abonnement Unibet Coolblue
pi_200568517
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 17:12 schreef Berjan3 het volgende:
Waarom quote je dit?

Ik weet dat ik geniaal ben, net zoals JC was, maar het zou netjes zijn om iets te quoten en daar een mening over te hebben...
Als je echt zo geniaal zou zijn als je beweert zou je het op zijn minst toch het verband snappen tussen je eigen uitspraken.

En wat is dat toch met al die zelfverklaarde genieën hier op Fok :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200583395
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juli 2021 00:06 schreef samuel25 het volgende:

[..]

Ga lekker naar het giftige twitter dan, vol met fakenews. Over een afvoerputje gesproken. De enige stampvoetende kleuter ben jij, kneus. 99 procent van Nederland heeft niks op met je onzekere complottheorie geouwehoer.
Wat is @Samuel24 zuur teruggekomen @Hyaenidae eens?
pi_200597802
twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200597832
Ik werd vannacht wakker, door een slijptrein die het spoor aan het bijslijpen is in de nachtelijke uurtjes.
Woon nogal dicht aan het spoor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200597837
quote:
haha heerlijk dit toch
wel handig met die gele hesjes, duidelijk voor iedereen :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200598354
Gemeentehuis bestormt in Frankrijk. Portret van Macron moet het ontgelden _O-

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200598378
Ik hoop echt dat dit een vertrek is van Macron _O-

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200598412
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_200600125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:17 schreef Handleiding het volgende:

[..]

Wat is @:samuel24 zuur teruggekomen @:hyaenidae eens?
Zelden zo meegemaakt. Probeer het eens te verklaren?
pindazakje
pi_200604040
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik hoop echt dat dit een vertrek is van Macron
Denk het niet...volgende stap is het leger inzetten. Zou me niet verbazen dat ze zaten te wachten op zulke tegenreacties om er dan vol te kunnen tegen ingaan. Toegejuichd natuurlijk door de vacciwappies.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200618833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:35 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Denk het niet...volgende stap is het leger inzetten. Zou me niet verbazen dat ze zaten te wachten op zulke tegenreacties om er dan vol te kunnen tegen ingaan. Toegejuichd natuurlijk door de vacciwappies.
tot nu toe zijn er alleen antivacciwappies... En die juichen het toe dat Marcon word aangevallen...

Meer dan 90% van de mensen die in het ziekenhuis komen door covid hebben geen vaccin gehad... Als je dan nog denkt dat gevaccineerden wappies zijn is er iets niet goed in de bovenkamer _O-
  donderdag 29 juli 2021 @ 17:40:33 #62
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200619153
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 17:15 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

tot nu toe zijn er alleen antivacciwappies... En die juichen het toe dat Marcon word aangevallen...

Meer dan 90% van de mensen die in het ziekenhuis komen door covid hebben geen vaccin gehad... Als je dan nog denkt dat gevaccineerden wappies zijn is er iets niet goed in de bovenkamer _O-
Sorry maar de andere groep zegt toch echt vaccinatiewappies of jij het er nou wel of niet eens mee bent , ik vind het ook ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200619449
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:50 schreef manny het volgende:
Wakker worden mensen. De overstromingen zijn ook nep. Aldus onze grote dansende voorman.
Niet volgens mijn troetelwappie De gele camera. Volgens hem allemaal veroorzaakt door de chemtrails.

Zijn redenering van enkele dagen geleden trok me helemaal over de streep:
Nederland heeft een leeuw in het wapen, Duitsland een adelaar.
Een leeuw staat voor goud, een adelaar voor kwik.
Goud + kwik nodig voor etherenergie, wat na de ‘mutflut’ door de [insert duister genootschap] is verzwegen.

http://stoppasfamiliedram(...)landse-leeuw-en.html
  donderdag 29 juli 2021 @ 18:16:15 #64
80382 manny
30 is best veel
pi_200619507
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:11 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Niet volgens mijn troetelwappie De gele camera. Volgens hem allemaal veroorzaakt door de chemtrails.

Zijn redenering van enkele dagen geleden trok me helemaal over de streep:
Nederland heeft een leeuw in het wapen, Duitsland een adelaar.
Een leeuw staat voor goud, een adelaar voor kwik.
Goud + kwik nodig voor etherenergie, wat na de ‘mutflut’ door de [insert duister genootschap] is verzwegen.

http://stoppasfamiliedram(...)landse-leeuw-en.html
Chemtrails. Haha, die hebben we ook nog idd. Beetje stilgevallen het laatste jaar; maar dat zal straks ook wel weer opduiken als mensen weer plaatjes kunnen maken van verdachte strepen in de lucht.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200631614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:16 schreef manny het volgende:

[..]

Chemtrails. Haha, die hebben we ook nog idd. Beetje stilgevallen het laatste jaar; maar dat zal straks ook wel weer opduiken als mensen weer plaatjes kunnen maken van verdachte strepen in de lucht.
Volgens deze man zijn alle geschiedenisboeken vervalst en leefde er hier een samenleving van giganten, die overspoeld is door een buitenaardse modderstroom in de 19e eeuw. Die hadden etherenergie via kerken en andere hoge gebouwen. Die giganten zijn dus uitgemoord en sindsdien heeft een duistere macht ons als slaven gecontroleerd. Logisch dus...
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 10:51:49 #66
236264 crew  capricia
pi_200631713
quote:
Ziet er koud uit voor juli. Weet je zeker dat dit nu is? Beelden zijn erg vaag.

Oh. Ik zie het al. Jilet Jaune staat er onder. Oude beelden dus. :+
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')