Dan zie ik meer in kosten verhalen op de geredde personenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.
En hun frietjes erbijquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Ga ik ook mee akkoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zie ik meer in kosten verhalen op de geredde personenDat kan je rustig achteraf bepalen zonder dat je mogelijk een onschuldig persoon hebt laten stikken
Katten hebben dan ook geen bazen maar personeelquote:
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.emergo F1 kwalificatie begint zo
meeposten kan hier: F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2021 #2
waar niet over rondjes rijden auto mag hebbenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!
ESF / [SLOWCHAT] #1701 Deze is tegen het water
Waar zelfs de niet F1 liefhebbers enthousiast worden van het enthousiasme van de F1 liefhebbers.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Of natuurlijk in het leukste sport-topic van FOK!
ESF / [SLOWCHAT] #1701 Deze is tegen het water
Lekker genietenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldig![]()
We genieten van iedere dag.
Gisteren naar Rome was écht een hoogtepunt. En vanochtend zijn we naar Siena geweest (ivm regen op de camping) en nu liggen we weer lekker bij het zwembad. Je leeft buiten, er is veel ruimte dus het voelt allemaal zo ontspannen en veilig.
Dat de Geul, net een geultje te ver blijkt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Sneaky stroompje die juist hun auto meeneemt terug de Maas in.
Ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Luctor.et.emergo F1 kwalificatie begint zo
meeposten kan hier: F1 / [Live] Formula 1 British Grand Prix 2021 #2
Ik heb mij ook al een tijdje niet meer geschoren maar dat iemand opmerkt dat het steeds grijzer gaat worden is niet erg prettig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Een terechte klacht: ik heb gewoon opeens(?) Een grijze pluk in m'n baard.
Jullie moeten me echt eens minder kopzorgen geven.
Ik vind dat wel sexy vaakquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, maar het ministerie is nog met een onderzoek of de Deltavariant wel ECHT besmettelijker is en zo ja dan gaan ze wel wat protocollen aanpassen. Nog even geduld mensen, NL moet nog onderzoeken.quote:
Omarm het, zo'n wilde pluk kan nog best behoorlijk aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Zorgvuldig he, zorgvuldig.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar het ministerie is nog met een onderzoek of de Deltavariant wel ECHT besmettelijker is en zo ja dan gaan ze wel wat protocollen aanpassen. Nog even geduld mensen, NL moet nog onderzoeken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Dat kan juist mooi zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Die vind ik wel wat hebben. Veel van zijn schilderijen zijn mij persoonlijk iets te, ik wil zeggen vlekkerig maar dat klinkt wat grof. Iets te vlak of zo. Ik kom even niet op de juiste beschrijving, maar ik heb het oa over schilderijen zoals ditquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
@:Roger_Epiales want vind je hiervan? Willem Bastiaan Tholen (1860-1931)
https://artsandculture.go(...)holen/jgIyondRpplqJw
Ik zag deze langskomen op Instagram en vond het wel mooi:
[ afbeelding ]
View on Giethoorn
Dat komt vanzelf, gewoon even wennen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou bedankt allemaal, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
gewoon rood verven!quote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:58 schreef ijs_beer het volgende:
Nou bedankt allemaal, maar ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
Wel lekker kleurrijkquote:
sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, jij vooral.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 20:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
sorry![]()
Die had ik even niet aan zien komen. Had me je voorgesteld zonder baard![]()
Gedistingeerd wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |