SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschienquote:
Oh jawel hoor. Werd in Oostenrijk meerdere keren naar gevraagd. En geaccepteerd. Ook al had ik alleen mijn eerste prik nog pas gehad en soms niet eens 22 dagen geleden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar met je gele boekje ga je nergens binnenkomen.
Volgens mij in Frankrijk en in Griekenland ook.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Werd in Oostenrijk meerdere keren naar gevraagd. En geaccepteerd. Ook al had ik alleen mijn eerste prik nog pas gehad en soms niet eens 22 dagen geleden.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een boterham met gebakken spek en gebakken ei
quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:45 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor een boterham met gebakken spek en gebakken ei
24.5 hier binnenquote:Op donderdag 15 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel om de verwarming eventjes aan te zetten.
Klacht indienen bij het KNMIquote:
Die had ik al voor het douchenquote:
Ik heb al eens gezegd dat je moet verhuizen naar Limburg, toch?quote:
Dat zijn de beste. Soms heb je ze ze vlak na het douchen. Dat is zo kut. Voelt het alsof je voor niks gedoucht hebtquote:
Je voelt je meteen zo smerig.quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn de beste. Soms heb je ze ze vlak na het douchen. Dat is zo kut. Voelt het alsof je voor niks gedoucht hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |