SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 15-07-2021 20:35:01 ]
Weekje verkansie, dus niet zoveel online.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJs zou ik nu ook wel zin in hebben zeg maar ze hebben in de supermarkten alleen maar van dat gore ijs.
Over lekker ijs gesproken, joehoe waar ben je? @:IJsdraakje
Krijg het lazarusquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Fles is en blijft de traagste inwoner van Foqueville
voor mij was het altijd al een heldquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Ok de TV gaat uit, de grote Peter Rudolph de Vries show, eerst braakte half Nederland hem uit en nu is hij groter dan God, naar trekje is dat toch.
Dat wist ik maar ik miste ook je aanwezigheid, vandaarquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weekje verkansie, dus niet zoveel online.
Ja dan mag je wel een beetje rouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voor mij was het altijd al een held
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Ok de TV gaat uit, de grote Peter Rudolph de Vries show, eerst braakte half Nederland hem uit en nu is hij groter dan God, naar trekje is dat toch.
Ja dit ja, dat zeker en het was ook wel een unieke persoonlijkheid in zijn vakgebied maar ook een grote griezel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
En de mensen die hij hielpquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.
Zag/hoorde je filmpje, sjeez wat een kutgeluid.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoorde weer piepjes maar dat was de vaatwasser.
Ja lekker he? Ze waren vandaag bezig met de airco's van een sportschool die erboven komt dus nog meer genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Zag/hoorde je filmpje, sjeez wat een kutgeluid.
Ervaringsdeskundige wel qua geluidsoverlast, 2 anc koptelefoons hier
Dat is een mooiequote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/UCzMJOU
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |