abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200380560
Hallo

Al een tijdje loop ik te zoeken naar een oplossing voor mijn sonnyboy raam verduistering in de auto. Nu heb ik originele clips gekocht, opgeruwd ontvet, maar die clips komen los.

Eerder gelijmd met poly max die werd zacht met warm weer (als het in de auto echt heet wordt) . De clips komen op het metaal deel van de achterklep.

Iemand nog een tip. Morgen ga ik op vakantie en daarvoor zijn ze eigenlijk gekocht.
pi_200380974
Vertel even wat los komt waarvan. Waarvan zijn de clips gemaakt en waar plak je het op.

Ik geef je de grootste kans met epoxy of polyester. Anders is schroeven de ultieme oplossing natuurlijk.
pi_200381233
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 17:25 schreef Nico987 het volgende:
Hallo

Al een tijdje loop ik te zoeken naar een oplossing voor mijn sonnyboy raam verduistering in de auto. Nu heb ik originele clips gekocht, opgeruwd ontvet, maar die clips komen los.

Eerder gelijmd met poly max die werd zacht met warm weer (als het in de auto echt heet wordt) . De clips komen op het metaal deel van de achterklep.

Iemand nog een tip. Morgen ga ik op vakantie en daarvoor zijn ze eigenlijk gekocht.
Voor alle duidelijkheid, ik ben absoluut geen expert in deze, maar ik weet wel dat metaal een goede geleider is voor warmte. Misschien moet je dan die clips eens ergens ander plakken.
pi_200381822
Hoi

De metalen clips, worden geplakt op het metaal boven de achteruit. Het is een soort haakje waarachter je het zonnescherm haakt. Ergens anders plakken kan niet, want daar zitten die schermen niet.

De haakjes zijn van metaal met een stuk dubbelzijdig tape. Dat plakt dus echt heel slecht want dat komt gewoon los, zonder warmte.

Ik ga zo even op zoek naar heel kleine parkertjes. Al moet ik even goed kijken waar ik dan boor zodat het niet door het stukje ruit gaat wat er in valt.
pi_200382275
Autospiegellijm
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')