quote:
Kortsluiting waarschijnlijkquote:
In Wallonië hebben ook de nodige huizen geen gasaansluiting maar werken ze met losse gasflessen, die door de wateroverlast nu ronddrijven.quote:
Die zag ik gister voorbijkomen in een ander topicquote:
Fijn dat de bierbrouwerij de kratten ter beschikking stelt.quote:
Aaawquote:
Bronquote:Het reproductiegetal van het coronavirus is gestegen naar het hoogste niveau ooit. Het staat nu op 2,91 op het coronadashboard van de overheid. Dat betekent dat het virus zich razendsnel verspreidt.
Het getal van 2,91 betekent dat een groep van honderd coronapatiënten gemiddeld 291 anderen besmet, die het virus op hun beurt overdragen aan zo'n 847 mensen. Zij steken op hun beurt bijna 2500 mensen aan.
Echt he. Dinsdag kkmen we thuis. Ik durf bijna niet meer terug. Ik sluit me thuis op, tot mijn 2e prik vrijdag.quote:
Iets vrolijkers: hoe is de vakantie?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Echt he. Dinsdag kkmen we thuis. Ik durf bijna niet meer terug. Ik sluit me thuis op, tot mijn 2e prik vrijdag.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldigquote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldig![]()
We genieten van iedere dag.
Gisteren naar Rome was écht een hoogtepunt. En vanochtend zijn we naar Siena geweest (ivm regen op de camping) en nu liggen we weer lekker bij het zwembad. Je leeft buiten, er is veel ruimte dus het voelt allemaal zo ontspannen en veilig.
Thnx! Ik gun het iedereen ook zo… Ik heb de eerste avond een pizza Hawai besteldquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zoIk gun het je
Hoe vaak heb je al pizza gegeten? En hoeveel Italianen heb je per ongeluk beledigd met je eetgewoonten?
Rome is mooi hèquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is geweldig![]()
We genieten van iedere dag.
Gisteren naar Rome was écht een hoogtepunt. En vanochtend zijn we naar Siena geweest (ivm regen op de camping) en nu liggen we weer lekker bij het zwembad. Je leeft buiten, er is veel ruimte dus het voelt allemaal zo ontspannen en veilig.
Het gaat nog lang duren om dat terug te dringenquote:
Dat ze ergens in Italië pizza Hawaii serveren johquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx! Ik gun het iedereen ook zo… Ik heb de eerste avond een pizza Hawai bestelden de tweede dag in de middag cappuccino gedronken
En toen vond ik het wel even welletjes
![]()
In totaal heb ik 2 hele pizza’s op en vanmiddag als 1 reusachtige punt, bij zo’n louche straattentje, maar lékker dat het was
Rome was echt prachtig! We wisten dat we in één dag lang niet alles zouden zien, maar we hebben wel een heel goede eerste indruk gekregen! Zeker voor een uitgebreider bezoek voor herhaling vatbaar!quote:
Met verse ananas ook nogquote:Op vrijdag 16 juli 2021 16:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ze ergens in Italië pizza Hawaii serveren johAch, als er genoeg toeristen om vragen is er vast wel een ondernemer die wat minder Italiaanse principes heeft
Van die enorme pizza slices ken ik ja! Dat je eerst denkt dat maar één punt ook geen zoden aan de dijk zet, tot alle uiteindes van die slice ver over de rand van je kartonnen bordje hangen. Ik heb ook een keer verrassend lekkere pizza gehad bij een Amerikaanse benzinepomp
Het maakt me niet uit hoe streetfood bedoeld is, als het maar lekker isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met verse ananas ook nog![]()
Was bij de pizzeria op de camping dus inderdaad volledig op de toerist gericht![]()
Een goede pizzapunt is streetfood zoals het bedoeld is he
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:02 schreef zorro28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-pijnlijk~a7629936/
Idioten
Eens.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag er een wet komen die er voor zorgt dat ramptoeristen niet geholpen hoeven te worden door hulpdiensten als ze zelf in de problemen komen tijdens hun ramptoerismetripje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |