Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:44 schreef molloot200 het volgende:
Goedemorgen. Wat is het nog rustig hier
Dus wij moeten nu allemaal wachten tot molloot z'n besluit heeft genomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
JaNou, dan mag jij bepalen waar we het over gaan hebben
Zo interpreteerde ik het wel iig, ik zit hier ook al een half uur naar het plafond te staren.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus wij moeten nu allemaal wachten tot molloot z'n besluit heeft genomen?
De druk ligt zo hoog, ik moest er wel even rustig over nadenkenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:24 schreef H_T het volgende:
[..]
JaNou, dan mag jij bepalen waar we het over gaan hebben
Ik ga het heel leuk vinden als het aan de gang is - en ik hoop dat alles goed gaat met corona - maar ik ben er nu eigenlijk nog niet eens zo heel erg meebezig. Jij?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De druk ligt zo hoog, ik moest er wel even rustig over nadenken![]()
Zijn er hier meer mensen die ontzettend uitkijken naar de Olympische Spelen? En zo ja, welke sporten?
Ik kijk er naar uit, alhoewel ik het wel heel jammer vind dat er geen publiek bij is, dat zal voor de kijker en zeker ook veel atleten wel enig effect hebben.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zijn er hier meer mensen die ontzettend uitkijken naar de Olympische Spelen? En zo ja, welke sporten?
Daar kijk ik altijd wel naar uit, al weet ik nooit precies wanneer het begint, waardoor ik vaak de openingsceremonie mis.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik denk niet dat ik veel ga volgen, maar misschien wel af en toe een stukje half kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Sowieso fijn om wat afleiding te hebben van het reguliere nieuws.
Dat mensen zichzelf filmen bij zoiets verwacht ik wel. Dat ze het bij verlies ook uploaden verrast me dan weer een beetje. (al zou ik al lang niet meer verbaasd moeten zijn over wat mensen zoal van zichzelf online gooien)quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:16 schreef Strani het volgende:
Het is best erg trouwens maar ik heb nog nooit zo genoten van allemaal filmpjes van verliezende fans van een strafschoppenserie. Ik kijk nog steeds dagelijks naar totaal verslagen Engelse fans
Dus geen verbetering tov de vorige spelen?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zeker! Ik denk niet dat ik veel ga volgen, maar misschien wel af en toe een stukje half kijken.
Ik heb ook weer voorspellingen moeten invullen over de OS, waaronder mijn voorspelling dat Nederland 8 gouden medailles gaat winnenZonder enige onderbouwing overigens. Dus hup Nederland, doe je best! Maar ook weer niet al te veel
Misschien deden ze het als livestream die automatisch werd opgenomen, dan hoef je de keus na afloop niet meer te makenquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat mensen zichzelf filmen bij zoiets verwacht ik wel. Dat ze het bij verlies ook uploaden verrast me dan weer een beetje. (al zou ik al lang niet meer verbaasd moeten zijn over wat mensen zoal van zichzelf online gooien)
Oh ja, dat is ook nog een mogelijkheid idd.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien deden ze het als livestream die automatisch werd opgenomen, dan hoef je de keus na afloop niet meer te maken
Ik ga denk ik alleen mijn wekker zetten voor een aantal wieleronderdelen, anders gewoon opzetten in de ochtend naast werk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een (zeer misplaatst) grapje was?quote:
Ik weet niet eens waar ik moet beginnenquote:
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een (zeer misplaatst) grapje was?
In dat geval is haar make-up team wel flink verbeterd sinds Dushi.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.
Ik ben er zeker van dat de SC je automatisch op de hoogte gaat houden!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kijk ik altijd wel naar uit, al weet ik nooit precies wanneer het begint, waardoor ik vaak de openingsceremonie mis.
Zwemmen ben ik altijd wel enthousiast voor, werd vroeger thuis ook altijd het meest gekeken.
Zelf ben ik later het turnen wel steeds meer gaan waarderen.
En natuurlijk verschillende atletiekonderdelen. Is het ook een beetje mee begonnen natuurlijk.
46 medailles lijkt me wel een normale ondergrens inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:56 schreef Em31 het volgende:
Verder doe ik het uiteraard niet voor minder dan deze voorspelling
https://www.gracenote.com/virtual-medal-table/
Daar hoop ik wel een beetje op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat de SC je automatisch op de hoogte gaat houden!
Dit vind ik vanaf nu de enige aanvaardbare optie.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ergens geloof ik ook dat Willem Engel een soort grap is van een cabaretier en dat straks Wendy van Dijk uit het pak komt.
Da's op het ESF toch een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:09 schreef Momo het volgende:
Zou wel wat zijn hoger scoren dan Duitsland, Uk of Frankrijk
Het zou al best een prestatie zijn als we in de top 10 eindigden als ik zo een beetje naar de medaillespiegels van de afgelopen edities kijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
Het zou wel heel knap zijn als Nederland in de top 5 van de medaillespiegel eindigt.
Heel knap en heel onrealistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |