Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennisquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, als je naar 27 november gaat en dan in Leiden een concert meepakt, dan heb je gewoon Queen live kunnen zien
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Weinig ben ik bang, Maar mijmeren over vroeger mag best wel (soms, niet te vaak)
Boks Ouwequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met wat alcohol op zit ik op zaterdagavond iets te vaak oude YT meuk te kijken
Zeker! zoveel goede concerten waar je achteraf bij had willen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat was wel gaaf geweest dergelijke voorkennis
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Voila voila voila.
Een avondje uit eten en bios. En het was heel fijn om er weer 'ns uit te zijn.
Nicequote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:48 schreef ijs_beer het volgende:
Voila voila voila.
Een avondje uit eten en bios. En het was heel fijn om er weer 'ns uit te zijn.
Nee, eigenlijk niet bewust, maar misschien ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Voorproefje op de verjaardag alvast?
Goede film?
Vlodrop?quote:
Het is nu makkelijk te onthouden,quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Voorproefje op de verjaardag alvast?
Goede film?
Niet bewust een goede film? Eigenaardig.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet bewust, maar misschien ook wel een beetje.
Dat maakt het niet veel makkelijker. Ik weet Arizona's verjaardag namelijk niet uit mijn hoofd, maar IJs_beers wel, dus eerst Arizona's verjaardag uitvogelen is alleen maar een omweg.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is nu makkelijk te onthouden,
ijsbeer = arizona -3
Maar welke film was het ?
Ik weet die van Arizona wel want als je +2 doet kom je bij die van mij uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat maakt het niet veel makkelijker. Ik weet Arizona's verjaardag namelijk niet uit mijn hoofd, maar IJs_beers wel, dus eerst Arizona's verjaardag uitvogelen is alleen maar een omweg.
23 en 25 dan, en 26 iemand anders?quote:Op zondag 18 juli 2021 00:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet die van Arizona wel want als je +2 doet kom je bij die van mij uit![]()
En +3 bij iemand anders.
Aiquote:
Dat is toch niet zo erg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |