SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 15-07-2021 20:35:01 ]
Weekje verkansie, dus niet zoveel online.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
IJs zou ik nu ook wel zin in hebben zeg maar ze hebben in de supermarkten alleen maar van dat gore ijs.
Over lekker ijs gesproken, joehoe waar ben je? @:IJsdraakje
Krijg het lazarusquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:24 schreef UitStraling het volgende:
Fles is en blijft de traagste inwoner van Foqueville
voor mij was het altijd al een heldquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Ok de TV gaat uit, de grote Peter Rudolph de Vries show, eerst braakte half Nederland hem uit en nu is hij groter dan God, naar trekje is dat toch.
Dat wist ik maar ik miste ook je aanwezigheid, vandaarquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weekje verkansie, dus niet zoveel online.
Ja dan mag je wel een beetje rouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
voor mij was het altijd al een held
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
Ok de TV gaat uit, de grote Peter Rudolph de Vries show, eerst braakte half Nederland hem uit en nu is hij groter dan God, naar trekje is dat toch.
Ja dit ja, dat zeker en het was ook wel een unieke persoonlijkheid in zijn vakgebied maar ook een grote griezel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
En de mensen die hij hielpquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De persoon staat me nog steeds niet aan, maar zo'n eind gun je niemand.
Zag/hoorde je filmpje, sjeez wat een kutgeluid.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoorde weer piepjes maar dat was de vaatwasser.
Ja lekker he? Ze waren vandaag bezig met de airco's van een sportschool die erboven komt dus nog meer genot.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Zag/hoorde je filmpje, sjeez wat een kutgeluid.
Ervaringsdeskundige wel qua geluidsoverlast, 2 anc koptelefoons hier
Dat is een mooiequote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/UCzMJOU
[ afbeelding ]
Pfffffquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker he? Ze waren vandaag bezig met de airco's van een sportschool die erboven komt dus nog meer genot.
Princess Yachts zo te zien?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind hem niet op de vessel trackerquote:
wat voor geluid/quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Zag/hoorde je filmpje, sjeez wat een kutgeluid.
Ervaringsdeskundige wel qua geluidsoverlast, 2 anc koptelefoons hier
Dikke schuit hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken het. kinderen gelukkig niet als buren maar in den haag zat ik constant met koptelefoon opquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Bij ons vooral buren, lawaaierige kids, muziek etc
Bikini aan, paar Russische woorden leren en op je balkon gaan staan zwaaien.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
bizar
|
Andrey G. Guryev
Many super wealthy Russian oligarchs like Alexei Mordashov, Roman Abramovich and Suleyman Kerimov own luxurious yachts – and Andrey G. Guryev is no different. Fertilizer magnate and billionaire Guryev is the proud owner of the Alfa Nero, an 82-meter superyacht launched in 2007.
dit is hem !!!
wtf gek
https://www.superyachtfan.com/yacht/alfa-nero/
omg nooit meer werken hoeren sloerenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bikini aan, paar Russische woorden leren en op je balkon gaan staan zwaaien.
Niets ontgaat Inspector Bittergadgetquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
bizar
|
Andrey G. Guryev
Many super wealthy Russian oligarchs like Alexei Mordashov, Roman Abramovich and Suleyman Kerimov own luxurious yachts – and Andrey G. Guryev is no different. Fertilizer magnate and billionaire Guryev is the proud owner of the Alfa Nero, an 82-meter superyacht launched in 2007.
dit is hem !!!
wtf gek
https://www.superyachtfan.com/yacht/alfa-nero/
Weet niet of jij het zelfde hebt met treinen maar ik stuiter als ik dat zie aankomenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niets ontgaat Inspector Bittergadget
Beetje de komende tien jaar leven met je kop in het kussen en je kont richting de Russische tongquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omg nooit meer werken hoeren sloeren
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of jij het zelfde hebt met treinen maar ik stuiter als ik dat zie aankomen
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de komende tien jaar leven met je kop in het kussen en je kont richting de Russische tong
Vreselijk is het, niet mee te praten ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ken het. kinderen gelukkig niet als buren maar in den haag zat ik constant met koptelefoon op
Ah, dat heb ik nét niet liggen helaasquote:
ja plus 6-12 miljoen per jaar running costs. 28 man personeel gaat ook wel wat ver op zich.quote:
Ik gok dat de aankoopprijs zo'n 150 tot 200 miljoen is en dat je jaarlijks 10-20 miljoen kwijt bent aan onderhoud en running costs.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
hoe rijk moet je wel niet zijn om dit te kunnen kopen
zoveel?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja plus 6-12 miljoen per jaar running costs. 28 man personeel gaat ook wel wat ver op zich.
Dat staat er toch? Jij post die linkquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel?![]()
kan je niet voorstellen he, dat er mensen zijn met zogruwelijk veel geld
Mwaquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel?![]()
ja maar kan je je het voorstellenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat staat er toch? Jij post die link
Beetje Jamesbondesque inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel?![]()
Ga maar een keer naar Monacoquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zoveel?![]()
Nou niet echt denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan je je het voorstellen
Meestal is Rotterdam voor onderhoud, er zijn wel wat mooiere plekjes op de wereld om voor de lol aan te leggen zeg maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is naar centrum gevaren maar goed kwij op de radar maar misschien is dat express?
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal is Rotterdam voor onderhoud, er zijn wel wat mooiere plekjes op de wereld om voor de lol aan te leggen zeg maar.
met de buren?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Vreselijk is het, niet mee te praten ook.
Je ziet dat hij met stront zijn centjes heeft verdiend, die zal er niet snel echt bij horenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
misschien is die wel heel aardig?
Ja daar was ik een kleine 2 jaar geleden nogquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga maar een keer naar Monaco![]()
Je kijkt je ogen uit.
me stront?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ziet dat hij met stront zijn centjes heeft verdiend, die zal er niet snel echt bij horen
oh wow die eerste blauwequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was ik een kleine 2 jaar geleden nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
miljoen voor een week zeker?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen hem huren. zullen we allemaal inleggen?
Zendt ws zelf geen signaal uit nu. Ik zou ook niet weten waarom ie anders gesleept zou worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
heet alpha nero. zouden dingen ook anoniem kunnen vragen dat ze niet op die vessel site komen?
C. Ronaldo deed dat ook jarenlang, die werd niet echt serieus genomen daardoor in het wereldje, die boot was ook te lelijk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:07 schreef bitterbal het volgende:
we kunnen hem huren. zullen we allemaal inleggen?
ik heb wel 2 tientjes overquote:
Die ene die paar dagen terug hier aan de overkant was werd ook gesleeptquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Zendt ws zelf geen signaal uit nu. Ik zou ook niet weten waarom ie anders gesleept zou worden.
Ja ik ben geen rijke Rus ofzo hequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor dat geld mag je er achter aan zwemmen
Paar keer geweest. In het echt zijn die boten veel indrukwekkender dan op de foto.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar was ik een kleine 2 jaar geleden nog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
j heb ik met die fotos van net ookquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar keer geweest. In het echt zijn die boten veel indrukwekkender dan op de foto.
oh die vind ik wel mooiquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:10 schreef UitStraling het volgende:
Deze was dat.
https://www.yachtcharterf(...)t-49431/ascari-i.htm
die sleepboten zie je wel trouwens op de site: pieter van de wees en broedertrouwquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Zendt ws zelf geen signaal uit nu. Ik zou ook niet weten waarom ie anders gesleept zou worden.
zeggen wij hier als fokkers op onze zolderkamerquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch echt de lelijkste boot in de haven.
Inb4: US gaat nu een verhaal vertellen over die ene keer dat hij met een superjacht vol modellen in bikini is meegevaren naar Barbados.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeggen wij hier als fokkers op onze zolderkamer
Heb er helemaal niks mee dat snobisme en dan ¤11 voor een koffie betalen. Fuck you Bill.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar keer geweest. In het echt zijn die boten veel indrukwekkender dan op de foto.
Die frisdrankenboer had de mooiste boot destijds, 2017 spreek ik dan over, eeuhm eeuhm, die ligt ook regelmatig in Nederland tegenwoordig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeggen wij hier als fokkers op onze zolderkamer
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inb4: US gaat nu een verhaal vertellen over die ene keer dat hij met een superjacht vol modellen in bikini is meegevaren naar Barbados.
Ach het is een beetje zien en gezien worden. Best leuk als je een keertje een weekje uitgenodigd wordt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb er helemaal niks mee dat snobisme en dan ¤11 voor een koffie betalen. Fuck you Bill.
Zou je niet zeggen, fucking koud en regenachtig hierquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even op het balkon zitten. Morgen weer kortebroekenweer
Hele dag nog geen zon gezien inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, fucking koud en regenachtig hier
Raar weer ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van binnen mooier dan van buiten 🤔quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaah gevonden.
https://www.boatinternati(...)y/forever-one--58309
deze is van wie?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Aaaaah gevonden.
https://www.boatinternati(...)y/forever-one--58309
Op zich klaag ik niet, want als het fucking heet is ben ik bijna aan het smeken om dit soort weer, hahaha dus tjaquote:
Ja hier ook niet zo warm. Maar regen na een uur of 2 niet meer gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
What's in a namequote:
Ja maar dit is raar want ik blijf het benauwd vinden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich klaag ik niet, want als het fucking heet is ben ik bijna aan het smeken om dit soort weer, hahaha dus tja
Oh nou, in Utrecht ( mijn straat dan ) is het niet echt benauwd en waait ook echt goed door nu..nog 2 maanden gelukkigquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit is raar want ik blijf het benauwd vinden.
Nee hij woont er nog steeds op lees ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus het is nu een okkazjonnetje?
Als het geen blanken waren was er allang een gironummer voor geopend ofzoquote:
Ah, daar komt het bootje dat ik heb besteld.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, daar komt het bootje dat ik heb besteld.
Op zich wel slim om een bootje te hebben gezien de overstromingenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zou je net als ik na een dag doodvervelen op zo'n bootje.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SS? Ok...ik ben ook van de paryij6quote:
Mja, waarschijnlijk wel. Al zou ik nog graag een keer de Atlantische Oceaan oversteken op een liner.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij zou je net als ik na een dag doodvervelen op zo'n bootje.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
SS? Ok...ik ben ook van de paryij6
ik verveel mij niet hoor. heerlijk smurfenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk wel. Al zou ik nog graag een keer de Atlantische Oceaan oversteken op een liner.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Wel zo'n oude dan (nou ja zo'n revival build), de Queen Mary 2 dan maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk wel. Al zou ik nog graag een keer de Atlantische Oceaan oversteken op een liner.
Lijkt me ook 1000x niks , alleen maar dat stomme water om je heen de hele tijdquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zo'n oude dan (nou ja zo'n revival build)), de Queen Mary 2 dan maar.
Dat is een prachtig schipquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel zo'n oude dan (nou ja zo'n revival build), de Queen Mary 2 dan maar.
ja geen nieuw schip neequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
D’r vaart toch geen schip meer in of uit zonder dat het jou ontgaat
Welke is dat?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als deze weer eens naar Rotterdam komt, ga ik ook kijken
Reviving the great times of the Blue Ribandquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als deze weer eens naar Rotterdam komt, ga ik ook kijken
Zet je de wekker om foto's voor ons te maken?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
De Queen?
Staat voor 27 juli gepland volgens de cruise kalender
https://www.cunard.com/en-gb/cruise-ships/queen-elizabeth/7
denk dat hij mij wel wakker toetertquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet je de wekker om foto's voor ons te maken?
Mits Nederland niet in lockdown zit.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat hij mij wel wakker toetert![]()
Maar staat een sterretje bij. weet niet waarom
neequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet op zo'n cruiser werken?
Zo, over fucked up banen gesprokenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil je niet op zo'n cruiser werken?
Ah ja 27ste dus gepland maar heb het idee dat de agenda niet helemaal kloptquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Queen Mary 2
Gebouwd als ocean liner, dus een schip dat snel de oceaan over kan steken.
misschien als je jong bent en voor iets wilt sparen maar nu heb ik daar toch echt geen zin in.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo, over fucked up banen gesproken
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Reviving the great times of the Blue Riband
En dan nog hoor, niet voor niets dat er voornamelijk aziaten op die boten werkenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien als je jong bent en voor iets wilt sparen maar nu heb ik daar toch echt geen zin in.
Hoezo?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo, over fucked up banen gesproken
nee joh:pquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow![]()
Leek mij wel wat voor je.
Maar dat was toch de Queen Elizabeth? Dat is zo’n drijvend flatbebouw.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja 27ste dus gepland maar heb het idee dat de agenda niet helemaal klopt
Algemeen bekend dat je afgebeuld wordt op die schepenquote:
jawel maar of die dan ook komtquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was toch de Queen Elizabeth? Dat is zo’n drijvend flatbebouw.
Ja keertje ernstig in verdiept, de SS Île de France en de originele RMS Queen Mary of de RMS Queen Elizabeth volgens mij.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geweldig, die strijd tussen Britse en Franse schepen.
Haat aan dat soort cruiseschepen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was toch de Queen Elizabeth? Dat is zo’n drijvend flatbebouw.
Ga maar een half jaar op zo'n boot werken dan en kijken of je nog zo lultquote:
Omdat je bootjesfan bent?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie niet in waarom ik dat op zon schip zou doen
ja bootjesfan heb ik niets aan in zon functiequote:Op donderdag 15 juli 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je bootjesfan bent?
Mensen die vliegen leuk vinden worden ook piloot of stewardess.
KIELHAALSERPENTquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bootjesfan heb ik niets aan in zon functieverwacht de boot niet van buiten te zien
Lekker simplistisch nagedachtquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je bootjesfan bent?
Mensen die vliegen leuk vinden worden ook piloot of stewardess.
Ik ken het vooral van de strijd tussen de Normandie en Queen Mary. Maar dat was ook wel zo’n beetje het einde van de strijd, zo halverwege de jaren dertig. Daarna gooide Adolf roet in het etenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja keertje ernstig in verdiept, de SS Île de France en de originele RMS Queen Mary of de RMS Queen Elizabeth volgens mij.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik werkte tot vorig jaar gewoon 60 uur per week hoor. En daarnaast nog studie.
Ja, daar heb ik ook niks mee. Ordinair…quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat aan dat soort cruiseschepen.
Werken werken werken werken werken Guilhermo bevredigen werken werken werken werken werken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bootjesfan heb ik niets aan in zon functieverwacht de boot niet van buiten te zien
Mega ordi zelfsquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niks mee. Ordinair…
Als dat hier voorbij komt is het wel indrukwekkend hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook niks mee. Ordinair…
Neem het met een korreltje zout.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
60 uur per week werken en dan net na je pensioen het loodje leggen
Nog wat mee gedaan verder?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch zo. Ik vind vliegen geweldig dus mijn droombaan was piloot.
Havenmeester worden dan maar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als dat hier voorbij komt is het wel indrukwekkend hoor
Oooooh ja verrek dat was al iets eerder ja, is de Normandie niet in New York (1942-1943) afgefikt daarna?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken het vooral van de strijd tussen de Normandie en Queen Mary. Maar dat was ook wel zo’n beetje het einde van de strijd, zo halverwege de jaren dertig. Daarna gooide Adolf roet in het eten
wat druk je in dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als dat hier voorbij komt is het wel indrukwekkend hoor
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch zo. Ik vind vliegen geweldig dus mijn droombaan was piloot.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind whisky geweldig, ben toch ook geen graanboer.
Brouwerij beginnenquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind whisky geweldig, ben toch ook geen graanboer.
Schepen hebben ook een kapitein nodig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:02 schreef bitterbal het volgende:
Vliegen geweldig vinden en dan piloot willen worden is logischer als vliegen geweldig vinden en het vliegtuig schoonmoeten maken
O, dat weet ik niet. Ik heb me ooit wel verdiept in het verhaal achter de Nieuw-Amsterdam. Vlak voor de oorlog opgeleverd, ingezet als troepenschip. En na de oorlog weinig glamoureus afgegleden naar de cruisevaart. Dat had nu eigenlijk in Rotterdam aan een kade moeten liggen, in plaats van de SSRotterdam.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja verrek dat was al iets eerder ja, is de Normandie niet in New York (1942-1943) afgefikt daarna?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Maar niet om op te varen
ja maar dat zal ik dan niet worden :pquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Schepen hebben ook een kapitein nodig.
Prachtig schip was dat ook ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Ik heb me ooit wel verdiept in het verhaal achter de Nieuw-Amsterdam. Vlak voor de oorlog opgeleverd, ingezet als troepenschip. En na de oorlog weinig glamoureus afgegleden naar de cruisevaart. Dat had nu eigenlijk in Rotterdam aan een kade moeten liggen, in plaats van de SSRotterdam.
True to thatquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonde. Schrale troost dan wel dat het een Frans schip was
Nieuw-Amsterdam is ook hier een dorp in Emmen. #eindeberichtquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet. Ik heb me ooit wel verdiept in het verhaal achter de Nieuw-Amsterdam. Vlak voor de oorlog opgeleverd, ingezet als troepenschip. En na de oorlog weinig glamoureus afgegleden naar de cruisevaart. Dat had nu eigenlijk in Rotterdam aan een kade moeten liggen, in plaats van de SSRotterdam.
Nieuw-Dordrecht ligt ook bij jou in de buurt, toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuw-Amsterdam is ook hier een dorp in Emmen. #eindebericht
Jazeker, paar km hier vandaan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuw-Dordrecht ligt ook bij jou in de buurt, toch?
Ben je in de Alblasserwaard?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wonderlijk hoeveel kerken in een klein klotedorpje kunnen staan.
Kerken zijn altijd wel makkelijke prettige richtpunten in een stad/dorp.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wonderlijk hoeveel kerken in een klein klotedorpje kunnen staan.
Nou nou nou doe eens lief tegen da meisjequote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou nou doe eens lief tegen da meisje
quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)iking-wereldkampioen
@:Bomenverzameling
4 straten, 3 kerken.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ama op het eiland, balletje in het water. [ afbeelding ]
Da's wel het hele idee van die vaccinatiecampagne ja. Dat ons lichaam die bende zonder al te veel problemen op kan ruimen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Das misschien wel geowon de toekomst toch? Dat we er alleen verkouden van worden?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lastig te zeggen zonder neusschotje.
Altijd positief.quote:
Ik heb nog maar één prik gehad he.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Das misschien wel geowon de toekomst toch? Dat we er alleen verkouden van worden?
maar goed dat gaat niet als er zoveel landen niet genoeg vaccineren toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel het hele idee van die vaccinatiecampagne ja. Dat ons lichaam die bende zonder al te veel problemen op kan ruimen.
Klopt. Daarom is het op zich positief dat de vaccins ook nut lijken te hebben op de nu bekende mutaties. En hopelijk trekt dat meer mensen over de streep om te vaccineren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat gaat niet als er zoveel landen niet genoeg vaccineren toch?
Zolang we de landen zonder centjes "vergeten" in te enten zal er niet snel een eind aan deze pandemie komen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed dat gaat niet als er zoveel landen niet genoeg vaccineren toch?
Joh.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat hele "symptoomloos corona" maakt een heleboel rekenmodelletjes eigenlijk zo goed als waardeloos.
Nog genoeg mensen die dat niet durven in Nederland, Madagaskar toch maar dan?quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Magoe. Volgende week rond deze tijd zit m'n tweede prik erin.
Beter gewoon tegen polio en pokken vaccineren. Daar hebben ze meer aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is het op zich positief dat de vaccins ook nut lijken te hebben op de nu bekende mutaties. En hopelijk trekt dat meer mensen over de streep om te vaccineren.
En als dan ooit het vaccineren in arme landen op gang komt, dan kunnen we misschien weer eens wat.
Genoeg mensen die moeite hebben met de getallen lezen momenteel hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter gewoon tegen polio en pokken vaccineren. Daar hebben ze meer aan.
Daar willen ze me toch niet nu, met NL op donkerrood.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog genoeg mensen die dat niet durven in Nederland, Madagaskar toch maar dan?
Ja bijnaquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook echt dat het snot uit je ogen knalt?
Nee joh, daar heeft de wereldeconomie (quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het geld kost.
Dan zou ik polio etc. prio geven.
in Madagaskar nog wel de longpestquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens, alsof ik naar pokkengebied ga. Daar ben ik heul niet voor gevaccineerd.
Rillingenquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat je voorover bukt en je denkt dat je ogen eruit vallen.
Of dat je op je wang duwt en sopgeluidjes hoort.
Zolang we nog antibiotica kunnen gebruiken is dat niet zo ergquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in Madagaskar nog wel de longpest
Ook gezellig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in Madagaskar nog wel de longpest
Laten we die gierput niet opengooien nu.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang we nog antibiotica kunnen gebruiken is dat niet zo erg
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
Geil.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer dat ik echt goed mals verkouden was, man wat was ik verrot. Had afgesproken in Den Haag en werd in de trein steeds beroerder. Moest ook steeds plassen. Heb vriendin aangestoken en zij haar vader die er best ziek van is gewordenquote:
De wereldeconomie stort toch binnen een paar jaar in.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, daar heeft de wereldeconomie () niks aan.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
lekker optimitisch weer pietquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De wereldeconomie stort toch binnen een paar jaar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik schat DIMM wel in dat ze iedere week bij de HA zit voor een antibioticakuurtje.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang we nog antibiotica kunnen gebruiken is dat niet zo erg
Het is ook gewoon een dom construct.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De wereldeconomie stort toch binnen een paar jaar in.
Zolang zal ik er geen last van hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef bitterbal het volgende:
mijn tante ook gisteren. ja corona gaat nog 300 jaar duren.
stel je voor de rest van je leven zo Gerquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang zal ik er geen last van hebben.
Nou ja bedoelde meer dan ik niet nog 300 jaar te leven heb.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stel je voor de rest van je leven zo Ger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |