quote:Ok, ff opletten dan type ik het en wis het meteen daarna weer.. dus niet replyen hier op.
Op woensdag 29 januari 2003 00:47 schreef Jaap_ het volgende:
Ik moet idd je naam nog weten, maar ik vraag er pas nu om, nadat jij bevestigd hebt dat ik de groeten moet doen, als het niet hoefde spaarde ik weer wat typwerk uit op die manier
edit
gelezen?
[Dit bericht is gewijzigd door Spina1 op 29-01-2003 00:50]
quote:zal ik doen hoor...
Op woensdag 29 januari 2003 00:45 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ach, gelukkig ben jij dat niet.. dus kan jij op hem afstappen
Dus ik stel voor dat we bedenken wat de volgende meet wordt.. en wanneer zodat iedereen kan plannen dat hij zeker kan komen!
quote:Je moet piepgeluidjes maken met je telefoon, dan denkt ie dat het z'n pacemaker is..
Op woensdag 29 januari 2003 00:50 schreef Jaap_ het volgende:
OK, gelezen =)
Ik begrijp je wel, vooral Wirtz vind ik niet geweldig, hij wordt boos als je iets niet begrijpt, leuke eigenschap voor een docent
Maar Mars is de ene keer aardig en relaxed, en de andere keer is ie ineens psycho.. heel onbetrouwbaar
De Koning is sowieso een grote naaier.. Krijger is wel oke, als hij je mag tenminste.
quote:favoriete
Op woensdag 29 januari 2003 00:52 schreef marno het volgende:
Ok, het wordt een beetje saai hier.. over school praten is niet mijn favoriete/favouriete/favorite (damn, Vava, hoe schreef je dat ook alweer?) bezigheid.
Dus ik stel voor dat we bedenken wat de volgende meet wordt.. en wanneer zodat iedereen kan plannen dat hij zeker kan komen!
quote:ik kan altijd
Ok, het wordt een beetje saai hier.. over school praten is niet mijn favoriete/favouriete/favorite (damn, Vava, hoe schreef je dat ook alweer?) bezigheid.
quote:Klopt
Op woensdag 29 januari 2003 00:52 schreef Jaap_ het volgende:
Het is "favoriete"
De vorige meeting heb ik net gemist geloof ik?
Was in Tapas (nieuw barretje op de grote markt) en ik moet zeggen dat het echt supergezellig was!
De foto's staan in deel 18
quote:thnx for the info =) Mars is inderdaad een beetje vreemd, soms lach je je rot om die gek, een andere keer gaat ie helemaal uit z'n naad.
Op woensdag 29 januari 2003 00:52 schreef Spina1 het volgende:[..]
Je moet piepgeluidjes maken met je telefoon, dan denkt ie dat het z'n pacemaker is..
Maar Mars is de ene keer aardig en relaxed, en de andere keer is ie ineens psycho.. heel onbetrouwbaar
De Koning is sowieso een grote naaier.. Krijger is wel oke, als hij je mag tenminste.
quote:jeetje dit is wel heeeeeeeeeeeeel erg slecht!
Op woensdag 29 januari 2003 00:54 schreef Spina1 het volgende:
faveurite?
quote:Ah, skieen, dat vredige dorpje in het zuiden des lands
Op woensdag 29 januari 2003 00:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ik kan altijd
bijna altijd dus behalve in de week van 28 -2 --9 --3 ofzoiets...
dan ga ik naar skieen!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Jaap_ op 29-01-2003 00:56]
quote:Wooosssh, :p
Op woensdag 29 januari 2003 00:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ik kan altijd
bijna altijd dus behalve in de week van 28 -2 --9 --3 ofzoiets...
dan ga ik naar skieen!!!
laten we hopen het laatste, skieen is voor mietjes
quote:damn wat stom
Op woensdag 29 januari 2003 00:55 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ah, skieen, dat vredige dorpje in het zuiden des lands
quote:Ow, lekkere botte opmerking weer van mij dan..
Op woensdag 29 januari 2003 00:54 schreef Jaap_ het volgende:[..]
thnx for the info =) Mars is inderdaad een beetje vreemd, soms lach je je rot om die gek, een andere keer gaat ie helemaal uit z'n naad.
Dat grapje van die pacemaker laat ik overigens maar achterwege, mijn vader heeft er één en aan dat verhaal zitten vervelende herinneringen vast, daarnaast is de kans dat ik er op latere leeftijd ook een moet niet gering =(
Maargoed, het zit ook in mijn familie en wij maken er ook grappen over, al kan dat bij andere mensen natuurlijk gevoeliger liggen, sorry.
quote:dan ben ik een mietje
Op woensdag 29 januari 2003 00:56 schreef marno het volgende:[..]
Wooosssh, :p
skieen.. ga je trouwens skieen of boarden?laten we hopen het laatste, skieen is voor mietjes
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
damn wat stom
ik bedoel
dan ga ik naar val thorens....skieeeeeeen
quote:Ik ook hoor, skie-en is leuker dan snowboarden..
Op woensdag 29 januari 2003 00:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
dan ben ik een mietje
Eleganter
quote:Ik kan voorlopig wel, alleen als ik weer meer werk kan ik meestal niet op donderdag en vrijdag
quote:Ach, ik kan wel wat hebben, ik kan zelf ook behoorlijk bot om de hoek komen
Op woensdag 29 januari 2003 00:56 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ow, lekkere botte opmerking weer van mij dan..
Maargoed, het zit ook in mijn familie en wij maken er ook grappen over, al kan dat bij andere mensen natuurlijk gevoeliger liggen, sorry.
quote:nou ja, boarden is wel veel gaaaaver natuurlijk...
Op woensdag 29 januari 2003 00:57 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik ook hoor, skie-en is leuker dan snowboarden..
Eleganter
quote:Vind ik niet..
Op woensdag 29 januari 2003 00:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
nou ja, boarden is wel veel gaaaaver natuurlijk...
maar ja, zo cool ben ik niet
quote:pff, eleganter...
Op woensdag 29 januari 2003 00:57 schreef Spina1 het volgende:[..]
Ik ook hoor, skie-en is leuker dan snowboarden..
Eleganter
Ik heb 6 jaar geskied, maar boarden is echt wel beter!
Het gevoel, als je over een vers pak poeder naar beneden suist, geruisloos en haast zwevend. dat is nergens mee te vergelijk. zonder twijfel het beste gevoel op de wereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |