abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200418856
-doe eens lief-

[ Bericht 86% gewijzigd door Lenny77 op 19-07-2021 01:48:11 ]
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_200427733
-weg door quote-

[ Bericht 96% gewijzigd door Lenny77 op 19-07-2021 01:48:30 ]
Clap your hands if you're working too hard
pi_200427762
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 21:05 schreef Tyr80 het volgende:
Blijf me erover verbazen hoeveel users het geen paar euro waard is om van die uitzonderlijke kutads op deze site af te zijn.
Het gaat niet om de centen maar om de anonimiteit. Die ben je kwijt als je betaalt.
Clap your hands if you're working too hard
  Moderator zondag 18 juli 2021 @ 18:20:41 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200427808
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 07:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
-knip-
Wat leuk dat je in het Viva subforum meepost! Het tijdschrift veel gelezen zeker? ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door Lenny77 op 19-07-2021 01:49:02 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_200427845
-weg door quote, moest wel lachen :D-

[ Bericht 84% gewijzigd door Lenny77 op 19-07-2021 01:50:35 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 18 juli 2021 @ 18:43:57 #106
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200428233
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 18:18 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]

Het gaat niet om de centen maar om de anonimiteit. Die ben je kwijt als je betaalt.
Betaal je met Bitcoin
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Admin maandag 19 juli 2021 @ 07:57:10 #107
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200435727
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:27 schreef GereDathan het volgende:

[..]

_O-

FOK! kan dromen van 2,8 miljoen actieve accounts. Als je alle klonen wegdenkt zijn er hier misschien 150 actieve users per maand.
2,8 miljoen actieve accounts :')
Nieuwste userid daar is ergens in de 400K.
Die 'actieve gebruikers' komen - zoals dat bij iedereen is die iets qua pers e.d. wil doen en goed voor de dag wil komen - uit analytics. Gewoon daar het aantal actieve users per jaar vandaan trekken dat google voor je bijhoudt.
Wij komen dan - als we alleen het forum.fok.nl domein nemen - uit op 9,6 miljoen overigens.
Vivaforum bestaat daarnaast 22 jaar, langer dan wij, en heeft 33 miljoen posts. Wij hebben ruim 200 miljoen posts. Zij hebben DPGmedia achter zich - zie hieronder even hoe groot dat bedrijf is - wij doen het helemaal zelf, zonder advertising.

quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

Eigenaar met een goed communicatie-team.
Het is DPG. Eigenaar van - alleen in Nederland al - onderstaande:
Qmusic
Joe
AD
Volkskrant
Nu.nl
sportnieuws.nl
GTO
autowereld.nl
trouw
topics
de ondernemer
BN De Stem
Brabants Dagblad
De Gelderlander
De Stentor
ED
Het Parool
PZC
Tubantia
Autoweek
Autotrack
Donald Duck
Bladcadeau
Flair
Flow
Kek MAMA
Libelle
Margiet
Nouveau
Ouder van Nu
Story
Tina
Totaal TV
Veronica Magazine
Viva
Viva Mama
vt wonen
Zo zit dat
123tijdschrift.nl
autotrack
hardware.info
tweakers.net
het testpanel
indebuurt
My Channels
Nationale Vacaturebank
Proefabonnementen.nl
Independer
Intermediar
Magazine.nl
theaterclub.nl
tijdschrift.nl
aldipress
brunopress
panel inzicht
Pro Shots

Pakken we belgie mee dan komt daarbij onder meer:
VTM
De Morgen
HLN.be

Omzet in 2020: 1,77 miljard euro, waarvan 1 miljard in Nederland
De winst was 339 miljoen, waarvan in Nederland 172 miljoen.

Die hebben geen goed communicatieteam nodig. Die zetten het zelf op nu.nl en al hun andere media en de rest van de media neemt het wel over.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is nog eens een geweldig onderzoek, een polletje weggestopt in een pijlertje.
[..]

https://tweakers.net/nieu(...)ch-niet-offline.html
tweakers (van DPG) die schrijft over Viva (ook van DPG). Wij van WC-eend :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 16:20 schreef Viv het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een wetenschappelijk verantwoord onderzoek was :D maar die 2,8 miljoen slaat uiteraard op alle accounts tezamen, alle klonen en inactieve gebruikers en dergelijke meegeteld.
Niet eens, want ze hebben 400k accounts.
Met 2,8 miljoen ACTIEVE accounts in 22 jaar tijd 33 miljoen posts halen kan niet eens.
als elke actieve user elk jaar 1 post zou doen zou je daar al boven moeten zitten.

Kijk ik bij ons bij de actieve topicslijst zie ik gemiddeld op dit tijdstip zo'n 6-12 posts per minuut.
Kijk ik nu op https://forum.viva.nl/index.php dan zie ik in de linkerkolom dat dat er bij vivaforum ongeveer 1-3 zijn.
Het is hier echt fors drukker dan op vivaforum hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 19-07-2021 08:10:23 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200435748
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:57 schreef Danny het volgende:

[..]

2,8 miljoen actieve accounts :')
Nieuwste userid daar is ergens in de 400K.
Die 'actieve gebruikers' komen - zoals dat bij iedereen is die iets qua pers e.d. wil doen en goed voor de dag wil komen - uit analytics. Gewoon daar het aantal actieve users per jaar vandaan trekken dat google voor je bijhoudt.
Wij komen dan - als we alleen het forum.fok.nl domein nemen - uit op 9,6 miljoen overigens.
Vivaforum bestaat daarnaast 22 jaar, langer dan wij, en heeft 33 miljoen posts. Wij hebben ruim 200 miljoen posts. Zij hebben DPGmedia achter zich - zie hieronder even hoe groot dat bedrijf is - wij doen het helemaal zelf, zonder advertising.
[..]

Het is DPG. Eigenaar van - alleen in Nederland al - onderstaande:
Qmusic
Joe
AD
Volkskrant
Nu.nl
sportnieuws.nl
GTO
autowereld.nl
trouw
topics
de ondernemer
BN De Stem
Brabants Dagblad
De Gelderlander
De Stentor
ED
Het Parool
PZC
Tubantia
Autoweek
Autotrack
Donald Duck
Bladcadeau
Flair
Flow
Kek MAMA
Libelle
Margiet
Nouveau
Ouder van Nu
Story
Tina
Totaal TV
Veronica Magazine
Viva
Viva Mama
vt wonen
Zo zit dat
123tijdschrift.nl
autotrack
hardware.info
tweakers.net
het testpanel
indebuurt
My Channels
Nationale Vacaturebank
Proefabonnementen.nl
Independer
Intermediar
Magazine.nl
theaterclub.nl
tijdschrift.nl
aldipress
brunopress
panel inzicht
Pro Shots

Pakken we belgie mee dan komt daarbij onder meer:
VTM
De Morgen
HLN.be

Omzet in 2020: 1,77 miljard euro, waarvan 1 miljard in Nederland
De winst was 339 miljoen, waarvan in Nederland 172 miljoen.

Die hebben geen goed communicatieteam nodig. Die zetten het zelf op nu.nl en al hun andere media en de rest van de media neemt het wel over.
[..]

tweakers (van DPG) die schrijft over Viva (ook van DPG). Wij van WC-eend :D
[..]

Niet eens, want ze hebben 400k accounts.
Met 2,8 miljoen ACTIEVE accounts in 22 jaar tijd 33 miljoen posts halen kan niet eens.
als elke actieve user elk jaar 1 post zou doen zou je daar al boven moeten zitten.
Het was niet als aanval maar meer als constatering dat je met een eigenaar als DPG een bepaald soort bereik hebt. Het wordt overal wel klakkeloos overgenomen dat zo ongeveer iedere vrouw in Nederland op Viva-forum gepost heeft.

Nieuwsbericht is verkapte reclame, en een manier om die spin-offs de nek om te draaien nog voordat ze goed en wel begonnen zijn.
  Admin maandag 19 juli 2021 @ 08:05:00 #109
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200435758
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Het was niet als aanval maar meer als constatering dat je met een eigenaar als DPG een bepaald soort bereik hebt. Het wordt overal wel klakkeloos overgenomen dat zo ongeveer iedere vrouw in Nederland op Viva-forum gepost heeft.

Nieuwsbericht is verkapte reclame, en een manier om die spin-offs de nek om te draaien nog voordat ze goed en wel begonnen zijn.
Precies. Al doet viafora - van die andere eenmanszaak ouders.nl - het vrij aardig. Denk ook dat daar de meesten heen zouden zijn gegaan. Nu vivaforum blijft is al het werk van de mensen die met een alternatief bezig waren meteen voor niets geweest. Voor hoe lang is echter maar de vraag. Een DPG wil gewoon elk jaar een hogere omzet genereren. Lukt dat niet dan moet je - net zoals tweakers - je users gaan verplichten te betalen en content achter een betaalmuur gaan zetten. En dan heb ik het niet over een abo-only forum, maar gewoon reguliere content.
En komt er dan nog niet genoeg binnen, dan gaat het volgend jaar gewoon alsnog weg.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200437948
Ik blijf toch liever hier. Vind het maar niks, net alsof je een huis huurt en je huisbaas zegt dat ie het volgend jaar gaat slopen... En dan toch maar niet. Wat een onprofessionele manier van werken.
pi_200438844
Klopt Danny, hier zijn veel meer users.
Plus dat bij Viva het gebruikelijk was/is dat de redactie iedere dag zelf tig neptopics verzon. Anders was er nog minder activiteit.
Dat bedoelde ik ook ermee toen ik zei dat de moderatoren zelf topics maken. Dat is dus niet zoals hier transparant dat het mods zijn, maar ze doen zich voor als nieuwe forummer en openen dan een (lichtelijk) spectaculair topic en daar wordt dan op gereageerd.
pi_200440123
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 12:23 schreef nomina het volgende:
Plus dat bij Viva het gebruikelijk was/is dat de redactie iedere dag zelf tig neptopics verzon.
Gelukkig zijn er op FOK! geen verzonnen topics, nee.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 juli 2021 @ 14:30:14 #113
269689 crew  Viv
pi_200440551
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op FOK! geen verzonnen topics, nee.
Hier zijn ook wel verzonnen topics, maar het is nogal een verschil of dat vanuit de users komt of vanuit de crew. :)
  Admin maandag 19 juli 2021 @ 15:27:38 #114
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200441487
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 11:24 schreef Djezzebella het volgende:
Ik blijf toch liever hier. Vind het maar niks, net alsof je een huis huurt en je huisbaas zegt dat ie het volgend jaar gaat slopen... En dan toch maar niet. Wat een onprofessionele manier van werken.
Wij werken soms ook niet erg professioneel hoor, maar wij doen het dan ook vanuit enthousiasme en plezier en niet voor de harde pegels. Sterker; iedereen hier doet vrijwillig mee en doet z'n stinkende best om de boel leuk en gezellig te houden. Een DPGmedia is letterlijk een miljardenbedrijf. Van ons is het al niet wenselijk om een onprofessionele houding aan te nemen, maar van zo'n megabedrijf is het imo totaal onacceptabel.
Maar goed, niemand is perfect. Ook DPGmedia niet.

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 12:23 schreef nomina het volgende:
Klopt Danny, hier zijn veel meer users.
Plus dat bij Viva het gebruikelijk was/is dat de redactie iedere dag zelf tig neptopics verzon. Anders was er nog minder activiteit.
Dat bedoelde ik ook ermee toen ik zei dat de moderatoren zelf topics maken. Dat is dus niet zoals hier transparant dat het mods zijn, maar ze doen zich voor als nieuwe forummer en openen dan een (lichtelijk) spectaculair topic en daar wordt dan op gereageerd.
Serieus?!
Hier kun je zoiets wel verwachten in een forum als ONZ of KLB oid, maar we gaan niet zelf topics lopen verzinnen in bv R&P, SEX of WGR ofzo. Dat is echt not done. Topic openen als mod mag altijd, maar wel gewoon eerlijk.
Is dat echt aangetoond dat dat bij viva gebeurde joh?!?
(sorry, maar m'n bek valt een beetje open)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200442206
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Wij werken soms ook niet erg professioneel hoor, maar wij doen het dan ook vanuit enthousiasme en plezier en niet voor de harde pegels. Sterker; iedereen hier doet vrijwillig mee en doet z'n stinkende best om de boel leuk en gezellig te houden. Een DPGmedia is letterlijk een miljardenbedrijf. Van ons is het al niet wenselijk om een onprofessionele houding aan te nemen, maar van zo'n megabedrijf is het imo totaal onacceptabel.
Maar goed, niemand is perfect. Ook DPGmedia niet.
[..]

Serieus?!
Hier kun je zoiets wel verwachten in een forum als ONZ of KLB oid, maar we gaan niet zelf topics lopen verzinnen in bv R&P, SEX of WGR ofzo. Dat is echt not done. Topic openen als mod mag altijd, maar wel gewoon eerlijk.
Is dat echt aangetoond dat dat bij viva gebeurde joh?!?
(sorry, maar m'n bek valt een beetje open)
Het vermoeden was soms sterk.
En niet helemaal ongeloofwaardig, omdat het dus bewezen een commerciėle grondslag heeft
pi_200442373
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 15:27 schreef Danny het volgende:

[..]

Wij werken soms ook niet erg professioneel hoor, maar wij doen het dan ook vanuit enthousiasme en plezier en niet voor de harde pegels. Sterker; iedereen hier doet vrijwillig mee en doet z'n stinkende best om de boel leuk en gezellig te houden. Een DPGmedia is letterlijk een miljardenbedrijf. Van ons is het al niet wenselijk om een onprofessionele houding aan te nemen, maar van zo'n megabedrijf is het imo totaal onacceptabel.
Maar goed, niemand is perfect. Ook DPGmedia niet.
[..]

Serieus?!
Hier kun je zoiets wel verwachten in een forum als ONZ of KLB oid, maar we gaan niet zelf topics lopen verzinnen in bv R&P, SEX of WGR ofzo. Dat is echt not done. Topic openen als mod mag altijd, maar wel gewoon eerlijk.
Is dat echt aangetoond dat dat bij viva gebeurde joh?!?
(sorry, maar m'n bek valt een beetje open)
Aangetoond niet, zo ver ik weet.
Maar op een gegeven moment is 1 + 1 =2. Herkenbare schrijfstijl, iedere dag tig nieuwe forummers die zich aanmelden, meteen een topic starten, om vervolgens nooit meer terug te komen?

Ze doen dat om traffic te genereren en ook om een beetje te sturen, qua doelgroep.
Het is gewoon keiharde business en het gaat alleen maar om geld.
Trouwens Apple stuurt ook updates om je i-phone te vertragen, dan koop je sneller een nieuwe. En zo zijn er veel dingen die op het eerste gezicht anders zijn dan ze lijken.
pi_200442658
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:23 schreef nomina het volgende:

[..]

Aangetoond niet, zo ver ik weet.
Maar op een gegeven moment is 1 + 1 =2. Herkenbare schrijfstijl, iedere dag tig nieuwe forummers die zich aanmelden, meteen een topic starten, om vervolgens nooit meer terug te komen?

Ze doen dat om traffic te genereren en ook om een beetje te sturen, qua doelgroep.
Het is gewoon keiharde business en het gaat alleen maar om geld.
Trouwens Apple stuurt ook updates om je i-phone te vertragen, dan koop je sneller een nieuwe. En zo zijn er veel dingen die op het eerste gezicht anders zijn dan ze lijken.
Serieus…. Ik wist dat er trollen zaten daar maar hier breekt echt mijn klomp…
pi_200443624
Als je de werkwijze van damesbladen kent, is het niet verwonderlijk. Het werkt volgens een formule: mode, beauty, human interest, interviews, raadgevende artikelen columns etc.

Over die columns:
Op de redactie gaat het dan van, "We laten een beroemd iemand een column over haar leven schrijven en ook een onbekend iemand. Het moet dan natuurlijk gaan over de zoektocht naar de ware, haar erotische avonturen, haar onzekerheden endergelijke. Ken jij een goede schrijfster hiervoor?"
"Ja hoor Tineke Beishuizen."
"Mooi dan kan zij de column over de onbekende vrouw schrijven, we noemen haar dan Mieke van Maerle."

En die column heeft dus jarenlang in de Flair gestaan en ging natuurlijk niet over Tineke's leven, want die was gewoon getrouwd.

Hier een leuk, wel al wat ouder, artikel daarover.

https://leiden.courant.nu/issue/LD/1999-12-04/edition/0/page/44
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 19 juli 2021 @ 19:06:50 #119
269689 crew  Viv
pi_200444433
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 18:06 schreef nomina het volgende:
Als je de werkwijze van damesbladen kent, is het niet verwonderlijk. Het werkt volgens een formule: mode, beauty, human interest, interviews, raadgevende artikelen columns etc.

Over die columns:
Op de redactie gaat het dan van, "We laten een beroemd iemand een column over haar leven schrijven en ook een onbekend iemand. Het moet dan natuurlijk gaan over de zoektocht naar de ware, haar erotische avonturen, haar onzekerheden endergelijke. Ken jij een goede schrijfster hiervoor?"
"Ja hoor Tineke Beishuizen."
"Mooi dan kan zij de column over de onbekende vrouw schrijven, we noemen haar dan Mieke van Maerle."

En die column heeft dus jarenlang in de Flair gestaan en ging natuurlijk niet over Tineke's leven, want die was gewoon getrouwd.

Hier een leuk, wel al wat ouder, artikel daarover.

https://leiden.courant.nu/issue/LD/1999-12-04/edition/0/page/44
:o Anne-Wil was ook nep volgens dat artikel, die vrouw heeft jįren in de Libelle gestaan. :D
pi_200444605
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 19:06 schreef Viv het volgende:

[..]

:o Anne-Wil was ook nep volgens dat artikel, die vrouw heeft jįren in de Libelle gestaan. :D
Haha serieus, die zag ik niet helemaal aankomen. Ken wat mensen die het graag volgen, ben benieuwd wat die zouden zeggen als ze dit wisten.
pi_200452497
hahaha heel deze ophef over niets

viva. :r
  dinsdag 20 juli 2021 @ 16:33:27 #122
446335 Athenais
Wellicht.
pi_200457326
Dus toch, eigenlijk zou me dit niet moeten verbazen.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 00:59:11 #123
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200465176
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 07:57 schreef Danny het volgende:

[..]

2,8 miljoen actieve accounts :')
Nieuwste userid daar is ergens in de 400K.
Die 'actieve gebruikers' komen - zoals dat bij iedereen is die iets qua pers e.d. wil doen en goed voor de dag wil komen - uit analytics. Gewoon daar het aantal actieve users per jaar vandaan trekken dat google voor je bijhoudt.
Wij komen dan - als we alleen het forum.fok.nl domein nemen - uit op 9,6 miljoen overigens.
Vivaforum bestaat daarnaast 22 jaar, langer dan wij, en heeft 33 miljoen posts. Wij hebben ruim 200 miljoen posts. Zij hebben DPGmedia achter zich - zie hieronder even hoe groot dat bedrijf is - wij doen het helemaal zelf, zonder advertising.
[..]

Het is DPG. Eigenaar van - alleen in Nederland al - onderstaande:
Qmusic
Joe
AD
Volkskrant
Nu.nl
sportnieuws.nl
GTO
autowereld.nl
trouw
topics
de ondernemer
BN De Stem
Brabants Dagblad
De Gelderlander
De Stentor
ED
Het Parool
PZC
Tubantia
Autoweek
Autotrack
Donald Duck
Bladcadeau
Flair
Flow
Kek MAMA
Libelle
Margiet
Nouveau
Ouder van Nu
Story
Tina
Totaal TV
Veronica Magazine
Viva
Viva Mama
vt wonen
Zo zit dat
123tijdschrift.nl
autotrack
hardware.info
tweakers.net
het testpanel
indebuurt
My Channels
Nationale Vacaturebank
Proefabonnementen.nl
Independer
Intermediar
Magazine.nl
theaterclub.nl
tijdschrift.nl
aldipress
brunopress
panel inzicht
Pro Shots

Pakken we belgie mee dan komt daarbij onder meer:
VTM
De Morgen
HLN.be

Omzet in 2020: 1,77 miljard euro, waarvan 1 miljard in Nederland
De winst was 339 miljoen, waarvan in Nederland 172 miljoen.

Die hebben geen goed communicatieteam nodig. Die zetten het zelf op nu.nl en al hun andere media en de rest van de media neemt het wel over.
[..]

tweakers (van DPG) die schrijft over Viva (ook van DPG). Wij van WC-eend :D
[..]

Niet eens, want ze hebben 400k accounts.
Met 2,8 miljoen ACTIEVE accounts in 22 jaar tijd 33 miljoen posts halen kan niet eens.
als elke actieve user elk jaar 1 post zou doen zou je daar al boven moeten zitten.

Kijk ik bij ons bij de actieve topicslijst zie ik gemiddeld op dit tijdstip zo'n 6-12 posts per minuut.
Kijk ik nu op https://forum.viva.nl/index.php dan zie ik in de linkerkolom dat dat er bij vivaforum ongeveer 1-3 zijn.
Het is hier echt fors drukker dan op vivaforum hoor.

B:)B :S___D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 21 juli 2021 @ 00:59:38 #124
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200465178
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:56 schreef Socios het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er op FOK! geen verzonnen topics, nee.
Daar hebben we iig geen crew voor nodig :+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 21 juli 2021 @ 01:11:45 #125
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_200465213
Conclusie is Fok! is groter toch ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')