Wat is het probleemquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gastdaar zitten alleen maar 16 jarigen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is maar een ding ranziger dan een Engelse vrouw en dat is een dronken Engelse vrouw.
Dat maakt voor Dima niets uitquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Er is maar een ding ranziger dan een Engelse vrouw en dat is een dronken Engelse vrouw.
Zou mij als 29? jarige wel een beetje vies voelen om een 16 jarige Samantha aan te duwen.quote:
Ik zie eruit als 23 manquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:10 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Gastdaar zitten alleen maar 16 jarigen
Ja maar als je nog nooit gebatst hebt dan zit je wel op hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zou mij als 29? jarige wel een beetje vies voelen om een 16 jarige Samantha aan te duwen.
Gewoon een volwassen vrouw met inhoud en klasse
Ja echt te ergquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:16 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hmm mentaal ben je ook nog hooguit 18 dus ochja
Alsof dergelijke vrouwen mij moetenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zou mij als 29? jarige wel een beetje vies voelen om een 16 jarige Samantha aan te duwen.
Waarom krijg ik dit boven een concept post? Of heeft iedereen dit? Heb nooit zoiets gegrapt?quote:grappen over gehackt zijn zijn - zelfs als je het met de beste bedoelingen doet - niet grappig. Een datalek/hack kost tegenwoordig gewoon echt heel veel geld in verplichte audits, verplichte onderzoeken door externe partijen en mogelijke boetes. Wel unbanned inmiddels.
iedereen ziet ditquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit boven een concept post? Of heeft iedereen dit? Heb nooit zoiets gegrapt?
Het gaat er vooral om wat je zelf wil. Voor een goed gesprek is een vrouw met inhoud en klasse erg fijn. Als je gewoon wil batsen zonder al te veel gezeik is Samantha de ideale optie denk ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alsof dergelijke vrouwen mij moeten
Ach voor een keertje zou toch wel kunnen. Je hoeft er niet mee te trouwenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Huh wat een raar verhaalquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dit boven een concept post? Of heeft iedereen dit? Heb nooit zoiets gegrapt?
Wel altijd je eigen vuurtje bij je.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reclame voor roken. Tijd om dat F1 te verbieden
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel altijd je eigen vuurtje bij je.
En wat voor eten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb laatst een stukje bradgetv gezien die jongen roept elke keer dat hij wil afvallen eet vervolgens eten op voor een heel weeshuis.
Ze zouden reclame voor roken weer terug moeten brengen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Reclame voor roken. Tijd om dat F1 te verbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |