Dat hadden ze beter aan het begin van de avond kunnen doen. De nacht maakt het evacueren er niet makkelijker opquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:07 schreef RAVW het volgende:
maar is het niet verstandig om iedereen in het gebied of mogelijk gebied al weg te halen ?
want je moet er toch niet aan denken dat mensen nu liggen te slapen en die dammen breken
-> BNWquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:06 schreef xzaz het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021 (video)
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)ze zullen geen lantarens hebben , ivm geen stroom dus dat word ook nog een dingetjequote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter aan het begin van de avond kunnen doen. De nacht maakt het evacueren er niet makkelijker op
LET OP EIFEL De Rurtalsperre wordt om het uur overspoeld. Bewoners van de Rur in de volgende plaatsen moeten, indien mogelijk, de kelder en de begane grond verlaten en waardevolle spullen veilig stellen: Heimbach, Kreuzbach, Hürtgenwald, Nideggen, Kreuzau, Jülichquote:
Wat is BNW aan een liedjequote:
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)die gaan het dus gecontroleerd de druk er afgooien en proberen om de schade beperkt te houdenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
LET OP EIFEL De Rurtalsperre wordt om het uur overspoeld. Bewoners van de Rur in de volgende plaatsen moeten, indien mogelijk, de kelder en de begane grond verlaten en waardevolle spullen veilig stellen: Heimbach, Kreuzbach, Hürtgenwald, Nideggen, Kreuzau, Jülich
Spreekt iemand goed Duits? Wat bedoelen ze met om het uur overspoeld?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
LET OP EIFEL De Rurtalsperre wordt om het uur overspoeld. Bewoners van de Rur in de volgende plaatsen moeten, indien mogelijk, de kelder en de begane grond verlaten en waardevolle spullen veilig stellen: Heimbach, Kreuzbach, Hürtgenwald, Nideggen, Kreuzau, Jülich
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Spreekt iemand goed Duits? Wat bedoelen ze met om het uur overspoeld?
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Over het uur.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
quote:
Dus elk uur laten ze een stoot water los als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:18 schreef RAVW het volgende:
[..]
die gaan het dus gecontroleerd de druk er afgooien en proberen om de schade beperkt te houden
Anders wordt de druk op de dam te groot en dan.....quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus elk uur laten ze een stoot water los als ik het goed begrijp?
Ja, is een dam.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
‘Zur Stunde’ is ‘ op het moment’.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ja voor zo ver ik het begrijpt welquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En de post boven je spreekt dit tegenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja voor zo ver ik het begrijpt wel
ze ze laten dus elke uur , een hoeveelheid water los en dan gooien ze de boel dicht tot weer een uur voorbij is en dan geven ze weer wat water de vrijheid
beter 100.000 kub elke uur .. dan 800.000 kub in een keer als het fout gaat om maar een voorbeeld te noemen
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)nee ze gaan het dus in delen doen ... om de druk er af te gooienquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de post boven je spreekt dit tegen
poeh, dat is een kutte timingquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Hatenboer zal het wel overlopen gok ik. Ik moet morgen voor een operatie naar het ziekenhuis in Roermond. Hopelijk weet ik daar te komen
HLN Liveblogquote:00:27
Overstroming Albertkanaal nabij
De kans is reëel dat het Albertkanaal in de loop van de nacht overstroomt. Gemeente Riemst heeft de inwoners van Kanne die vlakbij het kanaal wonen, al verwittigt. Ook de bedrijven aan het Genkse industrieterrein dat langs het kanaal ligt, volgen de situatie op de voet.
Om te anticiperen op een mogelijke, lokale overstroming van het Albertkanaal namen stad Genk en gemeente Zutendaal een aantal preventieve maatregelen.
Sterke vangrail.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:33 schreef RAVW het volgende:
deze al langs gekomen
https://twitter.com/KoosSluiter/status/1415772953690660867?s=20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop