quote:
Dafuq.quote:
Conchita. Is that you?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat altijd het succes is wat men denkt.
Ik vind het zelf een tikje heftig.
Tja, op zich hoef je die alleen te kammen lijkt me. Dat bouwwerk wat @H_T laatst postte lijkt me een stuk bewerkelijker.quote:
Bizarquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
De sluizen in de Maas bij Belfeld. Normaal en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto is wel vd andere kant genomen zo te zienquote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
De sluizen in de Maas bij Belfeld. Normaal en nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik kan me best voorstellen dat ze in Gelderland zich zorgen gaan maken. Uiteindelijk komen die rivieren toch langs gebieden waar zo 4-5 meter water kan komen te staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar![]()
Als ik ook steeds beelden zie van al die huizen, het zal je toch gebeuren. Gewoon alles kapot en weg.
Ja, die helicopter moet eigenlijk nog een keer langs voor een foto van de goede kant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Foto is wel vd andere kant genomen zo te zien
En dan als je je huis verlaat, niet wetend hoe je het terug zal vinden, staan er een stel debielen voor je deur te lachen en filmen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar![]()
Als ik ook steeds beelden zie van al die huizen, het zal je toch gebeuren. Gewoon alles kapot en weg.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, op zich hoef je die alleen te kammen lijkt me. Dat bouwwerk wat @:H_T laatst postte lijkt me een stuk bewerkelijker.
[ afbeelding ]
Ik gok dat je dan moet leren staand te slapen, als een paard.quote:
Op de rug.quote:
Dat is misschien handiger dan mijn idee idd.quote:
Jerry heeft iets opgelost?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:03 schreef H_T het volgende:
Nou Jerry heeft het opgelost hoorNet als de vorige keren dat ik het keek
Dat is Herry.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jerry heeft iets opgelost?
Als Jerry zo'n snorretje had ben ik bang dat je naar Poirot zat te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Die loste nog wel eens iets op.
Ja precies, zou zomaar een typfoutje kunnen zijn geweest.quote:
Snap ik ook wel ja. Toch vind ik het wel interessant.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die vind ik wel wat hebben. Veel van zijn schilderijen zijn mij persoonlijk iets te, ik wil zeggen vlekkerig maar dat klinkt wat grof. Iets te vlak of zo. Ik kom even niet op de juiste beschrijving, maar ik heb het oa over schilderijen zoals dit
[ afbeelding ]
Minder prettig om te zien imo.
Misschien wilde ze weten of jij zo galant zou zijn om haar te laten winnen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:16 schreef Strani het volgende:
Vandaag wilde de serveerster (die ik de laatste tijd regelmatig wat gezelschap hou en me ook best regelmatig gratis drankjes geeft) met me armpje drukken. Vanuit het niets. Wat kan dit betekenen?
Ik heb wel gewonnen, gelukkig.
Haha, nee dat geloof ik niet. Ze is een harde hoor, heeft ook veel aan vechtsporten gedaan.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wilde ze weten of jij zo galant zou zijn om haar te laten winnen.
Die heet Herculequote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jerry heeft iets opgelost?
Als Jerry zo'n snorretje had ben ik bang dat je naar Poirot zat te kijken.![]()
[ afbeelding ]
Die loste nog wel eens iets op.
SPOILER: Spoiler, ook al kwam dit uit in 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heet HerculeSPOILER: Spoiler, ook al kwam dit uit in 2005Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
In dat geval kan het ook zijn dat het haar gewoon leuk leek.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, nee dat geloof ik niet. Ze is een harde hoor, heeft ook veel aan vechtsporten gedaan.
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Blijft bestaan, maar dan met nog meer ads dan hier al zijn en de garantie dat elk moment de stekker er alsnog uit kan?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:46 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |