abonnement Unibet Coolblue
pi_200605582
Het is gevaccineerd en niet geprikt. Wat een k*t term!!!!!!
  woensdag 28 juli 2021 @ 23:08:35 #277
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_200605606
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:06 schreef mthecatlover het volgende:
Het is gevaccineerd en niet geprikt. Wat een k*t term!!!!!!
Uhm…ja joh? Waarom?

Kan erger: ben geprikd!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  donderdag 29 juli 2021 @ 00:06:45 #278
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_200606008
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:06 schreef mthecatlover het volgende:
Het is gevaccineerd en niet geprikt. Wat een k*t term!!!!!!
Nog irritanter: geeent. Ik ben toch geen plant?
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2021 @ 02:24:53 #279
88815 The_Emotion
98.3
pi_200606514
Ik moet er ook aan geloven, afspraak gemaakt en 3 augustus gaat de eerste prik er in.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 29 juli 2021 @ 06:27:05 #280
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_200608012
quote:
9s.gif Op donderdag 29 juli 2021 02:24 schreef The_Emotion het volgende:
Ik moet er ook aan geloven, afspraak gemaakt en 3 augustus gaat de eerste prik er in.
Goed zo! ^O^

Vanwaar nu de omslag als ik vragen mag?
pi_200608233
quote:
9s.gif Op donderdag 29 juli 2021 02:24 schreef The_Emotion het volgende:
Ik moet er ook aan geloven, afspraak gemaakt en 3 augustus gaat de eerste prik er in.
Goed bezig!
pi_200609322
Ik heb afgelopen dinsdag prik 2 gehad *O* *G* *O*

's ochtends prik, 's middags begon mijn bovenarm te zeuren.
Heftiger dan de vorige keer, maar was prima te doen. Wel slecht geslapen omdat ik een aantal keer op die arm draaide en daardoor wakker werd.

Gister eind van de middag trok het grotendeels weg, en nu voel ik het alleen nog heel licht bij bepaalde bewegingen.

Voor de rest eigenlijk niks van gemerkt :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_200609695
Gisterochtend de tweede Pfizer shot gehad. Na eerste keer wat spierpijn, maar nu ook brakkig en rillerig. Ach ja, we komen er wel doorheen.

Viel mij trouwens op dat in de coronacheckapp wel mijn beide doses staan, maar bij de tweede achter de vraag "is dit de laatste" er "nee" is ingevuld bij de GGD en "niet bekend" bij het RIVM. Iemand bij wie dit ook is en is opgevallen? Geen idee namelijk wat er uiteindelijk op je bewijs komt te staan, dus durf m nog niet aan te maken :@
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_200609790
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 09:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gisterochtend de tweede Pfizer shot gehad. Na eerste keer wat spierpijn, maar nu ook brakkig en rillerig. Ach ja, we komen er wel doorheen.

Viel mij trouwens op dat in de coronacheckapp wel mijn beide doses staan, maar bij de tweede achter de vraag "is dit de laatste" er "nee" is ingevuld bij de GGD en "niet bekend" bij het RIVM. Iemand bij wie dit ook is en is opgevallen? Geen idee namelijk wat er uiteindelijk op je bewijs komt te staan, dus durf m nog niet aan te maken :@
Ja dat staat bij mij ook.

En ik was nieuwsgierig dus heb hem alvast aangemaakt. Er staat nu:
quote:
Vaccinatiebewijs: wordt automatisch geldig over 12 dagen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_200610194
Bij mij staat er 2x "unknown" bij 't rivm, en 2x "yes" bij de ggd. Ik heb in december corona gehad en had toch gewoon twee prik afspraken gemaakt. Een tijdje na de eerste kreeg ik opeens een QR code en zei de internationale QR code "1 of 1", waarschijnlijk omdat mijn positieve test resultaat ergens was ingeladen. Gisterochtend had ik dus nog een Nederlandse QR code, nu opeens pas weer over 13 dagen. :') Internationaal zegt nu wel gewoon "2 of 2", trouwens, dus 't lijkt allemaal wel goed te gaan.
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:19:04 #286
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_200610418
Interessant om de verschillen hier te zien hoe mensen reageren op de 2e prik. Zelf had ik na de 1e prik alleen een beetje pijn in mijn arm, verder niets. Voor de 2e prik hield ik er al rekening mee - na de verhalen hier - dat ik me niet goed zou voelen. Maar sinds mijn prik maandag heb ik tot nu toe nog nergens last van. Zelfs niet van mijn arm.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:24:32 #287
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_200610537
Ik voel me vandaag een beetje meh. Beetje spierpijn overal, beetje slapjes, beetje hoofdpijn. Niet echt erg en ik ben gewoon aan het werk thuis, maar ik ga vanavond wel vroeg onder de wol.
pi_200611991
De tweede Pfizer zit er in, de eerste gaf alleen een wat stijve arm. Eens kijken wat nu de schade zal zijn.
  † In Memoriam † donderdag 29 juli 2021 @ 11:28:09 #289
88815 The_Emotion
98.3
pi_200612046
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 06:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Goed zo! ^O^

Vanwaar nu de omslag als ik vragen mag?
Eigenlijk kom ik er vroeg of laat er niet onderuit, wil ik mijn plannen waarmaken.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_200612475
Hoe kan het dat sommigen zo heftig reageren en ik - afgezien van vermoeidheid - niet?
Iedereen om me heen is er behoorlijk ziek van geworden. Had me er op ingesteld dat ik dat ook zou zijn, maar gelukkig niet. Achteraf denk ik zelfs dat de vermoeidheid komt door het shoppen diezelfde dag en de stress voor het ziek worden. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_200612836
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Hoe kan het dat sommigen zo heftig reageren en ik - afgezien van vermoeidheid - niet?
Iedereen om me heen is er behoorlijk ziek van geworden. Had me er op ingesteld dat ik dat ook zou zijn, maar gelukkig niet. Achteraf denk ik zelfs dat de vermoeidheid komt door het shoppen diezelfde dag en de stress voor het ziek worden. :')
Ik heb ook het idee dat ik water ingespoten heb gekregen :P

Ik was niet eens moe, alleen wat een zere arm en verder niks.

Mijn man was wel een dagje duf, beetje verhoging, maar die reageerde tenminste nog iets
pi_200613134
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Hoe kan het dat sommigen zo heftig reageren en ik - afgezien van vermoeidheid - niet?
Iedereen om me heen is er behoorlijk ziek van geworden. Had me er op ingesteld dat ik dat ook zou zijn, maar gelukkig niet. Achteraf denk ik zelfs dat de vermoeidheid komt door het shoppen diezelfde dag en de stress voor het ziek worden. :')
Mijn vader had echt helemaal nul klachten na beide prikken. Ikzelf heb elke keer echt een pijnlijke arm/schouder en een klein beetje 't gevoel alsof ik een paar uur te weinig heb geslapen, maar that's it. Terwijl ik ook al corona heb gehad (heftig) en iedereen me waarschuwde dat de bijwerkingen dan heftiger zouden zijn. Geen idee waar 't verschil vandaan komt, maar ik vind 't prima zo. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_200614090
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Hoe kan het dat sommigen zo heftig reageren en ik - afgezien van vermoeidheid - niet?
Iedereen om me heen is er behoorlijk ziek van geworden. Had me er op ingesteld dat ik dat ook zou zijn, maar gelukkig niet. Achteraf denk ik zelfs dat de vermoeidheid komt door het shoppen diezelfde dag en de stress voor het ziek worden. :')
Ik heb beide keren enkel een beetje zere arm gehad. Ik ken twee mensen die zich niet lekker voelden na Pfizer, eentje had Corona gehad een maand ervoor en eentje niet maar het kan voorkomen. Verreweg de meesten hadden afgezien van een stijve arm geen klachten. Mijn moeder heeft Moderna gehad, die schijnt ook vaker klachten te geven maar zij heeft niks gemerkt. Terwijl ik ook hoorde van iemand die er na de tweede prik bijna twee weken ziek van was.
pi_200614426
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 15:45 schreef Kijana het volgende:
Vanochtend mijn tweede Pfizer prik gehad.
Die zondag was ik erg vermoeid en nog een pijnlijke arm. De vermoeidheid kon ook zijn omdat ik twee nachten niet goed had geslapen. Afgelopen maandag gewoon weer op de fiets gestapt om een paar km te fietsen. Verder nergens last van gehad. ^O^
pi_200617129
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:48 schreef arvensis het volgende:
Hoe kan het dat sommigen zo heftig reageren en ik - afgezien van vermoeidheid - niet?
Iedereen om me heen is er behoorlijk ziek van geworden. Had me er op ingesteld dat ik dat ook zou zijn, maar gelukkig niet. Achteraf denk ik zelfs dat de vermoeidheid komt door het shoppen diezelfde dag en de stress voor het ziek worden. :')
Ja best bijzonder. Dinsdag 2e prik opgehaald. Nacht van dinsdag op woensdag geen oog dicht gedaan. Voelde m'n lichaam echt ziek worden en hard werken. Woensdag hele dag in bed gelegen met hoofdpijn, spierpijn en verhoging. Vannacht best goed geslapen. Vanochtend weer een beetje gewerkt en lig/zit nu weer op de bank. Nog steeds behoorlijk vermoeid. Hopelijk morgen weer 100%.

Was er al bang voor, omdat ik na de 1e prik ook al best wat klachten had...vooral vermoeid en spierpijn. Bij de 2e wel beduidend heftiger. Hopelijk hoef ik niet binnen een half jaar weer een shot te halen :')
  donderdag 29 juli 2021 @ 19:20:02 #296
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_200620244
Ik heb vermoedelijk corona gehad in maart 2020. Bij de 1e prik hele heftige bijwerkingen gehad. Nu bij de 2e prik valt het mee. Ik heb hoofdpijn maar ik hoef er geen paracetamol bij te nemen.
pi_200630242
Ook mijn 2e Pfizer zit erin! *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200630303
Enig idee of je je prik naar voren kan schuiven?
Gino ♥
  vrijdag 30 juli 2021 @ 10:11:05 #299
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_200631080
2e prik zit erin, nu al een lamme schouder. Terug naar bed, heb toch vakantie. 8-)
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 juli 2021 @ 10:25:07 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_200631335
Tweede prik zit er in, was wel extreem rustig bij de prikstraat
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')