Excuus, dat sub-forum heb ik even gemist. Wellicht dat een MOD dit draadje even kan verplaatsen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:02 schreef dimmak het volgende:
We hebben hier een subforum voor > BTC
Blockchain Technology & Cryptocurrencies
Met altcoins kun je een betere APY halen, maar de kans bestaat dat de altcoin die je staked flink in waarde daalt waardoor je APY alsnog waardeloos is. Bitcoin kun je uitlenen mij sommige bedrijven tot max een 9% wat eigenlijk de veiligste keuze is al je er niet teveel naar uit wil kijken en dat percentage is meer dan dat je bij een bank krijgt.
Partijen waar je Bitcoin kunt uitlenen zijn o.a. Binance, BlockFi, Ledn.
Waarom BlockFi. Die gasten blijven hun rente maar verlagen. Ik heb nu alles gespreid op Celcius, Nexo, Ledn en Crypto.com voor gemiddeld zo'6%quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:16 schreef bruinwerker het volgende:
Wat dimmak zegt sluit ik mij bij aan. Als je er niet teveel tijd aan wilt besteden is bitcoin of ethereum wel een veilige keuze. Persoonlijk zou ik mijn bitcoin niet op binance laten staan in verband met reguleringen en vele hack pogingen aldaar. Blockfi is heeft mijn voorkeur.
Blockfi is het enige platform die ik gebruik, de anderen die jij noemt heb ik geen ervaring mee. De grootste reden voor mij om blockfi te gebruiken is omdat het gewoon heel erg goed beveiligd is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 13:22 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom BlockFi. Die gasten blijven hun rente maar verlagen. Ik heb nu alles gespreid op Celcius, Nexo, Ledn en Crypto.com voor gemiddeld zo'6%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop