quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
Na een geslaagd EK hebben we @:r-woud93 gevraagd om te blijven, en hij heeft ja gezegd
Hij gaat samen met @:nattekat en @:zoem het F1-forum modden
Heel veel succes en plezier!
De kwalificatie ga ik dit keer wel kijken, sla ik normaliter altijd overquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:56 schreef Tijn het volgende:
Een van de weinige weekenden waarin ik daadwerkelijk geïnteresseerd ben in de training.
wtfquote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De kwalificatie ga ik dit keer wel kijken, sla ik normaliter altijd over
Nah, ik vind de races fantastisch maar de kwalificatie is mijn ding niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet de kwalificatie kijkenJuist een van de leukste sessies van het weekend imho!
Klopt. De Q is los gekoppeld van de R.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 02:40 schreef chufi het volgende:
Je kwalificeert als eerste maar je staat dus niet op pole, zolang je de sprintrace ook niet wint voor 3 puntjes
Ja, dat wordt nog wat. Velen denken dat de teams de wagens de baan opsturen met vooral de instructie om voorzichtig te zijn en schade en plaatsverlies te vermijden.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Pole trainen vrijdag en in de sprintrace uitvallen betekent gewoon achteraan starten. Dat vind ik wel wrang.
ben nooit zo goed in geschiedenis maar op Silverstone zijn er toch weinig startincidenten geweest, als het eenmaal op weg is verwacht ik nog weinig actiequote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog wat. Velen denken dat de teams de wagens de baan opsturen met vooral de instructie om voorzichtig te zijn en schade en plaatsverlies te vermijden.
De eerste 2 bochten zijn nog wel eens de plek voor wat contact momenten geweest, dacht ikquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben nooit zo goed in geschiedenis maar op Silverstone zijn er toch weinig startincidenten geweest, als het eenmaal op weg is verwacht ik nog weinig actie
Beste investering voor punten dan. Ook erg onsportief.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:57 schreef Blik het volgende:
Ik vind de huidige setting met de sprintrace maar een rare. Als er iets gebeurt in de sprintrace waardoor je achteraan eindigt kun je het hele weekend op je buik schrijven omdat daarmee ook je hoofdrace naar de kl*te gaat. Ik vind wel dat er een kwalificatie tussen hoort te zitten
Scenario: Bottas tikt Max er vanaf tijdens de sprintrace in een "racing accident", waardoor Hamilton alle mogelijkheid krijgt om met 29 punten naar huis te gaan. Andersom kan natuurlijk exact hetzelfde gebeuren met Hamilton, en dat lijkt me ook niet wenselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |