ook geen controles aan de grens? Wel beter dan :)

Ventoux al wel op geweest?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_200743170
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah, ook geen controles aan de grens? Wel beter dan :)

Ventoux al wel op geweest?
Ja vanuit Malaucene en Bedoin, Sault maar laten zitten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 4 augustus 2021 @ 23:56:11 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_200745115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

We zijn wel gevaccineerd, maar op de dag van vertrek was de 2e prik nog een 7 dagen geleden.. volgens de autoriteiten moest je dan een vaccinatiebewijs laten zien. Maar in de realiteit is men in Frankrijk daar helemaal niet mee bezig ;) Alleen mondkapjes dragen in binnenruimtes.
Verder zijn we nu verkast naar de Alpen! Erg regenachtig dus maar even een rustdag vandaag. Het was wel ruim 3 uur rijden van de Ventoux naar waar wij nu zitten, maar we zijn onderweg langs veel mooie cols gekomen die wat dichterbij zijn. Le Col du Homme mort leek een erg mooie vanuit de auto.
Nou waar ik zit draagt iedereen ze overal. Dat is in Boulogne sur mer.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')