quote:Pfffffffffffffffft
Op donderdag 30 januari 2003 18:23 schreef Elegy het volgende:[..]
Vertel een Über-Goth niets over Gothic dame
Vertel mij dan niks over h&m of een ander volledig dom en offtopic iets
En ga nou niet ook al zo'n prefab "hier lopen eral zo'n twintig van rond op een feest" jurkding kopen uit de Large of van Laughing Vampire (slecht afgewerkt), maar wees creatief en maak zelf wat. Of stel zelf iets samen natuurlijk.
Shit
In dit topic vraag ik of mensen iets weten van winkeltjes met gothickleding in Eindhoven, ik vraag niet of mensen patronen oid voor me hebben hoor.
En als je niet kan lijen dat ik GRAAG in zo'n standaardjurk rond zou lopen moet jij met je eigenzinnige kop maar zelf een topic openen ofzo.
quote:H&M had anders een hele tijd erg veel Goff achtige dingetjes hangen, of is dat jou ontgaan
Op donderdag 30 januari 2003 18:32 schreef heaven7 het volgende:[..]
Pfffffffffffffffft
Hahahaha, shit man
In dit topic vraag ik of mensen iets weten van winkeltjes met gothickleding in Eindhoven, ik vraag niet of mensen patronen oid voor me hebben hoor.
quote:Als jij dat graag wil doen, ga je gang, maar het zal niet getuigen van al te veel originaliteit en eigenzinnigheid. Zeker niet op Goff feesten.
En als je niet kan lijen dat ik GRAAG in zo'n standaardjurk rond zou lopen moet jij met je eigenzinnige kop maar zelf een topic openen ofzo.
quote:Ik ben absoluut niet gothic, ga dan ook NOOIT naar zulke feesten, wie heeft het hier trouwens over feesten
Op donderdag 30 januari 2003 18:36 schreef Elegy het volgende:[..]
H&M had anders een hele tijd erg veel Goff achtige dingetjes hangen, of is dat jou ontgaan
[..]Als jij dat graag wil doen, ga je gang, maar het zal niet getuigen van al te veel originaliteit en eigenzinnigheid. Zeker niet op Goff feesten.
Ik vind bepaalde kledingstukken gewoon erg mooi en moet ik dan persee origineel zijn? Nee hoor, ik niet.
Bovendien zie ik echt niet elke dag mensen in zulke kleding lopen dus zo standaard is het nou ookweer niet.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 30-01-2003 18:40]
quote:Als je je pedante puberhoofje eens uit de drek zou trekken zou je misschien begrijpen dat elegy bedoelt dat goff 'in' is, dus dat OOK H&M zwarte goff-achtige kleding verkoopt (helaasss..).
Op donderdag 30 januari 2003 18:32 schreef heaven7 het volgende:[..]
Pfffffffffffffffft
Hahahaha, shit man
quote:H&M heeft echt niet het spul wat ik bedoel hoor.
Op donderdag 30 januari 2003 18:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Als je je pedante puberhoofje eens uit de drek zou trekken zou je misschien begrijpen dat elegy bedoelt dat goff 'in' is, dus dat OOK H&M zwarte goff-achtige kleding verkoopt (helaasss..).
Erg knap gevonden trouwens, jij kan met je originaliteit zo naar zo'n feest
quote:Dat hebben we inmiddels wel door ja..
Op donderdag 30 januari 2003 18:41 schreef heaven7 het volgende:[..]
H&M heeft echt niet het spul wat ik bedoel hoor.
Maar als je iets aparts wilt, waarom dan perse eindhoven? Ik zou een ommetje naar bijv. Rotterdam maken, daar hebben ze volgens mij nog een paar vette winkels (caligula ofzo..?)
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:41 schreef heaven7 het volgende:
Erg knap gevonden trouwens, jij kan met je originaliteit zo naar zo'n feest
quote:Bwehe vage naam, wat verkopen ze daar zo al?
Op donderdag 30 januari 2003 18:44 schreef kamagurka het volgende:[..]
caligula
quote:Ik haat gothic? Je krijgt 1000 euro van me als je dat even kunt quoten
Op donderdag 30 januari 2003 18:46 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je wilt goffic kleding, maar haat gothics ? Lamah..
En ik ging naar Eindhoven omdat ik naar Eindhoven ging en "ff een ommetje door naar Rotterdam" dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Toch maar even een poging om het goed uit te leggen...
Ikzelf woon bij Arnhem, mijn vriend woont in Weert, ik ben nu een aantal dagen in Weert (ga morgen weer naar huis) en vind het ookwel eens leuk een andere grote stad te bezichtigen dan Arnhem, waar ik inmiddels al wel zo'n 150 keer geweest ben en naar mijn weten ligt Rotterdam IESTJE verder bij Weert vandaag dan Eindhoven
quote:Die heb ik nog liggen, maar dan met rood middenlijfje. Draag hem nooit meer
Op donderdag 30 januari 2003 19:08 schreef heaven7 het volgende:
[afbeelding]Het liefst zou ik dus PRECIES deze hebben
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 22:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Die heb ik nog liggen, maar dan met rood middenlijfje. Draag hem nooit meer
Welke maat? Zou je em eventueel willen verkopen en voor hoeveel dan?
Deze kost nieuw 57 euro dacht ik..
quote:Jaaaa... die zijn hier wel degelijk te koop!! maar waar waren die zaken... het best kun je gewoon vanuit CS de stad instruinen, het zit allemaal heel logisch in elkaar... maar er zijn in ieder geval wel winkels met "alternatieve" kleding en van die humor-t-shirts en bandshirts enzo, maar dan moet je gewoon even rondlopen. Het is hier een makkelijk centrum (of is dit gewenning?)
Op vrijdag 31 januari 2003 00:34 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wow
quote:De minder publiek-toegankelijke winkels zijn toch wel moeilijk te vinden hoor
Op vrijdag 31 januari 2003 00:43 schreef Willaaam het volgende:[..]
Jaaaa... die zijn hier wel degelijk te koop!! maar waar waren die zaken... het best kun je gewoon vanuit CS de stad instruinen, het zit allemaal heel logisch in elkaar... maar er zijn in ieder geval wel winkels met "alternatieve" kleding en van die humor-t-shirts en bandshirts enzo, maar dan moet je gewoon even rondlopen. Het is hier een makkelijk centrum (of is dit gewenning?)
quote:Ik maak er eerst ff een duidelijke foto van, je weet maar nooit...
Op vrijdag 31 januari 2003 00:34 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wow
ik denk dat je wel wat vriendelijker mag reageren...Elegy wilde ,wat ik lees en daarbij denk,alleen maar duidelijk maken dat je bij de H&M zat kant en gaastruitjes kan kopen. dat je bovenstaand truitje zou willen heb je niet gezegd.....
laughing vampire heeft idd niet echt veel bijzondere dingen btw.... en wie betaald er nou 45 euro voor een stukje kant voor over je hoofd? haha.... maar ja niet iedereen wilt er apart uitzien.........
ik bedenkt me wel als k naar medusa of gotham ga
xxx Lacrima
quote:Ja sorry, ik wist niet dat het serieus was, over het algemeen is h&m niet bepaald gothic toch?
Op vrijdag 31 januari 2003 22:18 schreef moondragon het volgende:
hmmm dat truitje dat hierboven staat kan je gwoon bij alcatraz bestellen...ik denk dat je wel wat vriendelijker mag reageren...Elegy wilde ,wat ik lees en daarbij denk,alleen maar duidelijk maken dat je bij de H&M zat kant en gaastruitjes kan kopen. dat je bovenstaand truitje zou willen heb je niet gezegd.....
laughing vampire heeft idd niet echt veel bijzondere dingen btw.... en wie betaald er nou 45 euro voor een stukje kant voor over je hoofd? haha.... maar ja niet iedereen wilt er apart uitzien.........
ik bedenkt me wel als k naar medusa of gotham ga
xxx Lacrima
quote:Nou, heel graag
Op vrijdag 31 januari 2003 21:15 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik maak er eerst ff een duidelijke foto van, je weet maar nooit...
Switch
Hoogstraat 10 B
Misschien vind je daar nog iets. Op www.laughingvampire.com zijn er allerlei gothic dingen te vinden en bij de produkten kan je ook kijken waar ze te koop zijn. Succes!
quote:Die ken ik niet
Op zaterdag 1 februari 2003 00:32 schreef Alixia het volgende:
Eindhoven:Switch
Hoogstraat 10 BMisschien vind je daar nog iets. Op www.laughingvampire.com zijn er allerlei gothic dingen te vinden en bij de produkten kan je ook kijken waar ze te koop zijn. Succes!
quote:Ja, ik was daar wel serieus in ja. Vooral omdat een tijdje terug (in de lente/zomer) er nogal wat gothic achtige dingen schenen te hangen. korsetlook truitjes, blouses met ruches en dergelijke.
Op zaterdag 1 februari 2003 00:28 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ja sorry, ik wist niet dat het serieus was, over het algemeen is h&m niet bepaald gothic toch?
Ik dacht dus dat hij maar wat onzin zat te verkondigen.
Ik ben alleen nogal slecht in het plaatsen van enigzins ironische opmerkingen, die worden vaak een beetje verkeerd begrepen sorry
Maar ach, ook ik was ooit 16..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |